MVV algemeen

11 okt 2019 16:30
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV algemeen #4261

hindriks schreef :
Bij de wedstrijd tegen Helmond waren we genoodzaakt om geen uitsupporters te faciliteren. Een bijzondere pijnlijke maatregel. En ik wil het niet hebben over de hoge eisen die Helmond ons oplegde. Bij de uitwedstrijd in Den Bosch werd de wedstrijd even stil gelegd doordat vuurwerk op het veld kwam. Dat was de tweede keer dat in kort tijdbestek gebeurde. Dit soort incidenten kan de club tussen de €10.000 en €15.000 gaan kosten. Dit zijn boetes opgelegd door KNVB en kosten voor schade in het stadion. Dat zijn bedragen die wij niet kunnen missen. Het is enorm wrang dat aan de ene kant supporters via Veer Zien MVV geld beschikbaar stellen voor onze club terwijl we aan de andere kant veel geld kwijt zijn aan boetes. Dat geld hadden we echt liever in de club gestoken.


Fijn om te stellen dat supporters MVV boetes kosten. Wat schetst mijn verbazing:

MVV zorgt zelf ook door onvermogen / on-professionaliteit voor 2500,- aan boetes. Bedragen die voorkomen hadden kunnen worden.

www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb...80%93-4-oktober-2019 1250,-
www.knvb.nl/downloads/bestand/19708/186-...-dordrecht-mvv-en-az 250,-
www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb...0%93-11-januari-2019 1000,-

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2019 16:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV algemeen #4262
Kom maar op met de roodwitte bril verwijten, maar denk dat mvv aan de helft van die boetes niets kan doen (commandoruimte moet verhuurder stadion voor zorgen, neem aan dat boetes op gemeente verhaald worden). En de boetes voor geen jeugdcoach is waarschijnlijk een gecalculeerd financieel besluit. Boete is goedkoper dan die coach in dienst hebben. Blijft er maar één boete over, dat ze iets niet gemeld hadden. Dat is inderdaad onnodig.

Daarnaast is het gewoon een drogreden natuurlijk, dat mvv niet op de ene plek graag boetes zou mogen besparen omdat op de andere plek ook wel eens een boete is ontvangen. Zo kom je nooit verder als je bij alle kritiek alleen naar de ander wijst. Al kreeg mvv drie ton aan boetes door eigen amateurisme, blijven de boetes van vuurwerk op het veld gooien alsnog onnodig. Ik houd wel van een fakkeltje, maar die hoort niet op t veld.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2019 00:25
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV algemeen #4263
Ik ben pissig over de aankondiging in deze blog om het beleid voor de uitwedstrijden te veranderen. Sinds 2010 hebben supporters een historie met bestuur/directie op de schaal van het het negeren van het ons tot en met compleet beledigen van supporters. Sinds 2013 bestaat het Supportersoverleg en toch moet het Supportersoverleg de meest ingrijpende beleidswijziging van de laatste jaren lezen in een blog. Deze directie heeft nooit een initiatief voor een gesprek met het Supportersoverleg genomen, zelfs voor een belangrijk onderwerp als de uitwedstrijden worden wij niet uitgenodigd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2019 17:13 17 okt 2019 17:13 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2019 18:04
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #4265

Boer458 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20191017_0012814...ev-komt-dat-schot-12


Pieter Nijs exit


Als je niet respectvol met je spelers om gaat (weet van een jeugdtrainer dat dit het geval is) is het zeer triest.
Lang heb ik ondanks zijn vreemde opstellingen en wissels Usta het voordeel van de twijfel gegeven, maar voor mij mag hij nu echt de eer aan zichzelf houden en opstappen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2019 19:21
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #4266
Voelt een beetje als Capa en Tobiasen. Hopelijk ligt het ditmaal niet aan de trainer.

Pieter was een behoorlijk aantal seizoenen een gewaardeerde middenvelder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2019 19:54
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #4267
Nog steeds is me onduidelijk wat gebeurd is, dus ik kan nog steeds niet oordelen wie de schuldige is. Delait weet het blijkbaar ook niet, al zegt dat in principe niks. Maar goed, hoe het ook zij, Nys is 5 jaar lang een vaste en gewaardeerde kracht geweest en heeft meer dan 100 wedstrijden voor de club gespeeld. Zou op basis daarvan zonde en niet chique zijn als hij nu door de achterdeur de club zou moeten verlaten. Maar goed, eerst maar eens horen wat er daadwerkelijk aan de hand is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2019 21:48
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #4268
Over twee maanden is er van onze club.. helemaal niets meer over!! Wat noe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 08:17
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #4269
Usta droet, Guido Brepoels d'rin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 08:53
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV algemeen #4270
Vindt het een beetje makkelijk om nu weer te gaan roepen Usta out en weet ik wat allemaal. Waarom niet eerst het echte verhaal aanhoren? Als dan blijkt dat het belachelijk en de schuld van Usta is, heeft iedereen zeker gelijk om zo een dingen te roepen. Misschien konden Nys en Gunst het wel helemaal niet verkroppen dat ze niet speelden? Overigens volledig terecht, aangezien ze beide veel betere concurrenten hebben voor hun positie. Nys is al lang niet meer wat het was (net zoals Ippel) en Gunst heeft nooit het verwachte waargemaakt, zie maar hoe snel hij voorbijgestreefd is door concurrenten.

Ik hoor overigens van niemand iets over onze clubheld Sef Hoenjet? Als het waar blijkt te zijn dat deze zijn spullen heeft moeten pakken, kunnen we wat mij betreft beter roepen bestuur OUT (diegene wat hier verantwoordelijk voor is) ipv Usta out. Iemand die hier meer info over heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 10:11
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4271
Ik denk dat er te veel geroepen wordt. Dat veroorzaakt ook onrust. Eerst de feiten boven water krijgen. Het kan zomaar zijn dat deze speler zich zelf een aparte status had gegeven binnen het team. En er is nu eenmaal een nieuwe trainer met nieuwe ideeën en daar zal je in mee moeten. Als ik een nieuwe baas krijg zal ik me daar ook in moeten aanpassen.
Maar conclusies kunnen we pas trekken als we van twee kanten de feiten weten. En dat weten we hier niet.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 10:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #4272
Kom op Nys is toch geen lastig type, een beetje trainer bespreekt respectvol met zijn routiniers wat hun rol is. En mensen zeggen nu wel er zijn betere spelers, maar je hebt ook ervaring nodig, als we tenminste nog mee dachten te willen doen voor iets dat op playoffs lijkt.
Vanuit zijn eigen staff wordt al sinds de voorbereiding gezegd dat Usta er een zooitje van is aan het maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 10:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV algemeen #4273

SintServaos schreef : Usta droet, Guido Brepoels d'rin



Los van alle polemiek over Nys en Gunst en Hoenjet: ik zou heel graag Brepoels eens bij MVV willen zien. Geen idee of de resultaten beter zouden zijn, maar het voetbal zou in ieder geval veel verzorgder zijn, verwacht ik.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 10:23
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #4274
Het zal wel om de centen gaan ,kunnen ze die 2 contracten ontbinden ( Nys en Gunst ) levert dit vlug 50.000 euro op ,is het gat gedicht door de de tegenvallende bezoekers aantallen de eerste thuis wedstrijden van dit seizoen .

Dagblad De Limburger meldt inmiddels er is een onwerkbare situatie ontstaan met Gunst en Nys , Hier hoor je als supporter nooit meer iets over alleen de contracten zijn ontbonden met goed vinden van alle betrokkene .

Zou netjes zijn om Pieter Nys afscheid te laten nemen na meer dan 100 wedstrijden gespeeld te hebben bij MVV-Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2019 10:30
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #4275
Mischien kunnen we vanavond antwoorden verwachten. Anders de antwoorden zelf gaan halen. Open communicatie....my ass

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden