MVV algemeen

20 okt 2019 09:07
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #4306

Schapendonk schreef : Het moeilijke is, dat er iets moet veranderen, en dat het merendeel dat weet. Maar dat de meeste voorstellen of kritiek meteen de grond worden ingeboord. Er wordt niets "verdragen". Ik bedoel het niet persoonlijk naar jou Ben.

Oh, een cultuurverandering bij MVV is mij ook welkom, Schapendonk. Er heerst bij MVV te veel een ons-kent-ons-cultuur of een old-boys-network...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, itsman, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 09:10
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #4307
Als ik MVV was pakte ik een sponsor die alleen maar onrust zaait, continu aan stoelpoten van bestuur en technische staf zit te zagen (al.jaren) en telkens ter meerdere eer en glorie vam zichzelf de vuile was buiten hangt bij zijn strot en schopte hem de businessruimte uit. Dan maar een reclamebord minder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 09:22
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4308
Eindelijk Ben,dank je wel. Op dit antwoord heb ik jarenlang gewacht, heb het zelf vaak genoeg aan gekaart, hier op het forum!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 09:47
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #4309

middenstip schreef : Eindelijk Ben,dank je wel. Op dit antwoord heb ik jarenlang gewacht, heb het zelf vaak genoeg aan gekaart, hier op het forum!

Bedoel je mijn reactie "Een cultuurverandering bij MVV is mij ook welkom, Schapendonk. Er heerst bij MVV te veel een ons-kent-ons-cultuur of een old-boys-network..."? Mijn tweelingbroer Frank zit sinds kort in een van de besturen van MVV. Misschien kan hij daar een verfrissende invloed hebben...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 09:58 20 okt 2019 09:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #4310
Fijn, dan kan hij misschien onze trainer bij de jeugd deponeren voor de rest van dit seizoen. Dan komen we misschien nog boven de 10 goals uit voor de zomer.

Ik wist trouwens niet dat Thal gestopt was, jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 10:37
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4311
Ja Ben. ik bedoel het mvv-old-boys-netwerk, of te wel de ene hand wast de andere!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 10:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4312
Hebben we het hier nu over het old-boys volunteer network? Want voor het geld zitten ze er echt niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 11:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #4313
Nee Jeoff, gelukkig er zijn ook vele die het goed menen met MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 11:34
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4314
@Ben Salemans


Ben ik zal proberen wat antwoorden te geven op je vragen

Op de eerste plaatst een opmerking... je schrijft en stelt dat ik dit een slechte selectie vind ?! Ik ga er vanuit dat jij je vergist ... Ik heb al meerdere malen aangeven dat deze selectie in breedte sterker is geworden . Overal vind ik dat we een betere groep hebben dan verleden jaar. Aankopen als die Fin en die Luxemburger daar gelaten want die voegen niks toe volgens mij. Wat ik wel in de selectie mis is body en dan in de vorm van persoonlijkheden , natuurlijke leiders. Ik heb de hoop een beete op Thibaut van Acker gevestigd, dat is een intelligente jongen en die straalt voetbal en rust uit. Met het op non actief zetten van Gunst en Nijs heeft de groep ervaring maar op mensen met een mening verloren. Voetballende kan ik de technische staf goed begrijpen want ik ben ook niet kapot van Nijs en Gunst ( en dat roep ik al jaren) maar voor de groep je hebt balans nodig en ook de jongens wat niet spelen moet je managen die kunnen toch een belangrijke functie hebben.

Op je vraag kom eens met een plan ..... Ben ik heb een plan en ik heb een idee. In een notendop hoe ik het zou aanpakken

Als algemeen directeur zou ik Mischa Rook halen van Willem II die naam ik heb al tig keer genoemd hier in het verleden. Hij toen bij top Oss gewerkt en met minimale middelen goede resultaten. Mischa is een alles kunner, is commercieel kan leiding geven is een oud voetballer en barst van de contacten. Daarbij geen enkele binding met MVV of verleden.

Technisch directeur zou ik Tom Daemen gaan maken , die zou in het begin samen met Mischa daar sturing aan moeten geven. Ik vind Tom een van de beste nieuwe mensen binnen MVV , een geweldige kerel die jong is maar talent heeft en die potentieel heeft. Maar op deze manier gaat Tom ( een gevoel) hier niet lang blijven . Tom is oud voetballer, snapt de kleedkamers ,snapt de supporters en snapt de sponsoren daarnaast heeft hij oog voor spelers en ziet hij .
Hij zal veel moeten leren maar samen met Mischa een geweldig tandem... Dan haalde in Kjell Knops terug.... de reden dat hij bij MVV weg gaat is omdat hij niks verdiend bij MVV ... die jongen heeft ook een gezin en er moet brood op de plank. Kjell is geen commercieel talent maar wel een goede vent een relatie bouwer een oud voetballer kent het klappen van de zweep en kan veel leren. Kjell moet samen met Tom en Mischa zorgen voor relatie beheer, scouting en commercieel light. Dan als financieel man benaderde ik Sacha van Wissen , wie hem nog kent oud rechtsback in de goede tijd van MVV , de jaren 90. Een super sportman nu runt hij een accoutants kantoor... groot netwerk , verstand van financieen en een persoonlijkheid en oud voetballer..., en ik zou daar graag Roger Dinjes bij willen hebben... dat is een prachtige kerel een man die durft te vragen die partijen bij elkaar brengt , sponsoren verbind... als toevoeging aan de commerciele kant en de relatie kant voor 1-2 dagen in de week Die 5 samen zouden een top team zorgen.
Allemaal prettige mensen om mee te werken en ik verzeker je ....dan promoveren we wel binnen 3 jaar. Daarom heen moet Reginald aan de club gebonden krijgen , zijn manier van werken is top zijn humor en gedreven heid hen je nodig en ook zijn soms drammerige karakter is goed... besluiten nemen. Reginald moet terug in die groep.

Zo zie je een beetje mijn ideen... We hebben geld nodig ...daar heb ik ook al over nagedacht. We missen nu een echte hoofdsponsor Naga Solar heeft meen ik voor 1 of 2 periodes akkoord geggeven voor 30.000 . Leuk dat we iets hebben maar we lopen nu al tussen de 30-60K mis op die post tel daarbij op de de ENCI is gestopt en Hansen Dranken minder doet en ga zo maar door.

Okay ik heb met 2 partijen eens voorzichtig gesproken , een partij is een aantal jaren geleden ook hoofdsponsor bij een BVO geweest maar zijn toen gestopt. De Directeur een hele goede bekende van mij heeft nu promotie gemaakt en is niet meer Directeur van alleen vestiging Venlo maar van heel Europa . Hij direct over hoofdsponsor schappen , investeringen etc .

De 2de daar heb ik in de jaren 90 , tien jaar mee samengewerkt die man is een oud toptennisser en heeft zijn vermogen verdiend in de fitness branche . Landelijk en interntionaal . Een mega bedrijf opgezet waar hij een tijdje geleden al zijn aandelen heeft verkocht met volgens de quote een geschat vermogen van meer dan 200 miljoen euro . Op dit moment is deze oud topsporter actief in bellegingen en investeringen. Hij zou met zijn kennis en netwerk van zo enorm toegevoegde waarde zijn. Heb recent met hem gesproken , hij is een echte winnaar een topzaken man maar luistert altijd naar een verhaal , kans op idee

Om zo mensen te benaderen en over te halen dan moet je een goed plan hebben maar als je een goed plan hebt dan luisteren ze echt naar je verhaal en dan moet je een Bert van Marwijk mee kunnen nemen die dan vanuit MVV kant gewicht in onze zaak kan leggen ... geloof me niet alleen gaan er duren open maar we kunnen stappen gaan maken . !!



Op naar de eredivisie
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 13:47
San
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #4315
Beste Napoleon

In het forum heb ik een stukje gelezen over een speler.
Diep treurig te lezen dat u hem als een Judas vernoemt,u doet uitspraken als een persoon die de gehele waarheid denkt te kennen, niet wetend met wat u hiermee aanricht.
Iedereen mag zijn mening uiten absoluut maar deze uitspraak accepteer ik niet. Als Speler weet je dat je reactie’s krijgt speelt goed of slecht geen problemen mee of wat ze ook schrijven of doen. Ben de laatste die daarop wat zegt

Maar deze uitspraak als moeder gaat me te ver
U heeft duidelijk de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Ga u ook niet uitleggen hoe het verhaal daadwerkelijk in elkaar zit daar voel ik me hier toe niet verplicht, u heeft uw verhaal gedaan prima niks mis mee.

Hoop wel dat u in dit forum te lezen u woorden terug draait betreft de Judas zou wel zo netjes zijn. Maar dat betwijfel ik.


Wens u nog menige mooie tijden bij mvv ,dat u als echte mvv fan in goede en slechte tijden achter u club blijft staan.

btw ik ga me niet verstoppen achter een gebruikersnaam.
Maar doe u de vriendelijke groeten en wens u een fijne zondag.

Mevr.Everaers moeder van
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 13:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #4316
Wat ik verder zou doen is een trainer zoeken die ervaring heeft in de KK divisie en die weet hoe je een team moet laten promoveren
Een must voor mij zou zijn dat die trainer dat proces als eens meegemaakt heeft.

Om de Geusselt weer vol te krijgen het volgende plan :

Daarnaast zou ik de volgende zaken doen

1) alle seizoenskaarthouders die de laatste 3 jaar een seizoenskaart hebben gehad en dit seizoen niet meer , deze mensen mogen voor mij voor de rest van het seizoen gratis naar binnen op de tribune waar ze toen ook zaten
2) alle sponsoren die de laatste 3 jaar zijn gestopt , deze sponsoren krijgen voor de rest van het seizoen het aantal plaatsten terug wat ze tijdens de sponsoring ook hadden. Dus had je 2 jaar geleden 2 stoelen bij MVV dan krijg je die ook terug . Had je alleen een bord dan krijg je daar bv een stoel voor terug tot einde van het seizoen.
3) Dan alle stadion verboden die kregen van mij een generaal pardon en kregen weer toegang tot het stadion , met dien verstande dat ze daar wel een bijdrage richting voor moeten doen ivm alternatief werk of iets te voordelen van de club en dan werd hun dossier gescharpt . Zand erover ..we beginnen opnieuw
4) Alle huidige seizoenskaarthouders kregen van mij 3 gratis tickets voor een wedstrijd naar keuze om iemand mee te nemen , samen per keer met 2 gratis drankjes per wedstrijd
5) Als laatste kregen Marcel en Huib voor mij een seizoenskaart voor het leven ! deze 2 mensen zijn de redders van onze club zijn in tijden dat niemand van het bestuur de uitwedstrijden wilde bezoeken gingen die 2 toch altijd maar de verre reis maken om ons clubje bestuurlijk te vertegenwoordigen, Iets wat ze jaren hebben gedaan en waarin ze MVV jaren netjes hebben vertegenwoordigd . Ik heb begrepen dat zonder vorm van communicatie deze mensen geen aanspraak meer mogen maken op deze kaarten . Dat zaken veranderen dat begrijpt iedereen maar niemand wordt iets verteld is niet begrijpen . Deze beide heren worden 2 ere-leden van MVV . Echte MVV toppers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 13:55
San
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #4317
Beste Napoleon

In het forum heb ik een stukje gelezen over een speler.
Diep treurig te lezen dat u hem als een Judas vernoemt,u doet uitspraken als een persoon die de gehele waarheid denkt te kennen, niet wetend met wat u hiermee aanricht.
Iedereen mag zijn mening uiten absoluut maar deze uitspraak accepteer ik niet. Als Speler weet je dat je reactie’s krijgt speelt goed of slecht geen problemen mee of wat ze ook schrijven of doen. Ben de laatste die daarop wat zegt

Maar deze uitspraak als moeder gaat me te ver
U heeft duidelijk de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Ga u ook niet uitleggen hoe het verhaal daadwerkelijk in elkaar zit daar voel ik me hier toe niet verplicht, u heeft uw verhaal gedaan prima niks mis mee.

Hoop wel dat u in dit forum te lezen u woorden terug draait betreft de Judas zou wel zo netjes zijn. Maar dat betwijfel ik.


Wens u nog menige mooie tijden bij mvv ,dat u als echte mvv fan in goede en slechte tijden achter u club blijft staan.

btw ik ga me niet verstoppen achter een gebruikersnaam.
Maar doe u de vriendelijke groeten en wens u een fijne zondag.

Mevr.Everaers moeder van
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Sandro, middenstip, jovkle, Kloeteklaos, mvvke4life, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 16:08
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #4318
Dat lijkt me dan in elk geval de bevestiging dat er een kern van waarheid in Napoleons verhaal zit..natuurlijk wel jammer dat er mensen gekwetst worden op deze manier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 17:19
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV algemeen #4319
@ Napleon Ik heb begrepen dat zonder vorm van communicatie deze mensen geen aanspraak meer mogen maken op deze kaarten . "

Om dit even recht te zetten. Er is wel communicatie geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 17:27
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
MVV algemeen #4320
Daar heet m.i. Napoleon de ballen niet voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u San

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden