Please Log in or Create an account to join the conversation.
Schapendonk wrote: Oké maar ook zonder O'Connor staat er morgen een redelijke verdediging. Ciranni-Pereira-Kuipers-Schroyen. Dat moet gewoon goed genoeg zijn. Nu ligt het nog aan het scorend vermogen. Ik ben eens benieuwd wat Verheijdt morgen doet. Ik ben wel blij dat het morgen weer begint na dit lange wachten in de zomer.
Boredass wrote:Schapendonk wrote: Oké maar ook zonder O'Connor staat er morgen een redelijke verdediging. Ciranni-Pereira-Kuipers-Schroyen. Dat moet gewoon goed genoeg zijn. Nu ligt het nog aan het scorend vermogen. Ik ben eens benieuwd wat Verheijdt morgen doet. Ik ben wel blij dat het morgen weer begint na dit lange wachten in de zomer.
Bij Kuipers kan het gebrek aan ritme opbreken en met Perrreira naast hem houd ik mijn hart vast.
Een nieuwe mop?jovkle wrote: Zat Thal niet in die commissie die extra geld zou genereren voor dit seizoen? wat heeft dat opgeleverd?
Kanarie wrote: Was Ramon Voorn dit seizoen geen aanvulling geweest op het middenveld? Niet vergelijkbaar met Peeters, maar wel de nodige ervaring. Nadat zijn contract bij Fortuna ontbonden werd gaf MVV aan dat vraag en aanbod te ver uit elkaar lagen, terwijl ik van Ramon zelf weet dat MVV hem niet eens een aanbod heeft gedaan in de periode dat hij hier mee trainde (net zoals Pedro op het moment overigens).
Voetbalt vanaf dit seizoen overigens bij Eendracht Termien (1ste provinciaal) in Belgie.
Kanarie wrote: Was Ramon Voorn dit seizoen geen aanvulling geweest op het middenveld? Niet vergelijkbaar met Peeters, maar wel de nodige ervaring. Nadat zijn contract bij Fortuna ontbonden werd gaf MVV aan dat vraag en aanbod te ver uit elkaar lagen, terwijl ik van Ramon zelf weet dat MVV hem niet eens een aanbod heeft gedaan in de periode dat hij hier mee trainde (net zoals Pedro op het moment overigens).
Voetbalt vanaf dit seizoen overigens bij Eendracht Termien (1ste provinciaal) in Belgie.