MVV algemeen

13 mei 2020 18:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5596

mosasaurus schreef :
napoleon ga zo door laat die pessimisten en haters kapot vallen.
gelukkig zijn er meer supporters die wel rustig afwchten en oprecht hopen dat het je lukt.


Maar jij doet dan , als in jouw ogen Houten Gerard als je hier Klaas mee bedoelt, toch precies hetzelfde? Iemand iets verwijten , maar het zelf ook doen.

Dat je een andere mening bent toebedeeld, geen probleem. Daar is het een open forum voor. Er zijn mensen die niet blindelings achter mensen aanlopen. Dat mag toch? Ze zijn niet pessimistisch , maar houden van onderbouwde argumenten en oordelen i het leven. Zo sta ik er zelf ook in. Ieder geeft Napoleon een veer in zijn reet voor zijn passie en inzet, zo ook ik. Mag je anderzijds vraagtekens hebben bij zijn uitspraken en doelen? Ja ,dat vind ik wel. We zijn denk ik allemaal volwassen en wijs genoeg om een eigen mening te hebben. Ik snap alleen niet waarom je perse een kant moet kiezen zoals jij het schetst. Of je bent met of tegen Napoleon. Ik ben beide niet , eerder neutraal waarbij ik beide “kampen” nog kan versterken. Ik denk dat de overige die vragen stellen er ook zo over denken Houten Gerard met een driedubbele knipoog, flikflak en salto en Draankörgel en Zeikbak meer to the point. Maar als jij dit moet verdelen in kampen onder de forumleden , doe je best

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Punterke, Lassie80, Zeikbak, Puppie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 18:40
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5597
wie zet ik dan weg als fantast zoals houtengerard?

zeikbak stel ik een vraag.

kritisch noemen ze dit wat is er kritisch aan? tig keer dezelfde vraag stellen waar als je goed had gelezen napoleon al antwoord op heeft gegeven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 18:51
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5598

mosasaurus schreef : houten klaas wat ben je weer geweldig negatief. heerlijk en dan die zeikerd wat blind achter je aan loopt (terwijl hij eerst roept ik loop niet blind achter iemand aan). dat jij je vriendjes in het het zadel wil houden prima. maar dan schrijf hier niet die onzin. kom zelf eens met feiten in plaats van onzin.

door die mensen zitten we in die situatie dat er geen geld is. heeft niet alleen met corona te maken.

waar komt die liefde voor elsen ehren en slechten vandaan? en waarom heb je zo'n hekel aan napoleon? oh nee wacht dat is logisch hij heeft openlijk kritiek op die mannentjes. en jij komt voor ze op held.

voor zeikerd dat je niet blind achter iemand aan wil lopen is logisch. maar als er eindelijk iemand komt met frisse ideen deze aan het uitwerken is en deelt kan je toch alleen lof voor hebben? het is de grootste onzin dat iemand zich aan jou moet verantwoorden.

napoleon ga zo door laat die pessimisten en haters kapot vallen.
gelukkig zijn er meer supporters die wel rustig afwchten en oprecht hopen dat het je lukt.


Je hele post raakt natuurlijk kant noch wal. Een poging om direct op de man te spelen, maar met een simpele kapbeweging word je het bos ingestuurd.

Punt 1: ik heb nergens geschreven dat ik de plannen van Napoleon afschiet. Ik geef duidelijk aan dat ik er nog niet achter sta omdat het voor mij nog allemaal veel te vaag is en ik graag een concreet plan zie. Moet ik dan lof hebben voor zaken waar niets over bekend is? Ik heb alle lof voor de inzet die hij heeft, maar gelijk ook lof hebben voor zijn ideeën zonder onderbouwing is voor kritische mensen die breder kijken dan hun neus lang is toch echt een brug te ver. En overtuigen lukt altijd, maar dan zie ik graag concrete plannen.

Punt 2: heb ik ergens geschreven dat ik een voorliefde voor Elsen (of voor sommige van jullie, Elzen) heb? Ik heb volgens mij aangegeven dat ik het eens ben met de post van Houten, omdat er op dit moment geen enkele cent is binnen mvv is en tuurlijk was dat ook al voor de corona crisis, maar om nu maar met vuur te gaan spelen door alles en iedereen in deze onzekere tijd eruit te gaan knikkeren, dat lijkt me nou ook niet echt de oplossing. Is al veel meer argumentatie dan dat in jouw bericht naar voren kwam. Als jij vindt dat ik dan achter iemand aanloop omdat ik diegene zijn mening deel, dan moet je dat vooral doen. Volgens mij loop jij dan achter Napoleon aan zonder enige onderbouwing van jouw kant.

Punt 3: zoals Lijnsje ook al zeer terecht aangeeft: waarom is er voor jou alleen een voor- of tegenkamp van Napoleon? Ik ben helemaal niet tegen zijn plannen, heb volgens mij meermaals aangegeven dat ik het ontzettend waardeer, alleen er nu nog niet achter sta. Ik ben in deze dan ook neutraal. En waar jij op baseert dat ik Napoleon haat, dat is mij verder ook erg onduidelijk......

Dat jij een directe benadering als een aanval op iemand ziet en daardoor uit emotie een bericht het forum opjaagt dat iedereen die niet voor Napoleon is maar moet kapotvallen getuigt van weinig respect richting dit open forum, waar elke mening gerechtvaardigd is, ook meningen die loodrecht tegenover jouw mening staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Puppie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 18:52
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5599

mosasaurus schreef : wie zet ik dan weg als fantast zoals houtengerard?

zeikbak stel ik een vraag.

kritisch noemen ze dit wat is er kritisch aan? tig keer dezelfde vraag stellen waar als je goed had gelezen napoleon al antwoord op heeft gegeven.


Heb nergens een antwoord gelezen of mvv op de hoogte is van zijn plannen en wat zijn eigen belang er in is. Jij wel? Dan zie ik graag in jouw volgende bericht een quote hiervan, dan zal ik mijn leesbril even schoonmaken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 19:07
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5600

houtengerard schreef : Vorige week ben ik ..... volledig afhankelijk zijn van het MKB.

Ik vind het een vervelende post van je, met commentaar leveren op Napoleon op klote manier. Stel hem dan vragen. Dat hij nu niet alles kan zeggen, is toch logisch, er zit een directie wat alles tegenhoudt.
Zover ik weet heeft Onno Hoes zich weer verbonden aan de club, na een gesprek met Napoleon.

Verder wil je iedereen laten zitten wat deze malaise heeft veroorzaakt? Ons hele eigen vermogen (van 6 ton) verdampt in 1 jaar... Dat had ons door deze corona tijd geholpen! De malaise wordt veroorzaakt niet door corona, maar dat het eigen vermogen weg is. En de directie wat hiervoor verantwoordelijk is, moet weg (Eentje is al weg).

En als we toch overal op gaan letten: En het is Erens, niet Ehrens.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 19:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5601

Zeikbak schreef :

mosasaurus schreef : wie zet ik dan weg als fantast zoals houtengerard?

zeikbak stel ik een vraag.

kritisch noemen ze dit wat is er kritisch aan? tig keer dezelfde vraag stellen waar als je goed had gelezen napoleon al antwoord op heeft gegeven.


Heb nergens een antwoord gelezen of mvv op de hoogte is van zijn plannen en wat zijn eigen belang er in is. Jij wel? Dan zie ik graag in jouw volgende bericht een quote hiervan, dan zal ik mijn leesbril even schoonmaken

Ik heb in ieder geval gelezen dat hij het gratis doet voor MVV, als supporter.
Ik heb ook gelezen dat er contacten zijn met MVV, in hoeverre dit ondersteund wordt, dat zal de toekomst uitwijzen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 19:11
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #5602

mosasaurus schreef :
door die mensen zitten we in die situatie dat er geen geld is. heeft niet alleen met corona te maken.

houtengerard schreef : "We stonden al jaren financieel met de rug tegen de muur, maar mede door de Corona crisis bevinden wij ons nu in het stopcontact tussen de voegmortel en het cement in"

Beste Fossiel, (als we toch met koosnaampjes beginnen.)

Ik schreef mede. Wellicht over het hoofd gezien. Vorig seizoen was voor mij de sportieve druppel, mijn MVV gevoel was compleet weg, maar er zat altijd een verklaarbare reden achter (Het structureel gebrek aan grote sponsoren). Ik heb altijd de schuld gelegd bij het achterland, nooit bij het bestuur zelf. Nu ook niet, ondanks dat er oliedomme fouten zijn gemaakt in de sponsorcontracten en vooral in het verwachtingspatroon dat geschept werd. Maar als iemand zich persoonlijk weet te verrijken aan dit MVV, dan is dat niet alleen een meesteroplichter, maar ook een top illusionist. Sorry, ik geloof daar niet in. En in 'Van horen zeggen" en "Vriendjespolitiek" nog minder. Dat er via vrienden gezocht wordt naar goedkope oplossingen geloof ik wel. Maar is dat echt zo kwalijk bij een gebrek aan alternatieven? Een gebrek aan middelen? En niet iedere persoon die zich bij MVV meldt heeft de beste intenties, en hoeft ook niet een automatische "Ja' te krijgen. Het is niet zo zwart/wit en abstract, beide partijen hebben eigen belangen, niet alleen de club.

In 2010 hebben supporters de club gered, nota bene met eigen geparkeerd geld (Met het risico dat te verliezen) en de hulp van sponsoren. Als ik geen vertrouwen meer zou hebben in die mensen, dan heb ik ook totaal geen vertrouwen meer in deze club. Dan mag voor mij de stekker eruit. Het risico dat zij hebben genomen destijds kun je zien als een borgsom die niet veel mensen zouden riskeren voor een voetbalclub die sterven op dood was. Die club is van hun en ze mogen ermee doen wat ze willen, niemand anders raapte de club op. al steken ze het in brand of geven ze het door aan de grootste charlatan, het is hun onderneming die zij gered hebben. Ze mogen doen wat hun goed dunkt in mijn ogen.

En ik heb geen hekel aan Napoleon. Ik hoop van harte dat het hem lukt. Maar mensen kunnen de beste intenties hebben, maar die ene vogel in de hand is momenteel belangrijker dan die tien in de lucht. En soms gaat het hart boven de ratio, de intenties kunnen goed zijn, maar als het resultaat op zich laat wachten of niet komt zal MVV zich moeten aanpassen aan de huidige omstandigheden. En dan heb je iedereen lopen lekker maken, maar uiteindelijk staat in september Geusselt Sport op de mat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Huib, Zeikbak, Puppie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 19:15
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5603

MVV4life schreef :

houtengerard schreef : Vorige week ben ik ..... volledig afhankelijk zijn van het MKB.

Ik vind het een vervelende post van je, met commentaar leveren op Napoleon op klote manier. Stel hem dan vragen. Dat hij nu niet alles kan zeggen, is toch logisch, er zit een directie wat alles tegenhoudt.
Zover ik weet heeft Onno Hoes zich weer verbonden aan de club, na een gesprek met Napoleon.

Verder wil je iedereen laten zitten wat deze malaise heeft veroorzaakt? Ons hele eigen vermogen (van 6 ton) verdampt in 1 jaar... Dat had ons door deze corona tijd geholpen! De malaise wordt veroorzaakt niet door corona, maar dat het eigen vermogen weg is. En de directie wat hiervoor verantwoordelijk is, moet weg (Eentje is al weg).

En als we toch overal op gaan letten: En het is Erens, niet Ehrens.


Er zijn voldoende vragen gesteld door anderen, waar geen reactie op komt. En tuurlijk kan hij niet alles beantwoorden, dat is logisch, maar bepaalde vragen kunnen prima beantwoord worden en wanneer dat niet gebeurd, krijgen mensen twijfels, dat is ook logisch toch?

Verder haal je aan dat de directie alles tegenhoudt. Hier kan ik niet over oordelen, want ik heb geen zicht daarin. Jij wel? Dan hoor ik graag concrete voorbeelden hoe dit in zijn werk gaat.

Daarnaast lijkt het me een top idee om van je om iedereen er nu eens uit te flikkeren die verantwoordelijk is voor het verdampen van het eigen vermogen! Dat is een zinkend schip beladen met extra containers! Van de stoelpoten onder de directie is toch niets meer over, dus laten we ze maar gelijk buiten zetten. Ben benieuwd of we de zomer dan halen, want niemand gaat hierin stappen op dit moment.

Laat me duidelijk zijn dat ik niet pleit om de directie in zijn geheel te laten zitten, maar dat het nu op dit moment ook niet het juiste moment is om iedereen eruit te werken zonder dat je vervangers hebt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 19:31 13 mei 2020 19:32 door Draankörgel.
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5604
Op mijn beste Spaans dan maar, Tranquilo.

Er worden door verschillende mensen, inclusief mezelf enkele vragen gesteld over de plannen van Napoleon. Volgens mij is niemand hierop "tegen". Als de plannen werken super top en dan zien we ons de weg omhoog misschien wel inslaan.

Er worden alleen enkele vragen gesteld over de combi Napoleon en MVV en de verdere gedachten en belangen. That's it. Dit is dan weer mijn beste Engels overigens.

Mijn Duits en Frans is minder goed dus ik laat het hierbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 19:46 13 mei 2020 20:00 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #5605

MVV4life schreef : Ik vind het een vervelende post van je, met commentaar leveren op Napoleon op klote manier. Stel hem dan vragen. Dat hij nu niet alles kan zeggen, is toch logisch, er zit een directie wat alles tegenhoudt.
Zover ik weet heeft Onno Hoes zich weer verbonden aan de club, na een gesprek met Napoleon.

Inhoudelijk zie mijn andere post. Ik zou het zelf niet zo aankondigen, ik zou me zeer bescheiden opstellen als ik in zijn situatie zat. Ik zou mijn enthousiasme pas bekend maken als het definitief geregeld was. Niet alleen voor mijn eigen credibiliteit, maar ook voor de verwachtingen, zeker in de huidige corona situatie.

MVV4life schreef :
Verder wil je iedereen laten zitten wat deze malaise heeft veroorzaakt? Ons hele eigen vermogen (van 6 ton) verdampt in 1 jaar... Dat had ons door deze corona tijd geholpen! De malaise wordt veroorzaakt niet door corona, maar dat het eigen vermogen weg is. En de directie wat hiervoor verantwoordelijk is, moet weg (Eentje is al weg).

En als we toch overal op gaan letten: En het is Erens, niet Ehrens.


Vlak voor een enorme noodgedwongen bezuiniging? Ja, natuurlijk laat je dan zoveel mogelijk mensen zitten. Je hebt als club momenteel andere urgentere problemen, waar de ruimte in jouw kleine budget harder aan besteed is. Je hoopt dan dat de nieuwe directeur de plooien weet glad te strijken. Contracten afkopen en rechtszaken financieren doe je in betere tijden. Niet bij een dreigend faillissement. Niet dat daarmee de kous af is, maar de directeur wegsturen getuigt toch van een schuldbekentenis en een stukje verantwoordelijkheid nemen voor de slechte resultaten.

Edit:

Het is trouwens diezelfde directie die deze zes ton had opgebouwd (Het had er meer kunnen zijn ja.). Naast het 1,5 miljoen euro negatief eigen vermogen dat is weggepoetst. Maar dat gegeven wordt gemakshalve vergeten. Niet dat het dan opeens top beleid is, maar zonder deze opbouw waren we vandaag uitgeschreven bij de KvK.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 20:00
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5606
Als Ik dit allemaal leest rest mij er een conclusie terug naar het amateurvoetbal ,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 20:19 13 mei 2020 20:26 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5607
De discussie vind ik ook prima en dat ik veel vragen oproep en een bepaalde mate van weerstand dat snap ik ook nog. Mensen vragen een antwoordt , die heb ik toch echt gegeven ... mossaurus heeft gelijk , goed lezen wellicht een paar pagina's terug (pagina 370) .

We zien MVV al jaren minder worden , zelfs met meer geld in het eerste te stoppen maken we niks paraat... en speelde we dit seizoen ( ver voor corona) geen enkele rol . Ik ben al jaren bezig met een "offensief "dat is mij ook vaker verweten... neem dan verantwoordelijkheid, kom met een plan en noem het maar op. Mensen die dat riepen hadden gelijk , dit jaar was voor mij de maat vol, de bekende druppel ....en vanaf media september heb ik me gigantisch in het voetbal ingeleefd, ik ben heel Nederland door gereden om alvorens ik de juiste strategie gingen aanpakken , eerste de feiten wilde weten ..

Wij zijn bij MVV dit jaar gigantisch voor de gek gehouden , want de directie wilde met een spelers budget van 1 miljoen promoveren in 2 jaar tijd is echt onmogelijk . Dat wist ik in September. Dank denk ik als ik dat al weet waarom weet onze directie dat niet of zijn ze verblindt lopen ze achter een groepje aan... kunnen ze de druk niet weerstaan etc... Anyway meerdere antwoorden op die vragen zijn mogelijk. Onze grootheidswaanzin heeft geleidt dat de club bijna compleet is opgeblazen, al het geld is verdampt en er organisatie staat die het heel moeilijk zou hebben om bij een willekeurige mkb bedrijf het hoofd boven water te hebben.

Het ontbreekt ons gewoon aan kennis , niet zo zeer het geld....geld is de uitkomst van dat proces . En het ontbreekt ons aan kennis op ieder vlak en dat zie je weer terug in de hele organisatie bij MVV op het veld en buiten het veld, nagelaten een enkeling maar die maakt nuet het verschil.

Daarnaast hadden we enorm zwakke directie , die je gewoon alleen al op creativiteit en commercieel beleid volledig kunt doorstrepen, laat staan op technisch vlak . Voorbeelden heb ik te overvloede , die ik wellicht tzt nog met jullie deel als dat gewenst is.

Vanuit dat beeld en mijn motivatie om iets terug te doen voor MVV ben ik gestart met mijn missie ... en dat is MVV terug brengen naar de eredivisie.
Gister was ik dus bij mijn dragon om het zomaar te noemen, ik vroeg wat was jou drijfveer toen je aan je zaken imperium begon, hij antwoordde ik wilde ooit gewoon 1500 man in dienst hebben ... ik vroeg waarom... hij zei weet ik niet ik wilde dat. Het zijn er uiteindelijk 9500 geworden maar dat terzijde.

wat wil ik hier mee zeggen , je moet gewoon een doel hebben een stip op de horizon en je moet er voor gaan, en belangrijkste is om kennis en kunde binnen je organisatie te halen... dat was mijn missie, mensen vinden/zoeken die van toegevoegde waarde zijn voor het proces , die of ergens een linkje met MVV hadden of ergens een linkje met mij die mij en dus MVV verder konden helpen . Die mensen heb ik gevonden en dat proces is nog steeds niet afgerond want ik zoek nog steeds naar meer extra kennis en kunde. Daarom ook mijn doorlopende link met het UM en hun input binnen MVV. Mijn dragon ( zo noem ik hem maar even) vond dat gelijk een top idee, kennis ,meten , etc Hij zei letterlijk dat zijn zon slimme mensen die laten processen groeien maken ze slimmer en efficienter . Allemaal zaken die we ( volgens mij) bij MVV missen , het geklaag dat we het moeilijk hebben is enerzijds zeker door Corona maar anderzijds zeker 70 procent doordat we helemaal niet weten waar we mee bezig zijn en wat leeft bij MVV haar supporters en sponsoren. En als je dat niet weet kun je onmogelijk sturen .

In die processen ben ik op zoek gegaan naar een team van mensen die helemaal niks met elkaar hadden maar die een mix van zijn van elementen die je mijn inziens nodig hebt om je totale kennis level te verhogen ...daarnaast je PR en marketing aan te pakken , je technisch beleid helemaal te upgraden en je commercie nieuw leven in te blazen en dat allemaal onder leiding van een algemeen directeur die los staat van de partijen .

Willen we bij MVV overleven dan hebben we 2 keuzes , of we doen de dingen eens volledig anders dan dat we ze al 20 jaar doen of we zoeken een investeerder die de boel overneemt en dan gaan we op hoop van zegen . Hoe het nu gaat kan het niet meer.

Ik wil voor optie 1 gaan omdat in mijn beleving we nog heel veel zaken niet voldoende hebben benut of sterker nog kansen hebben laten liggen of verprutst. Ik heb daar diverse hele sterke voorbeelden van die ik hier nu niet plaatst maar indien nodig zeker met jullie ga delen . Daar vallen je echt de schoenen van uit hoe en wat er allemaal is te niet gedaan.
En het heeft geen enkele zin om naar het verleden te kijken , maar waarom mogen we het niet eens anders doen , waarom mogen we niets eens met andere mensen beleid voeren , op algemeen en technisch gebied ...waarom moeten we steeds op deze manier blijven door gaan. Ik vind dat er alle reden is en zeker na dit seizoen en niet alleen dit seizoen dat we de koers een drastisch mogen wijzigen en vanuit een ander daglicht we zaken mogen gaan aanpakken .

En in dat proces tegen dat daglicht ben ik aan de slag gegaan en natuurlijk loop je tegen gevestigde orde aan...die zullen altijd hun positie willen verdedigen maar niet in belang van de club maar in belang van zich zelf... en dat vind ik enorm spijtig en jammer . Gelukkig zijn er veel mogelijkheden en veel kanalen en is er veel gehoor naar mijn ideeen maar ook van anderen , sommige zijn idd al ingebracht op lopen al... maar mijn huzaren stukje ( de commercie en het technisch beleid ) die moeten nog komen , daar gaan wij het verschil in maken , daar heb ik mijn dreamteam voor nodig .

En ik doe het op geen enkele manier voor mezelf , ik doe het voor de club en voor jullie en omdat MVV mij veel heeft gegeven, ik heb heel veel mensen leren kennen door MVV , ik voel me moreel verplicht om dat aan de club terug te geven , belangeloos en daarmee ben ik bezig, en zoals ik al aangeef ik trek ieder register open en ieder contact... zo zit ik over een paar weken bij de hoogste baas van Foxsports Europe om iets extra te gaan regelen voor supporters en sponsoren, een soort incentive iets ludieks... afspraak is gepland, tijd is vast gelegd en ik verheug me ook op die afspraak om er voor jullie en dus voor MVV uit te halen vooral in deze bijzondere tijd !

Dat is mijn verhaal, ieder zijn menig ... geen probleem wat je ook van me vind of denkt

Niemand is groter dan de club

Gr Napoleon
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 20:53
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #5608
@Napoleon

Ik hoop dat achter al die emotie-rakende en prikkelende zinnen een concreet toetsbaar en tastbaar businessplan zit. Het leest nu weg als iets dat je zou lezen in een brochure over Holistische Therapie. Vooral als ik pagina 370 erbij pak lees ik een soort alternatieve geneeswijze op commercieel gebied, dat nog nooit ergens getoetst is. Wij zijn dan de eerste voetbalclub met een universiteit op het shirt. Dat zou ook een primeur zijn. Ik laat mij graag overtuigen als je jouw plannen in de toekomst gaat presenteren.

Ik hoop dat de tijd en energie die je hierin stopt zijn vruchten zullen afwerpen voor MVV. Als het je lukt behoed je ons van veel rampspoed, maar zorg ervoor dat je zelf niet teveel hooi op je vork neemt en laat meeslepen, en dat je voor de juiste balans kiest tussen zowel zakelijk als privé. Ik ben zeer benieuwd wat er uit de bus gaat komen.

'May your Dragon guide us, to new heights.'

Namasté

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 20:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5609

houtengerard schreef : @Napoleon

Ik hoop dat achter al die emotie-rakende en prikkelende zinnen een concreet toetsbaar en tastbaar businessplan zit. Het leest nu weg als iets dat je zou lezen in een brochure over Holistische Therapie. Vooral als ik pagina 370 erbij pak lees ik een soort alternatieve geneeswijze op commercieel gebied, dat nog nooit ergens getoetst is. Wij zijn dan de eerste voetbalclub met een universiteit op het shirt. Dat zou ook een primeur zijn. Ik laat mij graag overtuigen als je jouw plannen in de toekomst gaat presenteren.

Ik hoop dat de tijd en energie die je hierin stopt zijn vruchten zullen afwerpen voor MVV. Als het je lukt behoed je ons van veel rampspoed, maar zorg ervoor dat je zelf niet teveel hooi op je vork neemt en laat meeslepen, en dat je voor de juiste balans kiest tussen zowel zakelijk als privé. Ik ben zeer benieuwd wat er uit de bus gaat komen.

'May your Dragon guide us, to new heights.'

Namasté



@houten

Maak je vooral geen zorgen om mij ...ik weet exact wat ik doe daarom kom ik ook stapsgewijs in de juiste situatie !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 21:23
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5610
zeikbak je hoeft geen lof voor zijn plannen te hebben maar voor zijn inzet en dat hij deelt waar hij mee bezig is.

voor je punt 2 ik reageerde op houtengerard waarna ik jou een vraag stelde. elsen enz was dus niet aan jou.

11-5 zei napoleon dit:


Kijk op je vraag terug te komen ... ik ben met dit proces al maanden bezig en als ik geen gehoor zou krijgen dan was ik er mee gestopt natuurlijk, want immers roepen in een woestijn heeft geen enkele zin. Er zijn heel veel MVVers die vooruit willen en die ook zien dat het anders moet. Verandering gaat hoe dan ook komen , alleen nu is wel het moment ....er staan een paar hele goede signalen op groen voor ons echter moet alleen de vlag nog vallen van de start en dan zijn we vertrokken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden