MVV algemeen

19 okt 2019 14:37
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #4291

Wiekeneer schreef :

Napoleon schreef : Er is nu maar 1 juiste beslissing volgens mij dat is zowel Usta als Elsen op non actief zetten en rust in de club terug krijgen zodat we met deze "slappe"groep aan t voetballen krijgen . Ik zou voor de korte termijn Roger Reijners doorschuiven naar hoofdtrainer en ik zou op technisch directeur die positie even los laten en gaan zoeken naar een nieuw gezicht met nieuwe lijnen en met nieuwe contacten


Ik wil even kort reageren op hetgeen je zegt over de enige juiste beslissing die momenteel overblijft. Ik heb van een uiterst betrouwbare bron die zich zeer dicht bij meneer Reijners bevind begrepen dat Reijners de taak van assistent trainer alleen op zich heeft genomen vanwege Usta. Deze heeft dan ook te kennen gegeven meteen te zullen vertrekken wanneer Usta op enige wijze wordt afgezet als hoofdtrainer. Met andere woorden, wil je af van Usta af dan ben je ook meteen Reijners kwijt. Hoe geweldig ik mij ook erger aan Usta en zijn aanpak, denk ik niet dat het nu de juiste beslissing is om hem af te zetten als trainer of te degraderen in functie.

Persoonlijk vind ik dit geen probleem. Begreep toch al niet waarom Roger terug gehaald werd bij MVV. Het is dat beide een contract hebben voor een jaar en er geen geld is om ze nu te vervangen, maar voor mij mogen ze beide vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 15:31
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV algemeen #4292
Ik hoop echt dat er snel een club langskomt die ons zal verlossen van het contract voor het leven van Elsen, of heeft hij in het contract staan dat hij altijd terug kan komen? Zoals Delahaye dat destijds volgens mij ook had. Schande dat een Elsen dit flikt bij iemand die hem nog de veters heeft leren strikken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 16:04 19 okt 2019 16:05 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4293
Napoleon zegt de club glijd af, en geeft vervolgens zelf ook een zetje. Top idee van deze kabouter.

De spelers zijn de slechtste selectie ooit, de volledige technische staf en Elsen moeten op non actief, het bestuur is klote, Penders een rat, kantoor incapabel, commerciële afdeling presteert niks. Ik vraag me werkelijk af, is er nog wel wat goed aan onze club?

Jongens ga zo door met de vuile was buiten hangen en zondebokken te zoeken, we helpen de club gigantisch, nog een paar zetjes!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, jovkle, Sjeng043, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 18:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #4294
Zeg Boe is Dat feeske, don’t blame the messenger! Dadelijk heeft die het nog gedaan!

supporters kunnen wel als een heilige blijven wachten en meedoen met wantoestanden in de doofpot stoppen, maar dat lijkt me nou niet de oplossing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 18:13
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #4295
zoals elk jaar is MVV mager begonnen. Dat zijn we gewend. We zien dat er achter de schermen nog van alles gebeurt waar we het meeste niet van weten. We zien ook dat MVV steeds compeditiever wordt en betere resultaten begint af te leveren. Ik zal mijn mening over staf en spelers vormen na het 2e deel van de competitie. Vooralsnog heb ik er vertrouwen in dat er een goed resultaat wordt bereikt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, Tuor, jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 20:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4296

Hill28 schreef : Zeg Boe is Dat feeske, don’t blame the messenger! Dadelijk heeft die het nog gedaan!

supporters kunnen wel als een heilige blijven wachten en meedoen met wantoestanden in de doofpot stoppen, maar dat lijkt me nou niet de oplossing.


Er zit een heel groot gebied tussen de 'doofpot' en de 'alles bij MVV is k*t' boodschap. We weten welke boodschap Napoleon over het algemeen weet te brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 21:09
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #4297

Napoleon schreef : Gunst en Nijs zijn door MVV op non-actief gezet omdat MVV aanwijzingen heeft dat beide spelers binnen en buiten de groep tot opruiingen hebben aangespoord
MVV zegt hiervan concrete aanwijzingen te hebben .
De spelers Gunst en Nijs zeggen dat ze dit helemaal niet gedaan hebben maar dat ze juist positief met de groep omgaan en naar buiten toe treden
Sleutel figuur in deze is Nino Everaars , hij zou bij MVV dit verhaal bevestigd hebben en zou hebben verklaard dat Nijs en Gunst hebben hebben aangezet om met supporters en binnen de groep negatieve zaken te hebben aangekaart.

Echter verklaren Gunst en Nijs dat ze Nino helemaal niet hiertoe hebben aangezet. Die zelfde Nino heeft aangegeven dat hij in Januari wilde vetrekken bij MVV omdat hij toch geen kansen kreeg. Erg vreemd nu hij als getuige is gehoord door MVV en zijn verklaring mede MVV heeft doen besluiten om Gunst en Nijs op non-actief te zetten en ontslag aan te bieden dat diezelfde Nino afgelopen Vrijdag is ingevallen.

Dat MVV van Nijs en Gunst afwil is wel duidelijk, beide heren spelen niet en hebben een mening in de groep . En als je niet speelt kan ik me ook nog eens voorstellen dat t voor een speler best lastig is. Zelf ben ik geen fan van Nijs en vind ik Gunst ook niet de beste linksback . Dus dat beide niet spelen kan ik me ook nog iets bij voorstellen . Moet wel zeggen dat ik die Bonifazia ook geen geweldige linksback vind dus dat is geen verbetering.

Maar je hebt in een groep zowel in de breedte als in de diepte spelers nodig , Nijs en Gunst zijn voor de breedte , zijn wat ouder kunnen in een groep bepalend zijn , ook als je niet speelt kun je jonge spelers coachen . Gunst schijnt dit ook te doen , heel positief.
Alleen hebben we met een trainer te maken die geen tegenspraak duld ,dat zal in hun cultuur zitten waarschijnlijk. Want spelers met een mening zijn niet aan Usta besteedt en dat levert problemen op. Dat zag je ook destijds met Capa . Het is his way or no way ..

Usta kiest er voor om spelers op te stellen die niet voor hun mening uit durven komen , of die in houden ...dat is ook precies de reden waarom deze groep amper presteert...er zit geen body in ....de groep heeft geen leiders .. En iedereen met een afwijkende mening wordt ontslagen.
Wij als kleine club gaan hieraan kapot... Maar ik kan het Usta niet eens verwijten ...zo is Usta dat is zijn karakter en ik heb dat persoonlijk zelfs meegemaakt.Ik verwijt het diegene die deze man hebben aangenomen. Het is een garantie voor ellende . Zeker met de wetenschap dat je dit jaar een grotere en bredere groep had dan verleden jaar moest je juist een coach hebben die de gelederen weet te sluiten en iedereen belangrijk vind . Zeker omdat je geen 2de hebt . Nu hebben we voor een "dicator"gekozen die opgevoed is in een cultuur waarin vrouwen worden onderdrukt , zo'n persoon zal dat ook op een groep spelers ventileren , gewoon weg omdat hij niet anders kan of heeft geleerd .

MVV heeft echt de verkeerde besluiten genomen en ik hoop maar ( want er speelt van alles ook nog achter de schermen) dat we niet in verval gaan raken want onze financiele marge is filter dun. En zouden we zo maar onze buffer en onze opbouw in 1 seizoen kunnen verspelen .

Er is nu maar 1 juiste beslissing volgens mij dat is zowel Usta als Elsen op non actief zetten en rust in de club terug krijgen zodat we met deze "slappe"groep aan t voetballen krijgen . Ik zou voor de korte termijn Roger Reijners doorschuiven naar hoofdtrainer en ik zou op technisch directeur die positie even los laten en gaan zoeken naar een nieuw gezicht met nieuwe lijnen en met nieuwe contacten

Ik vind het wel erg makkelijk scoren om dezer dagen maar de kaart van de Turkse cultuur te spelen. Met alle respect, maar jij bent als Nederlander (veronderstel ik) toch ook niet bepaald iemand die graag tegengesproken wordt en met deze post draag je nu ook niet bepaald bij aan het "sluiten van de gelederen" binnen de MVV-supporters (dat merk je wel aan al de reacties die je krijgt).

Verder heeft iedereen natuurlijk recht op zijn mening, die uiteindelijk bijna altijd vanaf een afstandje wordt gevormd en gekleurd wordt door kleine stukjes waarheid/interpretatie. Ik vind dat MVV veel transparanter zou mogen zijn. Er staat bv. nog niet eens een bericht op de website over het beëindigen van de contracten van Gunst en Nys. Verder ben ik zelf ook absoluut geen fan van Usta, Streppel is weer beschikbaar... Wat MVV volgens mij nodig heeft om een stap vooruit te zetten, is een sterke persoonlijkheid als trainer die invloed heeft op alle gelederen binnen de club en daardoor de club naar een hoger niveau brengt. MVV probeert nu deze stap te zetten, maar slaagt daar niet in. Je ziet bv. bij Cambuur gelijk wat De Jong teweeg brengt terwijl Cambuur echt niet zo`n heel bijzonder elftal heeft, dat hebben we vorige week zelf nog gezien. De trainer is voor mij met voorsprong de belangrijkste figuur binnen de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 21:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #4298
]Ik vind het wel erg makkelijk scoren om dezer dagen maar de kaart van de Turkse cultuur te spelen. Met alle respect, maar jij bent als Nederlander (veronderstel ik) toch ook niet bepaald iemand die graag tegengesproken wordt en met deze post draag je nu ook niet bepaald bij aan het "sluiten van de gelederen" binnen de MVV-supporters (dat merk je wel aan al de reacties die je krijgt).

Beste Belgske, makkelijk scoren ?! er is hier maar eentje die de Turkse kaart speelt en dat is Usta zelf... in ieder interview wat hij geeft , roept hij in alle toonaarde dat hij Bondscoach van Turkije wilt worden ?! Deze man heeft een NL paspoort maar is echt geen Nederlander of een Maastrichternaar. Ja als het hem uitkomt , zo zijn de meeste als het hun uitkomt zijn ze Nederlander maar zodra ze moeten kiezen , hoelang ze ook in bv NL wonen kiezen toch voor Turkije of welk land dan ook . In dit geval geeft Usta zelf aan ooit bondscoach van Turkije te willen worden . Dat is hun cultuur ... En het is hun goed recht want het kan .. je hebt immers 2 paspoorten dus kun je daar ook voor kiezen. En zo gebeurd het ook en in het voetbal zie je dat veel met spelers van die komaf.

Maar dit bovenstaande even iets naar de achtergrond schuiven , wat mij daarin stoort ... niet dat hij voor Turkije kiest of wat dan ook ...laat hem lekker dromen maar dat hij 12 wedstrijden bezig is en 9 punten heeft gehaald . Dat hij eens in zijn brein van hem moet nadenken om eerst eens iets te laten zien alvorens je een te grote mond opzet en een paar spelers tegen je in het harnas jaagt die dus door de club op non-actief worden gezet en wellicht dat het onze club geld gaat kosten om er van af te komen en veel gezeik oplevert.

Tot nu toe heeft Fuat Usta met zijn turkse trost ons alleen maar geld en gezeik gekost, de slechtste start in jaren , het publiek haakt met de 500 per wedstrijd af... we halen de 3500 niet eens meer tegen leuke tegenstanders... we scoren 8 keer ... we winnen nooit en hebben 9 punten . En ja dan is dat een cultuur dingetje ...zo'n type trainer past niet bij ons en laat mij maar zeiken en zeuren en keur het maar af... ik doe dat zodat jullie over 5 jaar niet weer met zijn alle op de markt hoeven te staan omdat MVV aan het infuus ligt... want een zo'n seizoen kunnen we misschien hebben maar we zijn alles kapot aan het maken wat we in 10 jaar hebben opgebouwd ! en waarom .... omdat we de verkeerde keuze hebben gemaakt . Ik kan er met mijn verstand niet bij ! Ambitie promoveren in 2 jaar tijd en dan een trainer aanstellen bij god niet weet waar abraham de mostaard haalt maar die vooral met zijn ego en trots bezig is . Knap werk MVV die hem hebben aangetrokken ...

En ik ben het helemaal met je eens ik zou ook graag een Streppel hier zien... die heeft aantoonbaar laten zien dat hij spelers beter maakt , ploegen beter maakt en resulaten boekt ... en die man roept niet na 2 weken in dienst van een club te zijn dat hij Bondscoach van Nederland wil worden... Zo'n trainer heb ik vertrouwen , die laat zijn teams altijd goed voetballen . En ik ben er van overtuigd met deze selectie dat een Streppel daar echt wel iets zou uit halen. Alleen al zijn persoonlijk geeft vertrouwen naar spelers maar ook naar supporters en wat denk je naar sponsoren . Die man heeft een verhaal weet wat te vertellen daar luister je naar.... en als je naar Usta luister ...tja vul het zelf maar in ....

Weet je ... ik hoor het overal en merkte het gister ook...mensen , supporters beginnen zich toch wel zorgen te maken ... Als je ziet wat er allemaal bij MVV weg is gegaan in korte tijd .. ik noem

-stijn vullings'
-stijn Provoost
-reginald Thal ( gestopt)
-Kjell Knops
- Ward Vleugels
- Jef Thoma

hoe komt dat allemaal in een keer.... weet je wat ik denk.... men heeft gezien dat MVV de ambitie toch niet kan waar maken dat er teveel amateurs in de club zitten die ons toch niet een stapje omhoog krijgen ... en we spelen inmiddels 20 jaar eerste divisie ... misschien hebben ze wel gelijk..

En dan ben je hier wat kritisch op het forum en dan vinden andere forum leden dat je mensen beschadigd of negatief bent ... de Jeoff van deze tijd de Ben Salemans en Jovkle van deze tijd... wel mensen voor jullie mag ik hopen dat we er over een tijdje niet weer in de problemen komen , want jullie willen alles maar lekker onder het tapijt vegen... wel lekker onder elkaar lopen klagen op de tribune maar god als er eens een harde noot gekraakt moet worden....en er eens keer wat scherpe woorden vallen dan zijn de heren massaal beledigd en verontwaardigd .. Man van je een beer ... of liever een biertje op vrijdag avond , geniet er nog maar van zolang we er nog zijn !!!

Fijn weekend allemaal !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 23:12
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 510
Meer
MVV algemeen #4299
Ut weurt tied veur groete sjoenmaak, Elsen, Usta en bestuur oprotte, de club is vaan us, de supporters!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 01:26 20 okt 2019 09:21 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #4300

Napoleon schreef : En dan ben je hier wat kritisch op het forum en dan vinden andere forum leden dat je mensen beschadigd of negatief bent ... de Jeoff van deze tijd de Ben Salemans en Jovkle van deze tijd... wel mensen voor jullie mag ik hopen dat we er over een tijdje niet weer in de problemen komen , want jullie willen alles maar lekker onder het tapijt vegen... wel lekker onder elkaar lopen klagen op de tribune maar god als er eens een harde noot gekraakt moet worden....en er eens keer wat scherpe woorden vallen dan zijn de heren massaal beledigd en verontwaardigd

Waarom val je mij nu in een keer aan, Napoleon? Waaraan heb ik dat verdiend? Waar veeg ik iets onder het tapijt (en wat is dat dan)? Waar heb ik de laatste maanden in een of meer bijdragen hier gereageerd op jouw schrijfsels? Of zit je mijn 'likes' te inspecteren? Je kunt beter als nickname Don Quichote nemen: je ziet allerlei dingen die er niet zijn en stormt er als een wilde stier op af. Och, bij nader inzien is je nickname Napoleon, een kleine dictator, toch niet zo gek gekozen?

Ik vind het heel vervelend dat je mij (en Jeoff en Jovkle) hier schetst als behoudende, afkeurenswaardige types die alles maar goedvinden wat er bij MVV gebeurt. Ik keur heus niet alles van MVV goed.
  1. Ik heb mij hier in vrij recente bijdragen bijvoorbeeld afgevraagd of de aanvalslinie van de 'heiligen' Schroijen en Van den Hurk niet eens moet worden vervangen. Oef, de positie van Hurkie of Schroijen ter discussie stellen, dat is toch vrij gedurfd? Heiligschennis haast?
  2. Ook heb ik diverse malen gepleit voor een basisplaats voor Holtby, Deom en Kot, toen onze trainer Usta daar heel anders over dacht. Gelukkig lijkt Usta daar inmiddels wel van overtuigd te zijn, wat er toch op duidt dat Usta bereid is van mening te veranderen.
  3. Verder heb ik ervoor gepleit om jongere spelers een kans te gunnen in het eerste van MVV boven nieuw aangetrokken spelers. Usta heeft jonkies als Last en Everaers een kans in het eerste geboden. (Nu Zeegers nog!)
  4. En toen er geen opstellingen op papier meer verschenen, heb ik daar (met succes?) tegen geprotesteerd.
Zo kan ik wel even doorgaan. Ik keur dus heus echt niet alles goed van wat er bij MVV gebeurt. Verder weet ik dat er velen, honderden mensen (o.a. van Veer Zien MVV) vaak zonder enige vergoeding bezig zijn om MVV te helpen. En dan komt er - leuk voor al die vrijwilligers - in een keer een wild om zich heen slaand populistisch figuur als jij, Napoleon, die simpelweg constateert dat alles kut is bij MVV. Applaus voor Napoleon. Hehe, eindelijk staat er iemand met een heldere visie op die het niet langer pikt. Gelukkig, eindelijk, jouw verfrissende en zeer gedurfde en genuanceerde visie "alles is kut bij MVV" is echt een duidelijke, verrassend heldere visie, iets waar MVV op kan voortbouwen.

"Alles is kut" is tegenwoordig een zeer gewaardeerde visie waar politieke partijen veel stemmers mee weten te trekken. Maar die partijen weten vaak niet duidelijk te verwoorden wat er dan wel moet gebeuren zodat het minder kut wordt. Het is oh zo gemakkelijk om alleen maar te zeggen dat iets kut is. Daar herkennen veel mensen zich in. Als je daartegen in opstand komt, met goede argumenten, krijg je te horen dat jij deel uitmaakt van de macht, het establishment, en dat je daarom geen recht van spreken hebt. Dat zegt Napoleon eigenlijk over mij: ik ben een van de klootzakken die de vooruitgang bij MVV in de weg staat. Mijn god, ik heb eens een kritisch bericht tegen Napoleon geliked en meteen ben ik een klootzak, een gevaar voor MVV. Dit is een omgedraaide wereld.

Napoleon, je bent in vrijwel al je bijdragen op dit forum negatief, afkrakend en warrig bezig. Volgens jou deugt er niks bij MVV. De selectie is volgens jou de slechtste van de afgelopen jaren (daarover verschillen we echt van mening; laten we hierover aan het einde van dit seizoen nog eens met elkaar spreken/discussiëren). Je zorgt met je populistische negatieve bijdragen ervoor dat de sfeer rond MVV nog negatiever wordt. Daar wordt ons clubje echt niet beter van. Potentiële sponsors die jouw zurige stukjes/meningen over MVV lezen zullen niet snel besluiten om echte sponsors te worden. Voorstellen tot verbeteringen bij MVV heb je niet. Ja, je hebt wel vage voorstellen (soms tussen de regels door), maar die zijn nietszeggend, niet concreet: er moet een ander bestuur komen, een nieuwe trainer, noem maar op. Kom maar op met je concrete voorstellen voor een nieuw bestuur, een nieuwe trainer (etc.) en de financiering daarvan. Als je daar goede ideeën over hebt, wil ik die graag - en dat meen ik echt helemaal oprecht - van je vernemen. Kom, mieljaar, eens een keer met opbouwende kritiek, waar MVV iets aan heeft. Ik word echt misselijk van je alleen maar negatieve praatjes over MVV.

Ook kun jij, Napoleon, er niet tegen als mensen kritiek op jouw bijdragen op dit mvvfans.nl-forum hebben. Kritiek accepteer je niet of vind je gezeur. Ik vond je bijdrage waarin je Nino Everaers als Judas/verrader aanwees bij het uit de selectie verwijderen van Nijs en Gunst erg ongelukkig. Anderen schreven hier al dat dat een domme bedenkelijke vorm van 'naming and shaming' is, waar Nino niet blij mee zal zijn. Ik heb er hier toen maar niks meer over geschreven, omdat ik het niet nodig vond jou verder af te kraken. Maar jij vindt nog steeds dat je Nino terecht als bron hebt gebruikt. Ongelofelijk. Je bent echt doof of blind voor kritiek. Jij verwijt Usta dat hij niet met kritiek kan omgaan. Nou, dat is de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet (ik bedoel met deze uitdrukking: de kritiek die jij op Usta hebt is kritiek die net zo goed voor jou geldt).

Ook ik maak me zorgen over MVV, ook ik vond de wissel van Holtby niet oké (ook al ken ik de gedachten van de trainer bij die wissel niet). Maar ik roep niet al na een paar verloren wedstrijden om het ontslag van Usta (MVV heeft daar trouwens geen geld voor). Het zijn lastige tijden en een frisse wind door de MVV-gelederen zou de club geen kwaad doen. Oké, misschien is die Usta wel een enorme klootzak, laten we zeggen een soort dictatoriale Napoleon Bonaparte. (Napoleon, wat jij allemaal afleidt uit Usta's Turkse komaf is, is uiterst dubieus, misschien wel racistisch!) Maar ik weet wel dat MVV in de laatste drie wedstrijden vaak prima, steeds beter spel heeft laten zien. Het publiek in ons stadion gaf dat ook te kennen tijdens en na afloop van de laatste twee thuiswedstrijden tegen Cambuur en Excelsior. Er zit duidelijk een stijgende lijn in het spel van MVV. Misschien is die Usta (ja, ik hoor ook veel negatieve verhalen over hem) toch niet zo'n slechte trainer...

Ach, ik heb verder ook helemaal geen zin meer om op je ongenuanceerde populistische aantijging(en) te reageren. Jouw gewoonte om alles van MVV af te kraken is zo gemakkelijk; opbouwende voorstellen leveren is zo moeilijk... Toch denk ik dat je nog steeds het beste voorhebt met MVV, Napoleon. Probeer nu eens met kritiek te komen waar MVV echt iets aan heeft. Met "dat alles kut is bij MVV" schiet MVV niets op. Kom met duidelijke verbetervoorstellen. Of ga in een of ander bestuur van MVV zitten.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Komopdieroeie, Medusa, San

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 06:27
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4301
Tja is dit mvv echt zo slecht?
Nee ik vind dat we steeds beter gaan voetballen.
En ja er zitten weer duizend coaches langs de lijn die het beter weten, dat klinkt vertrouwd was bij elsen namelijk niet anders.
Laat de mannen die er voor betaald worden hun werk doen! Kritiek hebben mag maar sommige mede forum bezoekers kraken dit mvv helemaal af.
Dat negatieve gedoe ben moe.
Ja natuurlijk mag je je mening hebben, maar bij sommige mensen hier heb ik het idee dat ze toch werkelijk zo een slecht leven hebben dat ze zich altijd maar negatief uitlaten. Get à Life!


Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 08:41 20 okt 2019 08:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4302
Het makkelijke van altijd positief zijn over MVV, is dat je zélf nooit met opbouwende kritiek en voorstellen hoeft te komen ( of heel summier). Je kunt het lekker aan anderen overlaten met de "mede" positieve vrienden, en de negatatieven beschuldigen van afbraak. Maar zélf achterover leunen in de luie stoel, om alle negatievelingen eruit te pikken.. Slaap lekker...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 08:49 20 okt 2019 09:05 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #4303

Schapendonk schreef : Het makkelijke van altijd positief zijn over MVV, is dat je zélf nooit met opbouwende kritiek en voorstellen hoeft te komen. Je kunt het lekker aan anderen overlaten met je "mede" positieve vrienden, en de negatatieven beschuldigen van afbraak. Maar zélf achterover leunen in de luie stoel, om alle negatievelingen eruit te pikken.. Slaap lekker...

Wie is er dan altijd positief over alles wat er bij MVV gebeurt? Ikke in elk geval niet. En ik leun ook niet achterover. Ik kom met opbouwende kritiek over bijv. de selectie van MVV en hoe de opstelling van MVV moet zijn. Dat zijn misschien heel domme voorstellen, maar het zijn wel opbouwend bedoelde voorstellen. Als je het daar niet mee eens bent, vind ik dat prima: betere voorstellen zijn welkom, graag zelfs! Van de negatievelingen hier hoor ik doorgaans gezeur en nooit voorstellen voor verbetering. Word wakker: zeur niet of eventjes, maar kom vooral met verbetervoorstellen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 08:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4304
Het moeilijke is, dat er iets moet veranderen, en dat het merendeel dat weet. Maar dat de meeste voorstellen of kritiek meteen de grond worden ingeboord. Er wordt niets "verdragen". Ik bedoel het niet persoonlijk naar jou Ben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 09:07
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4305
Toen Ron onze hoofdtrainer was moest er volgens velen ook iets veranderen. Nou, je kunt niet zeggen dat er niets is veranderd. De technische staf heeft een (op papier) betere invulling gekregen.

Ik geloof helemaal niet dat kritiek hier de grond in wordt gehoord en hetzelfde geldt voor voorstellen voor veranderingen. Het probleem is dat die kritiek vaak voortkomt uit onderbuikgevoelens en niet wordt ondersteund door concrete voorstellen. Ja Usta eruit of een nieuwe trainer. Of het hele bestuur eruit. Laten we daar, met de financiële positie van onze club, meteen mee beginnen. Het probleem is denk ik dat, diegenen die zich zien als de heilige verlosser en alles denken te weten over hoe MVV beleid zou moeten voeren, geen oog meer hebben voor nuance of realiteitszin en vaak geen enkele tegenspraak dulden. En dan Usta het verwijt geven dat hij een dictator is en daarbij de cultuur kaart spelen. Schieten we echt iets mee op als MVV zijnde. Sommigen zijn gewoon op een onvervalste klopjacht, en iedereen die niet meedoet is een jaknikkend kuddedier. Laat me niet lachen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden