MVV algemeen

05 juli 2020 19:20
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #6016
@dreekemvvke dat bedoel ik nu ook te zeggen! Ik snap niet dat iedereen binnen mvv met enige zeggenschap het toelaat dat Elsen zijn eigen weg kan en mag bewandelen! Zijn er dan geen bestuursleden of wie dan ook die tegen hem im durven gaan! En wat Napoleon betreft, ik heb altijd in zijn goede wil en plannen gelooft. Maar toen hij zelf aangaf, weet niet meer of dat hier op het forum was of tijdens de radio uitzending, dat de communicatie met Elsen erg moeizaam was dacht ik dit kan niets worden. Natuurlijk hoop ik dat er een omslagpunt komt waar hij op een eerlijke manier zijn plannen en goede wil voor mvv mag tonen en er daadwerkelijk iets veranderd. Alleen ben ik er op dit moment erg sceptisch over! Wellicht moeten er personen opstaan die op een normale fatsoenlijke manier in gesprek gaan met Elsen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 19:38
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6017
Deze man moet weg is alleen voor zich zelf bezig hij bepaald en De trekpoppen die daar rondlopen,moeten ook weg die zijn niet bekwaam om deze man te stoppen.vraag me af waar veur zien mvv is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 19:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 708
Meer
MVV algemeen #6018
Deze hetze begint echt belachelijk te worden. Wat doet Elsen dan verkeerd? Vorig jaar geen gelukkige hand gehad in nieuwe trainer, maar nu ondanks corona een trainer van naam weten te strikken. Al jaren haalt hij ondanks een kruimelbudget prima spelers. En dan zou hij nu moeten buigen omdat Napoleon een (nauwelijks onderbouwd in mijn ogen) plan heeft? Moeten bestuur en directie tegen hem in gaan? Vinden supporters opeens vanalles over zijn salaris. Waarom in vredesnaam? Elsen is in dienst van MVV, en blijkbaar is er intern geen reden om aan zijn functioneren te twijfelen. Supporters mogen en moeten kritisch zijn, maar dit is een hetze omdat iemand zijn zin niet heeft gekregen. En daar is onze club (en in mijn ogen ook dit forum) niet bij gebaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Belgske, Karakter, Huib, Puppie, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 19:57 05 juli 2020 19:59 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6019
Stop toch eens met achter deze man te blijven staan doet al jaren niets om mvv omhoog te krijgen ,hij vind het wel prima zo steek ieder jaar een dik salaris in zijn zak en mvv komt niet verder als een twee keer nacompetitie ,en zodra er iemand komt wordt hij op een mooie manier de deur uit gewerkt sta eens op echte mvv supporters en pik dit niet langer meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 20:52
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV algemeen #6020
Dinsdagavond bij het supporterskaffee kunnen de heren hun vragen en opbouwende kritiek neerleggen bij Ron Elsen, Marcel Jöris en Erik Noor.
Ik ben benieuwd welke info we krijgen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 20:54
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV algemeen #6021
Zou ook mooi zijn als Napoleon op deze avond zou zijn... mogelijk in samenspraak met MVV... en er een interactie ontstaat op een positieve wijze!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 21:31
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #6022
Dre heeft volkomen gelijk. Zolang deze man heerst zal er nooit iets veranderen binnen MVV. Als je niet in zijn straatje past kun je het vergeten, al kom je met geld en de beste ideeen, (eigen ervaring) )hij bekijkt je niet eens. Het is triest hoe weinigen dit maar zien en hem ook nog de hand boven het hoofd houden. Jarenlang hopen we op betere tijden en spelers, jarenlang weer minder budget voor de selectie en geen euro willen uitgeven, komt er een gerenommeerde speler moet hij eerst 2 maanden op proef, we houden de supporters lekker aan het lijntje, en dan zelf per jaar 2.5 ton in zijn zak steken. Dat is dus meer dan 1 derde van het spelersbudget, waanzin. Maar wat kun je eraan doen. E is het Parkstad Limburg stadion van Maastricht, wil je hem kwijt kost dat heel veel eurootjes, kun je de club opdoeken. En het supporters café: net zoals de sponsor avonden, een hoop bla bla bla daar komt niets constructiefs uit, zijn vrienden lachen weer en kletsen mee, zijn tegenstanders gaan weer met een kut gevoel de deur uit. Menen jullie nu werkelijk dat daar antwoord op komt wanneer er kritische vragen gesteld worden of omtrent de voorstellen van Napoleon. Tuurlijk niet. Jammer voor onze nieuwe trainer, dat lijkt me nu wel een rechtschapen en eerlijk persoon. Maar ook hij zal het met beperkte middelen moeten doen. Onder dit te schrijven besef ik plotseling, wat hebben we de laatst 20 jaar met E eigenlijk bereikt. Een stad als Maastricht en een club met deze fans hoort toch niet te dabbelen in de KKD.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 21:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6023
Jongens geloof mij nou maar met zijn allen krijgen we het voor elkaar een motie van wantrouwen namens de supporters moet het lukken,ik zelf ben er te oud voor maar er zullen zeker onder jullie. Mensen zijn die dit kunnen opstarten en zorgen dat er eindelijk iets gaat gebeuren richting deze graaiers die alleen maar aan zich zelf denken kom op .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 22:11 05 juli 2020 22:12 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6024
Ik word hier toch zo moe van. Dre is ook weer opgestaan uit zijn graf nu 3 mensen roepen dat Ron E. weg moet en blèrt er weer als een mak schaap achteraan. En dan hebben we onze vriend CFY, nooit op het forum gezien tot deze week en nu weet hij ineens precies wat Ron E. zijn salaris is. Jongens, kom eens op, waar zijn we mee bezig?? Als ik sprookjes wil horen, dan ga ik wel naar het sprookjesbos in de Efteling.

Brncic kan het niet beter verwoorden! Deze hetze lijkt helemaal nergens meer op, puur en alleen omdat iemand gekrenkt is omdat zijn plannen geen gehoor vinden? Daarnaast vraag ik me af, Napoleon zijn grote inzet zou de commercie zijn, sinds wanneer heeft een TD daar ook al inspraak in? Daar gaat een TD helemaal niet over!

Ik krijg ook steeds meer het idee dat niet Ron E. het probleem is (volgens Dre wel, maar als we promoveren staat Dre vooraan op de Markt om de schoenen van Ron E. te puune), maar juist Napoleon het probleem is! Mensen tegen elkaar opzetten en zeker nu hij zijn zin niet krijgt binnen mvv een heksenjacht te beginnen tegen iemand! Niemand is groter dan de club, OOK Napoleon niet!

Ben benieuwd welk nieuw forumlid binnen nu en een uur weer het salaris van Ron E. weet en wanneer ome Dre weer gaat schreeuwen dat iedereen een blind paard is en Ron E. weg moet en er een investeerder moet komen. Misschien zelf eens wat geld erin pompen??
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Huib, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 22:22
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6025
Ik vond de afgelopen dagen een verademing, maar dreeke is net terug (van Spanje?) of het ongenuanceerde gezeik begint alweer en er zijn natuurlijk altijd weer een paar medestanders die er even ongenuanceerd achteraan lopen.
Ook hierbij (voor de zoveelste keer) weer de kanttekening dat ook ik (zoals bijna iedereen) vind dat er het een en ander moet/kan veranderen, maar een paleisrevolutie gaat wel erg ver. Die mensen die dit roepen zullen a.s. dinsdag wel niet aanwezig zijn (i.v.m. de leeftijd) of anders zeker niet uit de anonimiteit willen treden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 22:34 05 juli 2020 22:36 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6026
Ik zou er zelfs heel graag bij zijn maar ik zit voorlopig nog wel tot 1-11-2020 in Spanje en ik hoef niet uit de anonimiteit te treden je kunt er zo achter komen als je wat beter zoekt in het voetbalwereldje in Maastricht heb bij Willem 1 ,bij M.k.c en bij Roda jc en slimmer ga ik jouw niet maken ,maar mijn hele leven tot nu toe ben ik mvv supporter geweest.en hoe dacht jij dat het bij Ajax is gegaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 22:42
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
MVV algemeen #6027
Jongens kom op zeg, een jaarsalaris van € 250.000,- voor Ron Elsen bij MVV? Je moet toch wel heel erg van de normale wereld afstaan als je dit gelooft.

Ik daag al diegenen die dit beweren uit om het ook te bewijzen. De eerste die op dit forum een duidelijk bewijs van dit jaarsalaris van € 250.000,- laat zien krijgt van mij € 500,-. Daarnaast zal ik dan ook nog € 500,- aan MVV schenken.

Ik ben geen lid van de Ron Elsen fanclub maar dit slaat werkelijk nergens op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Sjotelsplak, Huib, opadiehard, Brncic, De Zwarte Vogel, Frostie_999, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 23:17
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #6028
Zeikbak, als 2 accountant waar ik al jaren mee werk beiden onafhankelijk van elkaar. Zeggen dat dit het salaris van E is dan vaar ik daar blind op. Ten tweede vraag ik mij af wat Napoleon met mijn verhaal te maken heeft, ik ken hem niet eens. En nog het ergste: pomp er zelf eens wat geld in, als jij het zo goed weet kun je me ook zeggen wat er met da geld gebeurt ? Wat zouden ze doen met € 100000 a € 20000 ( ik denk dat dit ook veel sponsors tegenhoudt, kun je het evengoed de Maas inflikkeren) Zoals al eerder eens gezegd heb ik aangegeven Puur uit clubliefde weer aan sponsoring te denken bij de commerciële afd. nooit een reactie op terug gekregen. En ik praat hier niet over een stoeltje voor € 2500 ik zal nu kort iets toelichten, 15 jaar geleden heb ik omdat ik toen samen werkte met Ron E bij de jeugdopleiding een voorstel gedaan wat de jeugdopleiding €7500 per jaar scheelde voor het vervoer naar uitwedstrijden.. drie maanden ben ik aan t lijntje gehouden - iedere keer was het zet t maar op de mail. Er werd gewoon geen flikker met gedaan. Ik heb hem toen eenmaal de waarheid gezegd, hij heeft me nooit meer bekeken, zelfs niet toen ik jaren later sponsor werd, meerdere stoelen, boarding etc. Ik denk dat jij echt niet beseft hoe zijn invloed daar is. Ron E is MVV en andersom. En zoals Dreeke stelt, iedereen huppelt erachter aan. Nu kun je weer gaan zeiken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 23:20 05 juli 2020 23:22 door CFY.
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #6029
Als antwoord op mr sjaan: Moet niet zo moeilijk zijn, we hebben toch een vereniging met allemaal capabele Mensen wat de jaarrekening inziet en controleert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 23:25 05 juli 2020 23:26 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV algemeen #6030
Wat nu precies de waarheid is omtrent Ron E, ik zou het niet weten.
Wat ik wel weet dat onze trainer zich niks laat wijs maken door Elsen, anders zie ik hem snel opstappen.
Ik hoop dat Kalezic iets teweeg kan brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.451 seconden