MVV algemeen

05 nov 2019 08:21
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #4501
Usta zijn reactie is weliswaar niet zo professioneel, maar menselijk wel heel invoelbaar. Je hebt met geluk drie punten in de knip en dan belagen twee treiteraars je met vervelende opmerkingen over je positie als trainer en daar een video-opname van te maken. In Engeland zeggen ze dan: "Don't blame the victim".

Dat dit voorval vervolgens op dit Forum door sommigen wordt aangegrepen om de trainer verder te diskwalificeren: dat vind ik pas smakeloos. Het zou fijn zijn als de discussie tussen voor- en tegenstanders van Usta zich beperken tot voetbalgerelateerde opmerkingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, Jacques, Huib, middenstip, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4502

Frank Salemans schreef : Usta zijn reactie is weliswaar niet zo professioneel, maar menselijk wel heel invoelbaar. Je hebt met geluk drie punten in de knip en dan belagen twee treiteraars je met vervelende opmerkingen over je positie als trainer en daar een video-opname van te maken. In Engeland zeggen ze dan: "Don't blame the victim".

Dat dit voorval vervolgens op dit Forum door sommigen wordt aangegrepen om de trainer verder te diskwalificeren: dat vind ik pas smakeloos. Het zou fijn zijn als de discussie tussen voor- en tegenstanders van Usta zich beperken tot voetbalgerelateerde opmerkingen.


Als trainer heb je een publieke functie ( dat weet je... Johan Derksen had daar gister inzake Robert Maaskant ook nog een betoog over) Dat je opmerkingen krijgt te verwerken is part of your job . Kun je daar niet tegen moet je er niet aan beginnen.
Dat deze supporters iets zeggen ( is het je laatste week) en dit filmen is misschien niet de leukste opmerking maar als trainer heb je een keuze om er iets mee te doen
a) je doet niks en reageert niet
b) je geeft een passend antwoordt, bv tegen zo iemand van : wat heb jij in t voetbal gepresteerd of als je het beter weet haal zelf het diploma . Dan sneer je terug en maak je misschien je punt en dan blijft het mooi binnen de lijnen ( wat mij betreft)

Maar als je iemand een ongeluk toewenst door te zeggen rij jij lekker tegen een boom... ga je echt wat mij betreft je boekje te buiten. Jij vind dat niet blijkbaar Frank . Echter wat jij nu doet ( volgens mij) is de lijn richting stadion verboden oprekken . Jij vind namelijk dat dit soort verwensingen kunnen ( ik zie je er geen afstand van doen namelijk)
Volgens de KNVB is het beledigen of kwetsen van personen . In dit geval lijkt me kwetsen toch echt wel aangetoond ( rijden tegen een boom) goed voor een stadion verbod van 9 maanden of alternatieve straf van 19-22 uur

Dus Frank op het moment dat jij als lid van de commissie stadion verbod iemand voor je krijgt die op basis van beledigen of kwetsen van een persoon je een advies uitgeef of iets oplegt ( weet niet of jij dat kan ) dan zou ik als ik deze persoon was aan dit stukje refereren . Jij zou hier gewoon afstand van moeten doen. En dat is toch ook helemaal niet vreemd . Als je als trainer van MVV zegt tegen een supporter , rij jij lekker tegen een boom !! .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:15 05 nov 2019 09:17 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4503
Pot verwijt de ketel. Houd alsjeblieft op Napoleon. Usta zijn reactie kan volgens jou niet (ik vind het ook van weinig stijl getuigen, maar even los van wat ik vind), maar tegelijkertijd wil jij wel eens laten zien hoe MVV gerund moet worden en geef je aan dat je eens op kantoor moet komen te zitten. Tegelijkertijd noem je je mede forumleden en dus de supporters van MVV een 'stelletje klojo's' en beschuldig je ze ervan dat ze het niet erg vinden dat oud MVVers zijn verongelukt een aantal maanden geleden. Je uitspraken zijn echt 'all over the place' en je bent jezelf extreem ongeloofwaardig aan het maken. Ik kan je in ieder geval niet meer serieus nemen. Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil, als je nog meer gaat etteren, roepen en schreeuwen zal ik het (proberen te) negeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:16 05 nov 2019 09:17 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #4504

Napoleon schreef :
Maar als je iemand een ongeluk toewenst door te zeggen rij jij lekker tegen een boom... ga je echt wat mij betreft je boekje te buiten. Jij vind dat niet blijkbaar Frank . Echter wat jij nu doet ( volgens mij) is de lijn richting stadion verboden oprekken . Jij vind namelijk dat dit soort verwensingen kunnen ( ik zie je er geen afstand van doen namelijk)

*knip*

Jij zou hier gewoon afstand van moeten doen.



Mooi verhaal, maar zoals wel vaker reageer je op iets dat niet gezegd werd. Lees letterlijk de eerste halve zin van Frank nog eens rustig na.


Frank Salemans schreef : Usta zijn reactie is weliswaar niet zo professioneel.



Hij geeft letterlijk met zijn eerste acht woorden aan dat hij het niet vindt kunnen. Houd eens op met zwart-wit, ben je niet voor me dan ben je tegen me-denken. Polarisatie is nooit goed.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:24
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4505
Ik was blij dat er eindelijk iemand was die de knuppel in het hoenderhok gooide. Maar het blijkt schijnbaar een wassen neus te zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:26 05 nov 2019 09:27 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4506
Nogmaals @Napoleon, waarom maak je geen afspraak bij MVV voor een goed gesprek? Dit ook ivm eventuele invloed als sponsor die je kunt uitoefenen in het MVV bestuur. Mischien dat er wel iets constructiefs ontstaat. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4507
Idd Jacques , lees de zin en stukje eens heel goed van Frank:

Frank Salemans schreef : Usta zijn reactie is weliswaar niet zo professioneel, maar menselijk wel heel invoelbaar. Je hebt met geluk drie punten in de knip en dan belagen twee treiteraars je met vervelende opmerkingen over je positie als trainer en daar een video-opname van te maken. In Engeland zeggen ze dan: "Don't blame the victim".

Niet zo proffesioneel , maar wel menselijk en heel invoelbaar, en vooral don't blame the victum ! Dus het is heel menselijk en invoelbaar datje wilt dat iemand zich tegen een boom aan rijdt ?

Daarnaast zijn het ook nog eens 2 treiteraars ?! wie zegt dat. De vraag die ze stellen en filmen is niet leuk en misschien wel wat uitdagend ... maar als je als trainer met deze reactie komt dan begrijp des te meer waarom Gunst en Nijs zijn buiten gezet !

Wij komen hier niet uit samen... jij hebt je punt gemaakt ik heb mijn punt gemaakt en anderen hebben hun punt gemaakt en zijn overtuigd van hun gelijk.
Ik denk dat dit een gevalletje voor de commissie stadion verboden is .... genoeg aanleiding denk ik als ik naar de KNVB richtlijnen kijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4508

Charmeur schreef : Nogmaals @Napoleon, waarom maak je geen afspraak bij MVV voor een goed gesprek? Dit ook ivm eventuele invloed als sponsor die je kunt uitoefenen in het MVV bestuur. Mischien dat er wel iets constructiefs ontstaat. Nee heb je, ja kun je krijgen.


Beste Charmeur , die afspraak is er al lang geweest !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:35
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4509

Napoleon schreef :

Charmeur schreef : Nogmaals @Napoleon, waarom maak je geen afspraak bij MVV voor een goed gesprek? Dit ook ivm eventuele invloed als sponsor die je kunt uitoefenen in het MVV bestuur. Mischien dat er wel iets constructiefs ontstaat. Nee heb je, ja kun je krijgen.


Beste Charmeur , die afspraak is er al lang geweest !


En wat zijn de resultaten die daar uit voort vloeien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4510

Charmeur schreef :

Napoleon schreef :

Charmeur schreef : Nogmaals @Napoleon, waarom maak je geen afspraak bij MVV voor een goed gesprek? Dit ook ivm eventuele invloed als sponsor die je kunt uitoefenen in het MVV bestuur. Mischien dat er wel iets constructiefs ontstaat. Nee heb je, ja kun je krijgen.


Beste Charmeur , die afspraak is er al lang geweest !


En wat zijn de resultaten die daar uit voort vloeien?



Ondanks dat het er hard op ging , en ik heel duidelijk heb gemaakt wat ik vind van de situatie en heb aangedragen wat ik anders zie en vooral ook hoe ik dat anders zie ( en dat volledig op mijn eigen ervaringen)... vond men het na bijna 2 uur een positief gesprek . En men wil graag vervolg gesprekken inplannen
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 09:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #4511

Napoleon schreef : Dus het is heel menselijk en invoelbaar datje wilt dat iemand zich tegen een boom aan rijdt ?



Dat is niet wat Frank zegt. Je verdraait zijn woorden.

Napoleon schreef : Daarnaast zijn het ook nog eens 2 treiteraars ?! wie zegt dat.



Ik vind het bizar dat je met droge ogen wél over de reactie van Usta valt, maar het gedrag van de filmers géén treiteren vindt. Die jongens stonden daar niet om - na een overwinning - een open gesprek te voeren met onze coach, maar om een filmpje te maken om stoer te doen bij hun vrienden en blijkbaar het hele internet. Ten koste van onze trainer.

Ja, onze trainer is dom dat hij zich laat gaan en er in trapt. Had niet moeten zeggen wat hij zegt. Maar dat verandert niets aan de zaak dat wat die mannen daar doen, gewoon treiteren is. Ze hebben 90 minuten lang kunnen schelden en zingen in het stadion, moet je hem dan echt ook nog buiten het stadion gaan opwachten om nog wat te roepen?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 10:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4512
Beste Jacques , ik weet niet of die jongens daar bewust op hem stonden te wachten.... geen idee kan ik niet opmaken uit de beelden

Maar in zijn algemeenheid vind ik dat supporters dit soort zaken best mogen vragen/roepen of zeggen ... Het is zeker niet leuk voor de persoon in kwestie maar dat hoort nu eenmaal bij je "vak" iedereen heeft daar een mening over .
En ze zijn niet agressief of iets ... ze zijn wat cynisch tja... niet leuk ...maar wellicht vinden die zelfde supporters het al weken niet meer leuk om naar het voetbal te gaan en uiten ze dit om hun manier .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 10:53
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4513

Napoleon schreef :

Charmeur schreef :

Napoleon schreef :

Charmeur schreef : Nogmaals @Napoleon, waarom maak je geen afspraak bij MVV voor een goed gesprek? Dit ook ivm eventuele invloed als sponsor die je kunt uitoefenen in het MVV bestuur. Mischien dat er wel iets constructiefs ontstaat. Nee heb je, ja kun je krijgen.


Beste Charmeur , die afspraak is er al lang geweest !


En wat zijn de resultaten die daar uit voort vloeien?



Ondanks dat het er hard op ging , en ik heel duidelijk heb gemaakt wat ik vind van de situatie en heb aangedragen wat ik anders zie en vooral ook hoe ik dat anders zie ( en dat volledig op mijn eigen ervaringen)... vond men het na bijna 2 uur een positief gesprek . En men wil graag vervolg gesprekken inplannen


Nou, pak die telefoon en laat die afspraak komen. Vooruitgang boeken, geen stilstand. Gaan met die banaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 11:00 05 nov 2019 11:09 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #4514
Het spijt me Napoleon, maar het is een beetje jammer aan het worden hoe je je in alle hoeken aan het wringen bent om je eigen agenda na te streven. Had het echt wat uitgemaakt wat Usta had gezegd? Als hij terug had gesneerd? Ik denk van niet. Ik denk dat er dan wel weer iets anders mis was geweest. Dan was hij waarschijnlijk een eikel geweest dat hij niet met supporters in gesprek was gegaan. Had hij niks gezegd? Wat een lafaard. Het maakt niet meer uit. Alles mag gebruikt worden in je kruistocht tegen Usta. Zijn afkomst, religie, uiterlijk en elke gebeurtenis. Nu ben je zogenaamd super pissed om wat Usta gezegd heeft (nee is niet handig van Usta, dat sowieso) tegen twee irritante treiteraars (dao geit heer zoals ze zeggen suggereert toch echt dat ze niet toevallig daar stonden, maar goed, kun je over discussiëren). Nogmaals, het is niet handig van Usta en nee van mij hoeft hij ook niet te blijven als trainer. Maar dat jij je nu zo druk maakt om de gebruikte woorden... Was het ook buiten het boekje toen je suggereerde dat Usta's manier van werken een gevolg was van de onderdrukking van vrouwen in de islam? En dat zijn manier van leiding geven een gevolg was van het feit dat hij Turks is en dus automatisch een dictator? Of kan dat wel?

Maar goed, dat is typisch het moderne populisme. Zolang de eigen agenda gediend is kan en mag alles, maar o wee als er iemand daar tegen in gaat! Dan snel de morele hoge grond pakken! De manier waarop je een forumlid in diskrediet hebt proberen te brengen door zijn geloofwaardigheid aan te vallen door te suggereren dat diegene misschien wel in dienst is van MVV past daar ook mooi bij. Puur en alleen omdat diegene het niet eens is met jouw standpunt. Niet reageren op de inhoud maar de geloofwaardigheid van de schrijver in kwestie in twijfel trekken. Echt klasse.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, Huib, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2019 11:12
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #4515
Tuor mèt alle respec huur, mer 't ginnege watste Napoleon noe allemaol aon 't verwiete bis, dat deis diech toch noe ouch exac zoe tege Napoleon?
Jaomer totste dit oonder ''populisme'' sjaars. Of 't noe oongenuanceerd is of neet, binne dat zoegenaomde populisme, mer dèks is 't wel gewoen de woerheid, boe statistieke neet umheen kinne.

Iech snap zoewiezoe eigelek neet veurwat tot bepaolde forummers noe obbins roomser es de Paus zien. Wat de hiere vaan 't fèlmke gedoon höbbe is niks aanders es (flawwe) voetbalhumor. Es dat al neet mie maag....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden