MVV algemeen

04 juli 2020 18:22
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV algemeen #5986
Jammer tot er binnen MVV bijna naar niemand word geluisterd idd. Ook oud spelers krijgen niet eens een antwoord.

Ik zelf heb Ron Elsen al een paar x een apje gestuurd maar geen enkel antwoord gekregen men management hebben ook al contact proberen zoeken maar ook voorlopig geen antwoord gekregen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 18:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5987
@ charmeur , die conclusie moet je dan zelf maar trekken, ik zal er een aparte topic voor open tzt zodat het alleen over dat onderwerp gaat ...het is veel meer dan MVV Algemeen dan waar we nu schrijven en zaken plaatsen ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 19:50
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
MVV algemeen #5988
Dit klinkt allemaal niet goed, zo worden we nooit een stabiele club! Ben erg benieuwd naar het verhaal van Napoleon, alleen jammer dat we het dan maar van een kant horen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 19:53
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #5989

lMaastrichtl schreef : Jammer tot er binnen MVV bijna naar niemand word geluisterd idd. Ook oud spelers krijgen niet eens een antwoord.

Ik zelf heb Ron Elsen al een paar x een apje gestuurd maar geen enkel antwoord gekregen men management hebben ook al contact proberen zoeken maar ook voorlopig geen antwoord gekregen


Toeval dat jij met dit soort berichten komt op het moment dat napoleon weer om de hoek komt kijken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 20:09
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #5990
Ik begrijp niet wie precies de deur dicht houd voor plannen die MVV alleen maar beter kunnen maken, en waarom? Daar ben ik weleens benieuwd naar.

Ik hoop dat Napoleon toch nog met positief nieuws
naar buiten komt mbt zijn voorgestelde plannen

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 20:34 04 juli 2020 20:35 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5991

Ivinho schreef : Ik begrijp niet wie precies de deur dicht houd voor plannen die MVV alleen maar beter kunnen maken, en waarom? Daar ben ik weleens benieuwd naar.

Ik hoop dat Napoleon toch nog met positief nieuws
naar buiten komt mbt zijn voorgestelde plannen


Is misschien iets voor 't praatcafé dinsdag!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Ivinho, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 21:13
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #5992

Komopdieroeie schreef :

lMaastrichtl schreef : Jammer tot er binnen MVV bijna naar niemand word geluisterd idd. Ook oud spelers krijgen niet eens een antwoord.

Ik zelf heb Ron Elsen al een paar x een apje gestuurd maar geen enkel antwoord gekregen men management hebben ook al contact proberen zoeken maar ook voorlopig geen antwoord gekregen


Toeval dat jij met dit soort berichten komt op het moment dat napoleon weer om de hoek komt kijken?


Ik denk het , jij zegt het. Maar goed , anders ben ik wellicht weer te negatief.

Bo heeft een leuk seizoen toen gedraaid , maar was geen geweldenaar. Leuk om erbij te hebben? Ja. Betere keepers stuk voor stuk na hem? Ja. Dus een tweesplitsing in de meningen van de supporters.

Destijd wilde MVV Geens hebben, maar diende hij zelf zijn contract af te kopen als ik het goed heb begrepen. Geldkwestie of principekwestie? Geen idee , dus geen antwoord vanuit Lijnsje die zijn tappunt mist.

Kortom; toeval of opgezet? Geens terug of niet? Leuk , laat die geruchten komen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 21:15
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
MVV algemeen #5993
Es iech op mien geveul moot aofgoon, zeet miech dat tot Napoleon door de huidige pluchezitters aon ut lijnsje is gehawwe en ondertusse hunne eige zin hubbe doorgedreeve. Mer veur de duudelijkheid puur geveul.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 22:18 04 juli 2020 22:19 door CFY.
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #5994
De ons kent ons mentaliteit zal hier nooit veranderen zolang bepaalde mensen aan de macht blijven. Ik heb lang nagedacht om dit hier te plaatsen. Velen hebben z’on hoge muts op van onze huidige TD, welke met zijn contract voor het leven hier al ruim 20 jaar zijn stempel op alles drukt. Deze week ontving ik uit zeer betrouwbare bron informatie betreffende de kostenpost aan salaris van dhr. E. Leg dit naast de begroting voor spelers a € 700000 - ik zou me dood schamen, ik zal ook nooit begrijpen dat directie en bestuur en alle overige dit zomaar accepteren vooral in deze tijd. De gewone mens/supporter wordt al jaren voor de gek gehouden. Als ondernemer heb ik al vaker gedacht om eens met Napoleon om de tafel te gaan zitten, mijn ervaring leert echter dat zolang deze man 5 vingers in de pap heeft, dit totaal geen zin heeft. Treurig voor al die mensen wat hopen op een andere en betere toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 22:30
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #5995

CFY schreef : De ons kent ons mentaliteit zal hier nooit veranderen zolang bepaalde mensen aan de macht blijven. Ik heb lang nagedacht om dit hier te plaatsen. Velen hebben z’on hoge muts op van onze huidige TD, welke met zijn contract voor het leven hier al ruim 20 jaar zijn stempel op alles drukt.


Daar herken ik mij totaal niet in, dat velen zo'n hoge pet op hebben van Ron. Die geluiden over een voor MVV begrippen buitensporig salaris heb ik vaker gehoord de laatste tijd en ik ben bang dat ik best geloof dat dit ook echt aan de orde is. Zeker zorgelijk te noemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 22:48
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 172
Meer
MVV algemeen #5996
Misschien kunnen we een topic openen met ‘geruchten salaris Ron E.’ Begin langzaam een beetje moe te worden van alle mensen die menen te weten hoeveel onze TD verdiend. Het heeft nooit in de krant gestaan en hij zal het ook niet door de speakers van het stadion roepen, als deze het al doen.

En nu zullen wel weer bepaalde azijnzeikers gaan roepen dat ik onze TD verdedig, maar nee, ook ik weet niet hoeveel onze TD verdiend en of dat veel/weinig/in verhouding is met spelersbudget en overige financiële middelen binnen mvv. Maar ik weet wel, hoe stellig mensen ook menen een “betrouwbare” bron te hebben, dat niemand van jullie het wel weet. Het enige wat gebeurd is gissen naar hoeveel hij verdiend, dus kunnen we daar eens mee ophouden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 22:50
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
MVV algemeen #5997
Amen. En eigenlijk heeft niemand er iets mee te maken met wat Elsen verdient. Net nu de club weer positieve aandacht krijgt (trainersstaf, nieuwe AD) lijken mensen hier weer uit op onrust. Waarom?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Zeikbak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 23:00 04 juli 2020 23:04 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #5998

Brncic schreef : Amen. En eigenlijk heeft niemand er iets mee te maken met wat Elsen verdient. Net nu de club weer positieve aandacht krijgt (trainersstaf, nieuwe AD) lijken mensen hier weer uit op onrust. Waarom?


Dat dus, en straks krijgen we ook nog het aangekondigde topic geopend door, en gewijd aan het (eenzijdige) verhaal van Napoleon, dat natuurlijk vooral goed is voor het ego van Napoleon en zeker niet goed voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zeikbak, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 23:56
CFY
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV algemeen #5999
Voorop gesteld, MVV zit mij in mijn bloed, 40 jaar geen thuis wedstrijd gemist. Mijn vader is er 1e elftal speler geweest, zelf heb ik de jeugd doorlopen, actief geweest in de jeugdopleidingen samen met dhr. E. Enkele jaren sponsor geweest,. ( geen frustratie - ik kan mijn geld overal kwijt, maar je merkt al snel dat beloofde zaken niet nagekomen worden , opmerkelijk is dat ik na 3 jaar aangegeven heb om weer te gaan sponseren, puur uit clubliefde, er is niet eens contact met mij opgenomen. Je spreekt hier over een bedrag van circa € 10000
Deze week had ik een afspraak met 2 accountants welke ook betrokken zijn bij MVV. ( mijn zogeheten bron) na mijn zakelijke gesprek volgde een kort gesprek over de gemeentelijke steun aan 045 totdat men over MVV begon. Mij werd gevraagd of ik west wat dhr. E verdiende, geen idee. Beiden verklaarden dat hij voor € 250000 per jaar op de loonlijst staat. En daar mag je schijnbaar niets van zeggen. Ook ik geniet als het goed gaat bij MVV. En hoor ook liever alleen maar positieve zaken. En tuurlijk heb ik er niets mee te maken wat E verdient. Jammer genoeg mag je dit schijnbaar niet op dit forum plaatsen, we moeten maar lekker positief blijven. Misschien maar beter om hier weg te blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2020 00:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #6000

Zeikbak schreef : Misschien kunnen we een topic openen met ‘geruchten salaris Ron E.’ Begin langzaam een beetje moe te worden van alle mensen die menen te weten hoeveel onze TD verdiend. Het heeft nooit in de krant gestaan en hij zal het ook niet door de speakers van het stadion roepen, als deze het al doen.

En nu zullen wel weer bepaalde azijnzeikers gaan roepen dat ik onze TD verdedig, maar nee, ook ik weet niet hoeveel onze TD verdiend en of dat veel/weinig/in verhouding is met spelersbudget en overige financiële middelen binnen mvv. Maar ik weet wel, hoe stellig mensen ook menen een “betrouwbare” bron te hebben, dat niemand van jullie het wel weet. Het enige wat gebeurd is gissen naar hoeveel hij verdiend, dus kunnen we daar eens mee ophouden?


Miljaar zeikbak , zelfs nu om 12 uur ‘s nachts sla je na die potten bier die je in je “gieles” hebt gegooid nog de spijker op zijn kop!

Niemand weet , maar ook niemand weet op dit forum, wat dhr. E verdient. Volgens sommige MOET je dit weten om een oordeel te vellen, voor mij is het salaris totaal niet van belang. As we komend seizoen eerste worden , hebben we zeker een TD die het salaris van een kantinejuffrouw verdient. Als we laatste worden, hebben we een TD die de top van de top x2 van het spelersbudget verdiend en de functie onwaardig is. Zo gaat het eenmaal in de voetballerij.

Wat ik zeer kwalijk vind, en laat me maar een verdediger / aanhanger van de TD door sommige genoemd worden, is de houding die Napoleon aanneemt. Zijn ideeën om de slapende reus wakker te maken worden niet opgevolgd door de directie en dus is het een machtenstrijd en ons-kent-ons verhaal. Jantje ziet dat de stoep nat is en dus heeft het geregend. Onzin! Want de stoep kan ook door de buurman zijn schoongespoten met zijn goede bedoelingen.

Ik begin het steeds meer een persoonlijke aangelegenheid vinden tussen Napoleon en dhr. E. Dat mag en dat kan. Zoal opadiehard al zei, daar zijn we een forum voor. Ik weet even niet in welk topic hij dit schreef, maar opa, fantastisch geschreven! Als dhr . E. Napoleon zijn plannen had ontarmd, was hij geweldig. Ik vraag mij alleen af waarom een man die zijn GEHELE CARRIERE bij MVV zit een “plan” afslaat dat MVV naar de top kan brengen. Sommige denken wellicht eigenbelang, maar ik geloof daar niet in. Geef onze TD dezelde begroting als De Graafschal á 1.7 miljoen en we draaien moeitenloos bovenin mee. Dhr. E. mag daarnaast een volledige kalkoen(en hier de veren van) in zijn reet stoppen dat hij met “zijn” verhaal een trainer van het kaliber Kalezic heeft binnengehaald.

Laat ze mij maar de verdediger van de TD of kamp E. noemen. Ik blijf het steeds meer een persoonlijke kwestie vinden. Zo ook van Bo Geens. Laten we blij zijn dat MVV inzet op “betere” doelmannen. Natuurlijk, Bo keepte goed dat seizoen, maar het was een geweldig team! Niet te vergeten met die “verschrikkelijke” huidige TD als coach! Maar als Bo toen graag wilde blijven, was hij gebleven. En dat dit bericht nu net in het straatje van Napoleon past, is
voor mij typerend voor de hele situatie. Slaap wel u alle!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Zeikbak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden