Please Log in or Create an account to join the conversation.
Armand wrote: Volgens mij zijn we weer geen meter opgeschoten en gaan we weer strijden op de plaatsen 8 tm 13
mvvke4life wrote: Dan ga ik er van uit dat er voor vrijdag geen van de testers bij komen? Hoe lang duurt het normaal om een speler speelgerechtigd te krijgen?
Boredass wrote:mvvke4life wrote: Dan ga ik er van uit dat er voor vrijdag geen van de testers bij komen? Hoe lang duurt het normaal om een speler speelgerechtigd te krijgen?
Ik meen dat de spelers morgen voor 12.00 aangemeld moeten zijn.
Laten we hopen dat Pedro , Betracinni en O'Connor dit nog halen anders zullen we een bank met alleen jeugdspelers hebben tijdens de eerste match
Schapendonk wrote: Ik vind dat als een stad als Maastricht wil promoveren er ook 5000 seizoenskaarten over de toonbank moeten gaan. Maastricht wil wel promoveren maar in de omgedraaide richting. Eerst promoveren en dan de seizoenskaart. Nee het is eerst de seizoenskaart en dan kun je promoveren en voortijdig je spelers binnenhalen. Dit moet men inzien...
Schapendonk wrote: Sjonnie een plaatsje als Doetinchem met ongeveer de helft aan inwoners van Maastricht heeft gemiddeld 8000 seizoenskaarten. Dus 5000 moet voor een stad als Maastricht een lachertje zijn. Maar ja hier kunnen we nog lang over door filosoferen. We moeten het doen met 1500 seizoenskaarten en met de opmerkingen: MVV mot meh iers uns prestere!!!
Oké Johnnie ik snap je punt. Als je gemiddeld 4000 toeschouwers haalt kun je natuurlijk geen 5000 seizoenskaarten verkopen. Maar mijn verhaal gaat meer over de mentaliteit. Als ik met een microfoon morgen in Maastricht de straat op ga en vraag aan de gemiddelde Maastrichtenaar of ze MVV graag in de eredivisie willen hebben zal 90% zeggen: Ja dat is goed voor Maastricht. Mooi om Ajax, Feyenoord en Psv weer te mogen begroeten. Maar dan moet MVV eerst eens gaan presteren. Snap je nu ook mijn punt.Sjonnie wrote:Schapendonk wrote: Sjonnie een plaatsje als Doetinchem met ongeveer de helft aan inwoners van Maastricht heeft gemiddeld 8000 seizoenskaarten. Dus 5000 moet voor een stad als Maastricht een lachertje zijn. Maar ja hier kunnen we nog lang over door filosoferen. We moeten het doen met 1500 seizoenskaarten en met de opmerkingen: MVV mot meh iers uns prestere!!!
Heerenveen is een gemeente van 50.000 inwoners met meer dan 20.000 toeschouwers . Feit is dat MVV de laatste 35 jaar niet boven een gemiddelde van 8000 supporters is gekomen .