MVV algemeen

08 dec 2019 21:23
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #4666
Laat voorop staan dat ik helemaal niet vind dat we weg moeten kijken van de dramatische situatie waarin we nu verkeren. Maar laten we de realiteit niet uit het oog verliezen, de samenwerking met Genk is toch ook een vorm van netwerken? Wie krijgt hiervoor de credits, want ja, daar hebben we veel profijt van gehad!

Nee de spelers zoals eerder genoemd zijn geen parels waar we veel geld aan zouden hebben kunnen verdienen. Maar er zijn wel degelijk spelers aangetrokken waarmee dat met wat geluk wel had kunnen gebeuren, neem bijvoorbeeld Abu. Uiteindelijk een grote flop, maar wel een speler die geld had kunnen opleveren. Dat Ippel door blessureleed geld heeft gekost, kun je de TD niet kwalijk nemen...

De voetbalwereld is keihard, maar alles en iedereen de laan uitsturen is geen optie. Stel dat iedereen genoemd door Napoleon er “gratis” mee stopt, wie heeft dan de kennis, het netwerk en de sociale vaardigheden om dit stuurloze schip weer op koers te krijgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 21:32
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #4667

Vrijgeleer schreef : Napoleon,

Ook ik zie dat de club het zwaar heeft. Ik sla wedstrijden over, zie en hoor alleen maar negativiteit en ben ervan overtuigd dat er dingen anders moeten.

Wat me echter nog het meest verbaasd is hoe makkelijk jij dit denk op te lossen, laat me niet lachen... Als iedereen opstapt, wie gaat er dan zorgen dat de club ook achter de schermen blijft draaien?

Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden. Nee een Frenkie de Jong zat er niet tussen, maar hoe kun je dat van Elsen verwachten?

Ik vraag me echt af wat voor jou de echte reden is om continu te zagen... Als je zo graag wilt helpen, al je kwaliteiten wilt inzetten, je netwerk wilt gebruiken (al is ons kent ons niet echt je ding...) waarom ga je dan niet, op vrijwillige basis, helpen? Niet langer schreeuwen op een forum waar iedereen het in de emotie wel met je eens is...

Tja, iets met de beste stuurlui en de wal.....

Misschien moeten we allemaal een beetje rationeel proberen te blijven. Welke club maakt er niet een slecht jaar mee? Een slecht jaar betekent niet onmiddellijk een einde van de club. Als ik Napoleon`s verhalen lees, lijkt het bijna alsof onze club op omkiepen staat nu we een paar maanden slecht presteren. MVV heeft gewoon de verkeerde trainerskeuze gemaakt en mist 1 of 2 echte meerwaarde-spelers. Dat is het verschil tussen de 18e en de pakweg 6e plaats. Ongeveer twee jaar geleden moest het bestuur bij Ajax opstappen en moest men van trainer Ten Hag al helemaal niets weten na x-aantal jaren zonder prijzen. We weten allemaal hoe dit verhaal verder is gelopen. In het slechtste geval is dit een verloren seizoen waarin we 19e eindigen en geen reclame maken voor MVV. Maar met alle respect: MVV voetbalt al 19 jaar in de tweede klasse, meestal zonder succes. We weten allemaal dat heel veel mensen opnieuw de weg naar de Geusselt weten te vinden zodra MVV weer goede resultaten haalt. En de meeste sponsors die MVV nu nog heeft, gaan MVV echt niet in de steek laten omdat dit een rotjaar is op sportief gebied.
Napoleon haalt best een aantal goede punten aan hoor, er is zeker wat aan te merken op bepaalde beleidskeuzes, maar het is natuurlijk te gek voor woorden om dan te verwachten dat Penders en Elsen opstappen. Als MVV nu aan 1 ding behoefte heeft, dan is het wel aan (beleids)mensen die hun hoofd erbij houden en zich niet teveel laten leiden door de emotie van het moment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 22:29
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #4668
Bij mijn MVV-ke geldt nu een heel oud adagium en dat is waar de opperbevelhebber naar verwijst: zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter! Er moet met chirurgisch grove maatregelen bij MVV worden gesneden, anders herstelt de patiênt nooit meet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 06:27
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV algemeen #4669

Belgske schreef :

Vrijgeleer schreef : Napoleon,

Tja, iets met de beste stuurlui en de wal.....
Als ik Napoleon`s verhalen lees, lijkt het bijna alsof onze club op omkiepen staat nu we een paar maanden slecht presteren. .


Onze club staat ook op omkiepen, geloof me maar.
Ik heb het vorig seizoen al voorspeld, en het zal een kwestie van tijd zijn dat naar buiten wordt gebracht dat we in enorm zwaar weer verkeren. Dat kan bijna niet anders. Wat de toekomst voor MVV betreft, ben ik het volledig eens met Napoleon. Op deze manier is die er niet, en zullen we binnen nu en een paar jaar afscheid moeten gaan nemen van betaald voetbal in Maastricht, en kunnen we samen naar Geuselt Sport gaan kijken.
Of komt er nog een grote ommekeer......... wie weet ?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 07:09
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV algemeen #4670

De Zwarte Vogel schreef : Bij mijn MVV-ke geldt nu een heel oud adagium en dat is waar de opperbevelhebber naar verwijst: zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter! Er moet met chirurgisch grove maatregelen bij MVV worden gesneden, anders herstelt de patiênt nooit meet!

Grove chirurgische maatregelen zijn over het algemeen bedoeld om het leven te rekken / in stand te houden: als het amputaties betreft zou je in dit geval zomaar het hoofd, armen en benen kunnen of zelfs moeten amputeren. In dit uitzonderlijke geval moet je er dan vanuit gaan dat deze weer vanzelf aangroeien of vervangen kunnen worden. De vraag is of de ‘medische wetenschap’ het al in zich heeft om deze complexe operatie tot een goed einde te brengen. Revalideren is dan weer een totaal ander tijdrovend en pijnlijk proces. Maar er er zal hoe dan ook iets moeten gebeuren in deze donkere dagen voor kerst.....

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 08:13
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #4671
Zo zwart wit als het door jullie geschetst wordt, zie ik het niet. We weten dat we een Marginale rol spelen in onze Nederlandse competities. Dat is het gevolg van ‘gezond beleid’ en weinig geld beschikbaar in onze regio. Dat er dingen beter kunnen begrijp ik wel. Onze malaise nu wijd ik echter compleet aan technisch falen. Gegokt en verloren met de trainer, geen cohesie binnen de groep spelers, daardoor dalende bezoekersaantallen, daardoor minder inkomsten.... gevolg weer minder te besteden.

Je kunt dit alleen keren door een ding: investeren. De kost gaat voor de baat uit! Investeren in de spelers en staf, waardoor we weer in een positieve tendens komen...

De heren van MVV staan voor een moeilijke periode, maar ik geloof wel dat het nog kan worden omgedraaid!

Wens hen veel succes met het nemen van wijze besluiten komende tijd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 09:53 09 dec 2019 09:55 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV algemeen #4672
Dit is het slechtste seizoen ooit. Dat komt door Usta, geen enkele lijn in het spel, terwijl we aardige spelers hebben en hadden. Ruzie gemaakt met Nys, Gunst, Holtby, en nu met Kot en Bertrams. Resultaten om te jenke!

Gooi die koekwaus er godverdomme uit! Dat is het simpelste en het enige wat ik nu vraag aan dit apathische klotebestuur.

En ga erna eens het gesprek aan met de harde kern in plaats van ze de rug toe te keren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 11:49
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #4673

Hill28 schreef : Ruzie gemaakt met Nys, Gunst, Holtby, en nu met Kot en Bertrams.


Ruzie met die eerste twee was bekend, zin die andere drie een vermoeden of weet je het zeker?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 12:57
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4674
wat mij ook opvalt, waarom horen we niets meer van Bonefatio?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 13:36 09 dec 2019 13:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV algemeen #4675
Holtby is een vermoeden, geen idee waarom hij anders zo vaak ernaast stond. Kot heeft een aanvaring gehad. Meerdere bronnen bevestigen datzelfde mbt Bertrams. En laten we Gunst niet vergeten. En Nys na jarenlange trouwe dienst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 15:52 09 dec 2019 15:53 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV algemeen #4676

middenstip schreef : wat mij ook opvalt, waarom horen we niets meer van Bonefatio?

Die zit "gewoon" op de bank. Is toen hij geblesseerd raakte zijn plaats kwijt geraakt aan Last. En die doet het gewoon prima. Er is geen enkele aanleiding geweest om Last er weer ten gunste van Bonifazio uit te halen. Daar moet verder niks achter gezocht worden denk ik. Zo gaat dat in het voetbal. Pas als Last duidelijk steken laat vallen of als hij niet kan meespelen door een blessure of schorsing zal Bonifazio weer in beeld komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 15:56
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #4677
Bedroevend seizoen MVV: er wilde zelfs niemand Beppie Kraft vervangen om het volkslied te zingen

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 17:36
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #4678

Hill28 schreef : Dit is het slechtste seizoen ooit. Dat komt door Usta, geen enkele lijn in het spel, terwijl we aardige spelers hebben en hadden. Ruzie gemaakt met Nys, Gunst, Holtby, en nu met Kot en Bertrams. Resultaten om te jenke!

Gooi die koekwaus er godverdomme uit! Dat is het simpelste en het enige wat ik nu vraag aan dit apathische klotebestuur.

En ga erna eens het gesprek aan met de harde kern in plaats van ze de rug toe te keren.


Holtby stond er een tijdje naast, omdat hij niet lekker in zijn vel zat oid, zei hij een tijdje geleden op MVV tv.

Ik had achteraf gehoord dat Usta tegen NAC uit een wisselspeler terug duwde in de dugg-out, omdat die speler te lang aan het klooien was met zijn scheenbeschermers. Waardoor Everaers in de ploeg kwam. Zou dat om Kot gaan? Ikzelf heb het incident niet gezien.

Bertrams was afgelopen vrijdag 'ziek'...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 17:38 09 dec 2019 17:38 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #4679

middenstip schreef : wat mij ook opvalt, waarom horen we niets meer van Bonefatio?

Ook zo'n fantastische aanwinst van ons technisch bestuur. Krijgt direct een 2-jarig contract aangeboden, en wordt binnen enkele wedstrijden al door onze jeugdspeler Last naar de bank gespeeld. Welk voetbalinzicht heb je dan als technische verantwoordelijke?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2019 17:55 09 dec 2019 17:56 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4680
We kunnen natuurlijk ook alles als 'slechte keuze' gaan uitleggen. Last heeft zich blijkbaar snel ontwikkeld, en pakte vol zijn kans toen Boni geblesseerd was, alleen maar sjiek toch? Misschien zelfs de verdienste van de nieuwe samenstelling technische staf, met een assistent die zich voornamelijk met de jeugd bezighoud en dus veel beter weet wat die jongens kunnen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden