MVV algemeen

04 nov 2019 19:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4471
Mocht dit Usta zijn geweest , ik kan dat zo niet zeggen ! En als dit een authentiek filmpje is en geen grap of iets
Maar als het wel zo is dan hoort het bestuur van MVV hem hier over aan te spreken , dit is toch gewoon volledig door een ondergrens heen zakken . Ik vind hier allemaal niks grappigs of hilarisch aan maar het zoveelste bewijs dat we de verkeerde man aan boort hebben
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, mvvke4life, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4472
Kijk lekker vóór ons MVV weer de media duikt er ook gelijk op
Ik zet alleen de link hier dont shoot the Messenger



sportnieuws.nl/voetbal/binnenland/mvv-tr...er-auto-ongeluk-toe/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:47
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4473
Ik kan me voorstellen dat Usta er niet op zat te wachten om op deze manier benaderd te worden maar om dan zo'n uitspraak te doen gaat mij net wat te ver. Je weet als voetbaltrainer dat je met kritiek te maken kunt krijgen, deze gasten houden het nog netjes. Dan vind ik het antwoord van Usta niet gepast en ook niet echt professioneel.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV algemeen #4474
Het wordt hier steeds hilarischer. Usta 90 minuten lang verzoeken op te rotten is prima en top. Iemand die zo triest is om na de wedstrijd te wachten tot Usta naar buiten komt om hem nog eens negatief te bejegenen blijkbaar ook. Maar oh wee als Usta dan een weerwoord heeft, dan is de wereld te klein. Echt lachwekkend jongens, stelletje moraalridders :daag:

Usta mag van mij ook weg hoor. Liever vandaag nog dan morgen. En zijn reactie is niet netjes. Maar hoe zielig ben je als je denkt dat het een goed idee is om hem op te wachten, te roepen dat het zijn laatste week was en dat nog te filmen ook? En naar een landelijk bekende site te sturen? Ik heb in dit filmpje meer sympathie voor Usta dan voor de filmer. Maar ja, voor de politieke agenda wordt alles aangegrepen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Tuor, Lassie80, Kloeteklaos, Brncic, Zoewiezoe, Komopdieroeie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:55
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4475
"Usta rot op" klinkt in mijn oren toch iets anders dan "Usta rij tegen een boom".

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 19:56 04 nov 2019 20:04 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #4476
Is Usta dan degene die de confrontatie aangaat of de bestuurder zelf? Ik zie gewoon iemand die zich verweerd tegen een hatelijke en ongepaste opmerking, Usta wordt hier aangesproken in zijn privé tijd op dezelfde hatelijke toon als waarmee hij zich verweerd. En alsof dat nog niet erg genoeg is, gaat de veroorzaker ook nog eens zielig in de slachtofferrol kruipen door dit filmpje op internet te plaatsen. Als er iemand hier schade toebrengt aan de club dan is het deze cineast wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Och jeh, Komopdieroeie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:03
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #4477
Als hij er niet op wil reageren kan hij gewoon doorrijden.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4478
Iedereen mag zeggen en vinden wat hij van dat filmpje vind en welke “kant” hij kiest , feit is in ding wel dat de aanstelling van Fuat Usta onze hele club uit elkaar aan t trekken is . En als het geval van de aanstelling van Usta betekent dat je als club aan alle kanten tegenover elkaar komt te staan dan heb je iets verdomd verkeerd gedaan in je procedure bij de aanstelling van die persoon . Want dat kan nooit de bedoeling zijn geweest maar het proces is wel gaande en is al zover dat t niet meer te stoppen is . En de schade betalen we niet nu( misschien een beetje)maar onze rekening van dit hele gezeik betalen we in seizoen 2020-2021 ...Let op mijn woorden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4479

houtengerard schreef : Is Usta dan degene die de confrontatie aangaat of de bestuurder zelf? Ik zie gewoon iemand die zich verweerd tegen een hatelijke en ongepaste opmerking, Usta wordt hier aangesproken in zijn privé tijd op dezelfde hatelijke toon als waarmee hij zich verweerd. En alsof dat nog niet erg genoeg is, gaat de veroorzaker ook nog eens zielig in de slachtofferrol kruipen door dit filmpje op internet te plaatsen. Als er iemand hier schade toebrengt aan de club dan is het deze cineast wel.


Privé tijd ?! Dat incident in Genk met Sint Truiden, waren mensen uit Maastricht blijkbaar ..die hebben stadion verboden gekregen ...was dat ook geen privé tijd Houten ?!

Schei toch uit ...man wat ben jij ook een moraal ridder ...dat jij deze opmerking goedkeurd van de trainer van MVV zegt alles over jouw moraal ! Wellicht wordt je door MVV ingefluisterd om hier op t forum een beetje de temperatuur te doen laten afkoelen ...daar zijn ze goed in bij MVV om mensen “ter verantwoording “ te roepen !

Fijne avond !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:17
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4480

Frostie_999 schreef : Als hij er niet op wil reageren kan hij gewoon doorrijden.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk


Hij was met de benenwagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:19
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4481
Hey Napoleon,

Inzake teruglopende toeschouwersaantallen heb je gelijk, maar welke club met tegenvallende resultaten trekt wel volle bak? Roda heeft het behalve tegen Nac heel zwaar gehad, Fortuna zat laats geen hond. Feyenoord tegen AZ zaten er 33,000? Ado groningen Heerenveen etc allemaal hetzelfde probleem.

Terugloop sponsoren kan ik niet oordelen geen inkijk op. Correct me if i’m wrong, maar we hebben ook jaarlijks boetes die betaald moeten worden. Dit jaar Roda thuis en Den Bosch uit?

Je hebt ook eerder aangegeven dat er personeel wegloopt op Kantoor, maar van stijn en die jongen uit Belgie is het natuurlijk begrijpelijk.. beide gaan in hun eigen omgeving werken. Thal had allang aangegeven dat het tijdelijk was. Vleugels voor zover ik heb begrepen, zijn vertrek heeft helemaal niks met het huidige bestuur te maken. En in principe zijn de functies van 3 eerst genoemde toch weer ingevuld. Al lijkt het me wel zaak dat er op den duur weer uitbreiding komt, vooral pr en marketing laat nog wat de wensen over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:21
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
MVV algemeen #4482

Napoleon schreef :

houtengerard schreef : Is Usta dan degene die de confrontatie aangaat of de bestuurder zelf? Ik zie gewoon iemand die zich verweerd tegen een hatelijke en ongepaste opmerking, Usta wordt hier aangesproken in zijn privé tijd op dezelfde hatelijke toon als waarmee hij zich verweerd. En alsof dat nog niet erg genoeg is, gaat de veroorzaker ook nog eens zielig in de slachtofferrol kruipen door dit filmpje op internet te plaatsen. Als er iemand hier schade toebrengt aan de club dan is het deze cineast wel.


Privé tijd ?! Dat incident in Genk met Sint Truiden, waren mensen uit Maastricht blijkbaar ..die hebben stadion verboden gekregen ...was dat ook geen privé tijd Houten ?!

Schei toch uit ...man wat ben jij ook een moraal ridder ...dat jij deze opmerking goedkeurd van de trainer van MVV zegt alles over jouw moraal ! Wellicht wordt je door MVV ingefluisterd om hier op t forum een beetje de temperatuur te doen laten afkoelen ...daar zijn ze goed in bij MVV om mensen “ter verantwoording “ te roepen !

Fijne avond !


Napoleon: effe voor de duidelijkheid: dit is een onafhankelijk forum, geen enkele moderator laat zich wat influisteren!

Wat betreft de reactie van Usta: ongelooflijk dom, hier had hij boven moeten staan maar dat zal hij waarschijnlijk niet snappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4483
@ Mr Sjaan , ik hoop dat je gelijk hebt

En wat betreft Usta idd heel dom ...en idd hij zal t ook wel niet begrijpen idd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4484
@zakelijk ...volgens mij zijn sommige functie ingevuld op kantoor door vrijwiligers en stagiairs . Zo ontving ik ook een mail van een stagiaire... ik vind dat zo slecht dat je een sponsor door een stagiaire laat benaderen ! Hoe komt dat over ?! Kan wel de maximale rekening betalen maar communiceren moet ik met een stagiaire ?! Dacht het niet !!
Commercieel is alleen nog Tom Daemen aanwezig als medewerker ... de rest is weg . Thal en Kjell zijn er niet meer . Niet ingevuld

En toeschouwers ja idd heb je gelijk in alle clubs met mindere prestatie lopen achteruit . Maar wij missen daardoor wel de inkomsten en zo groot is onze begroting niet .

Boetes ja is ook zo ding ...geen kijk op ! Maar kost idd geld ...weet niet of iets begroot is

Sponsoren , Enci en Hansen doen minder , weet ik 1000 procent zeker is ook geen geheim . Weet niet of dat gecompenseerd is door andere . We horen er niks van , weten niet hoe we nu BudgetAir lopen . In begin seizoen werd ons wel verteld dat we weer een positief seizoen vorig seizoen hadden afgesloten maar of we eens in ons netwerk wilde gaan kijken naar een hoofdsponsor . Op zich niks mis met die vraag . Ik ben zelf ook in mijn netwerk gaan kijken. Maar ik dacht wacht eens even af hoe het gaat lopen ( begin juli) met Usta , want ik had er niet een heel goed gevoel over . Ik heb zelf op een gegeven moment gedacht om samen met een vriend van me samen hoofdsponsor schap te doen voor dit seizoen . Maar ik ben blij dat ik daar gezien het huidige niet verder mee gegaan !
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2019 20:45
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4485
Wat een kortzichtige opmerking en visie Napoleon. Een stagiaire mag niet communiceren met een sponsor? Kom op man, niet op alle slakken zout gaan leggen. Een stagiaire wordt aangenomen om zich te ontwikkelen en nieuwe dingen te leren. Daar komen ook verantwoordelijkheden bij kijken. Zonder degelijke opleiding, waartoe ook stages behoren, bestaat dat goede personeel waar jij het over hebt niet. Dat jij je te goed voelt om te communiceren met een stagiaire zegt veel over jou.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden