MVV algemeen

12 juni 2020 12:01
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #5896
v Zweden noemde ook FC Den Bosch, maar ik kan buiten de hele Jordania situatie niets bedenken waar FC Den Bosch een bedenkelijk persoon/bedrijf in haar kringen had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 12:16
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV algemeen #5897

Dylan93 schreef : Hoezo is het laster, als je het nieuwsartikel leest dan is het toch gewoon out in the open dat Noor niet helemaal fris is.


Van je mede supporters moet je het hebben...Alberto Stegeman in het zuur. Waar maak jij dat nou uit op? Curatoren zitten altijd kort op faillissementen , zoeken naar de juiste oplossingen (doorstart en schuldeisers) en iedere goede zakenman valt en staat weer eens op. Foute keuzes, of foute beslissingen is nog altijd geen oplichting. En als je een beetje had doorgezocht had je gezien dat de link met FC Den Bosch tropa is die in hun een nieuwe kleding leverancier hadden.

Let op, ik pleit niemand vrij, het fijne zal wel uitkomen. Maar jouw reactie is wel voorbarig. We zullen zien hoe dit ontwikkeld. Vooralsnog een storm in een glas water. Want er is practisch niks te vinden buiten een zakelijk geschil. Van Zweden schopt wel vaker om zich heen en dit lijk me iets persoonlijks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 14:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #5898

Dylan93 schreef : Hoezo is het laster, als je het nieuwsartikel leest dan is het toch gewoon out in the open dat Noor niet helemaal fris is.

Hij hevelde het C-Logo over van Denor naar Trepo, terwijl het faillisement van Drepo al was aangevraagd.
Geen handige zet, maar in mijn ogen heeft dit niets met oplichting te maken.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 15:11 12 juni 2020 15:20 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV algemeen #5899
Ik ken Erik Noor nog niet maar ik heb uiteraard uitgebreid gegoogled op zijn naam en de bedrijven waarvoor hij werkzaam was.
Dan kom ik helemaal niets tegen wat ook maar enigszins verdacht is. Enkel dat oude stukje in het Leidsch Dagblad maar daarin wordt alleen gesuggereerd dat Noor Paulianeus gehandeld heeft. Er wordt geen bewijs gegeven en ik zie ook geen latere artikelen over dit onderwerp. Ik zeg niet dat er niks is maar in elk geval kan ik het niet vinden.

als ik daarentegen de twitter van die John van Zweden bekijk dan zie ik dat we met een enorme proleet te maken hebben met weinig fatsoen en intelligentie. Dus als die onze nieuwe directeur niet mag dan zou ik dat eerder als een pré beschouwen.

Volgens mij is het begrip 'Lul de Behanger' naar hem genoemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 15:14
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5900
Kunnen we geen rare praktijken vinden over Dhr. van Zweden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 15:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV algemeen #5901

Charmeur schreef : Kunnen we geen rare praktijken vinden over Dhr. van Zweden?



26 jaar geleden bedankte Gullit voor het Nederlands elftal. Dat was voor Van Zweden aanleiding om shirtjes te laten drukken met Gullit met een banaan in zijn achterwerk. Is volgens mij veroordeeld daarvoor, kan het niet precies terugvinden.

Daarnaast hangt er een zweem van zwart geld om die man en was hij erg diep verbonden met de Haagse politieke partij die momenteel onderzocht wordt op corruptie (vergunningen verlenen tegen betaling, verkiezingsfraude).

Ja er is wel iets te vinden. Maar weinig concreets waar hij echt voor veroordeeld is. Net als Noor.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 15:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV algemeen #5902
Op vi.nl inmiddels een uitgebreider verhaal.

www.vi.nl/nieuws/van-zweden-waarschuwt-m...hter-in-huis-gehaald

Zal snel genoeg wel uitkomen als er veel mensen dergelijke ervaringen met hem hebben, en dan is hij snel genoeg weg.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 16:33
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #5903

Boschpoort schreef : Ik ken Erik Noor nog niet maar ik heb uiteraard uitgebreid gegoogled op zijn naam en de bedrijven waarvoor hij werkzaam was.
Dan kom ik helemaal niets tegen wat ook maar enigszins verdacht is. Enkel dat oude stukje in het Leidsch Dagblad maar daarin wordt alleen gesuggereerd dat Noor Paulianeus gehandeld heeft. Er wordt geen bewijs gegeven en ik zie ook geen latere artikelen over dit onderwerp. Ik zeg niet dat er niks is maar in elk geval kan ik het niet vinden.

als ik daarentegen de twitter van die John van Zweden bekijk dan zie ik dat we met een enorme proleet te maken hebben met weinig fatsoen en intelligentie. Dus als die onze nieuwe directeur niet mag dan zou ik dat eerder als een pré beschouwen.

Volgens mij is het begrip 'Lul de Behanger' naar hem genoemd.


Er is inderdaad geen verder of recenter bewijs van verdacht gedrag. Echter je kunt wel vinden dat Noor ervaring heeft met failliet gaan, maar goed met de huidige koers kan dat van pas komen. Het artikel in de link gaat over een danskleding merk waar noor 'eigenaar' was al wordt hij hier interim manager genoemd. In het 2e artikel wordt hij de eigenaar genoemnd (enige reden waarom ik die ook zal delen).

www.wijnoordholland.nl/nieuws-overzicht/...door-bank-doorstart/

franchiseplus.nl/artikel/interview-met-eric-noor-van-papillon

Het omgooien van eigen winkels naar franchise winkels neigt naar een soort 'asset stripping' alhoewel dat ook noodzaak kan zijn geweest om aan geld voor het bedrijf te komen.

Groetjes, Alberto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 16:34 12 juni 2020 16:37 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #5904
Laten we het er maar op houden dat het op zijn zachtst gezegd zeer ironisch is dat uitgerekend meneer Van Zweden met een dergelijk verhaal aan komt zetten. Hoogmoed komt voor de val.

Overigens heb ik in mijn omgeving niemand gehoord die in de afgelopen 15 jaar Erik Noor heeft omschreven als een oplichter of iets dergelijks. Bij zijn laatste twee werkgevers c.q. opdrachtgevers is hij jaren actief geweest en was men, afgaande op de informatie die ik heb, zeer tevreden over hem en hebben daar tijdens zijn functioneren ook geen onregelmatigheden plaatsgevonden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 16:53
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #5905
Ter aanvulling op meneer Van Zweden.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/van-zweden-dreigde-met-shovel-ado-veld-te-vernielen~a9f7c2c4/

Fragment:
"Op een gegeven moment bestelde ik bij een relatie een shovel. Het was in januari 1994, op de dag dat FC Den Haag 's avond thuis voor de beker moest spelen tegen MVV. Ze zetten het geval keurig op het parkeerterrein in het Zuiderpark en gaven me ter plekke een instructie. Vervolgens ben ik met dat ding en twee maten opgerukt naar de ingang. In die tijd had je geen tourniquets, dus ik kwam vrij ver. Vervolgens ben ik van de shovel gestapt en naar binnen gestormd."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 17:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #5906
John van Zweden staat synoniem voor het woord 'tokkie', ik zou die man totaal niet serieus nemen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 18:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5907
Mensen waar rook is ,is er meestal ook vuur .maar deze man kun je niet serieus nemen komt zelf uit de onderwereld van Den Haag en was een van de hardste van de harde kern van fc den haag
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 21:40
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV algemeen #5908
Kent u deze nog uit de oude doos: Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen! Hoe - in godsvredesnaam - weet Aken Noord deze verhalen te vermijden? Daar is veel meer zonde te vinden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 22:27
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV algemeen #5909
Net de schitterende pyro- aktie gezien van de Angel-Side op de Hoegbrugk...
We hebben geen geld, staan bijna onderaan in de KKD, pissen iedere keer naast het potje, hoeven van de gemeente geen enkele medewerking te verwachten, spelen in een half verrot stadion, maar jongens wat ben ik trots op onze supporters!!!!

Deze mannen verdienen een volle tribune. Koop die SK!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Armand, Roei baank, jesfen, hindriks, opadiehard, Gamin, Zoewiezoe, bokkesprongen en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2020 23:44
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
MVV algemeen #5910
Schitterende actie, diepe buiging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden