Ontevredenheid topic

01 sept 2015 21:17
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Ontevredenheid topic #16
Maar wie heeft nu duidelijk hoe het zit met de 16 spelers. Is dit nou een verplichting op 1 sept? En zo ja welke 16 staan nu onder contract dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 22:53
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Ontevredenheid topic #17
Kan ik hier een transfer melden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 22:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #18
Als je ontevreden bent over een contract of transfer. Ga je gang..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 23:17
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Ontevredenheid topic #19
Ik wil even melden dat ik erg ontevreden ben over dit ontevredenheid topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 23:25
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #20
Ik vind dat in dit topic tot nu toe niet genoeg geklaagd wordt. In de andere topic werd meer geklaagd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 23:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #21
Ik verwacht van mvv niet dat ze 1 op 1 verantwoording afleggen voor hun keuzes en mogelijkheden. Maar er worden wel verwachtingen gewekt door bepaalde uitspraken die gedaan worden. En ja er is door ons gevraagd aan mvv meer ambitie uit te spreken maar dan wel het liefst haalbare ambities. Die ze ook kunnen waarmaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 23:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Ontevredenheid topic #22
Ook die uitspraak van ron elsen. Afrekenen op 31 augustus?? Verwachte hij nog meer? Hij wekte bij ons in ieder geval wel die verwachting.

Mocht hij deze uitspraak niet hebben gedaan waren we misschien minder verwachtingsvol geweest op de 31 augustus deadline.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2015 23:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #23

Bieske schreef : Ik wil even melden dat ik erg ontevreden ben over dit ontevredenheid topic.

Dan moet je ook niet meer liggen zeiken als in het topic transfergeruchten( wat over transfers gaat)alles en nog wat gepost wordt. Schijnbaar willen mensen alleen zeiken in topics waarvoor dat niet bestemd is. En als er dan een apart klaagtopic wordt geopend krijg je dit soort bijdehandte opmerkingen die jij en nog een paar anderen maken. Dit topic is geopend naar aanleiding van de ontevredenheid van veel supporters en om wat structuur te brengen. Maar ik zou zeggen, moderator sluit dit topic maar en ga weer lekker door elkaar vrijgelen, doeiii

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 00:01
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Ontevredenheid topic #24

Schapendonk schreef :

Bieske schreef : Ik wil even melden dat ik erg ontevreden ben over dit ontevredenheid topic.

Dan moet je ook niet meer liggen zeiken als in het topic transfergeruchten( wat over transfers gaat)alles en nog wat gepost wordt. Schijnbaar willen mensen alleen zeiken in topics waarvoor dat niet bestemd is. En als er dan een apart klaagtopic wordt geopend krijg je dit soort bijdehandte opmerkingen die jij en nog een paar anderen maken. Dit topic is geopend naar aanleiding van de ontevredenheid van veel supporters en om wat structuur te brengen. Maar ik zou zeggen, moderator sluit dit topic maar en ga weer lekker door elkaar vrijgelen, doeiii

Volgens miech waor ut es humor bedoeld, iech mod tenminste lache.
En Bieske is toevallig de einigste op dit forum wat neet geklaog heet.

Bieske? Toevallig femilie vaan 't Bies?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 00:07
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Ontevredenheid topic #25
Er is wel nog iets positiefs te melden over dit topic. In dat het werd aangemaakt is het gezeik over MVV met 90% gereduceerd. Dat komt omdat er alleen in topics gezeikt wil worden, die de naam daarvan niet draagt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 08:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Ontevredenheid topic #26

mvvke4life schreef : Ook die uitspraak van ron elsen. Afrekenen op 31 augustus?? Verwachte hij nog meer? Hij wekte bij ons in ieder geval wel die verwachting.



Ik denk dat Ron inderdaad meer verwachtte. Laat ik de vraag andersom stellen: denk je echt dat MVV als grote masterplan had om na begin augustus nog maar twee spelers te halen, ondanks dat er veel meer op proef waren en de wedstrijden laten zien dat we op sommige plekken nog versterking kunnen gebruiken?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 09:13
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Ontevredenheid topic #27
Ron zei op de Open Dag tegen een supporter naast me dat hij er nog 3 tot 4 spelers bij wilde hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 09:17
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Ontevredenheid topic #28

Sjop schreef : Kan ik hier een transfer melden?

Haha dat is een goeie :)! Lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 09:34
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Ontevredenheid topic #29
Een reactie bij VI;
Pffff moeten we maanden voetbal kijken totdat de transfermarkt weer open gaat...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2015 10:13
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Ontevredenheid topic #30

Jacques schreef : Laat ik de vraag andersom stellen: denk je echt dat MVV als grote masterplan had om na begin augustus nog maar twee spelers te halen, ondanks dat er veel meer op proef waren en de wedstrijden laten zien dat we op sommige plekken nog versterking kunnen gebruiken?


Helemaal gelijk. Ik heb vaak het idee dat een aantal hier denken dat ze bij MVV achterlijk zijn.....

Op zijn Bokkiaans: MVV heeft denk ik gegokt op het binnehalen van een paar gansen en nu die niet voor 31/08 haalbaar bleken niet meteen overgeschakeld naar het halen van een paar halven. Er zijn immers nog genoeg transfervrije spelers die ook nog ná maandag te contracteren zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, La Chouffe, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden