MVV algemeen

27 jan 2020 20:31
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5131
@Napoleon: ik wacht met spanning af en hoop dan ook dat deze plannen de weg naar voren inzetten. De laatste jaren ben ik gewoon wat huiverig van alle zetten die MVV heeft gedaan. Laten we hopen dat het bij jou dan wel lukt. Laot goon, Laot goon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 20:48
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #5132
"Morgen is de dag dat ik mijn plannen en team ga presenteren ! En geloof me het is een topteam ! "

Beste Napoleon,
Ik hoop dat het je gaat lukken maar ik begrijp dat je-in ieder geval vandaag-nog geen namen en rugnummers van je dreamteam bekend gaat maken. Maar wat natuurlijk wel kan dat is dat je het "masker" van je nickname op dit forum eens oplicht en ons een blik gunt wie je echt bent. Hoe heet je in het echt, wat doe je voor de kost en hoe kom je aan al die connecties in de sportwereld. Ik denk dat we daar zo onderhand eens recht op hebben.

Groeten uit het Heuvelland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 20:51 27 jan 2020 20:53 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
MVV algemeen #5133
Trepke B heeft op facebook een poll aangemaakt over deze plannen, althans in hoeverre deze al concreet te noemen zijn. Hoop voor je Napoleon dat je je zelf niet in de eigen wieken hebt geschoten door hier ook bijvoorbeeld al te laten vallen dat er een nieuwe trainer bereid is in te stappen. Dit stuit bij voorbaat al op weerstand, bepaalde mensen gaan vol in de ankers, kun je op wachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 20:51
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #5134

Napoleon schreef : (...) Morgen is de dag dat ik mijn plannen en team ga presenteren ! En geloof me het is een topteam ! Belangrijke is dat wat op het veld gebeurd heel erg bepalend is voor de temperatuur van de club . Daar heb ik een top tandem voor klaar staan die jullie allemaal gaan omarmen ! De trainer is een godsgeschenk ! Een Angel !! Daarin heb ik zoveel vertrouwen die mensen gaan zorgen dat we op het veld weer eens wat laten zien , dan de ellende van de laatste 2 seizoenen ! Wellicht komen de namen morgen niet naar buiten want dan is het bestuur aan zet ! (...)


Ook ik sta erg sceptisch tegenover je plannen, maar laat me graag verrassen. Het voelt een beetje als diverse proatkaffee's in het verleden, waar van tevoren werd gedacht dat er nieuwe spelers werden gepresenteerd, maar vervolgens niets nieuws aan het licht was gekomen.

Stel, de namen worden morgen nog niet bekend gemaakt. Zijn er dan wel andere zaken die concreet worden voor ons en niet alleen voor degene in de bestuurskamer? Ik kan me goed voorstellen dat je veel geheim wil houden als het écht zo groots kan worden zoals je zelf gelooft, maar het zou mooi zijn als er dan toch al een tipje van de sluier wordt gelicht. Al is het niet in de laatste plaats om de geloofwaardigheid te kunnen peilen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 21:06
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #5135
Beetje speurwerk en je weet zo wie er achter zit;-)
boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 23:10
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5136
Tjah ik heb zoveel mooie praatjes afgelopen jaren meegemaakt .. ik geloof nergens meer in.

1. Als 2 dagen van te voren op het forum staat dat Penders ontslagen wordt. Dat betekend dat er in het bestuur nog steeds iemand “lekt”. Dus daar heb ik al geen vertrouwen in.

2. Ik ben de zaak van Nino op dit forum absoluut niet vergeten. Dit politiek spelletje heeft veel kapot gemaakt binnen de club. En iemand die dit gebruikt voor eigen belang wil ik niet als functie binnen de club.

3. Zoals ik al eerder heb beschreven gaan we dan van het “good old boys” netwerk, naar het vriendjes netwerk van Napoleon. Lijkt me niet minder tricky.

Ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 23:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
MVV algemeen #5137

Zakelijk schreef : Tjah ik heb zoveel mooie praatjes afgelopen jaren meegemaakt .. ik geloof nergens meer in.

1. Als 2 dagen van te voren op het forum staat dat Penders ontslagen wordt. Dat betekend dat er in het bestuur nog steeds iemand “lekt”. Dus daar heb ik al geen vertrouwen in.

2. Ik ben de zaak van Nino op dit forum absoluut niet vergeten. Dit politiek spelletje heeft veel kapot gemaakt binnen de club. En iemand die dit gebruikt voor eigen belang wil ik niet als functie binnen de club.

3. Zoals ik al eerder heb beschreven gaan we dan van het “good old boys” netwerk, naar het vriendjes netwerk van Napoleon. Lijkt me niet minder tricky.

Ik ben benieuwd.


Zitten toch aardig wat patronen in je posts zakelijk. Je lijkt alleen maar te reageren wanneer de directie of leiding te sprake komt.

En loslaten van het good old boys netwerk lijkt me de vereiste om deze club nog enigszins te redden. 20 jaar alleen maar bagger en slechts 4 bvo's nog boven je hebben qua duur in de eerste divisie. Dat good old boys netwerk heeft 20 jaar alleen maar interessant lopen doen. Maar het kaartenhuis is dan uiteindelijk in elkaar geklapt. Het wordt tijd dat onze club door professionals onder handen wordt genomen. Juist niet door iemand uit het bekende netwerk. Maar iemand met een frisse en objectieve kijk, die niet rekening hoeft te houden met vriendjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ster_Drager, Frank Salemans, jesfen, middenstip, jovkle, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 07:37
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5138
Mwah is meer toevallig denk ik. Praten over de wedstrijden laat ik toch even aan me voorbij gaan. Heeft meer te maken met de emotie als er wederom wordt verloren.

Ik ben me ervan bewust dat het wel eens tijd is voor een frisse wind. Al denk ik wel dat we soms mensen moeten koesteren. Het praatgroepje met Marwijk etc daar ben ik geen fan van. Al denk ik dat dit groepje normaal gesproken veel voetbal kennis zou moeten hebben, maar we zien er niks van terug in de resultaten. Elsen zou ik persoonlijk wel houden. Die man heeft de club keer op keer “gered” toen er weer nood was.

Ik hoop wel dat mocht er op korte termijn iets veranderen, dat het gebeurd door mensen met ervaring in de voetbal wereld. Het München en Ajax model. En niet door iemand uit alleen het bedrijfsleven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 07:38
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5139
Zakelijk lijkt alles wat er nu zit in bescherming te willen nemen. Net zoals webmastersfm al schrijft, zit er een duidelijk patroon in. Als je banden met MVV hebt op bijvoorbeeld kantoor, dan kan ik dat zeker voorstellen. Zo niet, dan snap ik niet wat je nog in deze organisatie als MVV ziet (met de huidige stand van zaken)
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 07:51
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV algemeen #5140
Napoleon, succes vandaag! Je hebt regelmatig goede onderbouwde posts geplaatst met je plannen. Ik ben benieuwd hoe het bestuur hierop gaat reageren. Laat je niet uit veld slaan als de eerste reactie misschien wat tegenvalt. Verandering is voor mensen vaak uit hun comfortzone komen en dat heeft tijd en overtuigingskracht nodig. Nogmaals succes!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 08:09
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #5141
Napoleon, succes gewenst vandaag! Hoop op een positieve ontvangst door MVV!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 08:15
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #5142
Napoleon succes vandaag

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 08:51
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5143
Zakelijk, onderbouw dit eens dat Elsen, ons keer opkeer heeft gered? Wat bedoel je daar mee? Degraderen was niet mogelijk en hem ontslaan ook niet door een clausule in zijn contract, wat hij af gedwongen heeft. Verder heeft hij iedere maand zijn salaris gekregen en ik heb nooit gehoord dat een andere B.V.O. belangstelling in hem heeft getoont.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 09:21
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5144

middenstip schreef : Zakelijk, onderbouw dit eens dat Elsen, ons keer opkeer heeft gered? Wat bedoel je daar mee? Degraderen was niet mogelijk en hem ontslaan ook niet door een clausule in zijn contract, wat hij af gedwongen heeft. Verder heeft hij iedere maand zijn salaris gekregen en ik heb nooit gehoord dat een andere B.V.O. belangstelling in hem heeft getoont.


Als ik het goed herinner is hij destijds nog met Roda gaan praten? Ik heb verhalen gelezen dat Elsen op 100k per jaar zit, clausules heeft , contract voor het leven etc. Ik heb zijn contract nooit gezien dus ik weet het niet. Ik ga niet gissen, maar ik beoordeel op wat ik zie. Ik heb Elsen zien inspringen als trainer , noodgedwongen vaak. En dit deed hij voor de club, terwijl hij de indruk gaf in interviews dat hij dit niet echt ambieert. Afgelopen jaren zijn er toch wat leuke spelers deze kant opgekomen. Laatste 3 jaar is de selectie wel kwalitatief aan de mindere/slechte kant. Anderzijds moet er eens een scouting op poten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2020 09:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #5145
Dat was een aantal jaren geleden ja.
l1.nl/ron-elsen-gaat-niet-naar-roda-jc-24931

Lees het hele stukje, staan ook dingen in over salaris Ron enzo.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden