MVV algemeen

25 jan 2020 17:40
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5116
Zelden meegemaakt dat iemand zich zo profileert. Iemand kan zelfvertrouwen hebben, maar dit neigt naar narcisme. Praten over “ good old boys” netwerk, maar zelf ook alleen vriendjes op belangrijke posities willen hebben.

Hoe nu verder? Usta niet verlengen.. mee eens. Maar met het budget beschikbaar voor een trainer is er nauwelijks. Dus ook daar verwacht ik komend seizoen geen wonderen. Hopen dat er uit de jeugd wat talenten doorbreken. Die koesteren en van daar uit bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2020 19:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5117
Geen probleem dat mensen vinden dat ik grote woorden gebruik of zelf narcistische trekjes heb of megalomaan ben .
Ik vind het allemaal prima ! Ik weet met wie ik gesproken heb de laatste maanden en ik weet wie mij het vertrouwen heeft gegeven en ik weet wie we bij MVV kunnen betrekken en dat zijn geen vrienden van me dat zijn mensen die als jullie straks de namen van gaan vernemen , direct van sceptisch naar vertrouwen gaan ombuigen !!

Ik durf hier te stellen dat ik een topteam heb klaar staan die onze club er weer bovenop gaat krijgen ! En daar ben ik trots op dat me dat gelukt is . En dat is pas stap 1 naar herstel in vertrouwen dat die mensen sommige van internationaal niveau en netwerk en anderen van mega bekend nationaal niveau onze club samen met alle andere MVVers die het goed voor met de club hebben weer ons naar een niveau terug te brengen die ons weer trots gaat maken !!

Deze club is veel sterker dan een 15de plek in de eerste divisie !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, johan, opadiehard, jovkle, Wil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2020 22:48 26 jan 2020 00:19 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
MVV algemeen #5118
Napoleon, hoe denk je dat dat topteam van jou bij MVV aan de macht kan komen? Met of zonder instemming en medewerking van de huidige machthebbers? En wanneer denk je dat die veranderingen gaan plaatsvinden? (Voor alle duidelijkheid: dit zijn géén cynische vragen maar serieus bedoelde vragen!)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2020 08:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5119

Ben Salemans schreef : Napoleon, hoe denk je dat dat topteam van jou bij MVV aan de macht kan komen? Met of zonder instemming en medewerking van de huidige machthebbers? En wanneer denk je dat die veranderingen gaan plaatsvinden? (Voor alle duidelijkheid: dit zijn géén cynische vragen maar serieus bedoelde vragen!)


Op de eerste plaats is het veranderingsproces al in gezet door het ontslag van Penders , het herstel van vertrouwen met supporters en stewards etc en zijn er gesprekken gaande met diverse partners en sponsors . Dat is wat nu bij MVV lopende is en wat je al hebt kunnen zien . Dat is een stap in de goede richting en daar gaan wij dus op inhaken en ons dreamteam aan koppelen . Wij hebben op alle vlakken de juiste mensen gevonden die daarin invulling aan kunnen geven, sportief , algemeen/commercieel en extern/advies/verbinden . Daarbij hebben wij ons vertrouwen in het huidige bestuur uitgesproken en die gaat ook onze volledige medewerking krijgen . Voor de namen etc nog even geduld maar het zal je blij verassen en zal een enorme boost gaan worden van herstel van vertrouwen van ons MVV !
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, john68, johan, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2020 09:25
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #5120
Ik ben wel reuze benieuwd naar de invulling vaan MVV 2.0 (waarschijnlijk is het inmiddels 8.3). Mooi dat er mensen zijn die hij energie in MVV willen steken. Is het clubliefde of zakelijk gewin of allebei? In alle gevallen ben ik van mening zolang MVV erop vooruit gaat, prima.

Napoleon, succes.

Veer wachte netjes aof op ut resultaat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2020 11:02 26 jan 2020 11:04 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
MVV algemeen #5121
Als er een transformatie/renovatie plaatsvindt, reuze benieuwd wat er met het platform gebeurd (thal, meijer, quaden, dijkstra, v marwijk, weyzen) en de kaders waar binnen zij zich mogen bewegen. Kan me niet voorstellen dat nieuwe mensen zich aan MVV verbinden om vervolgens een dolk in de rug te krijgen van dit platform als zij het er niet mee eens zijn en een andere kant op willen. Bovendien, de meerwaarde van deze groep mag iemand eens uitleggen, misschien begrijpen de supporters dan ook waarom ze er zijn.

Napoleon, hoop voor iedereen dat er weer eens wat positieve vibes rondom mvv komen en er met nieuwe mensen en ideeën de weg omhoog wordt ingezet. Je legt je hoofd op het hakblok door je te profileren. Benieuwd of er in dit traject ook gesprekken komen met de gemeente als verhuurder en de eigenaar van de gebouwen om te kijken wat er echt mogelijk is. Mvv zit gevangen in de Geusselt die veel achterstallig onderhoud kent en waarbij mogelijkheden gelimiteerd (lijken te) zijn om een modern voetbalbedrijf te runnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2020 11:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5122
@ Rood en Wit 70 .

Daar heb ik allemaal over nagedacht , ik ben hier meer dan 3 maanden mee bezig geweest en heb tientallen gesprekken gevoerd met mensen binnen en buiten het voetbal door heel Nederland . Ik snap dat mijn hoofd op het blok ligt , maar daar lig ik geen moment wakker van . Maar Ik wist precies wat ik nodig had om onze club in een ander vaarwater te krijgen samen met de mensen die er bij MVV nog zitten en die blijven , want mogelijk blijft niet iedereen bij MVV die erop dit moment zit . Want je zult moeten gaan presteren , iedereen aan boord zal moeten gaan presteren . Met het team aan mensen die ik klaar heb staan heb ik nagedacht over alle facetten die we nodig hebben om die stap te zetten . We gaan ervoor zorgen dat we een topsport mentaliteit en kwaliteit gaan uitstralen en waarmaken in alle geledingen zal het niveau gigantisch omhoog gaan !
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2020 12:17
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #5123
@napoleon,

Napoleon wanneer stappen deze mensen in einde seizoen?
Hoe zeker is het dat dit gaat gebeuren?
Wordt er nu al op de achtergrond voorwerk verricht?

Gaan er mensen vrijwillig stoppen en plaats maken of gaat het nog knetteren binnenkort?

Succes ik denk dat iedereen het er over eens is dat er iets moet gebeuren dit zo laten door gaan kan gewoon niet meer.

Als je toch dingen gaat laten gebeuren kunnen we geen mensen de tribunes op sturen met bier op de rug in plaats van met duizend man voor een raampje te staan.

Het zal een teleurstelling zijn mocht er niks gaan gebeuren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 11:36
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5124
@napoleon:

Kun je deze zaken ook allemaal hard maken?
Ik merk allemaal positiviteit bij je, maar ik zie verder niet echt concrete bewijzen komen. Kijk je mischien met een te rode bril op. Ik hoor inderdaad heel veel mensen een hoop roepen in al die jaren, maar heb niet veel mensen dit zien waar maken.
Wanneer gaat we de onthullingen zien waar jij zegt de hand in te hebben. Ik denk dat meer mensen wel eens willen zien of je de daad bij het woord voegt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 11:52
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #5125
Zelf ben ik nog heel erg terughoudend in het hele verhaal van Napoleon, eerst zien dan geloven. Dit wil overigens niet zeggen dat ik er niet achter sta, dat er iets veranderd moet worden daar is iedereen het wel mee eens. Alleen zijn er op dit moment nog heel vragen en vrijwel geen duidelijke antwoorden, als het doel is dat de nieuwe organisatie er vanaf volgend seizoen zou moeten staan dan wordt het nog kort dag. Één persoon binnen een organisatie kun je makkelijk vervangen op korte termijn maar een hele organisatie niet.

Er komt wel wat meer bij kijken dan alleen een stoelendans.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 15:25
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #5126
Wie zal het zeggen met het verhaal van Napoleon.

wellicht is hij achter de schermen hard aan het werk om zijn ideeen te concretiseren. Al zou er maar een kwart van lukken, dan is denk ik alleen al eens die frisse wind door de organisatie van meerwaarde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 16:16
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #5127
Natuurlijk zou iedereen graag van Napoleon verdere concretisering van zijn plannen willen zien. En natuurlijk is kritiek geven gemakkelijk, zolang het bij mooie woorden blijft. Ik kan en wil begrijpen dat hij zijn visie om strategische redenen verder op dit forum niet tot in detail kwijt wil. Wat mij betreft zijn de initiatieven van Napoleon, hoe vaag dan ook, op dit moment voor mij het enige echte perspectief op verandering; hij geeft in ieder geval blijk van optimisme en bevlogenheid. Hij geeft me wel hoop. Ik hoop echt dat dit MVV en haar leidinggevenden stimuleert om nieuwe wegen te gaan bewandelen qua visie en qua personele bezetting. Want dat er iets rigoureus moet veranderen om us clubje in alle geledingen verder te professionaliseren, dat lijkt me wel duidelijk. Napoleon: en avant!
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, middenstip, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 18:17
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
MVV algemeen #5128
Iech zouw wille wete welke pesitie de huidige Geusselt in de planne vaan Napoleon heet of zien d'r visies riechting un nuij accommodatie. Euverigens chappeau Napoleon veur diene inzat, mien aonbod steit nog steeds.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 19:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #5129

Frank Salemans schreef : Natuurlijk zou iedereen graag van Napoleon verdere concretisering van zijn plannen willen zien. En natuurlijk is kritiek geven gemakkelijk, zolang het bij mooie woorden blijft. Ik kan en wil begrijpen dat hij zijn visie om strategische redenen verder op dit forum niet tot in detail kwijt wil. Wat mij betreft zijn de initiatieven van Napoleon, hoe vaag dan ook, op dit moment voor mij het enige echte perspectief op verandering; hij geeft in ieder geval blijk van optimisme en bevlogenheid. Hij geeft me wel hoop. Ik hoop echt dat dit MVV en haar leidinggevenden stimuleert om nieuwe wegen te gaan bewandelen qua visie en qua personele bezetting. Want dat er iets rigoureus moet veranderen om us clubje in alle geledingen verder te professionaliseren, dat lijkt me wel duidelijk. Napoleon: en avant!


Dank je wel Frank en dank je wel andere forum leden voor de mooie woorden en steun ! Ook de kritische begrijp ik en snap hun argumenten . Morgen is de dag dat ik mijn plannen en team ga presenteren ! En geloof me het is een topteam ! Belangrijke is dat wat op het veld gebeurd heel erg bepalend is voor de temperatuur van de club . Daar heb ik een top tandem voor klaar staan die jullie allemaal gaan omarmen ! De trainer is een godsgeschenk ! Een Angel !! Daarin heb ik zoveel vertrouwen die mensen gaan zorgen dat we op het veld weer eens wat laten zien , dan de ellende van de laatste 2 seizoenen ! Wellicht komen de namen morgen niet naar buiten want dan is het bestuur aan zet ! Maar ik heb er vertrouwen in dat ik een team heb bij elkaar gebracht samen met de goede mensen die er nu zijn en aangevuld met nog een aantal anderen dat we het beste MVV gaan zien in de komende jaren dat we de laatste 20 jaar niet meer hebben gezien !!
Want als je kunt delen kun je vermenigvuldigen .... op naar de eredivisie !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan, opadiehard, jovkle, Ivinho, mvvke4life, Wil, TPC, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2020 19:19
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #5130
Beste Napoleon,
Ik heb nog niet veel vertrouwen in je nogal vage plannen. Ik heb wel respect voor je inzet voor MVV. Ik hoop van ganser harte dat je gelijk hebt en zal de eerste zijn die zijn excuses aanbied als er een compleet plan op tafel komt.
Vooralsnog geloof ik alleen in een plan dat de begroting naar een acceptabel niveau brengt om te kunnen promoveren.
Anderzijds, ga zo door als nu. Je jaagt in elk geval het bestuur in de touwen en er kan hoe dan ook alleen maar iets positiefs uitkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden