Ontevredenheid topic

05 sept 2015 04:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Ontevredenheid topic #46

SintServaos schreef : Zoewiet waor iech zellef aol, iech bedoel dat iech naor aonleiding van mien veurig stök, over planne, doelstellinge en meetpunte wil metdeenke binnen MVV en daor is gein aonmeldgelegenheid veur.


Lulverhaal. Sorry, maar ik geloof dit gewoon niet. Je wilt jezelf aanmelden, maar op het bewuste formulier is geen hokje dat precies omschrijft wat jij wil doen? En daarom meld je je maar niet aan? Er is een vakje dat voor vrije tekst bedoeld is. Wat een waanzin dat voor ieder precies uitgedacht plan een hokje is. Ik geloof je echt niet, je hebt deze pagina gewoon niet gevonden en doet nu net alsof dat wel zo is. Wat een flauwekul.

SintServaos, ik kom uit de commerciële/financiële hoek. Eerste ding dat wij leren is zelf initiatief nemen en niet afwachten op anderen. Sorry als ik veel te streng of sterk overkom, maar als jij op dit vlak iets voor de club wilt doen, maar je tegen laat houden door de vakjes bij bovengenoemd formulier, dan heeft de club ook niets aan je. MVV heeft juist behoefte aan mensen die out of the box denken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, aait wief, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 12:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #47
Even iets anders. Ik vraag me eigenlijk af hoe het contract van Guvenc in elkaar steekt. Stel dat hij er 25 inschiet (stel) tot aan de winterstop. Dan ben je hem natuurlijk goed kwijt, want dan komt NAC Breda of zo en dan is het dag Guvenc. Een ander verhaal is het als hij er maar 1 in het netje legt, of hij moet al heel veel assists geven. Die amateurcontracten vind ik dus eigenlijk maar een beetje een kaartenhuis. Ik vraag me nu af hoe het mogelijk is dat Guvenc bij MVV is terecht gekomen en b.v. niet bij een club als Helmond waar hij al eerder mee trainde. Waar ligt nu het verschil van keus. Of zijn er verschillende soorten amateurcontracten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 13:07
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Ontevredenheid topic #48
Diech wets ut!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 16:00 05 sept 2015 16:01 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Ontevredenheid topic #49
@Schapendonk:

Heb het al eens gezegd op het forum bij de transfergeruchten. Het is nu een amateurcontract, maar er zou snel worden gepraat over de voorwaarden (salaris etc.) om dit om te zetten naar een profcontract. Aangezien hij andere opties heeft afgeslagen in België zou dat wel goedkomen.

Overigens heeft hij niet meegetraind bij zijn oude club Helmond. Dat was een wens van hun supporters dat hij zijn rentree aldaar ging maken. Güvenc was actief voor de Belgische tegenhanger van Team VVCS van contactloze spelers.

Excuus ik was vergeten mijn ontevredenheid te uiten. Wat een kuttopic trouwens!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Bieske, Raffalaldo, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 20:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #50
Wat is een weekend zonder MVV toch maar verschrikkelijk saai!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 21:56
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Ontevredenheid topic #51
Nao 't fantasties optrije vaan die Hollenders vaan Oranje met hunne trainer ,
Dee nog ins ziene naom letterlijk woermaak....
Maage veer toch neet mie oncontent zien euver die vaan us en uzzen trainer ..... ;)
Zow daan e sleutsje op dit oonderwerp kinne...?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 22:01
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #52
Nee aub geen slotje.... het is veel te leuk om te klagen en te zeuren.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2015 23:30
Tommyd
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Ontevredenheid topic #53
Sju, Vriedag op zaoterdag höbbe ze de middenstip in de Geusselt gestolen. Bron telegraaf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 01:03
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Ontevredenheid topic #54
ik heb ook wat te klagen, vind het klote dat het nu rustig is op het forum, nadat transfermarkt gesloten is :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 10:45
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #55
Helemaal mee eens. Het wordt btw tijd dat mvv haar website bijwerkt! niet alle spelers staan er op bij selectie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 10:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Ontevredenheid topic #56
net zoals die stikkers op de stoelen, seizoen is al een maand bezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2015 14:04
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Ontevredenheid topic #57
Daar is door MVV al op gereageerd. Tegen NAC zouden de stickers er moeten zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2015 09:17 07 sept 2015 09:19 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Ontevredenheid topic #58
Dat klopt, MVV heeft ook keurig op mijn email gereageerd. Echter wil ik het eerst zien voor dat ik het geloof.
Echter vind ik de reden wel erg kort door de bocht.

MVV gaf aan geen stikker geplakt te hebben aangezien ze alles in 1 keer wilden bestellen + vanwege het feit dat er veel aanvragen waren geweest tot het wijzigen van de stoelen in de laatste weken voor het seizoen.

Nu kan ik begrijpen dat je alles in 1 keer wilt bestellen. Maar je maakt mij niet wijs dat van de 1500 seizoenkaart houders er honderden in de laatste weken om een andere stoel gevraagd hebben. Alleen als het om zo'n grote aantallen gaat kan ik begrijpen dat je gaat wachten met bestellen. Zijn het er 30-50 dan gebruik je dit als een makkelijk excuses. Aan de andere kant ook kant en klare onzin aangezien er geen stoelnummer op de stikker staat.
+ het feit dat 1500 stikkers met een logo en een naam niet een kapitaal zullen kosten. Persoonlijk verwacht ik dat je met 1000 euro makkelijk daar komt. ( hier kan ik me in vergissen ). We zullen het zondag zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2015 17:47 08 sept 2015 17:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Ontevredenheid topic #59

Frank Salemans schreef : Ik denk inderdaad dat we het hier mee moeten zien te klaren. Directeur Erens zei me vorige week dat er echt geen geld meer in de pot zat voor nieuwe contracten en dat dit alleen kon als het bestuur hem daartoe opdracht zou geven. (transfergeruchten topic)


En daarmee is de ondergrens van het betaald voetbal in Maastricht bereikt, zoals al twee seizoenen gevreesd werd als dit verhaal klopt. Het balletje ligt duidelijk bij het bestuur die waarschijnlijk niet tevreden is met het uiteindelijke plaatje en begrijpelijk de boel afknijpt, niet bij het technische beleid. Dat is wat Ron ook al een paar keer liet doorschemeren in de media sinds augustus. Hoewel ik 1634 seizoenskaarten bovengemiddeld vind na zo'n bagger seizoen als vorig jaar. Ik ben benieuwd waarom het plaatje niet klopte. Sponsorproblemen?. Sorry Ron en Co voor het zeiken op jullie, jullie kunnen hier niet veel aan doen zo blijkt als de woorden van Erens kloppen.


Seizoen voorbij met dit (onderbezet) defensief materiaal? Of ben ik nu veel te negatief? Ongelooflijk, bij MVV moet eerst winst in de boekhouding worden gemaakt, voordat er pas winst op het veld behaald kan worden. Bij andere clubs telt alleen de winst op het veld zo lijkt en de boekhouding is het resultaat. Dit is echt een neerwaartse spiraal aan het worden, ondanks dat we het braafste jongetje van het KNVB klasje zijn en weigeren risico te lopen. Waar blijft die beloning?

Wat een stad om je in te vestigen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2015 18:19
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Ontevredenheid topic #60
Ik heb al eerder gezegd, MVV is veel te voorzichtig. Je moet ook risico s durven nemen. Ik ben het met houten eens dat het lijkt alsof de boekhouders regeren bij mvv. We hebben een heel redelijke eerste 11 spelers. alle respect voor de technische staf. maar als je dan geconfronteerd wordt met blessures, dan moet je maar gewoon even extra geld uitgeven. MVV, go for it.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden