MVV algemeen

28 jan 2020 09:33
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 425
Meer
MVV algemeen #5146

Zakelijk schreef :

middenstip schreef : Zakelijk, onderbouw dit eens dat Elsen, ons keer opkeer heeft gered? Wat bedoel je daar mee? Degraderen was niet mogelijk en hem ontslaan ook niet door een clausule in zijn contract, wat hij af gedwongen heeft. Verder heeft hij iedere maand zijn salaris gekregen en ik heb nooit gehoord dat een andere B.V.O. belangstelling in hem heeft getoont.




Als ik het goed herinner is hij destijds nog met Roda gaan praten? Ik heb verhalen gelezen dat Elsen op 100k per jaar zit, clausules heeft , contract voor het leven etc. Ik heb zijn contract nooit gezien dus ik weet het niet. Ik ga niet gissen, maar ik beoordeel op wat ik zie. Ik heb Elsen zien inspringen als trainer , noodgedwongen vaak. En dit deed hij voor de club, terwijl hij de indruk gaf in interviews dat hij dit niet echt ambieert. Afgelopen jaren zijn er toch wat leuke spelers deze kant opgekomen. Laatste 3 jaar is de selectie wel kwalitatief aan de mindere/slechte kant. Anderzijds moet er eens een scouting op poten komen.


Ron Elsen heeft nooit met R#da JC gesproken, wel heeft R#da hem ooit eens gepolst:

Ron Elsen verkiest MVV boven Roda JC
23/06/2014
Ron Elsen wordt niet de nieuwe technisch manager van Roda JC Kerkrade. De Maastrichtenaar gaat niet in op de aanbieding die hem door de Kerkraadse clubleiding werd voorgelegd en kiest ervoor om bij MVV te blijven.
Elsen, die al sinds mensenheugenis allerlei technische functies bij de Maastrichtenaren vervulde, waaronder 6 maal die van interim-trainer, kon bij de rivaal uit de Oostelijke Mijnstreek een contract tekenen dat hem voor drie seizoenen als technisch manager aan de club zou binden. Hij kiest er echter voor om bij de Sterrendragers in dienst te blijven, waar hij waarschijnlijk de nieuwe hoofdtrainer en manager voetbalzaken zal worden.
Roda’s statutair algemeen directeur, Wim Collard, kreeg dus nul op het rekest van de tot voor kort beoogde nieuwe technische man bij de Kerkradenaren: “Ron heeft aangegeven niet op de aanbieding in te gaan. Een reden gaf hij niet. Hij zal zijn afwegingen hebben gemaakt en vervolgens voor MVV hebben gekozen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 10:27
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV algemeen #5147
Ik vraag me af wat Napoleon gaat doen als hij door het huidige MVV-bestuur compleet wordt afgeschoten met zijn plannen. Want ik ben bang dat dit het gene is wat gaat gebeuren. Vooral als bepaalde mensen hun eigen positie zien aangetast worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 10:50
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #5148
Ik zie dat ook gebeuren Pinobel. Vandaar ook dat ik in mijn post aangeef dat Napoleon niet bij de eerste tegenslag moet opgeven. Overtuigingskracht is nodig om verandering in gang te zetten en dat heeft tijd nodig.

Ik ga er verder vanuit dat hij vandaag feedback zal posten op dit forum over zijn gesprek. Ik laat me verrassen over de uitkomst en gevoel dat Napoleon er bij heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 10:57
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 513
Meer
MVV algemeen #5149
Boe en wie laat begint ut feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 12:47
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5150

pinobel schreef : Ik vraag me af wat Napoleon gaat doen als hij door het huidige MVV-bestuur compleet wordt afgeschoten met zijn plannen. Want ik ben bang dat dit het gene is wat gaat gebeuren. Vooral als bepaalde mensen hun eigen positie zien aangetast worden.

Ik denk dat het bestuur openstaat voor iedereen met goede ideeën. Dat was onder Penders, naar mijn gevoel, niet het geval.
Ik denk ook dat Napoleon een groot deel van zijn ideeën in zijn posts heeft toegelicht, richting bestuur zullen natuurlijk de details volgen. Of het bestuur ook achter deze plannen staat, dat zal de tijd leren.
Succes vandaag Napoleon!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 15:42
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5151
Al nieuws? :P :lolno:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 17:11
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Desjeng, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 18:54
Desjeng
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
MVV algemeen #5153
Ik hoop dat het huidige bestuur ook een echt MVV hart heeft en eigenbelang opzij schuift. Anders zal alles naar buiten moeten komen en ook zal gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 20:22
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 513
Meer
MVV algemeen #5154
Bin benuijd wienie veer nuijts huure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 21:47
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5155
Hoop dat Napoleon voor de sponsormeeting met het bestuur heeft gesproken, onder de meeting waren er geen mededelingen van belang door hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 22:23
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5156

topschutter schreef : Hoop dat Napoleon voor de sponsormeeting met het bestuur heeft gesproken, onder de meeting waren er geen mededelingen van belang door hem.


Mischien dat Napoleon dit hier kan toelichten. Was er wel nog wat positiefs te melden door anderen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 22:28
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5157
Ze verwachten seizoen ondanks financiële tegenvallers toch nog met een positief eigen vermogen af te sluiten, welliswaar minder dan afgelopen seizoen, maar toch.
Technisch platform is afgelopen vrijdag opgestapt.
Er wordt nog met een deel van de "ward" groep gesproken over sponsoring wat vooraf mondeling i s toegezegd, Ward zelf stapt tot op heden niet meer in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, opadiehard, bokkesprongen, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 22:32
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5158
Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 22:41 28 jan 2020 22:41 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #5159

topschutter schreef : Usta geeft aan dat een deel van de slechte resultaten komt door blessure Mahmutovic, blessure Vermijl waardoor een energiek blok wegviel achterin, men begon met een jonge keeper en dat niet goed is geweest voor het zelfvertouwen van de ploeg.
Ook mist men een persoonlijkheid a la Ippel op het veld.


Wat een lulkoek!! Die over 't paard getilde Turk moet zo snel als mogelijk weg met z'n grote mond!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 23:05
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5160
Is dit het nieuws wat naar buiten zou komen vandaag. Hopelijk is Napoleon niet bij MVV aangekomen en zoals na de slag bij Waterloo verbannen naar Sint-Helena. Ik wacht nog even in spanning af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden