MVV algemeen

13 mei 2020 22:15 13 mei 2020 22:17 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5611

mosasaurus schreef : zeikbak je hoeft geen lof voor zijn plannen te hebben maar voor zijn inzet en dat hij deelt waar hij mee bezig is.

voor je punt 2 ik reageerde op houtengerard waarna ik jou een vraag stelde. elsen enz was dus niet aan jou.

11-5 zei napoleon dit:


Kijk op je vraag terug te komen ... ik ben met dit proces al maanden bezig en als ik geen gehoor zou krijgen dan was ik er mee gestopt natuurlijk, want immers roepen in een woestijn heeft geen enkele zin. Er zijn heel veel MVVers die vooruit willen en die ook zien dat het anders moet. Verandering gaat hoe dan ook komen , alleen nu is wel het moment ....er staan een paar hele goede signalen op groen voor ons echter moet alleen de vlag nog vallen van de start en dan zijn we vertrokken .


Fijn om te zien dat je al een toontje lager schreeuwt en in ieder geval een respectvolle benadering weet te hanteren, want dat was in je vorige post ver te zoeken.

Wat betreft het lof hebben voor Napoleon: schijnbaar heb jij mijn posts dan maar half gelezen, want ik heb toch echt meermaals aangegeven dat ik het sjiek vindt hoe veel tijd hij hierin steekt en zijn inzet waardeer.

De post die je als quote erin zit heb ik ook zeer zeker gelezen, alleen dat er “heel veel MVV’ers zijn die vooruit willen” is voor mij erg vaag. Wie zijn dit? Bestuur? Directie? Supporters? Vrienden van Napoleon die instappen? Concreet kan ik hier niks van maken en dat is waar ik benieuwd naar ben. De tijd zal het ons hopelijk leren.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 00:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #5612

MVV4life schreef :

houtengerard schreef : Vorige week ben ik ..... volledig afhankelijk zijn van het MKB.

er zit een directie wat alles tegenhoudt.

Wat houdt de directie precies tegen? Wat is dat 'alles' ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 17:45
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5613

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 07:14
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5614

Jo70 schreef : www.mvv.nl/nieuws/roel-kerckhoffs-nieuwe-penningmeester

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Dit is toch een bericht uit 2018? Is hij nog steeds penningmeester?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 09:57 15 mei 2020 09:59 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5615

jovkle schreef :

Jo70 schreef : www.mvv.nl/nieuws/roel-kerckhoffs-nieuwe-penningmeester

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Dit is toch een bericht uit 2018? Is hij nog steeds penningmeester?

Ergens lees je iets verkeerd. Het is een bericht van 14 mei 2020. Kerkhoffs is nooit eerder penningmeester bij onze club geweest.

Voor alle duidelijkheid, hij is penningmeester van Stichting MVV Maastricht 2018. Deze stichting is zoals ik in een vorige post heb aangegeven de aandeelhouder van de BVO, MVV Maastricht BV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 10:40
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5616

jovkle schreef :

Jo70 schreef : www.mvv.nl/nieuws/roel-kerckhoffs-nieuwe-penningmeester

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Dit is toch een bericht uit 2018? Is hij nog steeds penningmeester?


@Jovkle staat op de officiële site van MVV!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 10:50
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5617

Zeikbak schreef :

mosasaurus schreef : zeikbak je hoeft geen lof voor zijn plannen te hebben maar voor zijn inzet en dat hij deelt waar hij mee bezig is.

voor je punt 2 ik reageerde op houtengerard waarna ik jou een vraag stelde. elsen enz was dus niet aan jou.

11-5 zei napoleon dit:


Kijk op je vraag terug te komen ... ik ben met dit proces al maanden bezig en als ik geen gehoor zou krijgen dan was ik er mee gestopt natuurlijk, want immers roepen in een woestijn heeft geen enkele zin. Er zijn heel veel MVVers die vooruit willen en die ook zien dat het anders moet. Verandering gaat hoe dan ook komen , alleen nu is wel het moment ....er staan een paar hele goede signalen op groen voor ons echter moet alleen de vlag nog vallen van de start en dan zijn we vertrokken .


Fijn om te zien dat je al een toontje lager schreeuwt en in ieder geval een respectvolle benadering weet te hanteren, want dat was in je vorige post ver te zoeken.

Wat betreft het lof hebben voor Napoleon: schijnbaar heb jij mijn posts dan maar half gelezen, want ik heb toch echt meermaals aangegeven dat ik het sjiek vindt hoe veel tijd hij hierin steekt en zijn inzet waardeer.

De post die je als quote erin zit heb ik ook zeer zeker gelezen, alleen dat er “heel veel MVV’ers zijn die vooruit willen” is voor mij erg vaag. Wie zijn dit? Bestuur? Directie? Supporters? Vrienden van Napoleon die instappen? Concreet kan ik hier niks van maken en dat is waar ik benieuwd naar ben. De tijd zal het ons hopelijk leren.......



Nou, ik denk dat iedereen die MVV een warm hart toe draagt vooruit wil, stilstand is immers achteruitgang! Echter zolang het Old Boys netwerk in stand gehouden wordt gaat er niet veel veranderen, het gevoerde beleid in de afgelopen jaren heeft weinig tot niets opgeleverd. Iedere keer wordt ons een vette worst voorgehouden, we zouden o.a. binnen twee jaar moeten promoveren naar de Eredivisie. De onderbouwing, deskundigheid en benodigde financiële middelen in dit streven ontbreken echter.
MVV (lees het Bestuur) moet m.i. de statuten/regelgeving aanpassen aan de eisen van de moderne tijd. Mogelijkheden creeëren voor externe geldschieters/investeerders, open staan voor innovatieve ideeën, samenwerkingsverbanden met topclubs aangaan en sponsoren en supporters meer betrekken in overleggen.
Ik waardeer de inzet van Napoleon ten zeerste en hoop dat hij met zijn plannen/ideeën gehoor gaat vinden bij de huidige beleidsmakers.
Ik hoop ook dat er binnen de club, sponsoren en supporters gaan opstaan die hun nek durven uit te steken en een postieve bijdrage gaan leveren aan de noodzakelijke vooruitgang van onze club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 11:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5618

jovkle schreef : MVV (lees het Bestuur) moet m.i. de statuten/regelgeving aanpassen aan de eisen van de moderne tijd. Mogelijkheden creeëren voor externe geldschieters/investeerders, open staan voor innovatieve ideeën, samenwerkingsverbanden met topclubs aangaan en sponsoren en supporters meer betrekken in overleggen.

Kun je aangeven welke statuten volgens jou moeten worden aangepast en hoe? Eind 2018 zijn de statuten namelijk aangepast. De statuten verzetten zich niet tegen de gedachten die je hier noemt. Ik begrijp de opmerking dus niet echt. Vandaar mijn vraag om een toelichting op je stelling.

Overigens is er nooit gesteld dat we binnen twee jaar moeten promoveren. Dat heeft de Limburger ervan gemaakt. Als je gevraagd wordt naar je ambities kun je toch moeilijk zeggen dat je te eeuwigen dagen een nietszeggende rol in de middenmoot van de eerste divisie wilt spelen. Ik denk dat niemand hier een promotie binnen twee jaar als realistisch heeft beschouwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 11:30 15 mei 2020 11:38 door jovkle.
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5619

Boschpoort schreef :

jovkle schreef : MVV (lees het Bestuur) moet m.i. de statuten/regelgeving aanpassen aan de eisen van de moderne tijd. Mogelijkheden creeëren voor externe geldschieters/investeerders, open staan voor innovatieve ideeën, samenwerkingsverbanden met topclubs aangaan en sponsoren en supporters meer betrekken in overleggen.

Kun je aangeven welke statuten volgens jou moeten worden aangepast en hoe? Eind 2018 zijn de statuten namelijk aangepast. De statuten verzetten zich niet tegen de gedachten die je hier noemt. Ik begrijp de opmerking dus niet echt. Vandaar mijn vraag om een toelichting op je stelling.

Overigens is er nooit gesteld dat we binnen twee jaar moeten promoveren. Dat heeft de Limburger ervan gemaakt. Als je gevraagd wordt naar je ambities kun je toch moeilijk zeggen dat je te eeuwigen dagen een nietszeggende rol in de middenmoot van de eerste divisie wilt spelen. Ik denk dat niemand hier een promotie binnen twee jaar als realistisch heeft beschouwd.


Ik was niet bekend met het feit dat de statuten in 2018 dusdanig zijn aangepast dat MVV o.a. openstaat voor externe geldschieters/investeerders/overnamekandidaten e.d. Wellicht kun je mij een link geven waar ik dat terug kan vinden.

M.i. heeft MVV die intenties wel degelijk kenbaar gemaakt. M.n. Usta sprak dit uit en MVV zette d.m.v. een verhoging van het budget voor de selectie financieël
vol in op promotie. Dat een verhoging van het budget met 600.000euro in de praktijk onvoldoende is om te kunnen promoveren getuigt van weinig realisme aan
MVV-zijde ergo, men heeft daardoor MVV in moeilijker vaarwater gebracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 11:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5620

jovkle schreef :

Boschpoort schreef :

jovkle schreef : MVV (lees het Bestuur) moet m.i. de statuten/regelgeving aanpassen aan de eisen van de moderne tijd. Mogelijkheden creeëren voor externe geldschieters/investeerders, open staan voor innovatieve ideeën, samenwerkingsverbanden met topclubs aangaan en sponsoren en supporters meer betrekken in overleggen.

Kun je aangeven welke statuten volgens jou moeten worden aangepast en hoe? Eind 2018 zijn de statuten namelijk aangepast. De statuten verzetten zich niet tegen de gedachten die je hier noemt. Ik begrijp de opmerking dus niet echt. Vandaar mijn vraag om een toelichting op je stelling.

Overigens is er nooit gesteld dat we binnen twee jaar moeten promoveren. Dat heeft de Limburger ervan gemaakt. Als je gevraagd wordt naar je ambities kun je toch moeilijk zeggen dat je te eeuwigen dagen een nietszeggende rol in de middenmoot van de eerste divisie wilt spelen. Ik denk dat niemand hier een promotie binnen twee jaar als realistisch heeft beschouwd.


Ik was niet bekend met het feit dat de statuten in 2018 dusdanig zijn aangepast dat MVV o.a. openstaat voor externe geldschieters/investeerders/overnamekandidaten e.d. Wellicht kun je mij een link geven waar ik dat terug kan vinden.

M.i. heeft MVV die intenties wel degelijk kenbaar gemaakt. M.n. Usta sprak dit uit en MVV zette d.m.v. een verhoging van het budget voor de selectie financieël
vol in op promotie. Dat een verhoging van het budget met 600.000euro in de praktijk onvoldoende is om te kunnen promoveren getuigt van weinig realisme aan
MVV-zijde ergo, men heeft daardoor MVV in moeilijker vaarwater gebracht.



Er is wel degelijk geroepen op een sponsor bijeenkomst dat MVV in 2 jaar terug wilde naar de eredivisie , dat komt zeker niet vanuit de Limburger maar uit de mond van de beleidsbepalers van toen. IK was op die avond. Dat het een totaal niet realistisch plan was dat mogen duidelijk zijn ... maar het is zeker gezegd !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 12:20
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #5621
Ik vind dat MVV wel heel erg wordt 'gepakt' op het uitspreken van die ambitie. Het beleid van MVV is de afgelopen pakweg 10 jaar gekenmerkt door heel veel realisme en zo weinig mogelijk sportieve ambitie uitstralen. De prestaties waren bijna standaard beter dan de ambities, met toch een heel aantal keer PO`s. De kritiek op MVV werd de afgelopen jaren steeds groter dat er geen ambitie werd uitgesproken. Die uitspraak vorig jaar is volgens mij voor een belangrijk deel hieruit voort gekomen. Je kunt niet blijven roepen dat je moet overleven (nu is het alweer het oude verhaal als je het interview met Erens ziet). MVV is er vorig seizoen helaas niet in geslaagd om de stap te zetten van 'overleven' naar 'presteren'. De vraag is wat mij betreft, en dat wordt in deze topic al vaak aangehaald, of MVV de juiste mensen in huis heeft/had om die stap te zetten. Elsen heeft echt fantastisch werk geleverd de afgelopen jaren. Zowel op gebied van transfers als op gebied van prestaties. In een fase waarin MVV qua budget in principe nooit aanspraak maakte op PO`s, is dit heel vaak wel gelukt. In het bijzonder Elsen lijkt me iemand die uitermate goed functioneert in zo`n 'overlevingsfase'. De vraag is echter of Elsen ook de geschikte persoon is om MVV in die volgende fase verder te helpen. Gezien de transfers dit seizoen (inclusief de staf), is dat een terechte vraag denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, Lassie80, jovkle, Boschpoort, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, peeke, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 14:40 15 mei 2020 14:46 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5622

Napoleon schreef : Er is wel degelijk geroepen op een sponsor bijeenkomst dat MVV in 2 jaar terug wilde naar de eredivisie , dat komt zeker niet vanuit de Limburger maar uit de mond van de beleidsbepalers van toen. IK was op die avond. Dat het een totaal niet realistisch plan was dat mogen duidelijk zijn ... maar het is zeker gezegd !

Ik ken de exacte bewoordingen niet. Als ik al op die avond was geweest zou ik me die waarschijnlijk ook niet herinneren. Wat ik bedoel: tussen 'willen', 'moeten' en 'ambitie hebben om' zitten nogal wat nuance verschillen.
Maar goed, de krant moet het niet hebben van nuances en veel forumleden ook niet. Die kiezen de interpretatie die in hun straatje past.

Ik wil over twee jaar best een miljoen per jaar verdienen maar ik heb niet die ambitie en ik móet het al helemaal niet. Moet ik nu over twee jaar worden afgerekend als ik dan geen miljoen per jaar verdien omdat ik heb uitgesproken dat ik dat wel wil? (ja, een simplistisch voorbeeld maar misschien wordt sommigen dan duidelijk wat nuance verschillen zijn)

Maar nu we toch over nuances bezig zijn. Als ik het wel heb (als ik me vergis mag iemand me corrigeren) zijn teksten over promoties binnen twee jaar uitgesproken door Paul Penders en Fuat Usta. En laten dat nu net níet de beleidsbepalers zijn maar de uitvoerders. En zelfs dat niet eens meer nu van beiden afscheid is/wordt genomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 14:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5623

Boschpoort schreef :

Napoleon schreef : Er is wel degelijk geroepen op een sponsor bijeenkomst dat MVV in 2 jaar terug wilde naar de eredivisie , dat komt zeker niet vanuit de Limburger maar uit de mond van de beleidsbepalers van toen. IK was op die avond. Dat het een totaal niet realistisch plan was dat mogen duidelijk zijn ... maar het is zeker gezegd !

Ik ken de exacte bewoordingen niet. Als ik al op die avond was geweest zou ik me die waarschijnlijk ook niet herinneren. Wat ik bedoel: tussen 'willen', 'moeten' en 'ambitie hebben om' zitten nogal wat nuance verschillen.
Maar goed, de krant moet het niet hebben van nuances en veel forumleden ook niet. Die kiezen de interpretatie die in hun straatje past.

Ik wil over twee jaar best een miljoen per jaar verdienen maar ik heb niet die ambitie en ik móet het al helemaal niet. Moet ik nu over twee jaar worden afgerekend als ik dan geen miljoen per jaar verdien omdat ik heb uitgesproken dat ik dat wel wil? (ja, een simplistisch voorbeeld maar misschien wordt sommigen dan duidelijk wat nuance verschillen zijn)

Maar nu we toch over nuances bezig zijn. Als ik het wel heb (als ik me vergis mag iemand me corrigeren) zijn teksten over promoties binnen twee jaar uitgesproken door Paul Penders en Fuat Usta. En laten dat nu net níet de beleidsbepalers zijn maar de uitvoerders. En zelfs dat niet eens meer nu van beiden afscheid is/wordt genomen.


Toen directeur a.i zoals hij zichzelf noemde Reginald Thal heeft het ook gezegd ...dat zijn er al 3 ... die werkt er ook niet meer ;-)

Vergeet niet dat het “beleid” afgestemd was om ook in 2 jaar de poging op promotie te wagen , vrienden van MVV gingen meer geld inbrengen en een gedeelte van t eigen vermogen werd voor MVV1 gebruikt ..dus alle seinen stonden op groen om in 2 jaar te willen promoveren
Welnu inmiddels weten we dat we 15de zijn geworden , bepaalde vrienden van MVV hun verplichtingen niet na wilde komen ( dat is nog in een aparte sponsorbijeenkomst besproken) en als laatste het hele eigenvermogen of zo goed als het hele vermogen is verbrast en dat omdat MVV in 2 jaar wilde promoveren maar onmogelijk was met het budget wat daar voor klaar stond ! Bij goed onderzoek hadden ze op voorhand die start moeten afbreken en met goed en degelijk beleid het eigen vermogen moeten opbouwen dan wel een investeerder zoeken dan wel een kennis en kunde aan MVV binden .
We hebben onze club opgeblazen in 6 maanden tijd !! Nu is het tijd voor een andere koers met een fatsoenlijke trainer en een goed plan ...zo kijk ik er na ! Maar ieder zijn mening
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 15:19
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5624
Waar we met zijn allen aan voorbij gaan in het bashen van bestuur en directie is de rol van Ward Vleugels.
Het was de bedoeling dat hij met een plan voor de toekomst bezig was. Daar waren die sponsor toezeggingen op gebaseerd. Vleugels is een man voor wie deuren opengaan, die dingen voor elkaar krijgt, zeker als hij dat in nauwe samenwerking doet met een voormalig bondscoach als Bert van Marwijk. En, de wijziging van de statuten hield daar ook verband mee.
Maar na het echec in St. Truiden (los van wat daar wel of niet gebeurd is) heeft Vleugels de handdoek in de ring gegooid en was MVV terug bij af en was het onmogelijk de ambities waar te maken. Zeker binnen twee jaar. Inmiddels is ook Van Marwijk gestopt met zijn rol als adviseur omdat hij het niet eens was met de gang van zaken rondom Paul Penders. Ik vind het erg makkelijk om het huidige bestuur daarop af te rekenen.

Net als iedereen op dit forum hoop ik dat we met onze club de weg naar boven weer kunnen inslaan. Maar wel op een realistische manier. En de realiteit is nu eenmaal dat we geen cent te makken hebben. Persoonlijk maakt het mij niets uit wie er in het bestuur of directie zitten als de club weer zicht heeft op eredivisie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Punterke, Huib, Lassie80, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2020 15:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5625
Volgens mij rekent niemand het huidige bestuur af, sterker nog heeft huidige bestuur veel credits en support bij de achterban ,maar liggen de pijnpunten meer op directie niveau
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden