MVV algemeen

18 mei 2021 16:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
MVV algemeen #6961
Ongeveer 7 ton, als er geen investeerder komt of MVV een mooie transfer maakt (Déom?) is dat aankomend seizoen ongeveer hetzelfde. Stel dat er iemand een miljoen voor Déom neerlegt - lijkt me wat veel maar je weet maar nooit! - dan kan het budget natuurlijk ook iets omhoog, al zal een groot gedeelte van dat geld nodig zijn om überhaupt de begroting rond te krijgen en de youth academy vorm te geven en dergelijke.

Het is ook goed om te beseffen dat MVV nogal wat concurrentie heeft. Wat ik bedoel: tussen pakweg 2015 en 2019 verhoogde MVV het spelersbudget van 6 ton stapsgewijs richting de 8 a 9 ton. Dat leek een leuke stap, maar de meeste clubs in de KKD maakten ook stappen van een paar ton in de spelersbegroting. En de makelaars van spelers van KKD-niveau wisten dat ook. Dus MVV had er uiteindelijk niet zo veel aan.

Dat MVV's budget gelijk blijft zou prima kunnen zijn, als - bijvoorbeeld door corona - de meeste andere clubs achteruit gaan in budget. Als iedereen een stap vooruit doet, zoals de geruchten bij Dordrecht bijvoorbeeld suggeren, dan is die 7 ton in feite een flinke stap terug.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 23:24
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6962

Jacques schreef : Ongeveer 7 ton, als er geen investeerder komt of MVV een mooie transfer maakt (Déom?) is dat aankomend seizoen ongeveer hetzelfde. Stel dat er iemand een miljoen voor Déom neerlegt - lijkt me wat veel maar je weet maar nooit! - dan kan het budget natuurlijk ook iets omhoog, al zal een groot gedeelte van dat geld nodig zijn om überhaupt de begroting rond te krijgen en de youth academy vorm te geven en dergelijke.

Het is ook goed om te beseffen dat MVV nogal wat concurrentie heeft. Wat ik bedoel: tussen pakweg 2015 en 2019 verhoogde MVV het spelersbudget van 6 ton stapsgewijs richting de 8 a 9 ton. Dat leek een leuke stap, maar de meeste clubs in de KKD maakten ook stappen van een paar ton in de spelersbegroting. En de makelaars van spelers van KKD-niveau wisten dat ook. Dus MVV had er uiteindelijk niet zo veel aan.

Dat MVV's budget gelijk blijft zou prima kunnen zijn, als - bijvoorbeeld door corona - de meeste andere clubs achteruit gaan in budget. Als iedereen een stap vooruit doet, zoals de geruchten bij Dordrecht bijvoorbeeld suggeren, dan is die 7 ton in feite een flinke stap terug.


Ik hoop dat MVV ons verrast het spelersbudget gaat verdubbelen. Alleen denk ik dat dit een utopie het zou zelfs een prestatie zijn als het budget hetzelfde zou zijn.
Aan het begin van het seizoen heeft MVV op de supportersavond geïnformeerd en hierbij werd o.a. verteld dat het opstappen van Ward Vleugels en zijn aanhang natuurlijk financieel consequenties heeft en dat Noor moest proberen om dit op te vangen. Tel hierbij de Corona crisis hierbij op en het zou dus een prestatie zijn als het spelersbudget hetzelfde zou zijn.
Tsja usmvvke heeft weinig vet op de botten maar het is wel knap dat de schulden weggewerkt zijn, geen lijken meer uit de kast vallen. En dat usmvvke schuldenvrij is.
Hopelijk is dit en andere factoren gunstig om in de toekomst een investeerder aan te trekken. Waarbij ik hoop dat usmvvke voorzichtig is en niet aan de eerste of beste louche figuur de club voor een appel en een ei verkoopt.
Wat mij betreft hoop ik dat MVV het gezonde beleid doorzet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 23:35
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #6963
Tom Daemen vertelde me dat het spelersbudget voor 2021-2022 hetzelfde zou zijn als ik in 2020-2021, of misschien zelfs ietsje meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 07:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6964

Frank Salemans schreef : Tom Daemen vertelde me dat het spelersbudget voor 2021-2022 hetzelfde zou zijn als ik in 2020-2021, of misschien zelfs ietsje meer.


Van deze berichten word ik pas echt vrolijk.....mvrgr.Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 10:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6965

Kletswief schreef :

Jacques schreef : Dat MVV's budget gelijk blijft zou prima kunnen zijn, als - bijvoorbeeld door corona - de meeste andere clubs achteruit gaan in budget. Als iedereen een stap vooruit doet, zoals de geruchten bij Dordrecht bijvoorbeeld suggeren, dan is die 7 ton in feite een flinke stap terug.



Hopelijk is dit en andere factoren gunstig om in de toekomst een investeerder aan te trekken. Waarbij ik hoop dat usmvvke voorzichtig is en niet aan de eerste of beste louche figuur de club voor een appel en een ei verkoopt.
Wat mij betreft hoop ik dat MVV het gezonde beleid doorzet.


Het kan ook niet dat MVV teruggaat in begroting. Dit is denk ik de laagst mogelijke begroting om überhaupt spelers met het etiket ''betaald voetbal'' op die rubberen kunstgrasmat van ons te laten ploeteren.

En Kletswief, een beetje nadenkend en je weet dat MVV niet met de eerste de beste louche investeerder in zee gaat. MVV heeft al ruime tijd de statuten gewijzigd waardoor een investeerder mogelijk is. Als ze dan nu nog geen investeerder hebben, kan je met zekerheid zeggen dat ze niet met de eerste de beste in zee zijn gegaan. Daarnaast is duidelijk gecommuniceerd dat MVV in de positie zit om eisen op tafel te leggen, omdat we geen rode cijfers hebben. Niet dat de zwarte cijfers zo denderend zijn, maar toch.

Trouwens ook benieuwd met welke ''actie'' MVV gaat komen m.b.t. de seizoenskaartverkoop. Eenmalig 100,- neerleggen om twee wedstrijdjes waarvan een met een korfbaluitslag te gaan kijken vind ik nog kunnen. Ja, het was ook duidelijk vooraf gecommuniceerd. Maar om dit opnieuw te doen zonder enige zekerheid, weet ik niet of veel supporters dit nog eens zullen doen.

Afgaand op de tweede seizoenshelft , een op de borst kloppende trainer die volgens zichzelf het onmogelijke, mogelijk heeft gemaakt, ga ik mijn plekje alvast reserveren op de markt. Zeker nu niet 60% van het spelersbudget aan 6 spelers is uitgegeven bij aanvang van het seizoen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 12:26
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #6966
Is er al meer bekend over de NOW-regeling zaak ? (Toch 1/3 tot 1/4 van ons spelersbudget)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 12:29
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #6967
Dag Fanaten,

7 ton spelersbudget schrik ik toch wel van zeker als het omlaag zou moeten.

Dordrecht verhoogt zijn budget richting de 1 miljoen dankzij de Turkse investeerder. Ook het budget van Den Bosch zou hoger komen te liggen bij een overname. ik verwacht dat met die 7 ton alleen: Telstar, Helmond en Oss het met minder moeten stellen. Kortom we zullen wel heel erg boven ons uit moeten stijgen om Play-offs te halen. Ik hoop dan ook dat MVV snel met een goede hoofdsponsor/investeerder komt. het liefst lokaal. al verhoogt die het budget enkel met 2 ton dan is er al zoveel meer mogelijk.

Gegroet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 12:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6968
Ik denk als we realistisch zijn......foetsie....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 12:53
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV algemeen #6969
Kalezic nieuwe trainer de graafschap.?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2021 14:03
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #6970

ouwe rot schreef : Kalezic nieuwe trainer de graafschap.?

Nee, al zijn er wel veel supporters daar die hem heel graag zien komen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2021 10:51
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6971
Nou lees ik verdomme dat die uit Aachen-Nord contact hebben met een mogelijke investeerder. Hoe kan het zo zijn dat dit bij hun wel lukt? Is dit door de contacten die ze hebben via de Phoenix groep of is MVV zo goed dat ze ook een investeerder hebben maar dit stil weten te houden?
En Erik Noor? Komt die nog met wat uit de hoed in een blogje, of blijft hij stil achter in het kantoor zitten, wachtende op het nieuwe seizoen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 19:23
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV algemeen #6972
Bij Mvv zijn serieuze gesprekken bezig met een investeerder(geen overname), binnenkort horen we hier meer over aldus Eric Noor
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 19:32
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6973
Ben benieuwd. Komen ze dadelijk met de vandaag vrijgesproken Korotaev uit de hoge hoed. Dat zou een dikke middelvinger zijn naar Aken Noord :lol: :lol: :lol: :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 20:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #6974
In januari al een lijstje met namen om een geschikte trainer te vinden die bij mvv past terwijl de dan huidige trainer nog een contract heeft voor anderhalf seizoen? Om dan uit te komen op Hemelvaartsdag dat de de trainer geen energie meer heeft maar wel word gevraagd om mee te beslissen in de nieuwe trainer?
Hij moest daar nog een nachtje over slapen?
Hoe raar is dit verhaal een trainer die zijn contract niet afmaakt maar wel mee gaat beslissen wie zijn opvolger gaat worden?
Noor ik denk dat je een beetje Pinokkio aan het spelen bent en ik je verhaal dat je hier afgeeft niet erg geloofwaardig over komt op mij,en je de gemiddelde supporter en zeker hier op het forum die ik wat hoger inschat niet met zo een verhaal kunt afschepen daar hebben ze er al te veel van meegemaakt!
Ik vind je verhaal te goedkoop maar niet verkoopbaar In die volgorde zoals je dat bij L1 aangaf?
Dan als je goed luistert op het allerlaatste van zijn verhaal is het niet onmogelijk dat mvv nu een investeerder in het vizier heeft(en bijna rond),maar er in de toekomst toch een overname zou kunnen plaats vinden....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2021 21:24
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6975

Charmeur schreef : Ben benieuwd. Komen ze dadelijk met de vandaag vrijgesproken Korotaev uit de hoge hoed. Dat zou een dikke middelvinger zijn naar Aken Noord :lol: :lol: :lol: :lol:


God bewaore us....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden