MVV algemeen

18 okt 2019 10:47
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV algemeen #4276
Erg jammer dat wij de supporters (Waar de club van is..) niet te horen krijgen wat er speelt.
Zo blijft iedereen maar dingen roepen en weten we de feiten niet, erg jammer dit..
Kom gewoon naar buiten met de feiten, dan weten we hoe het zit.

Klaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 11:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4277
Gunst en Nijs zijn door MVV op non-actief gezet omdat MVV aanwijzingen heeft dat beide spelers binnen en buiten de groep tot opruiingen hebben aangespoord
MVV zegt hiervan concrete aanwijzingen te hebben .
De spelers Gunst en Nijs zeggen dat ze dit helemaal niet gedaan hebben maar dat ze juist positief met de groep omgaan en naar buiten toe treden
Sleutel figuur in deze is Nino Everaars , hij zou bij MVV dit verhaal bevestigd hebben en zou hebben verklaard dat Nijs en Gunst hebben hebben aangezet om met supporters en binnen de groep negatieve zaken te hebben aangekaart.

Echter verklaren Gunst en Nijs dat ze Nino helemaal niet hiertoe hebben aangezet. Die zelfde Nino heeft aangegeven dat hij in Januari wilde vetrekken bij MVV omdat hij toch geen kansen kreeg. Erg vreemd nu hij als getuige is gehoord door MVV en zijn verklaring mede MVV heeft doen besluiten om Gunst en Nijs op non-actief te zetten en ontslag aan te bieden dat diezelfde Nino afgelopen Vrijdag is ingevallen.

Dat MVV van Nijs en Gunst afwil is wel duidelijk, beide heren spelen niet en hebben een mening in de groep . En als je niet speelt kan ik me ook nog eens voorstellen dat t voor een speler best lastig is. Zelf ben ik geen fan van Nijs en vind ik Gunst ook niet de beste linksback . Dus dat beide niet spelen kan ik me ook nog iets bij voorstellen . Moet wel zeggen dat ik die Bonifazia ook geen geweldige linksback vind dus dat is geen verbetering.

Maar je hebt in een groep zowel in de breedte als in de diepte spelers nodig , Nijs en Gunst zijn voor de breedte , zijn wat ouder kunnen in een groep bepalend zijn , ook als je niet speelt kun je jonge spelers coachen . Gunst schijnt dit ook te doen , heel positief.
Alleen hebben we met een trainer te maken die geen tegenspraak duld ,dat zal in hun cultuur zitten waarschijnlijk. Want spelers met een mening zijn niet aan Usta besteedt en dat levert problemen op. Dat zag je ook destijds met Capa . Het is his way or no way ..

Usta kiest er voor om spelers op te stellen die niet voor hun mening uit durven komen , of die in houden ...dat is ook precies de reden waarom deze groep amper presteert...er zit geen body in ....de groep heeft geen leiders .. En iedereen met een afwijkende mening wordt ontslagen.
Wij als kleine club gaan hieraan kapot... Maar ik kan het Usta niet eens verwijten ...zo is Usta dat is zijn karakter en ik heb dat persoonlijk zelfs meegemaakt.Ik verwijt het diegene die deze man hebben aangenomen. Het is een garantie voor ellende . Zeker met de wetenschap dat je dit jaar een grotere en bredere groep had dan verleden jaar moest je juist een coach hebben die de gelederen weet te sluiten en iedereen belangrijk vind . Zeker omdat je geen 2de hebt . Nu hebben we voor een "dicator"gekozen die opgevoed is in een cultuur waarin vrouwen worden onderdrukt , zo'n persoon zal dat ook op een groep spelers ventileren , gewoon weg omdat hij niet anders kan of heeft geleerd .

MVV heeft echt de verkeerde besluiten genomen en ik hoop maar ( want er speelt van alles ook nog achter de schermen) dat we niet in verval gaan raken want onze financiele marge is filter dun. En zouden we zo maar onze buffer en onze opbouw in 1 seizoen kunnen verspelen .

Er is nu maar 1 juiste beslissing volgens mij dat is zowel Usta als Elsen op non actief zetten en rust in de club terug krijgen zodat we met deze "slappe"groep aan t voetballen krijgen . Ik zou voor de korte termijn Roger Reijners doorschuiven naar hoofdtrainer en ik zou op technisch directeur die positie even los laten en gaan zoeken naar een nieuw gezicht met nieuwe lijnen en met nieuwe contacten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand, Sjotelsplak, middenstip, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 12:37 18 okt 2019 12:56 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #4278
@Napoleon.

Dank voor je toelichting. Ik ben het voor delen met je eens. Echter, de aanname dat een en ander met cultuur te maken heeft vind ik onnodig en onzinnig. Dus omdat er in Turkije een megalomane dictator aan de macht is betekent dat dat elke Turk die leiding moet geven zo is. Kom op, dat is echt onzin. Evenals dat alle Hollanders gierig zijn en Limburgers achterbaks. En de link met 'een cultuur die vrouwen onderdrukt' en de opvoeding van Usta slaat natuurlijk ook nergens op. Alsof er een verband is tussen de positie van vrouwen in de islam en de trainer van MVV. Goeie genade. In die redenatie moeten we maar snel van alle jeugdtrainers af, die zullen voor een belangrijk deel katholiek zijn, en poeh kleine jongens en katholieken...

Is gewoon onnodig, want je verhaal waarom je Usta geen goede keuze voor MVV vindt is verder duidelijk en helder, zoals de meeste van je posts altijd prima onderbouwd zijn. Kan me ook deels in je verhaal vinden. Ik ben nog steeds benieuwd wat opruiing dan wel niet is, maar goed, daar zullen we nooit achter komen. Feit is dat het in beginsel allemaal een slechte zaak is dit gedoe, en het slecht afstraalt op Usta en de club in het algemeen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Kay, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 13:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4279
Charmeur, open communicatie met Elsen, laat me niet lachen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 13:24
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #4280
Napoleon bedankt voor je inside info, zo hoor je nog eens wat.
Kun je ons ook bijpraten wat er met clubicoon Sef Hounjet is of zou zijn?
bij voorbaat dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 13:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4281
De informatie die ik hier gepost hebt komt van diverse verschillende bronnen binnen MVV, zowel direct als indirect
Daarnaast staan er persoonlijk opvattingen en "aanbevelingen" van mezelf bij waarvan ik vind en ik denk een heleboel supporters waarin MVV verkeerde beslissingen heeft genomen.

Als er geen fatsoenlijke communicatie ontstaan er deze situatie , totaal onnodig denk ik en zonde voor de club

en dont blame the messanger , ik heb Nijs en Gunst niet op non-actief gezet en ik heb ook niet Usta en Elsen aan genomen of het probleem veroorzaakt !


Wordt tijd dat we eens 5 keer achter elkaar gaan winnen en de beloftes van de promotie naar de eredivisie gaan waarmaken dan hadden we dit gezeik niet of was het niet zo van belang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 17:42
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #4282
Of deze informatie klopt valt natuurlijk niet te controleren, dat er iets aan de hand is betreft nys en gunst snapt iedereen wel.

Maar om dit op een forum te posten, met de naam van Nino erbij? Vragen om nog meer onrust, ook naar de persoon Nino zelf is dit gewoon schadelijk. Al zou je gelijk hebben, ik zou dit persoonlijk niet doen, zeker tegenwoordig waar op social media alles al een eigen leven gaat leiden. Ik hoop maar dat je uiteindelijk ook gelijk hebt, anders zou ik het zeer onsmakelijk vinden.

De tijd zal leren wat er aan de hand is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ben Salemans, middenstip, jovkle, San

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 18:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4283

Zakelijk schreef : Of deze informatie klopt valt natuurlijk niet te controleren, dat er iets aan de hand is betreft nys en gunst snapt iedereen wel.

Maar om dit op een forum te posten, met de naam van Nino erbij? Vragen om nog meer onrust, ook naar de persoon Nino zelf is dit gewoon schadelijk. Al zou je gelijk hebben, ik zou dit persoonlijk niet doen, zeker tegenwoordig waar op social media alles al een eigen leven gaat leiden. Ik hoop maar dat je uiteindelijk ook gelijk hebt, anders zou ik het zeer onsmakelijk vinden.

De tijd zal leren wat er aan de hand is.


als de info niet zou kloppen zou ik hem er niet opzetten dat op de eerste plaatst
op de 2de plaatst , hebben jullie niet in de gaten dat onze club langzaam aan t wegglijden is door hoe de situatie nu is met de trainer , td en andere zaken..vorige week tegen Cambuur 3000 toeschouwers !!!!.
en ten derde Iedereen wil weten hoe het zit maar een naam mag je niet noemen ?! Wie beschadigd nu wie , beschadig ik of iemand of beschadigd Nino E . ( we zullen hem maar even zo noemen dan) Maxime G en Pieter N ?! Of heeft de MVV leiding hier een nog sterkere hand in .

Gaat allemaal uit komen de komende dagen !! hoop dat onze club er klaar voor is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 22:34
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #4284
Iets klopt er niet bij ‘mijn’ MVV. Ik denk dat heel veel van mijn mede-MVV-ers er net zo over denken. De mistgordijnen die de club laat optrekken, maken de onrust alleen maar erger. Ik kan niet beoordelen of vriend Napoleon alles helder kan over- en inzien, maar ik denk wel dat het goed zou zijn, wanneer de club een nieuwe enthousiaste dirigent zou krijgen die de club hernieuwd elan kan bezorgen. Alleen maar iets roepen.....dat helpt niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 11:10 19 okt 2019 11:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #4285
Je hebt helemaal gelijk mede forummer ZAKELIJK,ik vind dat napoleon hier grandioos de mist in gaat.
Napoleon dat je ,,openheid,,van zaken binnen het mvvse geeft is je goed recht,maar namen noemen in dit geval van nino vind ik totaal misplaatst.
Denk je nu echt dat dat nu alles peace en vree word door met naam en toenaam hier op het forum te voorschijn te komen maakt het de hele situatie er echt niet beter op.
Juist op het moment dat onze jeugdspelers hun talenten mogen vertonen, kijk naar last en nino zou het beter zijn om niet met deze negatieve info gebaseerd op een verhaal wel of niet waar naar buiten te komen.
Los van deze vind ik dat mvv grandioos de mist in gegaan is om fuat te benoemen tot hoofdcoach!
Jeetje wat was ik mij gisteren net als vele anderen aan het ergeren over zijn wissels.
Ik zie het voorlopig ook niet veranderen,maar blijf het net als in de tijd van zijn benoeming ergerlijk te vinden dat deze man hier de lakens aan het uitdelen is.
Ik vraag mij echt af of die twee anderen rob en rogier enige betekenis binnen het gebeuren van de technische staf hebben...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, San

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 11:44
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #4286

Tuor schreef : @Napoleon.

Dank voor je toelichting. Ik ben het voor delen met je eens. Echter, de aanname dat een en ander met cultuur te maken heeft vind ik onnodig en onzinnig. Dus omdat er in Turkije een megalomane dictator aan de macht is betekent dat dat elke Turk die leiding moet geven zo is. Kom op, dat is echt onzin. Evenals dat alle Hollanders gierig zijn en Limburgers achterbaks. En de link met 'een cultuur die vrouwen onderdrukt' en de opvoeding van Usta slaat natuurlijk ook nergens op. Alsof er een verband is tussen de positie van vrouwen in de islam en de trainer van MVV. Goeie genade. In die redenatie moeten we maar snel van alle jeugdtrainers af, die zullen voor een belangrijk deel katholiek zijn, en poeh kleine jongens en katholieken...

Is gewoon onnodig, want je verhaal waarom je Usta geen goede keuze voor MVV vindt is verder duidelijk en helder, zoals de meeste van je posts altijd prima onderbouwd zijn. Kan me ook deels in je verhaal vinden. Ik ben nog steeds benieuwd wat opruiing dan wel niet is, maar goed, daar zullen we nooit achter komen. Feit is dat het in beginsel allemaal een slechte zaak is dit gedoe, en het slecht afstraalt op Usta en de club in het algemeen.


Fraai stukje rioolratten-journalistiek van jou Napoleon.
Jij meent Nino Everaerts in een kwaad daglicht te stellen
En noemt allerlei bronnen waar jij info van hebt gekregen.
Als jij zo stellig bent van die info van jouw bronnen dan noem jouw bronnen ook bij naam, daar blijf je onduidelijk in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u San

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 11:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #4287

opadiehard schreef : Je hebt helemaal gelijk mede forummer ZAKELIJK,ik vind dat napoleon hier grandioos de mist in gaat.
Napoleon dat je ,,openheid,,van zaken binnen het mvvse geeft is je goed recht,maar namen noemen in dit geval van nino vind ik totaal misplaatst.
Denk je nu echt dat dat nu alles peace en vree word door met naam en toenaam hier op het forum te voorschijn te komen maakt het de hele situatie er echt niet beter op.
Juist op het moment dat onze jeugdspelers hun talenten mogen vertonen, kijk naar last en nino zou het beter zijn om niet met deze negatieve info gebaseerd op een verhaal wel of niet waar naar buiten te komen.
Los van deze vind ik dat mvv grandioos de mist in gegaan is om fuat te benoemen tot hoofdcoach!
Jeetje wat was ik mij gisteren net als vele anderen aan het ergeren over zijn wissels.
Ik zie het voorlopig ook niet veranderen,maar blijf het net als in de tijd van zijn benoeming ergerlijk te vinden dat deze man hier de lakens aan het uitdelen is.
Ik vraag mij echt af of die twee anderen rob en rogier enige betekenis binnen het gebeuren van de technische staf hebben...gr opa.



@Opa ,je moet niet zo zeuren. Je loopt hier altijd de klagen dat alles onder de pet wordt gehouden etc en nu val je hierover... man schei uit, openheid over zaken geven zonder dat de benadrukken heeft geen enkele zin. En wie in godsnaam is Nino E... een 18 jarige jeugdvoetballer die ligt te klagen dat hij niet speelt en aangaf in Januari MVV te willen verlaten ... man dan gaat ie toch.... Als voetballers die nog niks gepresteerd hebben op die leeftijd en in het leven zichzelf al zo geweldig vinden en een cruciale rol speelt in conflict MVV en Gunst en Nijs , die gasten moeten eens flink daar waarheid worden aangezet. Dat ze eerst maar eens hun schoenen moeten laten spreken en dan een recht hebben op een mening, en meer zeg en schrijf ik hier niet meer over !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 11:56 19 okt 2019 12:06 door Wiekeneer.
Wiekeneer
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
MVV algemeen #4288

Napoleon schreef : Er is nu maar 1 juiste beslissing volgens mij dat is zowel Usta als Elsen op non actief zetten en rust in de club terug krijgen zodat we met deze "slappe"groep aan t voetballen krijgen . Ik zou voor de korte termijn Roger Reijners doorschuiven naar hoofdtrainer en ik zou op technisch directeur die positie even los laten en gaan zoeken naar een nieuw gezicht met nieuwe lijnen en met nieuwe contacten


Ik wil even kort reageren op hetgeen je zegt over de enige juiste beslissing die momenteel overblijft. Ik heb van een uiterst betrouwbare bron die zich zeer dicht bij meneer Reijners bevind begrepen dat Reijners de taak van assistent trainer alleen op zich heeft genomen vanwege Usta. Deze heeft dan ook te kennen gegeven meteen te zullen vertrekken wanneer Usta op enige wijze wordt afgezet als hoofdtrainer. Met andere woorden, wil je af van Usta af dan ben je ook meteen Reijners kwijt. Hoe geweldig ik mij ook erger aan Usta en zijn aanpak, denk ik niet dat het nu de juiste beslissing is om hem af te zetten als trainer of te degraderen in functie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 12:28
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4289
Ja zwarte vogel, er klopt zeker iets niet bij de leiding (t.s. en directie) van MVV. Voor de wedstrijd was ik in gesprek met Sef Hoenjet, ik ken hem al 35 jaar,
we waren aan het praten over koeien en kalfjes. Plotseling kwam Penders aan gelopen, toen hij Sef zag kreeg hij een rood hoofd gelijk een tomaat, deed net of hij ons niet zag en liep door. Nou ken ik Penders ook al een hele tijd van bij standaard en was natuurlijk verbaasd. Sef is een keurige aimabele man en vroeg aan hem wat is dit nou! Sef zei ik kan niet alles zeggen want ik wil MVV niet beschadigen, maar ik moest af gelopen week bij Elsen op kantoor komen,
waar ik te horen kreeg, dat ik niet meer hoefde te komen. De redenen je gelooft het niet ik was te oud! Natuurlijk speelt hier meer in, maar zo gaat Elsen om met mensen wat al zolang bij Mvv werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2019 14:06
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #4290
Sef zei ik kan niet alles zeggen want ik wil MVV niet beschadigen, maar ik moest af gelopen week bij Elsen op kantoor komen,
waar ik te horen kreeg, dat ik niet meer hoefde te komen. De redenen je gelooft het niet ik was te oud! Natuurlijk speelt hier meer in, maar zo gaat Elsen om met mensen wat al zolang bij Mvv werken.


Hier zakt je toch de broek van af, ik dacht dat ze alleen bij Roda zo met clubiconen omgingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.503 seconden