transfers seizoen 2016-2017

17 mei 2016 10:48
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Onderwerp Auteur
transfers seizoen 2016-2017 #1
Ricardo Kip gaat het niet worden voor mvv hij gaat naar De Graafschap of Heracles .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 11:13
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #2

bokkesprongen schreef : Ricardo Kip gaat het niet worden voor mvv hij gaat naar De Graafschap of Heracles .


Dat was te verwachten, laatste weken de uitblinker bij Almere.. de eredivisie ploegen zijn er dan natuurlijk als de kippen bij!

Het word een helse taak om Peeters te vervangen, zoals hij afgelopen weken de ploeg op sleeptouw nam, in Doetichem de beste van het veld was.. zulke jongens brengen het niveau omhoog. Ik ben ook bang dat Croux wel eens de volgende zou kunnen zijn.. de analisten op tv waren lovend over hem. De volgende stap moet gewoon top 5 Jl zijn, ieder seizoen moet het beter.

In mijn ogen zijn ; Ippel,Nys,moustafa, Croux,Kuipers( mits fit), Guvenc al key players. Hopelijk kunnen we Labylle behouden, werker wordt lastig, maar wat een topper is die knul.

Coppens heeft me nog steeds niet weten te overtuigen.. 1 op 1 ijzersterk, maar hoge ballen blijft billenknijpen. T bies kaatsen kan hij opzicht best goed, maar zijn mega gebrek aan snelheid, slap in de kopduels doen mij ook twijfelen.. zie in hem eerder (op dit moment) een stormram. Spelers zoals Palacios,Perreira, enkele genk huurlingen voegen niks toe helaas. Heb je ambitie is dat net de kwaliteits categorie bankspelers, of indien mogelijk wegdoen.

Is Loshaj trouwens eigendom van MVV? Of een huurling van genk, want dit kan wel eens de volgende parel worden! Loshaj,Labylle,Werker proberen te behouden, en met nog enkele aanvullingen.. komt het helemaal goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 11:17
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #3
Lijkt me ook vrij sterk dat hij komt.

- We hebben op dit moment geen doelman ( Coppens afgelopen en die van Standaard Luik nog niet bevestigd, Brandenhorst terug naar Willem 2). Pastoor kan je op dit niveau nog niet meetellen.

- We hebben achterin Moustafa, Pereira , een halve Kuipers en 1,5 Martina(Knops en Labylle afgelopen, Werker terug naar mijnenland, Ciranni en Vrijsen terug naar Genk)

- We hebben op het middenveld nog Ippel, Nys, Loshaj en 0,5 Martina. ( Peeters naar STVV, Polizzi terug naar Genk). Van Melick tel ik nog niet echt mee.

- Voorin staat van nog Guvenc, Croux en Verheijdt. (Palacios terug naar mijnenland). Ook Odutayo tel ik liever nog niet mee.

Snelle rekensom, we hebben dus 7 spelers op dit moment. Ik dacht dat we er iets beter voor stonden, maar dit blijkt niet zo. We hebben nog 2 doelmannen nodig( dit zullen Coppens en Vitte wel worden). Daarnaast nog minimaal twee centrale verdedigers ( Knops, Werker ) en een linksback ( Labylle). Op het middenveld een echter nummer 10 en nog een spits. Wat daarnaast nog moet bijkomen zijn wisselspelers die we van Genk zullen huren.

De staf moet toch nog echt vol aan de bak.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 11:35
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #4

You Are schreef :

bokkesprongen schreef : Ricardo Kip gaat het niet worden voor mvv hij gaat naar De Graafschap of Heracles .

Is Loshaj trouwens eigendom van MVV? Of een huurling van genk, want dit kan wel eens de volgende parel worden! Loshaj,Labylle,Werker proberen te behouden, en met nog enkele aanvullingen.. komt het helemaal goed!

Hij heeft als ik het goed begrepen heb zelf zijn contract bij Genk afgekocht om bij MVV te kunnen komen voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 11:36
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #5
Loshaj speelt bij ons op amateurbasis inderdaad. Net als Odutayo.

Knops blijft waarschijnlijk heb ik vernomen. Ik denk dat Labylle ook wel blijft omdat ik niet denk dat een andere club het risico met hem gaat nemen na zijn zware blessure.

Benodigd: vervanger Peeters, Daryl Werker, een linksbuiten en een spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 11:48
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #6

thomas043 schreef :

Benodigd: vervanger Peeters, Daryl Werker, een linksbuiten en een spits.


Een doelman is inderdaad bijzaak
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vrijgeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 17:24
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #7
Voor wat het waard is. John Bannier ( De meest onbetrouwbare bron in de voetbalwereld. Tevens inspiratiebron voor The Beach Boys.) had het gerucht dat Hicham Faik mogelijk naar MVV gaat komend seizoen. Thans dat zei hij gisteren op L1 Sport. En net zoals vorig seizoen, zal waarschijnlijk geen van die geruchten waarheid worden of daarvan in de buurt komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 17:47
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #8
Weet niet hoe het met die zijn lange passes is, maar die heeft ook een prachtige trap in zijn linkerbeen. Wie weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 17:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #9

Peter Pan schreef : Weet niet hoe het met die zijn lange passes is, maar die heeft ook een prachtige trap in zijn linkerbeen. Wie weet.

Only Hakim Ziyech (3) scored more direct free kicks this Eredivisie season than Lewis Baker (2, with Hicham Faik). Precision.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 18:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #10
Ik zie Faik graag komen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 20:32
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #11
Ik ben niet de meest optimistische persoon ter wereld. Maar, als MVV de selectie van afgelopen seizoen grotendeels kan behouden, een goede vervanger vindt voor Peeters, dan hebben wij voor een redelijk jaarbedrag een prima selectie. Kampioen zullen we niet worden, maar een 6e plaats is een bevredigend doel. Hup technische staf. Ik heb er vertrouwen in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 21:57
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #12
Loshaj een contract aanbieden van 3 jaar!
Odutayo ook een kleine contract aanbieden.
Knops mag weg kost waarschijnlijk veel en is zeker niks speciaals . Van dat geld zou ik zeker weten proberen om Werker te halen waarom zou die club hem willen?
Labylle proberen te houden wel proberen een 2 jarig contract eruit te halen.

Vervanger van Peeters halen en daarvoor mag je ook iets meer voor uitgeven.
Spits wat Verheijd met alle respect komt nog wel wat tekort al heeft hij zich wel al verbeterd tegenover het begin van het seizoen.
Mocht Perreira nog in belangstelling staan vanuit Turkije proberen een mooie cent te ontvangen en een vervanger halen.
En nog een andere buitenspeler.

En Coppens ja voor mij is dat een twijfel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2016 22:25
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #13
Zag trouwens dat Yoell van Nieff dit jaar verhuurd was aan Excelsior en daar amper minuten heeft gemaakt. Linksbenige middenvelder/linksback met ook een fantastisch linkerbeen. Was in het kampioensjaar van Dordrecht een van de belangrijkste spelers totdat Groningen hem in de winterstop terughaalde. Zal daar nu ook wel wegmogen als je bij Excelsior niet aan de bak bent gekomen. Wellicht niet te betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2016 00:28
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #14
Loshaj heeft getekend voor 2 seizoenen met optie voor nog 1 seizoen!

Hartstikke mooi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2016 07:03 18 mei 2016 07:03 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #15

jasonke7 schreef : Loshaj heeft getekend voor 2 seizoenen met optie voor nog 1 seizoen!

Hartstikke mooi


Dat zou een goede zet zijn. In die paar matchen die hij gespeeld heeft , maakte hij toch indruk.
Hij en Polizzi( mits ze hem nog 1 jaar kunnen huren) zouden beiden uitstekend kunnen spelen op de positie van Peeters

Overigens heeft Hicham Faik zelf aangegeven dat er geen interesse is van MVV. Hij wil ook niet meer spelen in de juup.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden