MVV algemeen

28 jan 2020 23:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5161
Vanavond goed gesprek met bestuur gehad ! Mijn namen doorgeven en mijn plannen kenbaar gemaakt . Men is gecharmeerd van een aantal frisse ideeën en mindset en daar gaan we me verder.
Ook gaat het bestuur nu intern even aan de tafel inzake mijn Dream team , wat ik kan zeggen daarover dat men daar een goed gevoel over heeft !

Hele positieve avond voor beide partijen ! Ben erg tevreden over het verloop en heb respect voor ons bestuur en de beslissingen die ze gemaakt hebben !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, daan4suz, Ben Salemans, Boe is dat feeske?, johan, opadiehard, jovkle, mvvke4life, Wil, De Zwarte Vogel en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 23:57
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #5162

topschutter schreef : Ze verwachten seizoen ondanks financiële tegenvallers toch nog met een positief eigen vermogen af te sluiten, welliswaar minder dan afgelopen seizoen, maar toch.
Technisch platform is afgelopen vrijdag opgestapt.
Er wordt nog met een deel van de "ward" groep gesproken over sponsoring wat vooraf mondeling i s toegezegd, Ward zelf stapt tot op heden niet meer in.


Is het technisch platform die groep van Thal, v Marwijk etc?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 00:21
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV algemeen #5163
Wanneer mogen we meer duidelijkheid verwachten over het gesprek! Het werd aangekondigd als iets groots maar mss ben ik te hoopvol geweest!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 07:21
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5164
@napoleon: er zou meer duidelijkheid komen over de plannen. Helaas zie ik en alle anderen er verder niks in terug. Is dit om niet de partijen af te schrikken of waren de verwachtingen toch iets te hoog voorgesteld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 08:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #5165
Excuus als ik bot overkom, maar ik vind het extreem naïef als je verwacht dat na één gesprek met het bestuur er opeens zeventien namen en een concreet plan naar buiten komen. Dit soort zaken hebben tijd nodig - het bestuur zal de plannen in detail willen bekijken en bespreken. Zitten bijvoorbeeld ook met huidige mensen op functies, waar je eventueel een oplossing voor moet vinden. Moeten doorrekenen of het financieel haalbaar is. Zelfs als Napoleon dat ook al gedaan heeft, heeft het bestuur de verantwoordelijkheid om dit allemaal zelf ook vast te stellen. En zo zijn er nog honderd andere redenen dat er niet opeens na één gesprek alles naar buiten komt.

Los van wat je van de plannen of van Napoleon zelf vindt, zelfs Napoleon heeft Keulen en Aken niet op één dag gebouwd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Huib, middenstip, opadiehard, Tuor, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 08:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #5166

Jo70 schreef :

topschutter schreef : Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.


Wat een lulkoek!! Die over 't paard getilde Turk moet zo snel als mogelijk weg met z'n grote mond!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER



Ja, lulkoek! Inderdaad! Ippel speelde gewoon voor ons de eerste seizoenshelft, we begonnen het seizoen met een ervaren keeper, en Mahmutovic en Vermijl hebben geen enkele wedstrijd door blessures gemist!!!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 08:23
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #5167
Is er een begin gemaakt met het afbreken van het old boys netwerk? Technisch platform opgeheven? Penders weg? Op weg naar een vernieuwd MVV?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 08:23
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV algemeen #5168
Bedankt voor je feedback Napoelon. Goed om te horen dat je er een goed gevoel bij hebt en heel begrijpelijk dat niet alle in en outs naar buiten kunnen komen. Go for it en regelmatig een update op dit forum is zeer welkom :)

Verder ben ik ook wel benieuwd of het opgestapte technisch platform het dikke sigarenclubje is van Thal, van Marwijk etc?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 09:04
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5169

Jacques schreef : Excuus als ik bot overkom, maar ik vind het extreem naïef als je verwacht dat na één gesprek met het bestuur er opeens zeventien namen en een concreet plan naar buiten komen. Dit soort zaken hebben tijd nodig - het bestuur zal de plannen in detail willen bekijken en bespreken. Zitten bijvoorbeeld ook met huidige mensen op functies, waar je eventueel een oplossing voor moet vinden. Moeten doorrekenen of het financieel haalbaar is. Zelfs als Napoleon dat ook al gedaan heeft, heeft het bestuur de verantwoordelijkheid om dit allemaal zelf ook vast te stellen. En zo zijn er nog honderd andere redenen dat er niet opeens na één gesprek alles naar buiten komt.

Los van wat je van de plannen of van Napoleon zelf vindt, zelfs Napoleon heeft Keulen en Aken niet op één dag gebouwd.


Je komt inderdaad bot over. Grapje natuurlijk. Liever bot en eerlijk dan een politiek correct antwoord. Ik hoor en lees hoopvolle berichten, maar ben ook bang dat dit weer als een nachtkaars uit gaat. Vinger aan de pols houden is belangrijk :thumbsup: ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 09:06
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5170

Jacques schreef :

Jo70 schreef :

topschutter schreef : Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.


Wat een lulkoek!! Die over 't paard getilde Turk moet zo snel als mogelijk weg met z'n grote mond!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER



Ja, lulkoek! Inderdaad! Ippel speelde gewoon voor ons de eerste seizoenshelft, we begonnen het seizoen met een ervaren keeper, en Mahmutovic en Vermijl hebben geen enkele wedstrijd door blessures gemist!!!


Volgens mij heeft Mahmutovic wel degelijk in het begin wedstrijden gemist omdat hij in het gips liep.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 09:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5171

Frank Salemans schreef : Is er een begin gemaakt met het afbreken van het old boys netwerk? Technisch platform opgeheven? Penders weg? Op weg naar een vernieuwd MVV?


Kijk we kunnen allemaal heel simpel constateren dat wat we nu al 20 jaar doen niet werkt , en dat is idd steeds in het zelfde vrienden netwerk vissen . Want je ziet het geeft altijd gedoe
1) vleugels en vrienden stappen op na incident
2) voetbalplatform stapt op na incident

Noem ik maar 2 punten. Kijk het is niks mis mee dat je bekende of vrienden mee neemt naar MVV maar realiseer je dan ook dat wanneer iets tegenzit je of de groep niet groter is dan de club . En dan loop je tegen ego of telleustellingen . Maar eigenlijk komen die omdat jezelf vooraf veel te hoge verwachtingen creeert van je vrienden of van je inbreng .

Ik denk dat als we elkaar allemaal wat gunnen bij MVV zorgen voor goede mensen met een gezonde afstand aan de club verbinden . We kritisch op elkaar zijn maar ook kunnen genieten van het proces dat we stappen gaan maken . En daar hoort ook zelfreflectie bij en dat geldt voor iedereen dus ook voor mij in persoon .

Ik blijf het herhalen , we hebben alles in Maastricht , wat ons tegenhoudt zijn de ego’s en de absolute wil om het te regelen . Want in de laatste zin zit de oplossing en dat is zorgen voor creativiteit om dit proces op alle geledingen aan te pakken . Creativiteit staat voor inkomsten in de breedste zin van net woord in mijn optiek
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, johan, opadiehard, jovkle, mvvke4life, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 09:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #5172

Charmeur schreef :

Volgens mij heeft Mahmutovic wel degelijk in het begin wedstrijden gemist omdat hij in het gips liep.


Ik was sarcastisch. ;)

Ik hoop dat Usta na dit seizoen weg is (ik heb dit seizoen al opgegeven dus laat hem maar zitten tot einde seizoen wat mij betreft), geen uitstraling, op Goppel na wordt geen speler beter tijdens het seizoen, resultaten zijn slecht. Maar dat gezegd hebbende, heeft Usta natuurlijk gelijk dat hij met een onervaren keeper moest beginnen, dat de twee meest ervaren en fysiek sterke verdedigers geblesseerd waren, en dat het vertrek van Ippel niet echt is opgevangen. Die combinatie van zaken zorgde duidelijk voor veel onrust achterin. Dat is geen lulkoek, Usta stipt indirect iets aan dat we allemaal zagen: de selectie was bij begin van het seizoen niet goed genoeg en niet in balans. Gedeeltelijk is dat het lot van MVV - de beste koopjes doe je pas op het einde van de transferwindow - Bertrams, Van Acker. Gedeeltelijk 'pech', blessures Mahmutovic en Vermijl. Al hebben beide een historie met blessures, dus dat kun je ook matig scouten noemen. Linksom of rechtsom, niet in handen van Usta - die gaat niet over de scouting of over het budget.

Ik ben al een tijdje klaar met het onnodig alles wat Usta zegt of doet compleet afbranden. Usta zegt hier iets zinnigs, iets waar MVV als club best wat mee mag doen voor komende seizoenen - voor zover dat qua budget mogelijk is. Maar nee, we roepen 'lulkoek' en klaar. Dat vind ik onverstandig.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Boe is dat feeske?, Huib, opadiehard, Tuor, Lassie80, Brncic, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 10:06 29 jan 2020 10:07 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #5173
Komt omdat sommige mensen in 2019 zijn blijven hangen waar 'de club' niks goed meer kan doen. Wie is 'de club' eigenlijk? Het 'oldboysnetwerk'?

Het hier genoemde 'oldboysnetwerk' afbreken lukt je niet zomaar, het zijn immers 'old boys' die elkaar de hand boven het hoofd houden. Het getuigd van moed dat een bestuur blijkbaar een groter plaatje wilt zien en handelt, ook al is het laat. En soms heb je flinke reuring nodig om dingen te zien, en om veranderingen te bewerkstellingen. Vaak is dat ter 11de uren, maar beter laat dan nooit.

We zien nu dat de er bij MVV dingen aan het veranderen zijn (Penders weg, Platform weg, bestuur dat openstaat voor verhalen van buiten de organisatie). Dat lijkt niet op oldboysbestuur. Een hele organisatie vernieuwen binnen een maand zoals sommigen hier zouden wensen (dus ook Technische staf weg, Elsen weg, Bestuur weg), is gewoon onmogelijk.
Wat er gaat gebeuren naar de zomer toe is dan de vraag. Wordt er volledig doorgepakt en gaat bijvoorbeeld ook Elsen weg, (hoe zit hij in zijn vel nu zijn vrienden de organisatie verlaten hebben?). En wat gaat Hennie Bastiaans doen, wat is zijn rol in dit verhaal? En gaat men in op de plannen van Napoleon?

Eindelijk begint MVV weer boeiend te worden.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 11:09
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5174
"Boe is dat feeske"en vergeet Ehrens niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 12:16
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5175

Napoleon schreef :

Frank Salemans schreef : Is er een begin gemaakt met het afbreken van het old boys netwerk? Technisch platform opgeheven? Penders weg? Op weg naar een vernieuwd MVV?


Kijk we kunnen allemaal heel simpel constateren dat wat we nu al 20 jaar doen niet werkt , en dat is idd steeds in het zelfde vrienden netwerk vissen . Want je ziet het geeft altijd gedoe
1) vleugels en vrienden stappen op na incident
2) voetbalplatform stapt op na incident

Noem ik maar 2 punten. Kijk het is niks mis mee dat je bekende of vrienden mee neemt naar MVV maar realiseer je dan ook dat wanneer iets tegenzit je of de groep niet groter is dan de club . En dan loop je tegen ego of telleustellingen . Maar eigenlijk komen die omdat jezelf vooraf veel te hoge verwachtingen creeert van je vrienden of van je inbreng .

Ik denk dat als we elkaar allemaal wat gunnen bij MVV zorgen voor goede mensen met een gezonde afstand aan de club verbinden . We kritisch op elkaar zijn maar ook kunnen genieten van het proces dat we stappen gaan maken . En daar hoort ook zelfreflectie bij en dat geldt voor iedereen dus ook voor mij in persoon .

Ik blijf het herhalen , we hebben alles in Maastricht , wat ons tegenhoudt zijn de ego’s en de absolute wil om het te regelen . Want in de laatste zin zit de oplossing en dat is zorgen voor creativiteit om dit proces op alle geledingen aan te pakken . Creativiteit staat voor inkomsten in de breedste zin van net woord in mijn optiek


Helemaal met je eens. Maar ook met communicatie staat en valt veel. Dat weet jij beter dan wie dan ook. Laten we hopen dat het bestuur er mee in gaat. De "ingel" vaan Mestreech zal daan gruuts zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden