Nieuwe opzet Jupiler League

25 aug 2015 16:47
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #436
Getekend!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 17:07
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #437
Ik heb ook getekend!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 19:05
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #438
Getekend. ..
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 19:08
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #439
Ik zou zeggen delen op Facebook iedereen die link... en vergeet niet je ondertekening te bevestigen via link in je mail....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 19:27 25 aug 2015 19:36 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #440
Niet getekend - ga ik ook niet doen - zal wel alle hoon over me heen krijgen nu....

Maar dit soort initiatieven leiden helaas tot niks. De bron aanpakken is hetgeen wat er dient te gebeuren en dat is in deze de KNVB en de rechthebbende van de uitzendrechten.

Sterker nog MVV heeft zich -meen ik- vorig jaar nog uitdrukkelijk uitgesproken tegen de nieuwe voetbalpiramide en ondanks alles komt die er gewoon. MVV wilde geen wedstrijden op maandag en desondanks komen die er gewoon.

Eén verweer door één club werkt in deze niet, één staking van alle clubs tesamen wel. Zie bijvoorbeeld Spanje, daar leggen ze gewoon het voetbal plat, en daar raak je de centenmannen en rechtenmannen mee, want ze hebben dan niks om uit te zenden.

Wegblijven uit een stadion met één club of één petitie daar of eentje daar, zal die mannen echt niet raken... die lachen je gewoon uit om je spandoekjes en je raakt je eigen club ermee. Raak die mannen die schuldig zijn aan dit waar het pijn doet en dat is in hun beurs - al vraag ik me af of de Jupiler Leaugue daar krachtig toe is? Eén club niet, maar allemaal samen wel en zeker voor wat betreft de doorgedrukte nieuwe voetbal piramide misschien wel, dan raak je de KNVB op hun 'liefdesbaby'

Met zijn allen dus op de keien en zouden de clubs het aandurven allemaal te gaan staken?
Het is maar een gedachte....

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 20:05
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #441

Janepie schreef : Niet getekend - ga ik ook niet doen - zal wel alle hoon over me heen krijgen nu....

Maar dit soort initiatieven leiden helaas tot niks. De bron aanpakken is hetgeen wat er dient te gebeuren en dat is in deze de KNVB en de rechthebbende van de uitzendrechten.

Sterker nog MVV heeft zich -meen ik- vorig jaar nog uitdrukkelijk uitgesproken tegen de nieuwe voetbalpiramide en ondanks alles komt die er gewoon. MVV wilde geen wedstrijden op maandag en desondanks komen die er gewoon.

Eén verweer door één club werkt in deze niet, één staking van alle clubs tesamen wel. Zie bijvoorbeeld Spanje, daar leggen ze gewoon het voetbal plat, en daar raak je de centenmannen en rechtenmannen mee, want ze hebben dan niks om uit te zenden.

Wegblijven uit een stadion met één club of één petitie daar of eentje daar, zal die mannen echt niet raken... die lachen je gewoon uit om je spandoekjes en je raakt je eigen club ermee. Raak die mannen die schuldig zijn aan dit waar het pijn doet en dat is in hun beurs - al vraag ik me af of de Jupiler Leaugue daar krachtig toe is? Eén club niet, maar allemaal samen wel en zeker voor wat betreft de doorgedrukte nieuwe voetbal piramide misschien wel, dan raak je de KNVB op hun 'liefdesbaby'

Met zijn allen dus op de keien en zouden de clubs het aandurven allemaal te gaan staken?
Het is maar een gedachte....


Als ik het goed heb, heeft MVV veel clubs proberen over te halen voor de nieuwe voetbalpiramide, maar omdat de nee-stem van MVV toch niets zou uitbrengen heeft de club toch ja gestemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 21:05 25 aug 2015 21:10 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #442

Raffalaldo schreef :

Janepie schreef : Niet getekend - ga ik ook niet doen - zal wel alle hoon over me heen krijgen nu....

Maar dit soort initiatieven leiden helaas tot niks. De bron aanpakken is hetgeen wat er dient te gebeuren en dat is in deze de KNVB en de rechthebbende van de uitzendrechten.

Sterker nog MVV heeft zich -meen ik- vorig jaar nog uitdrukkelijk uitgesproken tegen de nieuwe voetbalpiramide en ondanks alles komt die er gewoon. MVV wilde geen wedstrijden op maandag en desondanks komen die er gewoon.

Eén verweer door één club werkt in deze niet, één staking van alle clubs tesamen wel. Zie bijvoorbeeld Spanje, daar leggen ze gewoon het voetbal plat, en daar raak je de centenmannen en rechtenmannen mee, want ze hebben dan niks om uit te zenden.

Wegblijven uit een stadion met één club of één petitie daar of eentje daar, zal die mannen echt niet raken... die lachen je gewoon uit om je spandoekjes en je raakt je eigen club ermee. Raak die mannen die schuldig zijn aan dit waar het pijn doet en dat is in hun beurs - al vraag ik me af of de Jupiler Leaugue daar krachtig toe is? Eén club niet, maar allemaal samen wel en zeker voor wat betreft de doorgedrukte nieuwe voetbal piramide misschien wel, dan raak je de KNVB op hun 'liefdesbaby'

Met zijn allen dus op de keien en zouden de clubs het aandurven allemaal te gaan staken?
Het is maar een gedachte....


Als ik het goed heb, heeft MVV veel clubs proberen over te halen voor de nieuwe voetbalpiramide, maar omdat de nee-stem van MVV toch niets zou uitbrengen heeft de club toch ja gestemd.

Klopt, ik neem aan dat je bedoelde dat MVV expliciet 'nee' deed stemmen tegen de nieuwe voetbalpiramide, toch? Vandaar bovenstaande.
Eén enkele club kan niks, één supportersgroep al helemaal niet, maar een hele competitie -en dus alle clubs- wel. Wil je serieus genomen worden dan is tegengewicht het antwoord.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 21:26
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe opzet Jupiler League #443
Dat is toch juist de bedoeling van de petitie. Is niet enkel van MVV, maar in dit geval door GAE begonnen. De bedoeling is dat supporters van alle clubs tekenen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo, mitch-043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 21:40
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #444
Kom op is in paar seconden gebeurt!
Hoe meer mensen tekenen des te beter!

www.stopdebeloften.nu

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 23:09
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #445
Getekend. De mensen die er uit principe niet waren tegen jong psv en telstar zouden sowieso moeten tekenen. Je weet nooit waar deze petitie goed voor is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 23:35
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #446

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 09:35
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #447

Janepie schreef : . De bron aanpakken is hetgeen wat er dient te gebeuren en dat is in deze de KNVB en de rechthebbende van de uitzendrechten.

.



Hoe dan ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 17:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #448

MVV4life schreef : Geteikend.

www.stopdebeloften.nu


Eederein al geteikend?


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 17:27
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #449
Wel zo handig om deze link ook op de facebook fansites te zetten als de beheerders hier ook achter staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2015 08:54
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden