transfers seizoen 2016-2017

11 apr 2017 12:35
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1726
Mooi om te lezen dat het om een meerjarig contract zou gaan. Beetje flauw om deze jongen direct een stempel op te drukken met het bijgevoegd filmpje. Thomas maakt ook mooie doelpunten, maar je kunt ook een filmpje maken met al zijn gemiste kansen....zie genoeg leuke momenten van hem terug op het internet. We zullen zien

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2017 12:45 11 apr 2017 12:46 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1727
Misschien heb ik het wat te klein getypt in mijn vorig bericht onderaan. Maar het is auwkloten dit gerucht. Was wereldnieuws deze misser afgelopen week.

Ik denk niet dat MVV iemand van Aberdeen zal aantrekken. Theo Snelders hebben ze ooit een keer uit Schotland gehaald, maar die had een Nederlands paspoort. Met de aankomende Brexit zal Engeland niet meer interessant worden voor elke Europese club, omdat je ze dan een godsvermogen moet gaan betalen en een werkvisum moet gaan geven omdat ze van buiten de EU komen.

Ik ben overigens benieuwd of de samenwerking met Arsenal nog ergens op papier staat na de stoelendans daar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2017 13:55 11 apr 2017 13:55 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1728
@Houten, ik zou me eerder concentreren op contacten met Jonker (en dus Wolfsburg) dan met Arsenal, waarschijnlijk nu Wenger ook nog weggaat. Zeker als er een eind komt aan vrij verkeer van personen en arbeid met het VK.

Maar goed, bij MVV zijn ze ook niet achterlijk.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.260 seconden