Nieuwe opzet Jupiler League

23 mei 2013 17:45
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #31
Wat gebruik jij Dreeke doe mij daar ook wat van :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 17:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #32

Och jeh schreef : Volgend seizoen zullen er beloftenteams van Eredivisie-clubs uitkomen in de Jupiler League. Dat is donderdag besloten, meldt Voetbal International. De club uit de Jupiler League zijn onder protest akkoord gegaan met de maatregel.

Jong FC Twente en Jong Ajax lijken de belangrijkste gegadigden om direct toe te treden. Jong PSV heeft zich ook kandidaat gesteld, maar eindigde lager in de stand van de beloftencompetitie dan voornoemde teams en zit in de wachtkamer.

Omdat SC Veendam en AGOVV Apeldoorn dit seizoen failliet gingen, werd er gezocht naar een oplossing om het aantal ploegen in de Jupiler League weer op peil te brengen. De optie om beloftenteams toe te laten treden kreeg daarbij de voorkeur boven twee Topklassers. Katwijk en Achilles ’29, de kampioenen van de Topklasse, bijten daardoor in het stof.

De beloftenelftallen mogen van de KNVB drie compensatiespelers die ouder dan 23 jaar zijn laten meespelen. Ook worden duels tussen clubs die een samenwerkingsverband hebben, zoals Almere City FC en Ajax, vroeg in het programma gespeeld. Zo kan de schijn van competitievervalsing vermeden worden.

bron: voetbalprimeur

Is er dan ook een deal met FOX, of staat dat hier los van?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 20:48
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #33
danny af en toe een wisky-cola moet je misschien ook eens doen maar wat bedoel je eigenlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 07:05 24 mei 2013 07:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #34

Boschpoort schreef : Je kunt onder het motto 'tegen het moderne voetbal' wel tegen elke ontwikkeling in het betaalde voetbal zijn maar zijn er alternatieven?
Niks doen is geen optie want dan is de eerste divisie ten dode opgeschreven en dus ook onze club. Terug zoals het vroeger was wordt het nooit meer, zo reëel moet je ook zijn. Met 16 eerste divisie clubs wordt het ook niks dus er moeten clubs bijkomen. Verplichte promotie en degradatie hoort er in elk geval bij. De beloftenelftallen kunnen een bedreiging maar ook een kans zijn. Ik ben er niet bij voorbaat tegen. Zal toch een hoop extra publiek trekken. Het tweede van Ajax spreekt toch meer aan dan het eerste van Emmen.



Hier geef ik je helemaal gelijk in,tegen die veredelde amateurs katwijk en achilles 29 blijft het moeilijk concureren ivm dat zij gewend zijn om met geld te googlen B).
Laat die tweede teams maar komen,meer kans om te promoveren en toch aantrekkelijke tegenstanders.
Het geld mag geen rol spelen maar helaas zonder geld en extra opsteker van fox overleven we niet.
Ik zou graag de wedstrijden op de vrijdagavond houden vind dit wel ok, of op de vroege zaterdagavond(leuk voor de amateur voetballers onder ons).
Dit laatste als aanvulling,geen degradatie tot 2016.
En weer 34 wedstrijden :thumbsup: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 07:09
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #35
Kan iemand mij vertellen nu het zeker is dat jong Ajax en jong FC Twente hun opwachting maken in de Jupiler league of dit onder bepaalde voorwaarden gebeurt. Hierbij bedoel ik vooral of Ajax eerste XI-tal speler zonder problemen mag opstellen in jong Ajax (net zoals een aantal jaren geleden tijden de beker.

Het grote Ajax was uitgeschakeld terwijl jong Ajax door was. Ajax-1 nam toen de plaats in van jong Ajax.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 07:18
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #36
Jong AJAX en Twente mogen maar max. 4 spelers van ouder dan 23 jaar opstellen, de rest moet jonger zijn.
Bovendien wordt Jong AJAX tegen Almere City in 't begin van de competitie gespeeld om competitievervalsing te voor komen omdat AJAX en Almere een samenwerkingsverband hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 08:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #37

Nao Väöre schreef : Kan iemand mij vertellen nu het zeker is dat jong Ajax en jong FC Twente hun opwachting maken in de Jupiler league of dit onder bepaalde voorwaarden gebeurt. Hierbij bedoel ik vooral of Ajax eerste XI-tal speler zonder problemen mag opstellen in jong Ajax (net zoals een aantal jaren geleden tijden de beker.

Het grote Ajax was uitgeschakeld terwijl jong Ajax door was. Ajax-1 nam toen de plaats in van jong Ajax.


ja zo zal dit ook blijven gaan competitie vervalsing!!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 10:02
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #38
Dit is toch te belachelijk voor woorden. De reserve elftallen van twee eredivisionisten moeten de competitie gaan redden. Laat die amateurs gewoon verplicht promoveren met een compensatie regeling, dat is gewoon de derde divisie, zo verloopt het in andere landen ook

Als je met 5-0 in eigen huis wordt afgedroogd door het tweede elftal van Ajax, dan heb je als club helemaal geen eer meer hoog te houden. MVV verslagen door het andere Ajax... zie je kop al staan in de Limburger?

Als clubs hiermee akkoord gaan mogen ze van mij die hele competitie opdoeken, hier zit geen 'neutraliteit' meer achter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 12:06
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #39
En wéér bliek tot de KNVB bepaolde clubs beveurdeild. Zèlles al waor 't 2de èlleftal vaan MVV de kampioen gewore, daan nog hadde ze allein de 2de èlleftalle vaan de ''topclubs'' laote promovere.
En laot m'ch raoje, noe goon bepaolde lui weer rope tot dat 'n complottheorie is zeker..... :sick:

KNVB MAFIA

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 13:40
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #40
toch wel heerlijk voor de voetballiefhebber eindelijk echte voetbal wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 14:03
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #41
Bah bah bah wat ben jij een irritante vent veel succes komend seizoen zal wel lekker druk worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 14:32
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #42
En het trieste van het verhaal is dat er een akkoord was met Achilles en Katwijk.
Die wilde beide promoveren en nu wordt gekozen voor een 2e van Ajax en 2e van Twente.
Waar is dat eigenlijk op gebaseerd dat het net deze 2 clubs zijn? En wie zegt me dat er
in de beslissende fase geen spelers van Ajax 1 of Twente 1 gaan meedoen. Bedoel...Eriksen
is onder 23 volgens mij net als Fisher.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 14:45
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #43
Ik vraag me af of de clubs het risico durfen te nemen om deze dure spelers te laten spelen, stel dat er een door midden word geschopt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 15:00
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #44

dreekemvvke schreef : toch wel heerlijk voor de voetballiefhebber eindelijk echte voetbal wedstrijden.


Jij leeft echt in een andere wereld komt dat omdat je in Amsterdam woont bah bah gek

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 15:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #45

Och jeh schreef : En het trieste van het verhaal is dat er een akkoord was met Achilles en Katwijk.
Die wilde beide promoveren en nu wordt gekozen voor een 2e van Ajax en 2e van Twente.
Waar is dat eigenlijk op gebaseerd dat het net deze 2 clubs zijn? En wie zegt me dat er
in de beslissende fase geen spelers van Ajax 1 of Twente 1 gaan meedoen. Bedoel...Eriksen
is onder 23 volgens mij net als Fisher.

Los van het feit dat ik ook tegen de komst ben van de beloftenteams:
1) Zover ik weet waren andere clubs tegen de komst van Achilles en Katwijk, omdat ze anders de televisierechten met meer clubs moesten delen.
2) De beloftenteams moeten voor het seizoen een lijst met spelersnamen opgeven, dan mogen andere spelers daar niet meer mee doen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden