MVV algemeen

15 juni 2020 19:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5926
Inmiddels is Erik Noor 2 weken aan t werk bij MVV en los van wat beelden op l1 en wat kranten artikelen heeft hij zich nog niet voorgesteld aan de MVV supporters en sponsoren

Via MVV TV had ik allang eigenlijk al een item verwacht , wie is Erik , waarom MVV en wat zijn zijn plannen in algemene zin en gewoon even de supporters en sponsoren toespreken via een direct kanaal MVV TV .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 19:25
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #5927
Gun Noor ook even de tijd. Hij zit er pas. Hij heeft zich bij L1 ook al voorgesteld voor ce camera's.

Met alle respect Napoleon, maar hoe staat het met jouw plannen, kunnen we nog iets verwachten, ben je nog in contact met MVV?
We horen zo weinig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 19:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5928

Mienclub1902 schreef : Gun Noor ook even de tijd. Hij zit er pas. Hij heeft zich bij L1 ook al voorgesteld voor ce camera's.

Met alle respect Napoleon, maar hoe staat het met jouw plannen, kunnen we nog iets verwachten, ben je nog in contact met MVV?
We horen zo weinig.


We gunnen Noor alle tijd , maar ik vind dat als je een nieuwe AD hebt dan is het gewoon goed die even voor je eigen TV kanaal te hebben ..zeker nu met alle positieve acties omtrent de seizoenskaarten. En je kunt als Noor gewoon in algemene zin praten , gewoon je even voorstellen met beeld en geluid ...ik vind dat t te lang duurt ...maar goed

Mijn plannen daar werken we iedere week aan ...commercie is nhet speerpunt ...a-cylclisch te werk gaan in een hele lastige markt . Echt aanstippen wat de waarde van commercie is bij een BVO en in specifiek geval MVV . We schrijven het plan wel BVO breed zodat we niet afhankelijk zijn van een zienswijze en dat is MVV . Maakt het voor MVV ook veel interessanter ... daarnaast ligt er een genieaal nieuw concept op de planken die niemand in de sportsponsoring heeft uitgerold . Op 24-6 heb ik een brainstorm sessie met mijn dragon daarover , voor beide plannen . Vanuit nieuwe directie MVV heb ik niks vernomen tot op heden maar dat snap ik wel ...

Wij werken achter de schermen gewoon door , wij hebben tijd genoeg . Inmiddels hebben zich 2 andere BVO gemeld bij mij om meer over het concept/plan te weten ..het verduurzamen van de commercie in de sport , maar die boot hou ik even af ... MVV krijgt als eerste exclusiviteit maar dan moeten ze wel willen en het uitrollen zoals wij dat willen ( dat aspect dan )

Wordt vervolgd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 20:35
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #5929

Napoleon schreef : Inmiddels is Erik Noor 2 weken aan t werk bij MVV en los van wat beelden op l1 en wat kranten artikelen heeft hij zich nog niet voorgesteld aan de MVV supporters en sponsoren

Via MVV TV had ik allang eigenlijk al een item verwacht , wie is Erik , waarom MVV en wat zijn zijn plannen in algemene zin en gewoon even de supporters en sponsoren toespreken via een direct kanaal MVV TV .

Laat ons hopen dat hij van het motto 'geen woorden maar daden is'... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 20:45 15 juni 2020 20:46 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5930

Belgske schreef :

Napoleon schreef : Inmiddels is Erik Noor 2 weken aan t werk bij MVV en los van wat beelden op l1 en wat kranten artikelen heeft hij zich nog niet voorgesteld aan de MVV supporters en sponsoren

Via MVV TV had ik allang eigenlijk al een item verwacht , wie is Erik , waarom MVV en wat zijn zijn plannen in algemene zin en gewoon even de supporters en sponsoren toespreken via een direct kanaal MVV TV .

Laat ons hopen dat hij van het motto 'geen woorden maar daden is'... ;)


Voorlopig is hij van het motto ‘veel woorden, weinig zichtbare daden.’ En zodra er wat tegengas in een ander topic op zijn zure reactie komt van meerdere mensen dan volgt er geen antwoord op je vragen meer. Snel terug de schuilkelder in...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 20:59
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5931
@Napoleon, dank om in je laatste zin eindelijk antwoord te geven op een vraag die ik weken geleden gesteld heb.

Op onze manier en niet anders.... geen plaats voor overleg dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 23:00
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #5932
Plannen maken en met ideeën komen kan iedereen. Het gaat erom dat ze ook succesvol worden uitgevoerd. Neem je ook zelf een positie in binnen de club? Of blijft het bij: dit is het plan, en zo moeten jullie het uitvoeren. Ik zie het namelijk al voor me: als de plannen niet verlopen zoals verwacht, dan heeft het aan de foute uitvoering van de directie gelegen. Als het goed gaat is het een geweldig plan van Napoleon geweest.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 14:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #5933
Ik zie dat Kelechi Nwakali bij SD Huesca, Spaanse 2de Divisie, niet aan spelen toekomt. Hij zit zelfs niet bij de selectie! Kennelijk is het inmiddels een speler met een krasje. Misschien kan hij bij MVV, waar hij steeds met plezier speelde, zijn voetbalcarrière alsnog ten goede laten keren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 15:25
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV algemeen #5934
Een speler wiens carrière in de lift zit, komt echt niet naar MVV. Voor ons zijn spelers als Braken en Nwakali juist buitenkansjes. Zijn wel afgezakt als ze totaal niet meer aan de bak komen op het tweede niveau in Italië en Spanje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 15:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5935

Larsbak schreef : Een speler wiens carrière in de lift zit, komt echt niet naar MVV. Voor ons zijn spelers als Braken en Nwakali juist buitenkansjes. Zijn wel afgezakt als ze totaal niet meer aan de bak komen op het tweede niveau in Italië en Spanje.


Tsja , dat klopt wel. Maar onderaan de serie B en een niet spelende speler op het tweede niveau van Spanje verdiend nog altijd het veelvoudige tegenover een aanbieding van een club die €700.000,- spelersbudget te besteden heeft...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 16:06
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV algemeen #5936
Klopt helaas ook... We vissen in een vijver van spelers wiens carrière in een sportief dal zit, die ook nog bereid zijn om salaris in te leveren en dan MVV boven Roda verkiezen (want die willen Braken of Nwakali in dat geval ook hebben) Ga er maar aan staan. En dan traditioneel forumleden die MVV verwijten de selectie nu nog niet rond te hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2020 16:45 16 juni 2020 16:46 door De Zwarte Vogel. Reden: Typefout
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #5937
Wat als je probeert hem te huren? SD Huesca bespaart een deel van zijn salaris en verdient eventueel door een hogere transfervergoeding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 14:19
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5938

Napoleon schreef : Inmiddels is Erik Noor 2 weken aan t werk bij MVV en los van wat beelden op l1 en wat kranten artikelen heeft hij zich nog niet voorgesteld aan de MVV supporters en sponsoren

Via MVV TV had ik allang eigenlijk al een item verwacht , wie is Erik , waarom MVV en wat zijn zijn plannen in algemene zin en gewoon even de supporters en sponsoren toespreken via een direct kanaal MVV TV .


Volledig mee eens Napoleon... Tuurlijk de nieuwe directeur heeft tijd nodig en het is kort dag...
Maar hopelijk merken we dat de communicatie naar buiten toe... ook naar de supporters toe en sponsoren naar een hoger niveau worden getild.
Door de sociale media te gebruiken. Een contactmoment met supporters zoals vroeger het proatkaffee. Maar ook dat de sponsoren content zijn, dat het een feestje wordt in de businessruimte, dat er leuke akties komen. Geen chagrijn meer in het stadion tussen verschillende afdelingen maar alle neuzen dezelfde kant uit.

Super aktie van de Angelside... Schitterende foto's... Als de Angelside dit goed vindt dan zou MVV toch stom zijn als ze deze niet in de sociale media zouden gebruiken... Hopelijk hier ook een samenwerking in deze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 14:29
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #5939
@kletswief

Van de KNVB mogen BVO's het gebruik van vuurwerk niet verheerlijken. Daarom heeft MVV dit ook niet op hun sociale media kanalen gepost. De overige acties zijn wel door MVV gedeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2020 22:54
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5940

Boys_in_Red schreef : @kletswief

Van de KNVB mogen BVO's het gebruik van vuurwerk niet verheerlijken. Daarom heeft MVV dit ook niet op hun sociale media kanalen gepost. De overige acties zijn wel door MVV gedeeld.


Merci voor de info. Dit wist ik niet.... Maar als ik MVV was zou ik in samenwerking de andere foto's gebruiken ook onder meer op de website. Of zelfs op de één of andere manier bij een presentatie om te laten zien hoe usmvvke leeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden