Nieuwe opzet Jupiler League

24 mei 2013 16:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #46
wat ik nou niet begrijp is dat jullie liever kijken naar mvv- achilles of tegen katwijk in plaats naar ploegen die wat meer uitstraling hebben en misschien wat meer publiek trekken is toch alleen maar beter .nou komt ajax en fc twente en nou is het weer knvb mafia en andere teksten .maar goed wat jullie over mij zeggen maak mij geen kloten uit dat zeg meer over jullie dan over mij .toch zal ik mijn mond niet houden als ik vind dat ik het met jullie niet eens ben alleen zal ik mij niet verlagen tot het taalgebruik wat sommige mensen hier hanteren .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 16:29
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #47
Goed zo Dreeke.
Iedereen op dit forum heeft recht op een eigen mening en wie het daar niet mee eens is mag dat op basis van argumenten duidelijk maken. Als je daar scheldwoorden voor nodig hebt zegt dat inderdaad alles over het gebrek aan argumenten van degene die scheldt en in elk geval over zijn fatsoensnormen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 16:38 24 mei 2013 16:40 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #48
bedankt boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 18:38 24 mei 2013 18:40 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #49

Boschpoort schreef : Goed zo Dreeke.
Iedereen op dit forum heeft recht op een eigen mening en wie het daar niet mee eens is mag dat op basis van argumenten duidelijk maken. Als je daar scheldwoorden voor nodig hebt zegt dat inderdaad alles over het gebrek aan argumenten van degene die scheldt en in elk geval over zijn fatsoensnormen.


Iech höb altied gelierd tot sjèlle gein pijn deit. Vraog d'ch ieder 'ns aof veurwat tot 'r lui tege z'ch in 't harnas jaog en veurwat lui daan zoe reagere.
De höbs 't euver arguminte, meh 't einegste ''argumint'' wat dreeke constant aonhaolt is dat irritante ''iech-bin-awwer-en-iech-höb-profvoetbal-gespäöld-en-daorum-weit-iech-alles-beter-en-is-de-res-gewoen-dom''-''argumint''
Iech weit neet wat erger is, dom gesjèl, of denigrerend gedrag à la dreeke...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 20:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #50
Als je kijkt wat er volgend seizoen allemaal in de JL speelt , zit er volgens mij geen top 5 plaats in voor MVV .

Jong Ajax/Jong Twente/VVV/Willem2/Sparta/Volendam/Helmond/De Graafschap.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 20:21 24 mei 2013 20:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #51

Sjonnie schreef : Als je kijkt wat er volgend seizoen allemaal in de JL speelt , zit er volgens mij geen top 5 plaats in voor MVV .

Jong Ajax/Jong Twente/VVV/Willem2/Sparta/Volendam/Helmond/De Graafschap.



Dachten wij dat ook afgelopen seizoen?,voetbal is onvoorspelbaar gelukkig maar...dus ik denk dat je uitlating voorbarig is.
Wie zegt dat helmond zich herpakt net als volendam ,de graafschap en sparta?

Ik zeg je als mvv zijn systeem gaat veranderen door te spelen met een echte spits en daarom heen goede aangevers en gedegen middenveld,en thuis ook weer wat puntjes pakken kunnen we echt wel weer mee spelen om de bovenste 5...want hoe zit het als jong ajax en jong twente boven in eindigen?...juist dan word er door geteld in de rangschikking want zij kunnen niet promoveren :thinking:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 21:27
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #52

Sjonnie schreef : Als je kijkt wat er volgend seizoen allemaal in de JL speelt , zit er volgens mij geen top 5 plaats in voor MVV .

Jong Ajax/Jong Twente/VVV/Willem2/Sparta/Volendam/Helmond/De Graafschap.


Je vergeet Roda Kerkrade!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 21:34
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #53
Kun je toch ook helemaal niks over zeggen nu waar mvv gaat eindigen ,We weten niet eens wie de trainer word laat staan wie erbij komt of wie weg gaat..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 21:52
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #54
mvvke punt een ben ik niet denigrerend ik zeg ook nooit tot ik ouder ben en schep ook niet op tot ik alles beter weet en dat ik betaald voetbal heb gespeeld ,alleen zie ik bepaalde dingen anders dan de meeste mensen op dit forum en daar geef ik mijn mening over en dat zal ik ook blijven doen of je dat nou leuk vind of niet en anders moet je op mij niet meer reageren maar ik beledigd niemand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2013 22:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #55

dreekemvvke schreef : mvvke punt een ben ik niet denigrerend ik zeg ook nooit tot ik ouder ben en schep ook niet op tot ik alles beter weet en dat ik betaald voetbal heb gespeeld ,alleen zie ik bepaalde dingen anders dan de meeste mensen op dit forum en daar geef ik mijn mening over en dat zal ik ook blijven doen of je dat nou leuk vind of niet en anders moet je op mij niet meer reageren maar ik beledigd niemand.






Kom op zeg :lachen: Dit is een forum , lees je eigen berichten eens . Iedereen die een andere mening heeft boor je de grond in !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 09:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #56
sjonnie noem mij er eens een paar dingen op waar ik andere mensen hun mening de grond in boor als je a zeg moet je ook b durven zeggen en niet met dit soort uitspraken maar ook feiten opnoemen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 09:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #57
Ok jongens laat het de topic zijn opzet jupiler league en laten we niet verzanden in allerlei persoonlijke discussies!
Doe dat in persoonlijke mail...net als ik...no hard feelings...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 10:05
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #58
helemaal met je eens opa maar jammer genoeg zijn er altijd mensen onder ons die meteen mensen gaan beledigen en meestal bereikt je dan het tegendeel en dat is erg jammer .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 10:55
MVV Maastricht Official
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #59
Nieuwe speeldag MVV Maastricht? Laat jullie mening horen!

Zoals je misschien gehoord hebt, vinden er volgend seizoen in de Jupiler League een aantal veranderingen plaats. Zo worden er, zo goed als zeker, twee belofteteams van een eredivisieploeg toegevoegd aan de eerste divisie (Ajax, PSV en FC Twente hebben al aangegeven graag te willen toetreden) en is er meer flexibiliteit wat betreft de speeldag.

We willen graag van je weten welke speeldag en tijdstip jouw voorkeur heeft. Met deze informatie kunnen we dan in samenspraak met de KNVB ons nieuwe seizoen op de best mogelijke manier invullen. We kunnen uiteraard geen garanties geven, maar we kunnen wel trachten zo veel mogelijk invloed uit te oefenen.

Jouw mening is hierbij erg belangrijk voor ons! Enige haast is geboden. Beantwoord daarom vóór aanstaande maandag 28 mei via deze link een aantal vragen, zodat wij daarmee aan de slag kunnen!

Klik hier en laat jouw mening horen

Met sportieve groet,
MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, de bok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 11:30
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #60
Jammer blijkbaar is 8 uur op zaterdag toch geen optie voor de JL clubs.
Maar mijn eerste keuze blijft toch de vrijdag avond.

En nog iets: je moet verplicht vraag 7 invullen, ook als je in vraag 6 aan geeft dat je de SK al verlengd hebt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden