MVV algemeen

05 dec 2019 12:41
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #4651

Jo70 schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Jo, met alle respect, maar dit is een totaal andere financiële situatie. De drie heren die dit krantenartikel koppen, zijn 'binnen'. Die hebben daarnaast zo'n staat van dienst / aanzien dat ze toch wel weer ergens kunnen starten.


Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, Boe is dat feeske. Maar ik denk toch dat hij de eer aan zichzelf moet houden.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Ik denk dat als hij nu de eer aan zichzelf houd, hij geen enkele vooruitzichten meer heeft om in het betaalde voetbal als trainer aan de slag te komen.

Daarom denk ik dat hij probeert om er alsnog wat van te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 13:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4652
In een periode van 5 maanden is MVV gegaan van een club met "ambitie" naar een club die compleet naar de klote gaat

Onze directie/bestuur hoe je ze ook wil noemen hadden een plan .Dat plan was al het geld wat op de bank stond in 24 maanden verbrassen zodat er over een aantal maanden niks meer is .

We hebben van een trainer een TD gemaakt en een nieuwe trainer aangesteld. De trainer die trainer was Ron Elsen heeft niet de kwaliteiten om MVV naar de ere divisie te brengen , ook met meer geld gaat Ron dat nooit lukken . Ron is eigenlijk de typische TD die je niet moet hebben, introvert ...niet goed met sponsoren , te klein netwerk...angstig , twijfelt te veel en uiteindelijk heb je dus helemaal niks . Zoals ik al vaak schreef met Ron gaan we nooit prijzen pakken en dat gaat nooit gebeuren. En natuurlijk wil Ron dit ook niet maar heeft hij te weinig body om zijn contract in te leveren en op te stappen. Dat hij denkt dat MVV met zijn persoon beter af is , dat is natuurlijk kenmerkend voor geen enkele vorm van zelf reflectie . De persoon Ron binnen MVV is onze club heel langzaam de doodsteek aan het geven, maar hij durft het niet los te laten en op te stappen ...zonder dat MVV hem iets moet afkopen. Ron heeft genoeg van MVV ontvangen nu is het tijd om iets terug te doen voor al die supporters die er klaar mee zijn . #elsenout

Dan zijn grote vriend op algemene zaken, Paul Penders ... hij zal het allemaal wel goed bedoelen maar de man straalt helemaal niks uit, werkelijk nul komma nul .MVV heeft een algemeen directeur nodig die uitstraling heeft en die een netwerk heeft en die de club naar een plan hoger tilt. Zie wat Martin van Geel allemaal doet bij Willem 2 , hadden wij maar zo'n vent
Maar ook Paul blijft zitten waar hij zit ook hij komt niet van zijn stoel, laat het toe dat onze club met de week afglijd naar een bedenkelijk niveau . En ook hij levert zijn contract niet in zodat MVV verder kan. Contract in leveren zonder vergoeding dan pas ben je een vent Paul Penders . Als je vind dat je zelf zo goed bent en dat geldt ook voor Ron Elsen dan heb je morgen een nieuwe baan , dan willen andere bedrijven of BVO's je direct binnen halen #pendersout

Voor ons zijn beide heren een regelrechte ramp ... we glijden zo ver af dat er straks helemaal geen club meer is . Het bestuur van MVV tja wat doen die op dit moment ...waar is onze voorzitter ...ik zie die man nooit rond lopen door het stadion ...nul komma nul in gesprek met je achterban in gesprek met je mensen.

Sponsoren , wat hebben we ze nog te bieden , als ik MVV was geweest dan had ik voor gisteren alle sponsoren gebeld die toegang hebben tot de business ruimte en ook die wel sponsoren en die dat niet hebben maar ik had ze uitgenodigd om kostenloos te komen. Ik had wat muziek geregeld een beetje catering wat amusement om te zorgen dat die mensen die een groot deel van de begroting betalen zich wel gewaardeerd voelen en misschien nog wat aan elkaar hebben. Met de week wordt het leger op de hoofdtribune en in de businessclub. Er komt werkelijk niet een leuk idee uit de commercieele afdeling.
Ja wat mensen rondjes om kerstbomen laten rennen... dat mensen zich daar voor lenen ! Laat Penders en Elsen dat maar doen ....

Onze club gaat naar de klote niet Roda , niet Fortuna maar MVV is als eerste aan de buurt en ik heb het al geschreven toen we zoveel leedvermaak hadden over Roda ... daar zitten nog mensen met poen achter dat we onze grote mond moesten houden want wij waren de volgende met het aanstellen van Fuat Usta.
En helaas heb ik gelijk gekregen , we bestaan nog dat wel ... maar met Usta is alles fout gegaan... wat een regelrechte blunder om die man aan te stellen....het is toch echt onmogelijk wie daar zijn goedkeuring aan heeft gegeven .
Maar ook Fuat Usta die al 18 wedstrijden niet presteert houdt niet de eer aan zich zelf maar zit er nog steeds... welke plank heb je voor je hoofd en welke trots heb je als je niet inziet dat ook hij zijn contract moet inleveren zonder dat het MVV een cent kost, gewoon opstappen dan hou je nog iets aan respect over.
Want deze 3 mensen maken onze club compleet kapot... Usta, Penders en Elsen vernietigen in 5 maanden een club die 117 jaar bestaat, en we staan er met zijn alle naar te kijken en laten het gebeuren.#ustaout

Komop MVV supporters die pikken we toch gvd niet meer dan waar onze ouders en onze voorouders aan hebben meegeholpen waar onze mensen van VZM dag in dag uit mee bezig zijn , waar onze Ultras en harde kern met support en mooie sfeeracties in het verleden de club naar eredivisie waardige taferelen heeft gebracht , dat we dit alles door 3 nobodys zoals Penders, Usta en Elsen kapot laten maken , dat laten we toch niet gebeuren beste MVV supporters , dat laten we toch gvd niet gebeuren.

Die drie moeten eruit, contract inleveren , 2 maand salarissen mee , gelijk als Gunst en Nijs en dat is het dan en dan opzouten en de weg vrij maken voor mensen die MVV wel goed gaan leiden zodat er weer vuur en passie terug komt en een stadion met 4500-5000 mensen.

Wij met zijn willen toch verantwoordelijk zijn dat 3 mensen de club om zeep helpen ( en dat doen ze niet moetwillig ) maar ze kunnen het niet en ze weten niet hoe maar zijn te slap om zelf op te stappen , ze vinden zich zelf meer waard dan de club , ze vinden zich zelf groter dan de club en daarom zitten ze er nog
Maar wat ik de 3 verwijt is dat ze niks doen en het laten gebeuren en ze stellen hun eigen positie niet ter discussie ..... een grote schande is dat !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, johan, jovkle, De Zwarte Vogel, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 15:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4653
Dit heb ik ook al altijd gevonden/gedacht. De eeuwige hand boven het hoofd van de knvb richting fortuna en roda gaat mvv uiteindelijk de kop kosten. Ik kan me nog herinneren dat Hans Kraay senior zich zelfs nog eens heeft ingezet voor fortuna om te zeggen tegen de knvb: deze club is de bakermat van het betaalde voetbal en mag nooit verdwijnen. Ik heb nooit ondekt dat de knvb zulke symphatie had voor de club uit maastricht die notabene veel langer bestaat dan misschien roda en fortuna bij elkaar. Nee heb eerder een hoop aftrek van punten gezien. En geen -3 maar eerst -9 en later nog de puntenaftrek door de failliete clubs om ons heen, toen MVV eindelijk weer eens bovenaan stond. Ooit gaat er één club van de drie verdwijnen in zuid-limburg zei Nol Hendriks eens. Nou, we zijn op deze manier hard op weg, naar zijn wijze woorden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 16:37
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4654

Napoleon schreef : In een periode van 5 maanden is MVV gegaan van een club met "ambitie" naar een club die compleet naar de klote gaat

Onze directie/bestuur hoe je ze ook wil noemen hadden een plan .Dat plan was al het geld wat op de bank stond in 24 maanden verbrassen zodat er over een aantal maanden niks meer is .

We hebben van een trainer een TD gemaakt en een nieuwe trainer aangesteld. De trainer die trainer was Ron Elsen heeft niet de kwaliteiten om MVV naar de ere divisie te brengen , ook met meer geld gaat Ron dat nooit lukken . Ron is eigenlijk de typische TD die je niet moet hebben, introvert ...niet goed met sponsoren , te klein netwerk...angstig , twijfelt te veel en uiteindelijk heb je dus helemaal niks . Zoals ik al vaak schreef met Ron gaan we nooit prijzen pakken en dat gaat nooit gebeuren. En natuurlijk wil Ron dit ook niet maar heeft hij te weinig body om zijn contract in te leveren en op te stappen. Dat hij denkt dat MVV met zijn persoon beter af is , dat is natuurlijk kenmerkend voor geen enkele vorm van zelf reflectie . De persoon Ron binnen MVV is onze club heel langzaam de doodsteek aan het geven, maar hij durft het niet los te laten en op te stappen ...zonder dat MVV hem iets moet afkopen. Ron heeft genoeg van MVV ontvangen nu is het tijd om iets terug te doen voor al die supporters die er klaar mee zijn . #elsenout

Dan zijn grote vriend op algemene zaken, Paul Penders ... hij zal het allemaal wel goed bedoelen maar de man straalt helemaal niks uit, werkelijk nul komma nul .MVV heeft een algemeen directeur nodig die uitstraling heeft en die een netwerk heeft en die de club naar een plan hoger tilt. Zie wat Martin van Geel allemaal doet bij Willem 2 , hadden wij maar zo'n vent
Maar ook Paul blijft zitten waar hij zit ook hij komt niet van zijn stoel, laat het toe dat onze club met de week afglijd naar een bedenkelijk niveau . En ook hij levert zijn contract niet in zodat MVV verder kan. Contract in leveren zonder vergoeding dan pas ben je een vent Paul Penders . Als je vind dat je zelf zo goed bent en dat geldt ook voor Ron Elsen dan heb je morgen een nieuwe baan , dan willen andere bedrijven of BVO's je direct binnen halen #pendersout

Voor ons zijn beide heren een regelrechte ramp ... we glijden zo ver af dat er straks helemaal geen club meer is . Het bestuur van MVV tja wat doen die op dit moment ...waar is onze voorzitter ...ik zie die man nooit rond lopen door het stadion ...nul komma nul in gesprek met je achterban in gesprek met je mensen.

Sponsoren , wat hebben we ze nog te bieden , als ik MVV was geweest dan had ik voor gisteren alle sponsoren gebeld die toegang hebben tot de business ruimte en ook die wel sponsoren en die dat niet hebben maar ik had ze uitgenodigd om kostenloos te komen. Ik had wat muziek geregeld een beetje catering wat amusement om te zorgen dat die mensen die een groot deel van de begroting betalen zich wel gewaardeerd voelen en misschien nog wat aan elkaar hebben. Met de week wordt het leger op de hoofdtribune en in de businessclub. Er komt werkelijk niet een leuk idee uit de commercieele afdeling.
Ja wat mensen rondjes om kerstbomen laten rennen... dat mensen zich daar voor lenen ! Laat Penders en Elsen dat maar doen ....

Onze club gaat naar de klote niet Roda , niet Fortuna maar MVV is als eerste aan de buurt en ik heb het al geschreven toen we zoveel leedvermaak hadden over Roda ... daar zitten nog mensen met poen achter dat we onze grote mond moesten houden want wij waren de volgende met het aanstellen van Fuat Usta.
En helaas heb ik gelijk gekregen , we bestaan nog dat wel ... maar met Usta is alles fout gegaan... wat een regelrechte blunder om die man aan te stellen....het is toch echt onmogelijk wie daar zijn goedkeuring aan heeft gegeven .
Maar ook Fuat Usta die al 18 wedstrijden niet presteert houdt niet de eer aan zich zelf maar zit er nog steeds... welke plank heb je voor je hoofd en welke trots heb je als je niet inziet dat ook hij zijn contract moet inleveren zonder dat het MVV een cent kost, gewoon opstappen dan hou je nog iets aan respect over.
Want deze 3 mensen maken onze club compleet kapot... Usta, Penders en Elsen vernietigen in 5 maanden een club die 117 jaar bestaat, en we staan er met zijn alle naar te kijken en laten het gebeuren.#ustaout

Komop MVV supporters die pikken we toch gvd niet meer dan waar onze ouders en onze voorouders aan hebben meegeholpen waar onze mensen van VZM dag in dag uit mee bezig zijn , waar onze Ultras en harde kern met support en mooie sfeeracties in het verleden de club naar eredivisie waardige taferelen heeft gebracht , dat we dit alles door 3 nobodys zoals Penders, Usta en Elsen kapot laten maken , dat laten we toch niet gebeuren beste MVV supporters , dat laten we toch gvd niet gebeuren.

Die drie moeten eruit, contract inleveren , 2 maand salarissen mee , gelijk als Gunst en Nijs en dat is het dan en dan opzouten en de weg vrij maken voor mensen die MVV wel goed gaan leiden zodat er weer vuur en passie terug komt en een stadion met 4500-5000 mensen.

Wij met zijn willen toch verantwoordelijk zijn dat 3 mensen de club om zeep helpen ( en dat doen ze niet moetwillig ) maar ze kunnen het niet en ze weten niet hoe maar zijn te slap om zelf op te stappen , ze vinden zich zelf meer waard dan de club , ze vinden zich zelf groter dan de club en daarom zitten ze er nog
Maar wat ik de 3 verwijt is dat ze niks doen en het laten gebeuren en ze stellen hun eigen positie niet ter discussie ..... een grote schande is dat !



Allemaal leuk en wel. U bent inderdaad ook al weken Usta, Elsen en Penders moe, net zoals bijna iedereen denk ik wel. Maar de supporters kunnen het ook niet alleen. Zoals ik begrijp bent u ook sponsor bij MVV. Mischien dat de sponsoren ook maar eens wat dwang moeten uitoefenen. Ik denk dat MVV daar gevoeliger voor is dan voor de supporters. Die geef je gewoon een stadionverbod, maar bij sponsoren doe je dat niet. Die kunnen je maken of breken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 18:54
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #4655
Na gisteravond zou het goed zijn dat alle sponsoren hun krachten bundelen! Je wilt toch iets positiefs terug voor je sponsorbijdrage? MVV-Jong Utrecht was een te minne contra-prestatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 18:58
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #4656
Precies, dat de sponsors ook maar eens druk uitoefenen!
Bij deze een oproep aan de sponsors!

@Napoleon, mooi stuk!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 10:50
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV algemeen #4657
Er komt ook echt geen enkele reactie vanuit Mvv om supporters of sponsoren op de hoogte te houden of gerust te stellen.
Bestuur doe in godsnaam iets, en houd de mensen niet voor de gek. Spreek, en als het laatste uur geslagen heeft, ben daar dan eerlijk in godverdomme.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 13:07
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #4658
Idd, totale radiostilte. TD, directeur, voorzitter. Ook al heel lange tijd geen nieuws vd commerciële afdeling. Die denken allemaal, het rumoer waait wel over...december blog komt er weer aan, dat is tegenwoordig de manier van communiceren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 13:11
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4659
Struisvogel politiek

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 13:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #4660
Mocht MVV de laatste 2 wedstrijden niet winnen, dan lijkt me de positie van Usta toch niet meer houdbaar. Maar Elsen gaat zijn vriendje echt niet op straat zetten.
Hopelijk is er een potje om in januari iets te doen, met name in het aanvallend gebeuren. En ik hoop dat de heren Elsen en Penders in de spiegel kijken en inzien dat er een andere weg ingeslagen MOET worden. Afwijken van hun eigen connecties/netwerk. Meer adviezen aannemen van oa Thiebaut. Niet meer een speler aantrekken door middel van een video.

Maar ik zie het doemscenario in februari/maart al voor me: 'MVV verlengt contract Usta'. Als dat daadwerkelijk gebeurd, ben je totaal ongeloofwaardig (maar dat zijn ze toch al binnen MVV). Dan verlies je sponsoren, publiek, binding en dan kan de club het niet meer bolwerken. Kijk maar hoe het nu gaat bij FC Dordrecht...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 16:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4661
Jij ziet sprookjes Mie leef Mestreech, Usta heeft toch ook doelen die hij moet halen. Contractverlenging is momenteel totaal niet aan de orde.

Weinig (geen) supporters zijn nog trots op MVV, hoe kunnen we dan verwachten dat spelers trots zijn om voor MVV te voetballen? Actie reactie.

Dat doemscenario waar jij het over hebt, dat voltrekt zich toch nu al...?
Nu krijg je een selffulfilling prophecy dat het niks meer gaat worden, want met de huidige teneur en daaruitvolgend opdrogende recettes en sponsorgelden smelt het geld op de bank sneller dan sneeuw in juli! En jeh dan wordt het inderdaad niks meer.

Enige remedie is punten pakken maar de ingrediënten daarvoor zijn totaal niet aanwezig. Onder andere door Usta maar ook door gebrek aan support.

Stel je ontslaat Usta, dan nog is punten pakken OOK afhankelijk van support. En ik zie die support echt niet komen, mensen zijn enorm wantrouwend geworden. We helpen dus zelf mee aan de ondergang, of gaan hem in elk geval niet tegen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 18:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4662
MVV een club in verval

Onder het huidige beleid van Paul Penders heeft de club het laatste jaar een duidelijk tendens omlaag in geslagen.
Met het vertrek van 2 gewaardeerde krachten op kantoor de twee Stijnen heeft MVV aan body en know how verloren. Dit probeert men intern op te vangen maar het is geen schijn van wat het geweest is. Ook de commerciele afdeling is onder beleid van Paul Penders van 3 naar 1 kracht gedegradeerd . Alleen Tom Daemen staat hier nog . De nieuwe jongen van 23 kan ik geen aanvulling op deze afdeling noemen ... Je hebt account managers nodig met body en een manager van niveau om je commercieel te kunnen meten in de voetbal markt
Tom is een aardige vent maar veel te licht om alleen ( op zijn 34ste ) een fatsoenlijk commercieel verhaal neer te zetten.
Vanuit bestuur is Gabriel Geuskens verantwoordelijk voor commercie .... taal nog teken van hem te bekennen .

De commerciele afdeling moet de motor zijn om MVV het benodigde geld bij elkaar te krijgen en om te groeien . Er is niks van over, fatsoenlijke plannen of ideeen zijn er niet , het is een gezapig gebeuren waar je geen BVO mee runt.
Commercie is een vak , als oud voetballer wordt je niet zo maar een commercieel talent of een marketeer dat kost jaren van vallen en opstaan .
Maar onder het beleid van Paul Penders kan dit allemaal gebeuren.
Er liggen zoveel kansen voor MVV om ook in deze situatie te gaan scoren , echter heb je daar creativiteit en talent voor nodig en een beetje durf en kwaliteit.
Welnu de stad Maastricht is een bolwerk van deze elementen met hun Universiteiten leiden ze de beste mensen op. MVV maakt helemaal geen gebruik van deze kwaliteiten.

Paul Penders de leider van MVV , de directeur heeft geen enkel verstand hoe je van niks , iets maakt. Paul Penders verkondigd al jaren het zelfde praatje , echter onder zijn beleid zijn de beste mensen bij MVV vertrokken en dat wat over is , is niet goed genoeg om alleen en zelfstandig koers te bepalen.

Ook zijn boezem vriend Ron Elsen is een exponent van iemand die om een strategische plek binnen een BVO zit maar nog nooit in zijn leven verder heeft gekeken dan MVV, zijn niveau en kennis en kunde is alleen MVV. Welnu ons niveau als club is als bijna 20 jaar dramatisch en de jaren ervoor hebben we op een paar mooie jaren ook weinig voorgesteld. Dus de 32 jaar dat Ron Elsen bij MVV zit zie je nu terug in zijn kunde of beter gezegd zijn onkunde . Onder Ron Elsen zijn er amper gerichte spelers aangekocht die goed zijn door verkocht. Okita die telt niet mee want die is niet door Elsen gescout maar op voordracht van Maee met veel pijn en moeite na 6 weken een contract aangeboden. Dat Okita daarna op Meijer na de beste transfer is geweest voor MVV is niet de verdienste , het geeft de onkunde aan van Elsen dat hij weken nodig had om Okita een contract te bieden.

Dus onze club door deze 2 mensen uberhaupt geleid mag worden is een regelrechte ramp voor de club en dat zie je nu ook eindelijk terug , helaas !
Ze hebben jaren hun onvermogen weten te verbloemen maar er komt een moment dat je echte kwaliteit naar boven komt ( kwaliteit die beide dus niet hebben)
Nu de druk met de week hoger wordt zie je dat vanuit directie geen enkel fatsoenlijk signaal komt. Leiders moeten juist in slechte tijden voor de troepen gaan staan en hun toespreken , en als dat betekent dat je commentaar krijgt dan kun je daar iets mee .Onze "leiders"graven zich en verschuilen zich op hun kantoor, dat is wat lichtgewichten doen als ze "klappen"krijgen in een hoekje kruipen . We hebben mensen nodig die tikken kunnen incasseren die mensen weten te motiveren en die kwaliteit hebben of stappen te kunnen maken . De huidige directie moet er hoe dan ook uit , maar ook Henny Bastiaans bestuurslied technische zaken moet eruit , deze man is mede verantwoordelijk voor de huidge malaise . Ook hij heeft goedkeuring gegeven aan het aanstellen van Fuat Usta . Henny Bastiaans zie je nooit op MVV meetings, de man is bijna onzichtbaar maar speelt wel een belangrijke rol in technische zaken . Ook hij is een absoluut licht gewicht die samen met Ron Elsen totaal niet in staat zijn om de juiste voetballers en technische staf voor MVV te vinden.

Willen we als club vooruit gaan dan zal er echt een complete metamorfose moeten plaats vinden , want dit recept wat we al jaren gebruiken is een recept voor totaal niet aanslaat maar eentje die ons richting de ondergang brengt.

MVV staat er slecht voor , met de beslissingen die zijn genomen is het voorbestaan van de club op het spel gezet. Nog niet acuut maar wel in de komende maanden. Alleen zijn de mensen die hier voor verantwoordelijk zijn die er voor gezorgd hebben dat onze beste mensen op kantoor zijn weggegaan omdat er geen ambitie is , die er voor gezorgd hebben dat onze commercie met 60 procent in mensen is gedaald. Die er voor hebben gezorgd dat we geen fatsoenlijke hoofdsponsor hebben en die er voor hebben gezorgd dat we bovendien in een sportieve neerval zijn terecht gekomen
Deze mensen hebben de club in 5 kampen op gespleten en hebben zelf geen enkel idee hoe hier uit te komen. Hoop is hun enige beleid wat ze nog hebben, ze hopen dat het tij zich gaat keren en dat we punten gaan pakken .

Wel mensen MVV is een club in verval ,we zijn jaren de dans ontsprongen maar uit eindelijk heeft kwaliteit een prijs en Penders en Elsen en Co hebben wel een prijs maar hebben geen kwaliteit .

Ik roep Penders , Elsen en Usta en Co dan ook op om in belang van MVV Maastricht en haar 117 jaar bestaan en al die duizenden supporters om hun contract in te leveren bij het bestuur en dit op vrijwillige basis te doen , dus het nemen van zelf ontslag zodat wij de club verder kunnen besturen en nieuwe mensen op de plekken kunnen gaan neerzetten en met acute spoed orde op zaken kunnen gaan stellen om de schade die er is gemaakt zo goed en kwaad als het kan te gaan herstellen en het voorbestaan van MVV te gaan waarborgen !



8-12-2019

Napoleon Bonaparte

Generaal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, jovkle, mvvke4life, De Zwarte Vogel, webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 20:28
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #4663
Napoleon,

Ook ik zie dat de club het zwaar heeft. Ik sla wedstrijden over, zie en hoor alleen maar negativiteit en ben ervan overtuigd dat er dingen anders moeten.

Wat me echter nog het meest verbaasd is hoe makkelijk jij dit denk op te lossen, laat me niet lachen... Als iedereen opstapt, wie gaat er dan zorgen dat de club ook achter de schermen blijft draaien?

Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden. Nee een Frenkie de Jong zat er niet tussen, maar hoe kun je dat van Elsen verwachten?

Ik vraag me echt af wat voor jou de echte reden is om continu te zagen... Als je zo graag wilt helpen, al je kwaliteiten wilt inzetten, je netwerk wilt gebruiken (al is ons kent ons niet echt je ding...) waarom ga je dan niet, op vrijwillige basis, helpen? Niet langer schreeuwen op een forum waar iedereen het in de emotie wel met je eens is...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Kloeteklaos, Vluuzak, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 20:31
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #4664

Vrijgeleer schreef : Napoleon,

Ook ik zie dat de club het zwaar heeft. Ik sla wedstrijden over, zie en hoor alleen maar negativiteit en ben ervan overtuigd dat er dingen anders moeten.

Wat me echter nog het meest verbaasd is hoe makkelijk jij dit denk op te lossen, laat me niet lachen... Als iedereen opstapt, wie gaat er dan zorgen dat de club ook achter de schermen blijft draaien?

Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden. Nee een Frenkie de Jong zat er niet tussen, maar hoe kun je dat van Elsen verwachten?

Ik vraag me echt af wat voor jou de echte reden is om continu te zagen... Als je zo graag wilt helpen, al je kwaliteiten wilt inzetten, je netwerk wilt gebruiken (al is ons kent ons niet echt je ding...) waarom ga je dan niet, op vrijwillige basis, helpen? Niet langer schreeuwen op een forum waar iedereen het in de emotie wel met je eens is...


Amen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vrijgeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 20:54
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV algemeen #4665

Vrijgeleer schreef :
Ik vind oprecht dat Elsen de afgelopen jaren een paar goede spelers heeft weten te strikken. Van Hyfte, Croux, Okita, vd Hurk, Ippel en Rutjes zijn enkele voorbeelden.


Rutjes een goede speler...., ik verslik me net. Ippel compenseerde veel met werklust en een goeie mentaliteit buiten het veld. Exceptioneel en ooit in de picture om geld op te leveren ? Nee. 2 laatste seizoenen alleen geld gekost met de bank en ziekenboeg. Croux pakte zijn 2de kans in de samenwerking met genk, evenals Peeters die je in het rijtje vergeet. Daar lijkt me weinig scouting werk aan. Okita was een gokje die goed uitpakte , vd hurk is degelijk met goede aanvoer. Alleen zijn we als het goed is de minst scorende ploeg. Geloof wel in hem in misschien een andere speelstijl. Maar goed?! De technische staf heeft gigantisch gefaald en de werkwijze met beperkte kennis en netwerk moest een keer klappen. Daar zijn we nu getuige van. Het nieuwe MVV gaat alleen werken met een compleet nieuwe TS, Bestuur en dagelijkse leiding. En vooral niet meer luisteren naar pamperende en ontkennende mensen die met dit soort lijstjes aankomen. Willen we vooruit of niet? De voetbalwereld is keihard, en dat zal er bij ons ook in moeten komen. Gedaan met het ons kent ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden