MVV algemeen

04 nov 2019 20:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4486
Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos

Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s


www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4487
Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos

Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s


www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:47
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4488
Opleidingsvergoeding van Xavier, heeft Braken geen transfer gemaakt? En krijgen we nog iets voor Smeets Kuipers en Chadli? Iemand die hier meer kennis van heeft? Hopelijk krijgen we daar nog wat voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:50 04 nov 2019 20:52 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4489

Napoleon schreef : Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos

Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s


www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later


Wat een misselijke vergelijking, jij geeft nu dus aan dat mensen die de uitspraak van Usta nuanceren en het niet per definitie schokkend vinden en ook kijken naar degene die de reactie uitlokt, het ook niet erg vinden dat mensen dagelijks verongelukken? Of het nou 2 oud MVV jeugd spelers waren moet niet eens uitmaken. Je bent gewoon op een erg doorzichtige en goedkope heksenjacht nu en het begint in mijn optiek vervelend vormen aan te nemen. Ga vooral door met je stemmingmakerij, echt goed voor de club ja de reuring die jij zogenaamd brengt. Ik ben er wel klaar mee nu.

Misschien even tot 10 tellen en nadenken voordat je iets post?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Punterke, Huib, Tuor, Lassie80, Kloeteklaos, Brncic, TPC, Medusa en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 21:37
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #4490

Napoleon schreef : Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos

Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s


www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later


Ik vind dit een walgelijke en totaal misplaatste vergelijking. Dat je het dan ook nog presteert anderen neer te zetten als pipo's en klojo's vind ik schaamteloos.
Met al je posts op dit forum van de laatste paar weken in het achterhoofd wens ik je allereerst het beste met je eigen bedrijf en ik hoop van harte dat je nooit enige vorm van bestuurlijke invloed bij MVV zal hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Och jeh, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 21:38
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #4491
Napoleonneke. Jij was toxh de Maastrichtse voorloper van Dotan, die hier op het forum met nepaccounts zijn Euphony-abonnementjes promootte om zo geld uit de zakken van zijn medesupporters te kloppen? Ga jij hier de moraalridder uithangen? Meh mien lepke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 21:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4492

OOFUS! schreef : Napoleonneke. Jij was toxh de Maastrichtse voorloper van Dotan, die hier op het forum met nepaccounts zijn Euphony-abonnementjes promootte om zo geld uit de zakken van zijn medesupporters te kloppen? Ga jij hier de moraalridder uithangen? Meh mien lepke


Nee dat was ik zeker niet ! Geen idee waar jij t over hebt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 21:46 04 nov 2019 21:47 door Huub F.
Huub F
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #4493

Napoleon schreef : Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos

Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s


www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later


Wat een misplaatste opmerking. Walgelijk! Een brevet van onvermogen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 21:54
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #4494
Jongens, ik heb langzaam mijn buik vol van alle negativiteit rond onze club. Hier, op facebook, overal. En je merkt, het gaat van kwaad tot erger. Hier helpen we de club zeker niet mee. Ik ben zeker ook voor Usta out, maar niet op de manier zoals het nu gaat. Een positieve flow zou ons misschien weer verder brengen. Een voorzetje: zondag 24 november: fandag van MVV in Rebelle op de Kesselskade (12.00 tot 15.00 uur). Laten we daar een leuke dag van maken
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Ben Salemans, Huib, opadiehard, Tuor, Boschpoort, Brncic, M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 22:12 04 nov 2019 22:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #4495
@Napoleon

Schitterend hoe je alles zo probeert te draaien dat wat een persoon ook zegt of doet, hij het allerslechtste met MVV voor heeft, zelfs als daar een ethische grens voor doorbroken moet worden. Je presenteert je hier als de uitverkorene (aan narcisme geen gebrek), die de club wel even gaat redden (blijkbaar was je in 2010 op vakantie om met jouw geheim bondgenootschap in te springen..), de voorspeller van het onheil, de legerleider uit het MKB, die zelf totaal blind lijkt te zijn voor alle financiële barrières in zijn eigen betoog, geschreven op een manier waarbij je bijna geneigd bent om als goede burger het Mondriaan te bellen.

En nu zit ik zelfs in het complot van MVV..(De grootste zeik-kut van het forum) Het ergste is, is dat je sommige mensen op de tribunes al zo ver hebt dat ze spandoeken gaan ophangen richting clubmeubilair, clubmensen die we drie jaar geleden nog op de schouder namen toen het goed ging, allemaal gebaseerd op aannames en onderbuikgevoelens die jij hier neer kalkt en blijkbaar niet hoeft te onderbouwen met feiten, wat een faam heeft die veldheer wiens avatar jij gebruikt nog op onze samenleving zeg. Lekker de club onder druk zetten zonder naar alle financiële consequenties te kijken, nota bene mensen het vuur aan de schenen leggen die de club zelf in leven hebben gehouden... (En daarmee in mijn ogen volledig eigenaar zijn van die club en haar toekomst) Volgens mij wil je hier persoonlijk het licht gaan uitdoen...want de plannen die je hier schrijft klinken als een zeer slecht uitvoerbaar script van een veel te optimistische Disney Film.. totaal blind voor de patstelling waarin de club momenteel verkeert..

Kritiek is goed, lever ik ook, en vaak onterecht, maar dit is een heksenjacht aan het worden.. Vooral richting Usta, op hele enge xenofobische manier die meer een loep leggen op zijn persoonlijkheid en cultuur dan zijn trainerscapaciteiten, wederom op aannames en onderbuikgevoelens. Je lijkt te vergeten dat er ook een mens achter deze persoon zit die zijn geld moet verdienen en zich ook aan arbeidsregels heeft te houden.

Er is gewoon geen geld en politieke macht voor MVV: punt! De druk opvoeren betekent het luchtgat van de club dichtknijpen, dat moet je niet willen, toch doe je dat nu, terwijl er zoveel momenten zijn geweest waarin je jouw 'netwerk' had kunnen aandragen aan de club, toen het schip nog in een stille haven lag en niet stuurloos verkeerde op een woeste zee..

En wat betreft jouw Sint Truiden incident verhaal, ja dat was privé tijd en is de verantwoordelijkheid voor het Vlaamse OM, niet voor een voetbalbond. Ik ben altijd tegenstander geweest van collectieve straffen, ik begrijp jouw verwijt daarom niet.

(Op persoonlijk conto, voordat de geheime broederschap kaart weer wordt gespeeld.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Huib, Tuor, Lassie80, Boschpoort, Brncic, Vluuzak, Medusa, Huub F

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 22:21 04 nov 2019 22:24 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #4496

Napoleon schreef : Nog even voor alle die MVV supporters die de opmerking van Usta wel leuk en hilarisch vonden en totaal niet smakeloos

Even voor al die Pipo’s , 3 maanden geleden zijn 2 oud MVV jeugd spelers overleden bij een auto-ongeluk !!
Stelletje klojo’s


www.limburger.nl/cnt/dmf20190706_0011350...dt-enkele-uren-later



Het gebruik van het woord smakeloos in deze door iemand die recentelijk Usta's trainerskwaliteiten en persoonlijkheid meerdere keren op negatieve wijze heeft gelinkt aan diens afkomst en religieuze achtergrond is werkelijk lachwekkend. 

Dit is echt een walgelijk politiek spelletje aan het worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 22:28
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #4497
Sjei allemaol toch uns oet met ruizing make. Dit heet niks mie met discussie te make. Wat unne oonzin allemaol. Neet good veur de club!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 22:28
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4498
En dan te bedenken dat voor deze meneer nog een topic werd geopend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 22:30
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #4499

Napoleon schreef :

OOFUS! schreef : Napoleonneke. Jij was toxh de Maastrichtse voorloper van Dotan, die hier op het forum met nepaccounts zijn Euphony-abonnementjes promootte om zo geld uit de zakken van zijn medesupporters te kloppen? Ga jij hier de moraalridder uithangen? Meh mien lepke


Nee dat was ik zeker niet ! Geen idee waar jij t over hebt


Dat was jij wel, huichelaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 22:40 04 nov 2019 22:41 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4500
Jongens toch, gaan we zelfs elkaar nu in de haren (als die er zijn) vliegen. Tel even allen tot 10 en weer terug.

Voor- en tegenstanders begrijp ik, maar we hebben allen één ding gemeen en dat is dat we het beste voor MVV willen. Laten we dat ook zo houden.

@napoleon, waarom maak je niet een afspraak met het bestuur als zijnde sponsor en ga je kijken wat je kunt betekenen binnen de MVV organisatie?
Ik zou dat als sponsor wel proberen.

Kom op. Kin omhoog en samen erachter en niet elkaar het forum en stadion uitvechten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, middenstip, jovkle, Vluuzak, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden