MVV algemeen

13 dec 2019 13:54
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #4711
Goedemiddag samen,
Neem maar van mij aan. DAT, als onze club het volgend seizoen 20/21 niet promoveert... we in handen vallen van een investeerder. Maar dat zien we dan wel weer. Dus ook geen bronnen ect. Fijne feestdagen allen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2019 15:35 13 dec 2019 15:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4712
Je zult denk ik wel moeten. Want ik denk dat bijna alle clubs over een tijd in het bezit van investeerders zullen zijn. Dat is het verschil van promoveren met laatste in de kk divisie. Maar wellicht ook het verschil van leven en dood. Dat is het risico.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2019 22:06
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #4713
Zou een investeerder een "trainer" als Usta zo lang zijn gang laten gaan vraag ik me af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 11:26
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #4714
Het is toch ongehoord in iedere organisatie bedrijf zouden er koppen rollen bij zulke slechte resultaten maar hier gebeurd er ........ helemaal niets hoe is het mogelijk?

Je kunt in deze tijd laten zien dat je wel degelijk kunt besturen en toegeven dat er fouten zijn gemaakt en iets aan de situatie proberen te doen.

Bestuur doet niks technische staf doet niks en kijkt alleen maar toe WIJ WILLEN AKTIE trainer eruit en niet weer een onervaren trainer.
Vervolgens moet het bestuur aangeven in winterstop dat er nieuwe mensen gezocht worden voor hun functie’s.

Die nieuwe bestuurders zouden dan een nieuwe technische directeur kunnen aanstellen.

Ga dan op zoek naar investeerders samen met gemeente kijken wat de mogelijkheden zijn hoe meer mensen aan de tafel hoe beter veel meer ideeën meer connecties daar moet toch iets moois uit kunnen komen.

We zitten in de driehoek Nederland België Duitsland kijk eens wat verder dan de kapper op de hoek om te sponseren!

Mvv ligt aan de beademing het bestuur heeft iedere fanatieke supporter het stadion uitgejaagd er is totaal geen sfeer meer mede dankzij mvv zelf geen beleving rondom stadion kom op hè.

Mvv moet een avondje uit zijn wat drinken rond stadion wat kraampjes voor te eten buiten stadion. Penalty’s schieten in de rust terug laat kids weer 5 tegen 5 spelen in stadion nodig clubs daar voor uit. Mascotte van de dag laat kinderen zich daar voor opgeven immers kinderen in stadion is ook de ouders binnen.
Het is nu gewoon een dooie saaie bedoeling bij mvv er zit geen leven meer in kom op zeg!!

Breng sponsoren in contact met supporters investeer in zo’n groot scherm waar iedere sponsor zich kan voorstellen waarom hij doet sponseren wat het bedrijf kan doen voor supporters en andersom.

Het is allemaal amateuristisch zorg dat het profclub waardig wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 13:56
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #4715
Na jarenlang als 'voyeur' actief te zijn geweest op het forum, heb ik nu besloten een account aan te maken. Dit mede ingegeven door de benarde positie waarin onze club zich bevindt.

Menig forumlid - waarvan het aantal actieve leden de laatste weken tot een dieptepunt is gedaald - roept om het ontslag van Usta en consorten. Het moge duidelijk zijn dat ook ik het niet (meer) zie zitten door te gaan met de huidige TD. Punt is alleen; wie staat er klaar om in te stappen?

Naast een nieuwe trainer (en bestuur), is de huidige spelersgroep van een belabberd niveau. Als voorbeeld Luc Mares. Nu is hij nooit mijn persoonlijke favoriet geweest gezien zijn uitspraak over MVV ten tijde van zijn Fortuna periode, maar dat buiten beschouwing gelaten is het gewoon een iel mannetje zonder uitstraling en beperkte voetbalkwaliteiten. Dan een Joshua Holtby. Vast en zeker een sympathieke vent maar ook hij schiet te kort voor het KKD-niveau, kwam voorheen amper verder dan de Regionalliga in Duitsland. Of een van Goppel. Combineert leuke actie's aan de zijlijn met voorzetten waar niemand iets mee kan, ik kan goed begrijpen waarom hij niet in aanmerking komt voor het eerste van ADO. Nee, zowel de trainer als de selectie is van een beroerd niveau.

Laat ik concreet eens enkele namen opwerpen die wellicht een versterking voor MVV kunnen zijn, zowel op trainer- als spelersgebied. Neem de inmiddels veelvuldig geopperde Jurgen Streppel. Beschikbaar, kent het Nederlands - en zeker de KKD - goed en is 'iemand van buiten'. Lijkt mij naast een geschikte trainer misschien zelfs nog meer geschikt als opvolger van Elsen. Of Dennis van Wijk. Een 'Hollander' die reeds jarenlang in dienst is geweest van diverse Belgische clubs (zijn laatste club was KV Mechelen). Ook beschikbaar: Marc Brys, onlangs ontslagen bij STVV. Op spelersgebied denk ik aan een Jari Oosterwijk (spits, ex-FC Twente) en Dylan Seys - onlangs weggestuurd bij RKC. Grillige aanvaller/buitenspeler, speelde vorig seizoen de hele MVV-defensie horendol in de Geusselt. Verder heb ik weinig zicht op wat mogelijk is met betrekking tot het huren van spelers, maar er zullen vast wel enkele opties zijn.

Ik zal vast en zeker nu verschillende namen vergeten. Vul gerust aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 16:55
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
MVV algemeen #4716
De incompetentie van de trainer wordt iedere week nóg zichtbaarder.
De incompetentie van de TD, die (mede-)verantwoordelijk is voor de totale onbalans in selectie, wordt iedere week nóg zichtbaarder.
De incompetentie van de algemeen directeur, die weigert te handelen richting trainer en TD en alleen maar softe blogjes kan schrijven, wordt iedere week nóg zichtbaarder.
De incompetentie van de voorzitter....wie?...de man bestaat lijkt het niet eens. Nog nooit gezien of gehoord. Totaal incompetent.

Als dit alles over de gehele linie zó incompetent is en dit voor vrijwel iedereen zó duidelijk is, waarom grijpt dan geen raad van toezicht in?
Hebben we die? Wie zit daar in? Waarschijnlijk ook weer vriendjes van...

Nogmaals: de club is over de gehele linie ziek. Kan niet anders dan dat er binnen afzienbare tijd weer een geldprobleem is en dan mag reddingsplan 342 weer uit de kast komen...
Jarenlang steentje voor steentje de club weer opbouwen en nu met een enorme sloopkogel de club weer afbreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 17:10
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #4717
We zijn zieker als de meeste mensen denken of verwachten. Deze situatie kan niet langer doorgaan, vroeg of laat (eerder vroeg) zal naar buiten komen dat er serieuze liquiditeit problemen zijn. Het kleine eigen vermogen wordt nu opgegeten. Tegenvallende toeschouwersaantallen en sponsoren die MVV onder de huidige samenstelling van management en TS de rug hebben toegekeerd. Versterkingen in de winter hoeven we al helemaal niet te verwachten. Het is 1 voor 12 mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 18:56 14 dec 2019 19:18 door Farty.
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #4718
De enige actie die er vanuit supporters/sponsoren lijkt te komen, is het wegblijven bij wedstrijden. Deels vanwege de povere resultaten, deels vanwege het gevoerde (supporters)beleid. Dalende toeschouwersaantallen en weglopende sponsoren zorgen voor minder inkomsten. Spijtig genoeg tref je hier enkel en alleen de club mee en 'straf' je in mindere mate de technische staf. Zij hebben tenslotte de supporters monddood gekregen en kunnen vooralsnog op het pluche blijven zitten. Maar hoe nu verder? Lijdzaam aan de zijlijn blijven toekijken hoe de club verder en verder wegzakt lijkt m.i. de laatste optie. Daags na het supporters ingrijpen bij die club in het oosten rolden de tranen van blijdschap en plezier over menig wangen. Welke weldenkende rijkaard wilde zich nu nog met zulke figuren associëren? Maar uiteindelijk hadden ze het daar toch bij het rechte eind: de la Vega trok de deur achter zich dicht en enkele welgestelde figuren traden op de voorgrond en namen de dolende club op sleeptouw. Nu wil ik hier niet oproepen om een soortgelijke actie in de Geusselt uit te voeren, maar zolang er niks gebeurt - in welk opzicht dan ook - zullen de heren, vrees ik, niet vertrekken. Laten we het in eerste aanleg netjes proberen; wellicht willen enkele supporters met verstand van zaken zich verenigen en de verbale confrontatie aangaan met de zittende bestuurders? Klinkt misschien soft, maar om nu met 20 man te gaan wapperen met een wit zakdoekje of dat 30 man schreeuwen om het vertrek van Usta of wie dan ook, dat zal weinig zoden aan de dijk zetten. Andere ideeën zijn welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 19:30
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV algemeen #4719
Zoals al eerder geopperd, je kunt op een vredige manier de ingang van de Geusselt blokkeren voor Usta komende vrijdag. Al zijn er natuurlijk meerdere ingangen. Maar dat moet vanuit een Trepke B, supportersclub, vzm of Angel Side geregeld worden want ik kan er niet met 10 man gaan staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Farty

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2019 21:08
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #4720

Farty schreef : De enige actie die er vanuit supporters/sponsoren lijkt te komen, is het wegblijven bij wedstrijden. Deels vanwege de povere resultaten, deels vanwege het gevoerde (supporters)beleid. Dalende toeschouwersaantallen en weglopende sponsoren zorgen voor minder inkomsten. Spijtig genoeg tref je hier enkel en alleen de club mee en 'straf' je in mindere mate de technische staf. Zij hebben tenslotte de supporters monddood gekregen en kunnen vooralsnog op het pluche blijven zitten. Maar hoe nu verder? Lijdzaam aan de zijlijn blijven toekijken hoe de club verder en verder wegzakt lijkt m.i. de laatste optie. Daags na het supporters ingrijpen bij die club in het oosten rolden de tranen van blijdschap en plezier over menig wangen. Welke weldenkende rijkaard wilde zich nu nog met zulke figuren associëren? Maar uiteindelijk hadden ze het daar toch bij het rechte eind: de la Vega trok de deur achter zich dicht en enkele welgestelde figuren traden op de voorgrond en namen de dolende club op sleeptouw. Nu wil ik hier niet oproepen om een soortgelijke actie in de Geusselt uit te voeren, maar zolang er niks gebeurt - in welk opzicht dan ook - zullen de heren, vrees ik, niet vertrekken. Laten we het in eerste aanleg netjes proberen; wellicht willen enkele supporters met verstand van zaken zich verenigen en de verbale confrontatie aangaan met de zittende bestuurders? Klinkt misschien soft, maar om nu met 20 man te gaan wapperen met een wit zakdoekje of dat 30 man schreeuwen om het vertrek van Usta of wie dan ook, dat zal weinig zoden aan de dijk zetten. Andere ideeën zijn welkom.


Nou wegblijven... dan straf je alleen maar je club... het bestaansrecht ebt weg en het kost de club geld... en dit zal weer in de toekomst weer door de club opgebracht dienen te worden.

En tsja die club in het oosten... daar was alles op de achtergrond geregisseerd... door de gemeente, politie, stewards en... de vervangers de ict miljonair die alles zal bijleggen...

En dat is dus een voorwaarde... zorg dat je een alternatief hebt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 08:29 15 dec 2019 09:03 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #4721

Kletswief schreef :

Farty schreef : De enige actie die er vanuit supporters/sponsoren lijkt te komen, is het wegblijven bij wedstrijden. Deels vanwege de povere resultaten, deels vanwege het gevoerde (supporters)beleid. Dalende toeschouwersaantallen en weglopende sponsoren zorgen voor minder inkomsten. Spijtig genoeg tref je hier enkel en alleen de club mee en 'straf' je in mindere mate de technische staf. Zij hebben tenslotte de supporters monddood gekregen en kunnen vooralsnog op het pluche blijven zitten. Maar hoe nu verder? Lijdzaam aan de zijlijn blijven toekijken hoe de club verder en verder wegzakt lijkt m.i. de laatste optie. Daags na het supporters ingrijpen bij die club in het oosten rolden de tranen van blijdschap en plezier over menig wangen. Welke weldenkende rijkaard wilde zich nu nog met zulke figuren associëren? Maar uiteindelijk hadden ze het daar toch bij het rechte eind: de la Vega trok de deur achter zich dicht en enkele welgestelde figuren traden op de voorgrond en namen de dolende club op sleeptouw. Nu wil ik hier niet oproepen om een soortgelijke actie in de Geusselt uit te voeren, maar zolang er niks gebeurt - in welk opzicht dan ook - zullen de heren, vrees ik, niet vertrekken. Laten we het in eerste aanleg netjes proberen; wellicht willen enkele supporters met verstand van zaken zich verenigen en de verbale confrontatie aangaan met de zittende bestuurders? Klinkt misschien soft, maar om nu met 20 man te gaan wapperen met een wit zakdoekje of dat 30 man schreeuwen om het vertrek van Usta of wie dan ook, dat zal weinig zoden aan de dijk zetten. Andere ideeën zijn welkom.


Nou wegblijven... dan straf je alleen maar je club... het bestaansrecht ebt weg en het kost de club geld... en dit zal weer in de toekomst weer door de club opgebracht dienen te worden.

En tsja die club in het oosten... daar was alles op de achtergrond geregisseerd... door de gemeente, politie, stewards en... de vervangers de ict miljonair die alles zal bijleggen...

En dat is dus een voorwaarde... zorg dat je een alternatief hebt...


Het is tijd voor actie. Ik heb lang genoeg stilgezeten.
Ik kan het niet langer meer aanzien.

We moeten ons nu als supporters verenigen. Dat had natuurlijk al eerder gekund, echter is bij mij nu pas de emmer volgelopen. Zoals Hill al zei; met 10 man maak je geen indruk en geen (figuurlijke) vuist.

Eerdere acties met spandoeken en wegblijven hebben klaarblijkelijk niet het gewenste effect gebracht.

Ik was zelf aan het denken aan een soortgelijke actie zoals men heeft georganiseerd ten tijde van de playoff’s tegen Roda(corteo), (met zijn alle achter de dugout van Usta gaan staan met rode kruizen/exit etc) of zoals eerder vermeld de ingang blokkeren. Facebookevenementje aanmaken met een gepaste en pakkende titel en het begin is er.

Bijvoorbeeld;

Red MVV/Usta Out

MVV is vaan us, ver wille de club truk.

SOS MVV

Kick out Usta/Penders/Elsen/Bestuur


Helaas heeft Trepke B de handdoek in de ring gegooid. Met hun volgers bereik je meteen een groot deel van onze achterban met zo’n evenement.

Wil VZM niet bijdragen? Niet met betrekking tot geld maar ook door zo’n evenement te delen of te maken? Ik neem aan dat voor hun nu ook wel de maat vol is?

Enkele bekende forumleden met goede ideeën en groot netwerk? Houten?, Boschpoort?, Napoleon, Jeoff?, Les Rouges Blanc?

Ik roep maar even wat dingen hardop. Misschien volgt er iets mooi’s uit.

Ik sta iig open om mee te werken cq bij te dragen aan een actie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 08:45
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #4722
Toegang blokkeren of iemand eruit zetten gaat mij veel te ver! Die rode kruizen vind ik wel ludiek, maar er is ook niets mis met witte zakdoekjes zwaaien! Als er dat maar genoeg doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 08:52 15 dec 2019 08:59 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #4723

Robin schreef : Toegang blokkeren of iemand eruit zetten gaat mij veel te ver! Die rode kruizen vind ik wel ludiek, maar er is ook niets mis met witte zakdoekjes zwaaien! Als er dat maar genoeg doen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Mijn voorkeur gaat ook uit naar rode kruizen en exit borden en andere ludieke acties. Alleen hebben we dat nu al eerder geprobeerd met spandoeken en wegblijven van supporters zonder succes...

Ik ga ook liever het gesprek aan, begrijp me niet verkeerd. Alleen blijven het dan niet alleen woorden zonder daden?

Ik denk dat de grootste kracht ligt in het mobiliseren van zoveel mogelijk mensen. Hetzij met een ludieke actie of iets anders dergelijks. Ik kan wel in mijn eentje op de hoofdtribune gaan zitten en de hele wedstrijd gaan liggen schreeuwen richting dugout echter zal dat geen effect hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 09:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4724
We kunnen wel van alles doen, maar er moet wel een alternatief zijn anders heeft het geen zin. Er moeten ook mensen zijn met kennis van zaken die de boel kunnen overnemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 09:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4725
Haha de toegang blokkeren voor alle koppen die moeten rollen. Wat een flauwekul. Ooit nagedacht dat de spelers niet zullen spelen als dit gebeurt?

Fok de boel en jullie zelf nog wat verder op. Mensen die ‘tegen geweld’ zijn maar wel oproepen tot iets dat je nooit goed kunt begeleiden (die ene gek weet je wel...)

In de winter zal MVV iets moeten doen, dat snapt iedereen. Dat is nog 1 match. Kalkoen met kerst!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden