MVV algemeen

15 dec 2019 10:24
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #4726
Goed Boe is dat Feeske, jouw alternatief is dus niks doen en dan gooit MVV Usta wel vanzelferuit tijdens het kerstdiner? Dat lijkt me pas echt onzin.

Achter de dug out kom je alleen maar met een hoofdtribunekaart. En als zo’n actie bekend wordt zal mvv ook wel zorgen dat de rest er niet komt. Plus de tv-camera’s staan aan dezelfde kant, dus de actie zal niet zichtbaar zijn buiten de Geusselt.

Door de ingang te blokkeren creeer je inderdaad een accuut probleem, en daardoor zal MVV ook eindelijk accuut moeten handelen. Ze kunnen dan niet meer hun kop in het zand blijven steken. Ik ben erbij in elk geval. Angel Side heeft ook een goede facebook-site. En trepke b is nog geen maand offline, dus die site is terug te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 11:31
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #4727

Hill28 schreef : Goed Boe is dat Feeske, jouw alternatief is dus niks doen en dan gooit MVV Usta wel vanzelferuit tijdens het kerstdiner? Dat lijkt me pas echt onzin.

Achter de dug out kom je alleen maar met een hoofdtribunekaart. En als zo’n actie bekend wordt zal mvv ook wel zorgen dat de rest er niet komt. Plus de tv-camera’s staan aan dezelfde kant, dus de actie zal niet zichtbaar zijn buiten de Geusselt.

Door de ingang te blokkeren creeer je inderdaad een accuut probleem, en daardoor zal MVV ook eindelijk accuut moeten handelen. Ze kunnen dan niet meer hun kop in het zand blijven steken. Ik ben erbij in elk geval. Angel Side heeft ook een goede facebook-site. En trepke b is nog geen maand offline, dus die site is terug te halen.


Een groep supporters (consumenten) kan natuurlijk niet bij de poorten van een bedrijf (MVV) gaan staan en een werknemer van dat bedrijf (Usta) de toegang beletten. Men moet de druk leggen op de Directie, die verantwoordelijk is voor de situatie. Ook voor zijn falen.

Ik zou in Usta's situatie de eer al lang aan mezelf gehouden hebben denk ik, al die bakken (terechte) kritiek op het falen van je werk lijkt me ondraaglijk, maar blijkbaar denkt Usta er anders over en dat is ook zijn recht, hij heeft immers een contract gekregen en getekend.

Ik vraag me verder af welke overwegingen mogelijk meespelen in het besluit van MVV om Usta niet te ontslaan. Buiten het financiele dan, want kan aan weinig denken. Kom op, MVV is echt te genant voor woorden aan het worden, en niemand lijkt meer een toekomst in MVV te zien, koppen samen, besluit best mogelijke weg uit in deze Usta malaise en gooi die man er op een respectvolle en professionele manier uit (daarmee bedoel ik: schrijf een persbericht, bedank hem voor zijn diensten, en handel professioneel naar media en achterban over volgende stappen een betere toekomst om weer wat vertrouwen terug te winnen!)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Farty

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 12:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4728
Usta zal nooit uit zichzelf opstappen, omdat dit meteen einde trainercarriére is. Wie wil hem daarna nog. Bovendien heeft hij zich al een hele tijd ingevreten bij MVV en zullen ze hem niet gauw de bons geven. Ze hebben er denkelijk helemaal niet op gerekend op dit scenario. Blaaskakend aan het begin van het seizoen roepend om binnen 2 jaar te promoveren, tot totaal afbraakvoetbal. Sneu voor hem. Het leven is hard. Ook voor Usta.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 12:41
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4729
Op dit moment heerst er vooral veel ongeloof, teleurstelling , woede en zelfs ook in veel gevallen gelatenheid . Toch wordt dit een cruciale week denk ik . Aanstaande dinsdag hebben de sponsoren een meeting/event tijdens magisch maastricht en natuurlijk vrijdag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen .
De huidige resultaten roepen hoe dan ook om antwoorden en oplossingen . Het is natuurlijk allemaal doodzonde dat de club er nu zo voorstaat, echter verwonderd het mij niks . Velen hebben bij de aanstelling van Usta hun vraagtekens gezet maar ook velen hebben het toch eerst aangekeken en hem de kans gegeven om resultaten te maken ., waaronder mezelf .
Echter zijn hele grote mond in de media over zijn toekomst plannen , zijn houding tegen Gunst en Nijs en vooral zijn doorlopend wisselende opstellingen en dramatisch resultaten hebben er wel voor gezorgd dat we kunnen stellen dat bijna iedereen binnen MVV hem weg wil .

Persoonlijk ben ik voor een radicale hervorming van MVV Maastricht , ik geloof namelijk niet dat wanneer alleen de trainer wordt vervangen we het "lek"boven hebben , ook op technisch beleid zullen we betere keuzes moeten gaan maken en op algemeen beleid zal MVV veel meer de diepte in moeten . Met een goed uitgekiend plan zullen we supporter voor supporter en sponsor voor sponsor voor ons moeten terug winnen. De laatste weken heeft de club geen goed gedaan, velen zijn afgehaakt of hebben hun heil ergens anders gevonden. Maar daar waar je met de rug tegen de muur staat ontstaan vaak de beste ideeen om tot verandering te komen , echter zou je ook wat meer refelectie bij het huidige bestuur mogen verwachten die verantwoordelijk zijn voor dit beleid. Geen enkel statement wordt gemaakt dan dat er niks gebeurd of wijzigt ( dat is dan hun statement)
Ik ben dan ook erg benieuwd naar de sfeer tijdens de business meeting as dinsdag en welke spanning er in de lucht hangt en met welke verhalen algemeen directeur Paul Penders gaat komen, die tot nu toe op mij geen enkele betrouwbare indruk achter heeft gelaten in alle momenten dat hij aan t woord was.
Ik hoop ook dat er eens vanuit de zaal wat meer druk gaat komen en dat sponsoren het woord gaan nemen en eens met scherpe vragen gaan komen immers is de commerciele waarde van MVV bijna nihil op dit moment en zien sponsoren hun investeringen verdampen.

Het wordt een cruciale week denk ik ... die zomaar kan ontaarden in een 'veldslag" supporters en sponsoren willen antwoorden en sommige willen "vergelding" en anderen willen dat er koppen rollen ! wat het ook gaat worden zo kan het niet verder en zo gaat t niet verder dat beloof ik jullie !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 13:55 15 dec 2019 13:56 door Farty.
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #4730

Napoleon schreef : (...) Aanstaande dinsdag hebben de sponsoren een meeting/event tijdens magisch maastricht en natuurlijk vrijdag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.

(...) Ik ben dan ook erg benieuwd naar de sfeer tijdens de business meeting as dinsdag en welke spanning er in de lucht hangt en met welke verhalen algemeen directeur Paul Penders gaat komen, die tot nu toe op mij geen enkele betrouwbare indruk achter heeft gelaten in alle momenten dat hij aan t woord was.
Ik hoop ook dat er eens vanuit de zaal wat meer druk gaat komen en dat sponsoren het woord gaan nemen en eens met scherpe vragen gaan komen immers is de commerciele waarde van MVV bijna nihil op dit moment en zien sponsoren hun investeringen verdampen.

Het wordt een cruciale week denk ik ... die zomaar kan ontaarden in een 'veldslag" supporters en sponsoren willen antwoorden en sommige willen "vergelding" en anderen willen dat er koppen rollen ! wat het ook gaat worden zo kan het niet verder en zo gaat t niet verder dat beloof ik jullie !


Wellicht verstandig om allereerst de uitkomsten van de sponsorbijeenkomst dinsdag a.s. af te wachten. Napoleon, wil jij snel schakelen en dinsdagvond (of i.i.g. zo spoedig mogelijk na afloop van de sponsorbijeenkomst) een kort, helder verslag hier plaatsen hoe het e.e.a. is verlopen, ervan uitgaande dat jij als kritische sponsor aanwezig bent?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 14:00
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #4731
MVV gaat, volgens de Leugenaar, de winterstop gebruiken om goed in de spiegel te kijken en ik hoop dat de heren (Penders, Elsen, Usta) zich goed beseffen dat ze het roer volledig moeten omdraaien. Al halen ze 2 aanvallende versterkingen (flankspeler en een spits) dan is dat nog niet genoeg. De drie heren moeten beseffen dat ze open moeten staan voor een investeerder, zoals hier in een eerdere post ook al genoemd werd.
Ikzelf ben nooit een voorstander geweest van een investeerder, maar als je wat wilt presteren (eredivisie) dan zal je wel moeten. Persoonlijk kom ik dus terug op mijn woorden dat ik geen investeerder wil. Nu besef ik me dat het wel nodig is.

Maar dat het tijd is om afscheid te nemen van het kleine netwerk van Penders en Elsen is duidelijk. Dat netwerk komt alleen uit bij Standard Luik, waar we ook niet de grootste talenten van krijgen. Of ze komen uit bij oud spelers (Jordy C., Nwakali). Er zal, nee, er moet een andere weg worden ingeslagen. Niet de straatjes waar zich Maresjes, Vermijltjes of Martinatjes bevinden. Maar echte straten waar onder andere een Breinburg of een Jeroen Veldmate zich bevinden. Ja, ik weet dat daar geld voor nodig is. Maar haal dan van bv 9 nieuwe aanwinsten 4 of 5 goede spelers waar je iets meer voor moet betalen, maar die andere spelers (Kostons, Holtby, Schroijen bv) ook naar een hoger niveau tillen. Een goede keeper, een CV (Veldmate bv) die achterin de boel regelt. Een type Ippel/Daemen op het middenveld die de lijnen uitzet. Een sterkte spits (Veldwijk/Joachim). Mocht er nog wat over zijn, kun je nog een nr 10 halen (Smeets/Dogan bv). Voor rest kun je het wel opvullen met Everaers, Zeegers, Deusings o.a.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 15:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #4732

Farty schreef :

Napoleon schreef : (...) Aanstaande dinsdag hebben de sponsoren een meeting/event tijdens magisch maastricht en natuurlijk vrijdag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.

(...) Ik ben dan ook erg benieuwd naar de sfeer tijdens de business meeting as dinsdag en welke spanning er in de lucht hangt en met welke verhalen algemeen directeur Paul Penders gaat komen, die tot nu toe op mij geen enkele betrouwbare indruk achter heeft gelaten in alle momenten dat hij aan t woord was.
Ik hoop ook dat er eens vanuit de zaal wat meer druk gaat komen en dat sponsoren het woord gaan nemen en eens met scherpe vragen gaan komen immers is de commerciele waarde van MVV bijna nihil op dit moment en zien sponsoren hun investeringen verdampen.

Het wordt een cruciale week denk ik ... die zomaar kan ontaarden in een 'veldslag" supporters en sponsoren willen antwoorden en sommige willen "vergelding" en anderen willen dat er koppen rollen ! wat het ook gaat worden zo kan het niet verder en zo gaat t niet verder dat beloof ik jullie !


Wellicht verstandig om allereerst de uitkomsten van de sponsorbijeenkomst dinsdag a.s. af te wachten. Napoleon, wil jij snel schakelen en dinsdagvond (of i.i.g. zo spoedig mogelijk na afloop van de sponsorbijeenkomst) een kort, helder verslag hier plaatsen hoe het e.e.a. is verlopen, ervan uitgaande dat jij als kritische sponsor aanwezig bent?


Dan lijkt het me ook verstandig om aanstaande dinsdag af te wachten. Fijn om te horen dat er wrs schot in de zaak gaat komen. Fijne zondag nog!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2019 22:47
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #4733
#ustaout #markin

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #4734
Iemand bij de sponsorbijeenkomst geweest ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:05
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4735
Al nieuws? Witte rook? Investeerder? En maar verversen deze pagina.... :lolno:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4736
Tja wat t is nieuws ...in hoofdlijnen ...mvv gaat in de winterstop de Spiegel eens goed voorhouden ! Ze zoeken een strategisch club om mee samen te werken zijn nu met 3 Clubs in gesprek . Willen op termijn promoveren dus het 2 jaar laten ze los . Dan is het zo dat het groepje extra investeringen hebben op dit moment de extra centen on hold gezet , zodat er over een paar maanden een liquiditeitsprobleem kan ontstaan omdat veel geld van het eigen vermogen in voetbal is geïnvesteerd en hier geen rekening mee is gehouden en veel zaken tegen vallen zoals sponsor inkomsten en publiek . Een hele tellleurstellende avond met een zwak optreden van directie en bestuur . Paul Penders was afwezig ...paar dagen op vakantie volgens ron Elsen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4737
Hier in de bijlage statement van t bestuur

Zeer triest allemaal !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2019 23:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #4738
Wat waardeloos. En dan nog steeds de deur dichthouden voor investeerders.

We moeten ingrijpen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2019 00:16
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #4739
Als dit het daadwerkelijke statement is van het bestuur - en daar ga ik wel van uit- dan mogen ze zich oprecht kapot schamen. Vrijwel elke regel schreeuwt 't kump wel'. Ze gaan in de winterstop eens goed analyseren. Het hele lopende seizoen is verdomme in een analyse samen te vatten: loopt 't, lukt' t, leeft 't? nee. De trainer ontwikkeld zijn spelers en zichzelf niet, tribunes worden alsmaar leger (in zoverre dat kan de laatste jaren), partnerships met clubs wordt weer aangehaald als de heilige graal. Het lukt al jaren niet om een rendabele samenwerking met een club op poten te zetten door in mijn ogen 1 reden: MVV heeft niets te bieden.

Scoutingkennis delen? Dat zou eenrichtingsverkeer worden vanuit de moederclub.
Spelers lenen? Geen enkele moederclub staat er op te wachten om zijn spelers in de kelder van de Keuken Kampioen Divisie te stallen. Zijn er spelers die mogen komen, dan zijn het de reserves van de reserves. Wellicht op korte termijn een meerwaarde, maar dat zegt meer over de huidige situatie.

Financiële groei bewerkstelligen met een moederclub, hoe dan?

Ik ben helemaal niet van het oppakken van de digitale hooivork en het zagen aan de stoelpoten zoals ik vaak hier lees, wil ik al helemaal niet doen. Maar een passief statement als deze innemen komt op mij over alsof je een ontevreden klant weer even terug de hoek in wil duwen. 'We zeggen dat we heel druk bezig zijn, dan gaat de storm vanzelf liggen'.

Die extra financiële injectie is erdoorheen gedraaid. Het kan gebeuren dat je een 'topspeler' haalt die vervolgens totaal niet rendeert. Dat is het risico van investeren, maar welke speler in deze selectie heeft het gros van dat geld gekost dan? Deom zal misschien een grootverdiener zijn en Schroijen zal ongetwijfeld een verbeterd contract hebben getekend, maar dan houdt het ook op. Ook Usta zal tegen het minimum aanzitten, dus daar is het geld ook niet heengegaan. Waar dan wel?

Echte oplossingen en ideeën had ik niet verwacht vandaag, maar een statement als deze daar schrik ik oprecht van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2019 00:27
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #4740
Zo dat is een stevige reactie van het bestuur man man man.
Met deze mensen aan het roer wordt het nooit wat dat is wel duidelijk.

Als ik sponser was zou ik ook wel 2 keer nadenken om deze mensen nog geld te geven.

Bij het lezen van dit summiere bericht van het bestuur ziet iedereen toch dat ach laat ook maar wat een amateurs.....

Ik weet wel wat ik moet doen ik laat me niet meer voor de gek houden zolang deze mensen er zitten ben ik er wel klaar mee!

Een onervaren trainer die het niet heeft kan hij ook niks aan doen dat mag je dit bestuur kwalijk nemen zij stellen hem aan en hebben niet het Gore lef om toe te geven dat dit een foute beslissing was.

Iedereen maakt fouten maar als je deze niet herstelt kun je dus concluderen dat je niet leert er van.

En dan de spelers die altijd komen er zitten nooit echte voetballers tussen altijd maar het balletje terug of breed en zelfs dat lukt 9 van de 10 keer niet.

Het is echt tijd voor een hele grote schoonmaak de weg vrij maken voor mensen die het wel kunnen en als deze er niet zijn dan conclusie trekken want hier wordt toch niemand gelukkig van.

Eerst kwam ik voor het voetbal vrienden biertje
Toen voor vrienden en biertje
En straks is het te laat dan blijft alleen het biertje over en die kan ik ook thuis op de bank of in de kroeg drinken.

Hadden wij maar één Karel Aalbers of Dirk Scheringa dan werd er tenminste groot gedacht alle 2 kantje boord geweest maar hij kijk eens wat er staat nu en wij tja kostenbesparing is het enige wat er uit komt samen met we zijn met 3 clubs in gesprek want alleen redden we het niet.

wow het is echt schandalig mvv zal nooit vooruit komen daar zijn de huidige bestuurders en technische staf niet goed genoeg voor het is wachten op het moment dat we weer richting de markt gaan maar wederom niet voor het vieren van....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.484 seconden