Nieuwe opzet Jupiler League

25 mei 2013 11:39 25 mei 2013 11:41 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe opzet Jupiler League #61
Inderdaad viel mij ook al op Jeoff aangezien mijn voorkeurstijdstip zaterdagavond niet erbij staat. Dan maar anders ingevuld, echter zal dit waarschijnlijk dus niet gebeuren. Vraag 7 is ook vreemd ja met mijn keuze van vraag 6 over de seizoenskaart. Ik kan ook de enquête niet afronden als ik de keuze 'Anders' neem. Dan heeft het voor mij weinig zin om verder te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 11:41
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #62
Bij dit soort enquetes haok 'ch bij vraog 1 al aof. Wat höbbe dit soort figure te make mèt d'ne leeftied, d'n gezinssituatie e.d.??
't Oonderzeuk huurt geriech te zien op die eine sumpele vraog: Wie laat moote veer voetballe? Prive gegevens goon ze geine eine sodemieter aon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 11:58
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #63

MVVke schreef : Bij dit soort enquetes haok 'ch bij vraog 1 al aof. Wat höbbe dit soort figure te make mèt d'ne leeftied, d'n gezinssituatie e.d.??
't Oonderzeuk huurt geriech te zien op die eine sumpele vraog: Wie laat moote veer voetballe? Prive gegevens goon ze geine eine sodemieter aon.


Idem hier.

Leeftijd en geslacht heb ik niet zo'n moeite mee. Maar de toegevoegde waarde van mijn naam, adres en dat soort zaken vind ik te ver gaan.
Heb daarom in reactie op die mail mijn voorkeursdagen doorgegeven :lachen:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 12:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #64
Iedereen die voorstander is van zaterdagavond 8 uur, gewoon aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. mailen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 12:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #65
Als zaterdag 8 uur een optie was voor mvv hadden ze dat vast wel in de lijst erbij gezet. Mail naar mvv lijkt me dus verspilde moeite

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 17:33 25 mei 2013 17:34 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #66
Ik vind het eerlijker en meer charme hebben om te voetballen tegen clubs uit de topklasse, zoals Katwijk of Achilles dan tegen jong Ajax of Twente.

Tijdstip van vrijdagavond 20.00 uur is mij goed bevallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 17:59 25 mei 2013 18:06 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #67

jeoff schreef : Als zaterdag 8 uur een optie was voor mvv hadden ze dat vast wel in de lijst erbij gezet. Mail naar mvv lijkt me dus verspilde moeite


bis wel obstenaot sinds diech twie fanatix oppe internet höbs aofgezeik, Sjef met de döbbele Ef... :lachen:
of geit ut diech zjus wie miech...?
u groet gaat en groete leegte oppe vriedag aovend...
gein MVV...
geine sjet...
geine Opa D.H...
dzjus....☻☻☻



iech höb mien ganse supportersleeve in de Geusselt doorgebrach
zoväöl tied en zoväöl energie
Pinobel, Opadiehard, Forlaajf en nog väöl mie
altied gedacht, volgend sezoen goon, weer met plezeer
en met 'n tevreije blij gezicht zuun veer uzze Ultraas daan weer
zegk toch ierlik dat is neet verkiert
supporter vaan MVV Mestreech is 'n ier
denke denke denke ...jao,wie men 't zeet
zonder passie, leefste neet !

ut is 'n kwestie vaan gedöld
en mer wachte op d'n daag
tot MVV weer späölt
tot uzze Eenzjelsaajt weer brölt :thumbsup:

( met daank aon Rowwen Heze veer ut liene vaan de text :) )


Kletswief schreef : Ik vind het eerlijker en meer charme hebben om te voetballen tegen clubs uit de topklasse, zoals Katwijk of Achilles dan tegen jong Ajax of Twente.

Tijdstip van vrijdagavond 20.00 uur is mij goed bevallen.


100% mee eens !

Als ik Ajax, Twente of Feyenoord wil zien...
dan in de eredivisie !!!
zoals we dat altijd hebben gedaan ! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 18:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #68
weet je ik vind dat we mogen dromen maar dat zie ik de komende jaren niet gebeuren ,en daarom vind ik dat twee van deze beloften elftallen een aanwinst in de jupiler league zijn is toch een ander niveau dan deze twee hoofdklassers met alle respect voor deze clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 18:35
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #69

dreekemvvke schreef : weet je ik vind dat we mogen dromen maar dat zie ik de komende jaren niet gebeuren ,en daarom vind ik dat twee van deze beloften elftallen een aanwinst in de jupiler league zijn is toch een ander niveau dan deze twee hoofdklassers met alle respect voor deze clubs.

Dreeke, iech snap tots diech dat zegks um ut voetbal, mer d'r is ouch nog zoe get es supporters en geveul veur 'n club.
Dat zal niemand höbbe veur zoen 2e ploog.
'N deil vaan ut voetbal is wat op de tribune gebeurt, dat geit beij die clubs zwoer tegevalle...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 18:50 25 mei 2013 18:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #70
Katwijk kampioen in de Topklasse.
www.nos.nl/artikel/510800-katwijk-kampioen-in-de-topklasse.html

Hopelijk komend seizoen welkom in de Jupiler League. !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 18:56 25 mei 2013 18:57 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #71

dreekemvvke schreef : weet je ik vind dat we mogen dromen maar dat zie ik de komende jaren niet gebeuren ,en daarom vind ik dat twee van deze beloften elftallen een aanwinst in de jupiler league zijn is toch een ander niveau dan deze twee hoofdklassers met alle respect voor deze clubs.


Ik ben het met je eens dat dit "dromen" is en we wellicht of zeker jaren moeten wachten, maar ik vind het toelaten van deze beloften elftallen een zeer gevaarlijk precedent scheppen!

Wat als er de komende jaren nog meer Juup-clupjes omvallen...?
Worden die dan ook "vervangen" door andere beloften elftallen ?

Dan gaat het mij niet zozeer om potentiële competitievervalsing, maar was het niet dat wij ooit promoveerden met zgn "afvallers"en "afdankertjes" uit juist deze beloften / tweede / jeugd elftallen ? Bouma, Landzaat, Heubach e.d.
Zou dan niet een Labylle juist daar gestald worden ipv bij us MV-ke getekend te hebben...
Niet alleen sportief maar ook financieel lever je daar als Juupclub met beperkte mogelijkheden veel in !!!

Als men de beloftes zo nodig op niveau wil laten spelen, waarom niet zoals in Duitsland ( lager dan de 2. Bundesliga),
bij de topklasse te laten meespelen?
Juist die klasse is speciaal gecreëerd voor kwaliteit en staat er toch bol van, en laat de Jupiler league clubs gewoon naar de topklasse degraderen en de topklasse naar de Jupiler league promoveren. Laat daarbij de onnozele en onrealistische verplichting van een x aantal full time spelers in de Jupiler league clubs varen en het komt goed.

Want dit soort kronkels met de daarbij behorende TV contracten werkt niet, ook niet op lange termijn en verzwakt de promotie positie en kansen van Juupcluppies om mogelijkheden en voorwaarden hiervoor te creëren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 21:38
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #72
ik denk dat nederland daar te klein voor is qua land er wonen in duitsland natuurlijk veel meer mensen ,dus hebben ze ook meer liga afdelingen dan is dat wat eenvoudiger om ploegen te laten promoveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 21:53 25 mei 2013 22:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #73

MVV Maastricht Official schreef : Nieuwe speeldag MVV Maastricht? Laat jullie mening horen!

Zoals je misschien gehoord hebt, vinden er volgend seizoen in de Jupiler League een aantal veranderingen plaats. Zo worden er, zo goed als zeker, twee belofteteams van een eredivisieploeg toegevoegd aan de eerste divisie (Ajax, PSV en FC Twente hebben al aangegeven graag te willen toetreden) en is er meer flexibiliteit wat betreft de speeldag.

We willen graag van je weten welke speeldag en tijdstip jouw voorkeur heeft. Met deze informatie kunnen we dan in samenspraak met de KNVB ons nieuwe seizoen op de best mogelijke manier invullen. We kunnen uiteraard geen garanties geven, maar we kunnen wel trachten zo veel mogelijk invloed uit te oefenen.

Jouw mening is hierbij erg belangrijk voor ons! Enige haast is geboden. Beantwoord daarom vóór aanstaande maandag 28 mei via deze link een aantal vragen, zodat wij daarmee aan de slag kunnen!

Klik hier en laat jouw mening horen


Ik heb duidelijk aangegeven de vrijdagavond en anders zou ik de zat rond 18.00 uur wel goed vinden.
Wel gek ik heb gewoon mijn seizoenskaart verlengd maar er stond een vr bij waarom ik mijn seizoenskaart niet verlengd had?...toen ik geen antwoord er bij zag staan nl of heeft u uw seizoenskaart al verlengd heb ik maar wat in moeten vullen!...om door te kunnen gaan...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 21:59 25 mei 2013 22:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #74

Anna D. schreef : Inderdaad viel mij ook al op Jeoff aangezien mijn voorkeurstijdstip zaterdagavond niet erbij staat. Dan maar anders ingevuld, echter zal dit waarschijnlijk dus niet gebeuren. Vraag 7 is ook vreemd ja met mijn keuze van vraag 6 over de seizoenskaart. Ik kan ook de enquête niet afronden als ik de keuze 'Anders' neem. Dan heeft het voor mij weinig zin om verder te gaan.


Dat bedoel ik ook met mijn antwoord vr 7 moet je beantwoorden ondanks dat ik gewoon verlengd(d of t) heb?,anders kun je niet doorgaan?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2013 12:57
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #75
Waardeloze enquete! Hier kun je helemaal niets mee. Niet genoeg keuzeopties voor speeldagen en de anders-optie werkt niet.
En inderdaad: vraag 7 en 8 zijn waardeloos als je al je seizoenskaart hebt verlengd.
Heb MVV mail hierover gestuurd.
Onderzoek komt vanuit Jupiler League, maar MVV kan niets met de resultaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden