MVV algemeen

15 mei 2020 23:38
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV algemeen #5626
m.limburger.nl/cnt/dmf20200515_00160533/...nstgrasveld-voor-mvv

Nieuw kunstgrasveld voor de Geusselt...gaan we echt nog 10 jaar op die troep voetballen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2020 08:40
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV algemeen #5627
Helaas pindakaas zoals Erens al aan gaf die nieuwe grasmat ligt er dan voor de komende 5 jaar in overleg met de gemeente.
Er is op dit moment geen geld beschikbaar om weer naar echt gras te gaan.
Ook over dat potje geld van de grote clubs om echt gras te stimuleren Is niks meer over terug te vinden,verdwenen als sneeuw voor de zon!
Er zijn nu natuurlijk andere prioriteiten ivm met dat vervelende Corona en dus bovendien geen geld om daar iets aan te besteden,overleven is letterlijk en figuurlijk het motto....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2020 09:40
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
MVV algemeen #5628
En ook nog zelf betalen via de huur! Gemeente financiert voor. Men (de gemeente) verschuilt zich nu weer achter het feit dat de knvb pot die gras promoot er nooit is gekomen.

Ik zeg dat er al jaren geen visie mbt MVV is. De gemeente heeft een geheel eigen sport(geen topsport!) & omgevingsvisie en laat de partijen die in die omgeving aanwezig zijn weinig meedenken. Hier zit meer achter dan we denken.

Met de kosten van de aanleg van dit veld inclusief ondergrond, spoei installatie en nu de vervanging vd toplaag had je veel meer jaren op goed gras kunnen spelen incl. kosten van onderhoud (maaien, walsen, lijnen, terreinman, kosten van mest/pesticiden etc) Vanwege de belastbaarheid van gras die 4 keer lager ligt, moeten de MVV elftallen weer naar elders uitwijken. Geld, maar ook dat excuus wordt nu gebruikt om het kunstgras eruit te halen. Echter, ook de eigen visie achter de Geusselt komt om de hoek kijken. Wat staat nu op de plek van klein geusselt, een boulodrome!. Dus het ene voor het andere gebouw en wie heeft dat betaald? Daar had MVV toch kunnen zitten. Men had er ook voor kunnen kiezen om een aparte ruimte voor technische staf en ontspanningsruimte selectie in het zwembad maken, ruimte genoeg. Selectie en een paar elftallen hadden overdag/savonds daar kunnen trainen/spelen. Vanwege de drukte wellicht overige elftallen bij Geusselt Sport. Echter Geusselt Sport wil men ook liever vandaag weg vanwege het UWC. In de huidige situatie gras in de geusselt, ruimte creëren voor mvv bij het zwembad door bijvoorbeeld RKASV naar Geusselt Sport te laten gaan, stuit om diezelfde reden op verzet van de gemeente. Er speelt dus ook veel meer in de omgeving dan zomaar een grasmat in de Geusselt.

Die eigenzinnige visie en de tekortkoming daarin, zie je terug bij de aanleg van de sporthal. Geen topsporthal. En ook niet met mvv in gesprek gaan om sponsorruimtes, moderne kleedlokalen etc te combineren met de aanleg van deze sporthal die tegen de Geusselt aanligt. Jammer, maar ook kwalijk tegelijk. Dus supporters kunnen roepen, maar mvv heeft de gemeente gewoon maar te volgen in wat zij denkt dat 't beste is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2020 10:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5629
Ik ben ook voorstander van gras , maar goed in deze fase heeft t geen enkele zin om daar naar te kijken . Het is trouwens niet zo en ik heb dat hier een aantal keren voorbij zien komen dat de MVV dat aan de Gemeente moet betalen . Wat Erens daarover vertelde is dat de commando ruimte van circa 150.000 !!! ( is die 5 sterren ??) wordt voor gefinancierd door de Gemeente en die moeten we terug betalen.

Het zou een geweldig moment zijn geweest ( helaas kan het niet door Corona) als de kunstmat er toch uit moet om een stadion concert te geven ( ik weet wel een geweldige band ;-) ) op de oude mat ... Daar zou een geweldig verdienmodel in gezeten hebben . Misschien wel goed om in beleid mee te nemen om dus 1 keer in de 5 jaar als de oude mat eruit moet Stadion pop in MVV te organiseren ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2020 19:23
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #5630
Als gevolg van de crisis zullen veel 1e divisieclubs in de problemen komen. Zo ook MVV. Anderzijds levert dit ook kansen op. Het is nu het ideale moment voor een investeerder om in te stappen. Nu is er veel mogelijk. Het verbaast mij dat ze in kerkrade weer gewoon een blik rijke mensen open trekken en er in Maastricht niemand opstaat. Zijn wij dan toch niet de belangrijkste gemeente van Limburg? Als er een (liefst locale) ondernemer opstaat en in de club investeert, dan spelen wij heel snel eredivisie. De investering verdient zich terug voor die man of vrouw. Als ook de gemeente een beetje mee helpt kan er veel positiefs gebeuren. Hier hoop ik op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2020 12:48
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #5631
Het verschil is dat de Gemeente/ Burgemeester daar zeer betrokken is bij de club, omdat ze er financieel tot over hun nek inzitten voor miljoenen aan hypotheek en garantstellingen, achtergestelde huur enz enz. en omdat ze in die afgebrande regio niets anders meer hebben als Rodajc en natuurlijk die dierentuin. Maar er is daar nog niemand ingestapt, er zijn er wel alweer een paar opgestapt/ uitgekocht/ weggejaagd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2020 17:49
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #5632
Overal hoor je over ontwikkelingen bij clubs, Aken-noord, Fortuna en bij ons blijft het gewoon ongemakkelijk stil! Ik hoop dat dit geen slecht nieuws is voor mvv en hoop snel op de concrete plannen van Napoleon mochten die er zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2020 20:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5633
Zolang onze huidige t.d. het voor het zeggen heeft, zal je voorlopig ook niets horen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 15:53
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5634
Het blijft echt stik vwb alles. Ik vraag me echt af of ze Napoleon zijn plannen gaan uitvoeren of dat het puur een zoethoudertje is naar hem toe. Op echt bestuurlijk niveau hoor je dan ook totaal niks meer. Stilte voor de storm?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 18:31
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5635
Maar wij hebben toch de beste te van allemaal als ik de mensen moet geloven nee mensen ze zijn allemaal bang voor hun plekje en als dat niet wordt weggestemd door de supporters zal het altij zo blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 18:57
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #5636
Buiten het feit dat ik bestuurlijk weinig verstand heb van wat wel en niet kan, kan ik mij niet voorstellen dat een zittend bestuur zomaar aan kan blijven bij wanprestaties. Waarom kan/mag een "Napoleon" die duidelijk aangeeft het goed voor te hebben met mvv geen poot aan de grond krijgen? Of is hij nog niet ver genoeg om het huidige bestuur te overrompelen met zijn plannen? Of leest ( en daar ga ik wel vanuit) Elsen en consorten ook dit forum en bereiden zij zich voor op een "aanval" van groep Napoleon en weten ze hoe ze hem tegen moeten houden! Dit klinkt mss best kinderachtig wat ik hier schrijf, maar ook ik begin mij zenuwachtig te maken welke kant we op gaan! Als ik dan hoor wat die klote club in dat klolelook toch maar weer heeft geregeld met lokale sponsors vraag ik mij af waarom dat hier niet kan. Het is natuurijk geen garantie voor succes in dat klolelook maar er gebeurd wel iets! Laat ik, maar ik denk meerdere hier dat er ook hier bij mvv snel positieve geluiden komen!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 20:29
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
MVV algemeen #5637

Dary66 schreef : Buiten het feit dat ik bestuurlijk weinig verstand heb van wat wel en niet kan, kan ik mij niet voorstellen dat een zittend bestuur zomaar aan kan blijven bij wanprestaties. Waarom kan/mag een "Napoleon" die duidelijk aangeeft het goed voor te hebben met mvv geen poot aan de grond krijgen? Of is hij nog niet ver genoeg om het huidige bestuur te overrompelen met zijn plannen? Of leest ( en daar ga ik wel vanuit) Elsen en consorten ook dit forum en bereiden zij zich voor op een "aanval" van groep Napoleon en weten ze hoe ze hem tegen moeten houden! Dit klinkt mss best kinderachtig wat ik hier schrijf, maar ook ik begin mij zenuwachtig te maken welke kant we op gaan! Als ik dan hoor wat die klote club in dat klolelook toch maar weer heeft geregeld met lokale sponsors vraag ik mij af waarom dat hier niet kan. Het is natuurijk geen garantie voor succes in dat klolelook maar er gebeurd wel iets! Laat ik, maar ik denk meerdere hier dat er ook hier bij mvv snel positieve geluiden komen!!!!


Als buitenstaanders zullen we nooit alles weten, maar mij lijkt het bestuur op dit moment niet de grootste boosdoener. Als ik net op TV Maastricht zie dat onze ontslagen directeur Penders nu voor onze Hoofdsponsor NAGA Solar werkt, dan zie je in wat voor mijnenveld het bestuur zit en waarom ook Erens weer terug op zijn positie zit. Hopelijk komen we er snel uit, maar ben er bang voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 20:34
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5638

dreekemvvke schreef : Maar wij hebben toch de beste te van allemaal als ik de mensen moet geloven nee mensen ze zijn allemaal bang voor hun plekje en als dat niet wordt weggestemd door de supporters zal het altij zo blijven.


En hoe wil jij ze wegstemmen? A la Aachen-Noord taferelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 21:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5639
Ik denk toch dat wij als supporters er een grote stem in kunnen hebben,maar alleen zal het niet lukken We moeten nu allemaal onze stem laten horen als we naar een betere toekomst voor mvv willen.mijn stem heb je wie volgd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2020 21:29 21 mei 2020 21:31 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5640

dreekemvvke schreef : Ik denk toch dat wij als supporters er een grote stem in kunnen hebben,maar alleen zal het niet lukken We moeten nu allemaal onze stem laten horen als we naar een betere toekomst voor mvv willen.mijn stem heb je wie volgd.


Ik denk het niet, als ze zich iets hadden aangetrokken van de ‘stem van de supporters’ dan waren ze al vertrokken ten tijden van het spandoek dat weken in de Geusselt hing. Toen was denk ik wel duidelijk dat een deel van de supporters niet meer achter hun stonden.
Mijn stem heb je niet, ik volg zeker niet in deze tijd. Niet omdat ik geen betere toekomst wil, tuurlijk wil ik die wel, maar dit is niet het juiste moment om mensen eruit te gooien als er geen vervangers klaar staan
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden