MVV algemeen

13 juni 2020 01:18
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5911

ASR schreef : Net de schitterende pyro- aktie gezien van de Angel-Side op de Hoegbrugk...
We hebben geen geld, staan bijna onderaan in de KKD, pissen iedere keer naast het potje, hoeven van de gemeente geen enkele medewerking te verwachten, spelen in een half verrot stadion, maar jongens wat ben ik trots op onze supporters!!!!

Deze mannen verdienen een volle tribune. Koop die SK!!!!


Inderdaad schitterende actie van deze supporters!!! Ook de eerdere foto's... maar deze pyro actie....sjiek! Wat een passie!

Hopelijk wordt deze passie komend seizoen meegenomen

Koop die SK
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2020 22:42
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5912
We hebben geen acties van supporters nodig .ik wil acties van het bestuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2020 23:02 13 juni 2020 23:02 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV algemeen #5913
Zeker een mooie actie gisteren. Maar dat verhaal over Noor...doet me toch sterk denken aan de verhalen over Garcia de La Vega...is ook nu al direct landelijk beschadigd wat niet voordelig is voor MVV. Ik zeg, Next please.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Appy Unknown

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 02:38
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5914

Hill28 schreef : Zeker een mooie actie gisteren. Maar dat verhaal over Noor...doet me toch sterk denken aan de verhalen over Garcia de La Vega...is ook nu al direct landelijk beschadigd wat niet voordelig is voor MVV. Ik zeg, Next please.


Klopt , volledig met je eens. Ik snap je volledig wanneer je in een totaal argumentloos verhaal meegaat. Die John van Zweden is immers nog roomser dan de Paus!

Man , laat je niet meteen gek maken. Laat me duideijk zijn ; ik zeg niet dat er niets is gebeurd in het verleden. Maar om nu na een interviewtje van een blaaskaak te gaan roepen om een volgende , gaat mij wat ver....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 11:04 14 juni 2020 11:04 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV algemeen #5915
In het VI verhaal staan toch heel wat argumenten en aanwijzingen dat het foute boel is. Dat Van Zweden niet deugt, wil niet zeggen dat Noor wél deugt he...Maar goed Lijnsje. Be like ‘in aleksei we trust’

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 11:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV algemeen #5916
Nee Hill28, bij Korotaev lagen er meerdere bewijzen (hij zat in de cel!). Bij Noor slechts een aantijging van een voormalig zakenpartner, en ook nog eens van het meest louche soort. Iemand is onschuldig tot het tegendeel feitelijk bewezen is, wat mij betreft. En dan een tweede overweging: hoe lang moeten we iemand zaken uit het verleden nadragen? Verdient iemand met een faillissement op zijn naam geen tweede kans?
Tot slot: mocht Noor echt ernstige zaken op de kerfstok hebben en die worden bewezen, dan neem ik aan dat deze samenwerking geen lang leven beschoren is. Maar laten we eerst rustig blijven, aan paniekzaaierij heeft niemand wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 11:10
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV algemeen #5917

dreekemvvke schreef : We hebben geen acties van supporters nodig .ik wil acties van het bestuur.


Beetje kort door de bocht Dreeke.
Maar zeer zeker jij zou toch moeten weten dat we van MVV zelf niks hoeven te verwachten voor begin augustus.
Dat is toch al jaren zo.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 11:15 14 juni 2020 11:26 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5918
Het was me wel weer het weekje... van de racket aanval van John van Zweden op Erik Noor en MVV tot aan vuurwerk en een eredivisie waardige actie van honderden MVV supporters , een actie waar je als supporter alleen maar super trots op kan zijn . Een actie die ook tot enorm veel aandacht( media) heeft geresulteerd . Was nog mooier geweest en had recht gedaan aan de actie als de dag erna volle bak seizoenskaarten besteld hadden kunnen worden in en rondom de Geusselt , wellicht komt er nog iets off-line

Tja en dan terug naar Erik Noor en John van Zweden....een belachelijke aanval natuurlijk die schijnbaar van 20 jaar geleden is. Zo zie je maar hoe je onder een vergrootglas ligt in het voetbal. Laten we hopen dat het blijft bij die ene racket aanval richting Noor en MVV en dat we goed voorbereid zijn mits er meer gaat komen. Het laatste wat we willen is gedoe !

Na de fantastische actie van onze Angel Side, de eerste fan hebben we al ... zoals beloofd hier op het forum Eloi Youssef ( Kensington) komt een keer naar onze Geusselt speciaal hiervoor had ik hem al een mooi MVV shirt cadeau gedaan !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 11:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5919
Maar zo verkoop je geen seizoenkaarten mensen willen weten wat er gaat gebeuren.jij koopt toch ook geen schoenen voor je ze gezien en gepast heb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 11:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV algemeen #5920

dreekemvvke schreef : Maar zo verkoop je geen seizoenkaarten mensen willen weten wat er gaat gebeuren.jij koopt toch ook geen schoenen voor je ze gezien en gepast heb


Word u nou niet soms ongelofelijk moe van u zelf. Wat zeker geen seizoenskaarten zal verkopen is een kleurloze club met old grumpy man zoals u. Er waren ruim 300 mensen aanwezig in een ongelofelijke stortbui (de ergste van dit jaar, uitgerekend...) Op het moment van de actie. Kan je verzekeren dat er maar weinig clubs in nederland dit kunnen. Wij zorgen voor de positieve vibe buiten het veld. Want kan je op een briefje geven, MVV zonder fanatieke supporters is gewoon een Telstar. Maar denk dat u zich daar ook prima zult amuseren op een zitkussentje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 13:35
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #5921
Helaas zitten er bij mvv te weinig mensen die iets toevoegen.

Frans Erens, slechte versie van Harry van Raaj red.. baantjes geile man die niets toevoegd (misschien bij de plaatselijke kanarie vereninging.

Marcel Jöris: (mtb) man zonder enige uitstraling die via via binnenkomt. Amper de pers te woord staat en voor sponsoren een ware nobody is!

Ron Elsen: tja zolang die er zit.... zie ik het donker in.

Hebben een daadkrachtig persoon nodig met het zelfde hart voor de club als de ware supporter! Die actie's van de Angel site niks meer als lof. Daar kan ons amateurbestuurtje een puntje aan zuigen. Die kunnen nog niet 3% van dit geheel bedenken!!

Maargoed wij zijn de club, en niet de mensen die er even binnen komen fietsen en niets toevoegen.
Ik hoop op een sterke man met een paar euro's en een goed netwerk.
En dit alles is echt niet zo moeilijk... al is het voor de komende 3 jaar..beter als nog een 25 jaar deze ellende!

Fijne zondag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 15:17
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5922
Geweldig verwoordt hier en wat webmasterfm uit zijn nek lult dar ben ik snel klaar mee h,et was een fantastisch gebaar van de angelside ,maar het bestuur moet eens komen met plannen van wat er te gebeuren staat en als .dat er goed uitziet dan komen .de seizoenskaarten van zelf aan de man.en neen ik wordt niet moe van mezelf maar van mensen zoals jij die de het niet begrijpt wat ik schrijf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 15:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5923
@dreeke ... we mogen blij zijn met dit soort prachtige acties en de daadkracht die deze supporters groepen tonen . Hadden we maar zoveel daadkracht in onze directie gehad en zoveel lef en kwaliteit waarmee deze schitterende actie is gemaakt en uitgerold . Supporters bepalen geen beleid en zijn daar ook niet verantwoordelijk voor ... en ik ben t met je eens dat supporters zeker seizoenskaarten kopen op basis van spelers en trainers etc , maar laten we alsjeblieft toch enorm dankbaar zijn met dit soort prachtige actie die passen bij een eredivisie club want als we dit ook niet meer zouden hebben dan ben ik t met webmaster eens dan zijn niveau Telstar ( die trouwens wel een geweldige trainer en td hebben) . Dus MVV is nu aan zet om maximaal gebruik te maken van deze PR ...en waardeer t alsjeblieft !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 16:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5924
Maar daar ben ik ook hartstikke trots op ,en deze mensen hebben wij ook nodig die de boel wakker proberen te houden .maar het het moet uit de directie komen.maar om eerlijk te zijn geloof ik allang niet meer in deze mensen,alleen zijn er mensen die er niet goed tegen kunnen als je de waarheid spreekt Daar loopt ik al te lang voor mee in het voetbal en je mag van mij aannemen als ik 30 jaar jonger was en mensen zoals jij het wild aanpakken ik met je mee deed om van mvv weer een club te maken,die de supporters en de stad Maastricht verdiend.want ik vind het een schande hoe deze mooie club is afgegleden naar dit niveau,en alleen maar door mensen die bang zijn voor hun plekje.ik ken je verder niet maar hoopt dat het je lukt om het voor elkaar te krijgen en een goede investeerder voor de langere termijn te vinden succes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 09:01
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #5925
2 Faillisementend, hij heeft er ook een uit 2015 op zijn CV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden