MVV algemeen

05 juli 2020 00:31
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6001
En het gaat waarschijnlijk precies verlopen zoals enige weken geleden voorspeld: Napoleon wordt met zijn vage ‘plannen’ zonder enige échte financiële onderbouwing niet gehoord door MVV. MVV krijgt de ‘gekleurde’ Piet en Napoleon is de ‘grote’ man. In elk geval was het leuke discussiestof voor het forum, maar de afloop was zo voorspelbaar als wat! Laten we hopen dat er zich een ander/beter spoor gaat aandienen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Zeikbak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 02:16
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6002

Kotspoejer schreef : En het gaat waarschijnlijk precies verlopen zoals enige weken geleden voorspeld: Napoleon wordt met zijn vage ‘plannen’ zonder enige échte financiële onderbouwing niet gehoord door MVV. MVV krijgt de ‘gekleurde’ Piet en Napoleon is de ‘grote’ man. In elk geval was het leuke discussiestof voor het forum, maar de afloop was zo voorspelbaar als wat! Laten we hopen dat er zich een ander/beter spoor gaat aandienen.


Exact Kotspoejer, deze afloop zag je al mijlenver aankomen. Het gaat slecht en mensen willen verandering, dus als je dan deel 1, 2 en 3 van het boek ‘goed ondernemerschap voor dummies’ samenvat in een aantal forum berichten zonder ook maar iets te concretiseren richting mvv, dan krijg je volgers die denken dat de verlosser is aangekomen.

Nee, ik ben altijd sceptisch geweest richting Napoleon en zoals het nu uitziet is dat niet voor niets geweest. Veel woorden, weinig daden en dan nu mvv de schuld gaan toeschuiven, althans, ik verwacht dat het daarop uit gaat draaien. En dat is dan lekker makkelijk aangezien het ‘verhaal’ maar van 1 kant belicht gaat worden en we de zienswijze van mvv nooit te weten zullen komen. Wat mij betreft hoeven we voor de zienswijze van Napoleon ook geen apart topic te openen, hij heeft denk ik de afgelopen maanden wel voldoende aandacht gehad.

Ik heb vertrouwen in de mannen die nu onze club komen versterken. De technische staf dit jaar is er eentje met uitstraling en ook onze nieuwe AD krijgt van mij het vertrouwen. Dat hij vele grootse daden mag verrichten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 07:29
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #6003

CFY schreef : opmerkelijk is dat ik na 3 jaar aangegeven heb om weer te gaan sponseren, puur uit clubliefde, er is niet eens contact met mij opgenomen. Je spreekt hier over een bedrag van circa € 10000


Dit heb ik ook al vaker gehoord in het verleden. Je geeft namen door van nieuwe sponsors en vervolgens hoorde ik na 6 maanden van deze mogelijke nieuwe sponsor dat ze nog steeds niks gehoord hadden. Begrijp alleen even niet wat hierin de link is met onze TD. Hier is toch een andere afdeling voor?
Erg makkelijk om alles wat niet goed gaat bij 1 en dezelfde persoon neer te leggen.
Hetzelfde dat hij nog niet heeft gereageerd op de app van Bo Geens. Ik ben hier niet om Ron te verdedigen, maar ik ben zelf jeugdtrainer (het is een kleine wereld) en kom hem af en toe tegen onder het joggen. Hij krijgt dagelijks vele mails, apps, telefoontjes enz van allemaal spelers die zichzelf aanbieden of worden aangeboden door makelaars. Hij zal een secretaresse nodig hebben om hier allemaal op te antwoorden. Maar ja dan gaat dat weer van het spelersbudget af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 07:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #6004
Alle mensen die nu al oordelen of een mening hebben of denken te weten dat het een eenzijdig verhaal is , die wil ik het volgende aangeven . Wacht eerst af en oordeel dan , daarnaast wil ik iedereen uitnodigen om datgene wat ik beweer en ik kan onderbouwen met feiten , mails , apps en overige documenten jullie deze kunnen inzien bij mij op kantoor zodat je ziet dat het op de waarheid is berust .

Wordt vervolgd !!

Maar nu eerst op naar de 3000 seizoenskaarten immers blijven we MVV supporters !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 10:03 05 juli 2020 10:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
MVV algemeen #6005
@M-MVV een secretaresse...als je zoveel verdient (als dit klopt), hoor je dag en nacht te werken en dit zelf te doen. Ligt er ook aan of je het belangrijk genoeg vindt er iets mee te doen. Als je er op een gegeven moment in staat, ik krijg teveel berichten en ik lees ze daarom maar niet meer terwijl de gouden tips er tussen kunnen staan.... Genoeg managers in het bedrijfsleven die nog niet eens 1/3 hiervan verdienen en zich te pleuris moeten werken met flink wat mensen onder zich. Een bestuur hoort overigens sowieso de vraag neer te leggen bij de (technisch) directeur(en) of er de bereidheid is in deze tijd in te leveren. Je kunt niet solidariteit vragen van spelers (eredivisie /eerste divisie) en de rest vangt gewoon het oude salaris. Als het salaris klopt, staat dit in geen verhouding tot het budget waarmee gewerkt wordt, al worden we eerste, al is het dan snel vergeten uiteraard ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 10:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6006
Het gaat weer lekker op het forum ????????????
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 13:31
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6007

dreekemvvke schreef : Het gaat weer lekker op het forum ????????????


Jou heb ik inderdaad gemist. Napoleon is weer wakker en jij bent ook weer wakker.

Wat vind je van onze nieuwe AD en technische staf? Komen tenslotte niet uit het ons-kent-ons netwerk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 14:00 05 juli 2020 14:03 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6008
Om te beginnen ben ik heel blij met deze nieuwe technische staf en de ad ken ik niet ,maar slechter als wat er eerst zat kan het niet zijn.nou ben ik benieuwd of er nou eindelijk een investeerder instapt en er wat spelers bijhaald waar we ook stappen mee kunnen maken ,maar niet uit het boekje van chr elzen want daar staat niet zoveel in vind ik naar de afgelopen jaren te hebben gekeken.dus wachten we maar even af de trainer wat namen heeft voor wat ik zie zou werker van Roda een goeie zijn voor achterin,maar we zullen zien wat er gaat komen want dat er wat bij moet dat ziet een blinde nog .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 14:16
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #6009
Zoals we dit al van mijlenver aan zagen komen. Napoleon schreeuwt een heleboel. In de hoop een aantal personen achter zich te scharen. Tot zover is dit gelukt.

Napoleon, weken, nee maanden geleden, heb ik vragen gesteld over hoe en wat de insteek is. En wat er zou gebeuren mochten jou plannen niet binnen MVV landen. Zoek zelf maar even terug, maar ik heb hierin aangegeven dat volgens jou MVV de boeman is en jij de geweldenaar. Ik geloof nog altijd dat je echt wel goede plannen hebt. Maar het draait hier niet meer om de plannen, het draait niet eens om MVV. Het enige dat nog telt is, aandacht, status en dat soort zaken. Ik zeg niet dat MVV alles goed doet, maar stop met zeiken. Stop met de boel tegen elkaar opzetten. Op allerlei manier probeer je dit, supportersgroepen ophemelen, andere groepen/mensen weer afzeiken. Als de plannen zo geweldig waren stond Real Madrid wel aan je deur met een zak geld. Het is wel genoeg nu.

Nu positief het seizoen is. Met een ervaren trainersstaf en hopelijk met nieuwe "ganse".
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 15:31
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV algemeen #6010
D'r zien 2 meugelijkheede:Napoleon heet gein geliek of heer heet WEL geliek. Heer zeet tot heer zwart op wit bewies heet, es dat zoe is en veer kinne dat zien zoe es heer zeet, daan is mien vraog aon uuch wie daan weijer es duudelijk bliek tot sommige zich groeter veule daan de club, want veer wille allemaal veuroet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 15:48
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #6011
Volgens mij heeft dit niks te maken met gelijk hebben. We hebben niet eens een idee van zijn plannen. Dan kan er wel met het vingertje naar MVV worden gewezen door Dhr. Napoleon, maar dit slaat nergens op. Als HET idee van Napoleon zijn verhaaltje met de Universiteit is..... Tsja daarmee promoveren we ook niet. Als we nou concreet iets zouden weten. Was het wellicht allemaal wat duidelijker. Maar die duidelijkheid gaan we niet krijgen van Dhr. Napoleon.

Maar goed. Volgens mij hoeft MVV zich als organisatie helemaal aan geen enkele externe persoon te committen. Dit is puur een machtspelletje geworden. Status...... Plassertje meten. En nu lukt het allemaal niet dan wordt er als een klein kind om zich heen geslagen. Ik ben er klaar mee. Het enige dat we hier hebben gehoord is grote woorden, mensen opsteuken en de vakantie met zangers en zangeressen. Stop gewoon met de hetze richting bepaalde personen en ga achter MVV staan en help.

Amen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Brncic, Puppie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 15:54
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #6012
@Draankörgel ben het helemaal met jou eens, ik begon te twijfelen aan Napoleon en het slagen van zijn plannen toen hij een aantal weken geleden liet weten dat de gesprekken tussen Elsen en hem niet geweldig waren! We kunnen denken van Elsen wat we willen, maar als je niet met hem door een deur kan dan word het moeilijk. Simpel omdat hij de touwtjes in handelden heeft, nee het geloof was toen bij mij weg. Waarom komt hij nog steeds niet terzake en gooit hij het op tafel en waarom moeten we bij hem op kantoor komen om de in en outs te weten te komen. Tenslotte, als er echt hele grote maar dan ook hele grote plannen liggen om mvv hogerop te krijgen door een flinke financiële injectie dan kan het toch niet zijn dat Elsen dit tegen kan houden. Hij is toch niet groter als de club. Er moeten dan toch mogelijkheden zijn om hem tot de orde te roepen, als ik het verkeerd zie dan hoor ik het wel! Zie hier op het forum genoeg langs komen waar ik van denk zaten deze gasten maar in het bestuur!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 17:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6013
Pffft, die reacties weer....
Of je nou napoleon fan bent of niet, hij is supporter net als ons.
Of zijn plan goed of slecht is geen idee?
Wat ik wel weet dat hij iets heeft geprobeerd, geprobeerd om MVV vooruit te helpen. Of je dat nu een goed of slecht plan vind? Hij verdient wel credits voor alle moeite en tijd die hij in zijn plan heeft gestoken.
En nee ik ben geen fan van hem en ken zijn plannen niet. Maar ik geef hem wel de kans zijn verhaal te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 18:32
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #6014
Zeker, ik zou het top vinden als Napoleon zijn verhaal doet. Graag zelf. En ook zeker plannen die Mvv verder helpen juich ik zeker toe en zal ik zeker steunen. Maar dit ruikt mee naar een machts-, status- en aandachtsspelletje. Ik heb nu moeite met het creeren van chaos en mensen tegen elkaar oozetten.

En laten we duidelijk hebben wie hier technisch-, commercieel- en algemeen directeur is. Ik zie hier maar 1 naam langskomen namelijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Brncic, Puppie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 19:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6015
En jongens begint het kwartje te vallen er is er maar een die de dienst uitmaakt die echte sjeng die het zo goed voorheeft en zijn zakken vult jullie mogen zelf de naam invullen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden