MVV algemeen

11 mei 2021 23:56
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6946
Och ja, ik heb nog hoop dat MVV iets uit de hoed kan toveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2021 10:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #6947

Strucht schreef : Heel dubbel maar dit is de volgende club die ons voorbij streeft. Fc Dordrecht verhoogd spelersbudget naar 1 miljoen euro.


Natuurlijk eerst zien, dan geloven. Den Bosch had een half jaar de grootste lol maar toen bleek het allemaal op drijfzand gebaseerd te zijn en inmiddels, twee seizoenen verder, is dat gewoon een ploeg onderin de Keuken Kampioen Divisie. Zou bij Dordrecht natuurlijk net zo'n verhaal kunnen zijn.

Maar als ze het waarmaken is dat inderdaad gewoon alweer een ploeg die meer te besteden heeft dan MVV. En het was juist één van de zeer weinigen die het nog slechter hadden dan wij.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2021 11:12
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6948
En laatst stond er nog een artikel, ik meen in de VI, dat MVV de volgende club zou zijn met een investeerder. Niet dus :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2021 11:59
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6949
Vandaag heeft Fortuna wederom een grote investeerder binnengehaald. Van zo goed als kapotte club naar een stabiele club met financieel sterke middelen. Kunnen er wat van vinden, maar knap is het wel. Ook MVV is wel stabiel maar er mag nou toch echt wel iemand gaan binnenkomen met goede plannen en nog betere financiële middelen. Het is dit jaar echt een stil jaar geweest. Welke stappen zijn er gemaakt? Wat zijn de vervolgstappen? En zijn er serieuze interesses vanuit investeerders?
Misschien ben ik wel te ongeduldig :lol:, maar het blijft te lang stil vanuit MVV op organisatorisch en financieel gebied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2021 12:42
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
MVV algemeen #6950
Ik had, diep in mijn hart, gehoopt dat Mvv een betrouwbare investeerder of grote sponsor zou vinden maar het blijft me te akelig stil vanuit Mvv.
Ik snap sowieso niet veel van het beleid van Mvv, waarom zijn de laatste wedstrijden geen talentvolle jeugdspelers ingezet om ze al ervaring te laten opdoen?
Het was wederom een heel teleurstellend seizoen, de enige speler die er met kop en schouders bovenuit stak was DEOM, de rest allemaal slecht tot middelmatig.
Het is ook schandalig en amateuristisch van Mvv dat de NOW regeling te laat is aangevraagd waardoor Mvv veel geld heeft misgelopen. Vanuit Mvv wordt hierover niet transparant gecommuniceerd, sterker...er hadden koppen moeten rollen door deze blunder.
Zonder investeerder of grote sponsor zakt Mvv steeds verder weg naar de bodem van het betaalde voetbal en wordt het ieder jaar minder leuk om naar Mvv te gaan kijken. Ik heb al jaren een seizoenkaart, in goede en slechte tijden blijven gaan naar Mvv maar eens houdt het op....al 21 jaar in die klote KK divisie en geen enkel vooruitzicht op betere tijden.
Wat heeft de heer Knops al bereikt binnen Mvv? Geen sponsors of investeerder naar Mvv gebracht maar Mvv wel een groot bedrag laten missen door de NOW aanvraag te laat in te dienen. Ieder jaar heb ik opnieuw hoop op betere tijden bij Mvv maar als ik nu al weer hoor dat er weer niet veel te besteden is voor komend seizoen dab vergaat me de zin...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2021 13:33
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #6951
Inzetten op de jeugdacademie is dan het enige overgebleven alternatief want het echt samenwerken met Genk of Standard Luik heeft ons niet iets structureels en dus geen vooruitgang opgeleverd. Het roepen dat er goede contacten zijn met Engels topclubs heeft ons ook niks structureels gebracht.
Het probleem van te weinig geld is niet opgelost, een groter spelersbudget is niet mogelijk en we kwakkelen maar voort. Kalezic heeft goed gepresteerd, iets opgebouwd en neergezet , maar stap 2 verder doorselecteren en betere spelers halen is niet mogelijk , meer budget is er immers niet. Dus moet hij omdat een groot aantal spelers weggaat, komend seizoen weer helemaal opnieuw beginnen en dan is de helft van de competitie weer voorbij eer het begint te lopen (ook dat is afwachten). Ik zie het vooralsnog somber is, maar hoop dat ik ernaast zit en verrast wordt door MVV.
Ik zou overigens echt niet weten wie binnen MVV een investeerder zou moeten binnenhalen. MVV heeft de afgelopen jaren het imago opgebouwd niet met investeerders in zee te willen gaan en genoegen te nemen met een bescheiden rol in Keukenkampioen divisie en niet meer uit te geven dan qua geld binnenkomt (dat is nobel en te respecteren). Van dat imago "laat ons dat maar lekker zelf doen" kom je niet makkelijk af, ben ik bang.
Het veranderen van de statuten etc en roepen dat je openstaat voor investeerders is 1 , maar het binnenhalen van een betrouwbare investeerder is andere koek.

Misschien dat Bert van Marwijk eens in zijn netwerk in de Verenigde Emiraten of Saudi Arabië een balletje kan opgooien bij een of andere sjeik,
al zou die inmiddels zelf ook wel MVV kunnen opkopen.. ha ha ha.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2021 17:02 13 mei 2021 17:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #6952
Weer op onze vertrouwde elfde plek eindigen met veel minder seizoensbudget dan voorgaande jaren vind ik een hele knappe prestatie. Vooral dankzij de tweede seizoenshelft, waar we de bal wel hebben mogen aanraken, hiermee poetsen we gelukkig en vluchtig een rampseizoen weg. Wie had dat gedacht in de winterstop?

Ik hoop dat we in de komende weken betrouwbare partners zullen gaan vinden die het devaluerings-proces, waar MVV al een paar jaar in zit, tegen zal gaan. Je ziet dat alle concurrenten nu ook grijpen naar extern geld.

Je kunt het gezien de huidige perikelen niet permitteren om weer géén rol van betekenis te gaan spelen in het volgende seizoen, dit haalt MVV nog meer uit de schijnwerpers van de mensen die de club moeten ondersteunen op hun agenda. (Gemeente, Sponsoren, Media, Publiek).

De tijd van het veilige behoudende kruideniersschap is voorbij, je moet wel de roulettetafel op wil je overleven. Hopelijk heeft de media (VI&Limburger) gelijk en zijn er daadwerkelijk onderhandelingen met een investeerder. Want als iemand Dordrecht al wil overnemen, dan liggen er in Maastricht nog betere voorwaarden (accommodatie, clubgeschiedenis, cultuur, internationale bekendheid stad). Een voetballicentie overnemen in Nederland kent een grotere waarde van betrouwbaarheid dan die in België, wij kennen geen licentie geschuif. Failliet is failliet. Dus alleen al die licentie is geld waard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2021 12:38
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #6953
Wat ik mij afvraag is waarom mvv 11 spelers op straat zet omdat ze niet goed genoeg zijn! Als ik de Leugenaar moet geloven kan de trainer nu zelf gaan bepalen wie hij wil hebben, dat vind ik prima. Maar de vraag blijft dan als er geen geld is kan ik ook niets halen of fatsoenlijke spelers huren! Ik heb het vermoeden, wellicht tegen beter weten in, dat er wel iets staat te gebeuren op financieel gebied!
Maar mss is de wens ook wel de vader van de gedachten, zoals wel vaker bij Mvv!
Veer Hawe Pin!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2021 10:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #6954

Dary66 schreef : Wat ik mij afvraag is waarom mvv 11 spelers op straat zet omdat ze niet goed genoeg zijn!

Dat is wel erg kort door de bocht. Een aantal is in de ogen van de technische staf inderdaad niet goed genoeg voor de ambities van MVV maar er zijn er ook die er zelf voor kiezen hun heil elders te zoeken. Misschien had MVV die spelers wel willen houden maar als een speler zelf niet wil en geen doorlopend contract heeft, houdt het op natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2021 14:57
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #6955
Goedemiddag medefanaten,

Als ik zo naar de vertrekkende spelers kijk, dan schrik ik toch wel even.
Naudts, van Acker, Kostons, Havekotte en nog een aantal houd ik graag in Maastricht.
wat betreft Havekotte denk ik dat we hem gewoon nog een jaar moeten huren of hem transfervrij overnemen als dat mogelijk is. Het is voor een doelman nog een redelijk jonge jongen die nog gemakkelijk 10 jaar mee kan. Bovendien vind ik het voor MVV begrippen ook een echt goede keeper. En het is zeker fijn als we een keer voor een paar jaar dezelfde ervaren doelman hebben.

verder hoop ik op wat jonge gasten uit de nederlandse top opleidingen of de belgische. bij Anderlecht, Antwerp, Luik 2 loopt echt zat talent

Gegroet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2021 18:42
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6956
Als je hoog wil eindigen, zal je moeten investeren. Alle basis moet er zijn zoals geld. Zonder geld geen kwaliteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 09:07
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #6957
Ik denk dat alle spelers die nu moeten of willen vertrekken - met uitzondering van Rico Zeegers - terecht vertrekken. Ze hebben weinig tot niets toegevoegd de afgelopen jaren. Van Acker bijvoorbeeld, aardige gast, maar daar straalde niets van uit. Pakte toch best vaak onnodige kaarten en was geen leider van de achterhoede. Naudts is een keiharde werker, maakt goed gebruik van zijn lichaam maar voetballend komt hij veel tekort. Salasiwa vond ik ronduit zwak op alle fronten. Zamouri, aardige voetballer maar heeft weinig laten zien. Martina was meestal geblesseerd en heeft ook al een tijdje zijn beste spel achter zich gelaten. Dus zo erg is het niet dat deze spelers vertrekken. Dat biedt ook weer financiële ruimte voor nieuwe spelers. Daarentegen zijn de versterkingen (sinds de winterstop) er grotendeels nog wel bij. Hopelijk lukt het MVV om Dianessy te strikken (hij is transfervrij), een speler met voetballend vermogen en snelheid. Blummel is ook echt een aanwinst voor MVV en ook Mickels en Surmeli doet het deze seizoenshelft prima. MVV straalt de laatste maanden weer stabiliteit uit en heeft het gewoon erg goed gedaan de afgelopen seizoenshelft. En uiteraard hebben we onze beste man nog: Deom. Speel je het hele jaar met deze selectie dan had je gegarandeerd nu in de play-offs gestaan. Kortom: hopelijk blijft Kalezic en hopelijk kunnen we ook een investeerder strikken. Ik heb nog wel enige hoop. ben erg benieuwd naar de komende twee maanden....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Anna D., jovkle, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 15:10
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 308
Meer
MVV algemeen #6958

Sjarelke schreef : Hopelijk lukt het MVV om Dianessy te strikken (hij is transfervrij), een speler met voetballend vermogen en snelheid.


Die gaat echt niet blijven. Wat denk je wat die verdiend ?
Hij gaat echt niet voor een hongerloontje hier voetballen.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 15:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV algemeen #6959

Zwegel schreef :

Sjarelke schreef : Hopelijk lukt het MVV om Dianessy te strikken (hij is transfervrij), een speler met voetballend vermogen en snelheid.


Die gaat echt niet blijven. Wat denk je wat die verdiend ?
Hij gaat echt niet voor een hongerloontje hier voetballen.......


Als invaller vond ik hem oké maar als hij in de basis begon stukken minder....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2021 15:17
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #6960
Dag Fanaten,

wat is het spelersbudget voor MVV ongeveer, en is de verwachting dat dat aankomend seizoen weer omlaag moet/ gelijk blijft of misschien wel stijgt?

Gegroet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden