Nieuwe opzet Jupiler League

01 aug 2015 03:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #421
En hier de nieuwe competitiestructuur op een rijtje: t.co/bspARzA9wI

TIP: neem de tijd en lees het vooral drie, vier keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 08:53
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #422

Karakter schreef : En hier de nieuwe competitiestructuur op een rijtje: t.co/bspARzA9wI

TIP: neem de tijd en lees het vooral drie, vier keer.

Geen degradatie dus komend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 12:17
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #423
Even een stukje van die website.

Jong Ajax en Jong PSV maken dit seizoen al deel uit van de Jupiler League, en onder nieuwe voorwaarden. Zo kunnen er onder meer maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften. Verder mogen spelers ouder dan 23 jaar die óf tien keer in de basisopstelling van het eerste elftal hebben gestaan óf tien keer 45 minuten daarin hebben meegespeeld, niet meer uitkomen in het beloftenteam. De KNVB gelooft dat dit ten goede komt aan het prestatieve karakter van de competitie en de individuele talentontwikkeling.


Gaat me om dit stukje:
''Zo kunnen er onder meer maximaal twee spelers van het eerste elftal tegelijkertijd deelnemen in een wedstrijd van de beloften''.

Dit is toch juist een regel die het weer makkelijker maakt voor de beloftenelftallen? Voorgaande 2 jaren was het helemaal niet toegestaan als een speler op het eerste op de bank zat om dan nog mee te mogen spelen bij het beloftenelftal. Komend jaar mogen dus 2 spelers die bijvoorbeeld bij het eerste op de bank zaten in het zelfde weekend meespelen bij het jong elftal?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2015 22:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwe opzet Jupiler League #424
De samenvattingen op SBS6 zijn ook weer van een subliem niveau. Eerst Shownieuws, dan de terugblik op de UEFA Champions League en dan de competitie waar iedereen wakker voor blijft de Jupiler League om 00:25.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjuulke, Ayrton

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 13:44
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #425

Anna D. schreef : De samenvattingen op SBS6 zijn ook weer van een subliem niveau. Eerst Shownieuws, dan de terugblik op de UEFA Champions League en dan de competitie waar iedereen wakker voor blijft de Jupiler League om 00:25.


ik viel ook in slaap tijdens de samenvattingen...... maar dat vind ik nog niet het ergste, ze zeggen 00:15 Jupiler League samenvattingen. en dan vervolgens 00:20/00:25 nog steeds te wachten tot het überhaupt begint.... dat vind ik erger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 12:07
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #426
Gelukkig kunnen we nu ook vanaf zaterdagochtend op Nu.nl de samenvattingen bekijken:
www.nu.nl/voetbal/4110934/bekijk-samenva...-jupiler-league.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 15:16
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #427

josoetgebrook schreef : Gelukkig kunnen we nu ook vanaf zaterdagochtend op Nu.nl de samenvattingen bekijken:
www.nu.nl/voetbal/4110934/bekijk-samenva...-jupiler-league.html

Klopt.
Alleen niet via mijn gsm helaas ondersteunt het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 15:44
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #428
Op mijn Android met Google Chrome browser kan ik de samenvattingen bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 16:07 24 aug 2015 16:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #429

josoetgebrook schreef : Op mijn Android met Google Chrome browser kan ik de samenvattingen bekijken.

Dan heb je geluk dat je een verouderde versie van het Android stuurprogramma hebt. Het probleem zit hem in 'Flash Player' dat is een heel verouderd protocol om videos mee af te spelen. Tegenwoordig heeft men HTML5 ontwikkeld, waarbij bewegend beeld direct uit de doos werkend heeft, zonder poespas, maar website-bouwers blijven vasthouden aan deze verouderde manier van animeren. Als ze hun site omvormen tot html5 is alle apparatuur die op de markt is ondersteund. Mogelijk is de reden dat ze blijven hangen op dit verouderde protocol, de DRM (Digital Rights Management) die hierbij hoort. DRM is een kopieerbeveiliging.

Alleen oudere versies van het android besturingssysteem hebben nog flashplayer ondersteuning (niet de beste en veiligste). De nieuwe tablets en telefoons van android hebben deze ondersteuning allemaal niet. Ipads en Iphones hebben deze ondersteuning nooit gehad. Ik gebruik zelf Linux op mijn laptop en die ondersteunt ook geen flashplayer meer. Wil je sites zoals nu.nl/ fox sports/ RTL bekijken dan heb je of een speciale app nodig of een apparaat met windows.

De technische verklaring:
Android en IOS(apple) zijn allemaal familie van de Linux telg. De basis (Kernel) van het linux systeem wordt ontwikkeld door één team, waarop al deze afspinsels gebouwd zijn. Flash player spreekt de videokaart aan met instructies, om die instructies goed uit te voeren, moet in de Kernel de hardware van die computer of telefoon hiervoor geoptimaliseerd zijn. Vandaar ook de brakke performance op android systemen, omdat flashplayer alles zelf moet optimaliseren en geen hulp krijgt van de fabrikanten. Ze zijn daarmee gestopt, omdat het niet meer waard is om zoveel tijd in flash te steken, omdat de opvolger voor de deur staat.

RTL gebruikt(e) trouwens Silverlight, wat van microsoft is al helemaal alleen op windows computers werkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 16:18 24 aug 2015 16:19 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #430

houtengerard schreef :

josoetgebrook schreef : Op mijn Android met Google Chrome browser kan ik de samenvattingen bekijken.

Dan heb je geluk dat je een verouderde versie van het Android stuurprogramma hebt. Het probleem zit hem in 'Flash Player' dat is een heel verouderd protocol om videos mee af te spelen. Tegenwoordig heeft men HTML5 ontwikkeld, waarbij bewegend beeld direct uit de doos werkend heeft, zonder poespas, maar website-bouwers blijven vasthouden aan deze verouderde manier van animeren. Als ze hun site omvormen tot html5 is alle apparatuur die op de markt is ondersteund. Mogelijk is de reden dat ze blijven hangen op dit verouderde protocol, de DRM (Digital Rights Management) die hierbij hoort. DRM is een kopieerbeveiliging.

Alleen oudere versies van het android besturingssysteem hebben nog flashplayer ondersteuning (niet de beste en veiligste). De nieuwe tablets en telefoons van android hebben deze ondersteuning allemaal niet. Ipads en Iphones hebben deze ondersteuning nooit gehad. Ik gebruik zelf Linux op mijn laptop en die ondersteunt ook geen flashplayer meer. Wil je sites zoals nu.nl/ fox sports/ RTL bekijken dan heb je of een speciale app nodig of een apparaat met windows.

De technische verklaring:
Android en IOS(apple) zijn allemaal familie van de Linux telg. De basis (Kernel) van het linux systeem wordt ontwikkeld door één team, waarop al deze afspinsels gebouwd zijn. Flash player spreekt de videokaart aan met instructies, om die instructies goed uit te voeren, moet in de Kernel de hardware van die computer of telefoon hiervoor geoptimaliseerd zijn. Vandaar ook de brakke performance op android systemen, omdat flashplayer alles zelf moet optimaliseren en geen hulp krijgt van de fabrikanten. Ze zijn daarmee gestopt, omdat het niet meer waard is om zoveel tijd in flash te steken, omdat de opvolger voor de deur staat.

RTL gebruikt(e) trouwens Silverlight, wat van microsoft is al helemaal alleen op windows computers werkt.


Ik heb Android versie 5.1.1 volgens mij is dat de nieuwste versie. Jij hebt het over Flash, dat al in versie 4.0 van Android is geschrapt. Daarbij komt dat Google Chrome ondersteuning voor Flash heeft ingebouwd. Indien je het Internet-icoontje of Browser-icoontje van Android gebruikt, zou je inderdaad problemen kunnen hebben met Flash websites, maar met Chrome moet dit werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 18:40 24 aug 2015 18:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #431
Klopt dat het nu geïmplementeerd is in chrome en dat je geen losse versie meer nodig hebt (ook voor windows). Maar geïmplementeerd en geoptimaliseerd zijn twee dingen. Niet elke android zal flash vlekkeloos afspelen, als je mainstream modellen hebt als de galaxy serie of the one serie dan wel. Maar niet allerdaagse versies met custom chipsets hebben de grootste moeite hiermee. Voor android 4.2 heb je helemaal geen optimalisatie meer (kheb nog een Note 1). Het is nog steeds triest dat een quad core telefoon wel via kodi(custom codecs)1080p of dlna probleemloos kan streamen, maar met flash de grootste moeite heeft met een 480p bestand.

Eigenlijk ligt het probleem bij de chipmakers die delen niet alle informatie met de community over hun producten. Daardoor kan Chrome alleen reverse engineeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #432
Vandaag stonden Heitinga, Viergever, Sanogo en Fischer in de basis bij Jong Ajax. Dat zijn 150 wedstrijden in de Premier League, 370 in de eredivisie, en nog een handvol in andere grote competities. Dat is een WK-finalist.

Ze winnen niet eens, dat is nog het opmerkelijkste.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 13:07
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #433
Eagles-fans starten petitie tegen beloftenelftallen:
www.nu.nl/salland/4112450/eagles-fans-st...-jupiler-league.html


Petitie is te tekenen op het onderstaande adres:
www.stopdebeloften.nu/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Anna D., jesfen, Raffalaldo, Sjop, Hartmans1973, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 14:19
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #434
Heb getekend! Hoop dat er meerdere volgen!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 16:24
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Nieuwe opzet Jupiler League #435
Voor wat het waard is, heb ook getekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden