Please Log in or Create an account to join the conversation.
Boredass wrote: Pedro is de beste aankoop die mvv kan doen deze zomer.
mvv4ever wrote:Boredass wrote: Pedro is de beste aankoop die mvv kan doen deze zomer.
Als dat zo was de beste aankoop van deze zomer.
Dan blonk hij wel uit in de oefenwedstrijden.
mvv4ever wrote:Boredass wrote: Pedro is de beste aankoop die mvv kan doen deze zomer.
Boredass wrote:mvv4ever wrote:Boredass wrote: Pedro is de beste aankoop die mvv kan doen deze zomer.
Wat boeien die oefenpotjes. De kwaliteiten van Pedro moeten al lang bekend zijn en als je uitgaat van de oefenpotjes had je N'koyi ook geen contract moeten geven.
jovkle wrote: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier enige sprake is van stemmingmakerij. Je valt v.w.b. Pedro in herhaling mvv4ever.
De oefenwedstrijden hebben tot op heden (m.u.v. Pereira) geen uitblinkers opgeleverd. Proefspelers mag en kun jij niet beoordelen op basis van 2 serieuze oefenpartijtjes. De MVV-staf weet donders goed wat Pedro wel en niet kan en ik hecht meer waarde aan hun oordeel dan aan jouw mening.
Boredass wrote:jovkle wrote: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier enige sprake is van stemmingmakerij. Je valt v.w.b. Pedro in herhaling mvv4ever.
De oefenwedstrijden hebben tot op heden (m.u.v. Pereira) geen uitblinkers opgeleverd. Proefspelers mag en kun jij niet beoordelen op basis van 2 serieuze oefenpartijtjes. De MVV-staf weet donders goed wat Pedro wel en niet kan en ik hecht meer waarde aan hun oordeel dan aan jouw mening.
De enige reden dat pedro getest is ,is volgens mij om tijd te rekken vanuit mvv z'n kant.
Als hij geen mvv/Maastricht verleden had, was ie niet eens komen testen denk ik.
jovkle wrote:Boredass wrote:jovkle wrote: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier enige sprake is van stemmingmakerij. Je valt v.w.b. Pedro in herhaling mvv4ever.
De enige reden dat pedro getest is ,is volgens mij om tijd te rekken vanuit mvv z'n kant.
Als hij geen mvv/Maastricht verleden had, was ie niet eens komen testen denk ik.
Leg dat eens nader uit; ik weet niet wat je hiermee bedoeld.
Napoleon wrote: Volgens mij gaan we gewoon een belabberd seizoen tegemoet , dit concludeer ik uit het scorend vermogen wat we op dit moment binnen het team hebben lopen
Croux , Veheijdt, Perriara, Nys, Nkoyi( zijn goede jaren genomen) Guvenc, zijn goed voor 43 doelpunten per seizoen , gezien de laatste seizoen.
Daarbij heb ik Nkoyi op niveau Fortuna ingeschaald en toen maakte hij er 15 per seizoen
Bij 43 doelpunten wat we nu hebben spelen we om plek 16-15 of 14 of 13 !
Om bij de bovenste 8 te komen moeten we toch gemiddeld 55-60 doelpunten maken en een positief doelsaldo hebben.
Verleden jaar had MVV een doelsaldo van -8 ( 52-60)
Bij deze statistieken betekent dat we achterin niks mogen weggeven, we hebben immers een selectie wat historisch weinig scoort, Guvenc en Veheijdt zouden het verschil kunnen maken , de eerste heeft wel aangetoond te kunnen scoren op JL niveau , de 2de Verheijdt nog niet en verleden jaar met 4 treffers of 23 wedstrijden geen echte spits die we zoeken
Gezien bovenstaande stel ik mijn verwachtingen en denk ik dat we ergens rond plek 12 uit gaan komen dit jaar