MVV algemeen

20 aug 2019 17:19
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #4141
Ik vraag me af: waarom kan MVV hier niet meteen en duidelijk over communiceren? Waarom moet je de voortgang bij de site van Eric Sour vernemen? Duidelijkere en snellere communicatie zou een hoop onnodige wrevel wegnemen!
INTERNE MARKETING aub!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 18:09 20 aug 2019 18:12 door 007.
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #4142
En dan is je stoeltje schoon en dan krijg je dit. Zou schandalig zijn als dit door het schoonmaakbedrijf is gedaan.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 18:30 20 aug 2019 18:33 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #4143
Het lijkt me dat het door een of andere buitenlander geschreven is, want om nou te zeggen dat het er in normaal/goed/duidelijk Nederlands opgeschreven staat; nee, absoluut niet. Het lijkt alsof er staat: Fovza Roola JC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 19:02
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV algemeen #4144
Betreffend bedrijf is pas op woensdag gebeld door MVV met de vraag of ze de stoeltjes zouden kunnen poetsen in de komende periode. Lijkt me vooral een late oproep van de kant van MVV, je kunt niet verwachten dat een bedrijf ad-hoc 8.000+ stoeltjes kan poetsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 19:04 20 aug 2019 19:06 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4145

007 schreef :

En dan is je stoeltje schoon en dan krijg je dit. Zou schandalig zijn als dit door het schoonmaakbedrijf is gedaan.

Nop. De stoeltjes en tribune worden vaker schoongemaakt door taakstraffers. Ook door taakstraffers uit de omgeving parkstad. Dus tja...dan roep je zoiets wel op je af als MVV zijnde...En met schoonmaken bedoel ik bekertjes, en plastic opruimen etc...maar schijnbaar was er een picasso bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u 007

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 14:12
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #4146
Heel professioneel van MVV om weer nergens op te reageren.

Ik heb het dan voornamelijk over de staat van het stadion, Gewoonweg goor te noemen.
Stoeltjes die zo smerig zijn dat zitten gewoon geen optie is.
Ongeacht wat de reden is kun je gewoon je excuses aanbieden.
Maar dat gaat te veel gevraagd zijn van MVV.

1 ding weet ik zeker, mocht er ooit iemand van MVV bij mij thuis komen, dan zal hij moeten betalen om binnen te komen en dan schijt ik eerst op de stoel waar hij moet gaan zitten. Kijken hoe het voelt om als betalende klant op de stront te moeten zitten.

Ooh ja werk die websites eens bij, de persoon die dat bij MVV doet werkt volgens mij 1 dag in de maand. Of ze hebben het goedkoopste support package gekocht wat er bestaat en die staat maar 1 website update per maand toe staat. Vorige week stond er nog de eindstand van vorig seizoen op. die hebben ze nu wel weg gehaald maar de recente resultaten zijn niet te vinden.


WAT 'N LEUKE REACTIE, MVV SUPPORTER!!!! IK ZOU WEL EENS WILLEN ZIEN HOE HET IN JOUW HUISHOUDEN ERAAN TOEGAAT!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 14:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4147
Het wordt weer tijd voor staantribunes. Dan is dit uit de wereld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 15:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #4148
@jovkle

Denk je nu serieus dat er bij mij thuis modder op mijn bank ligt? En dat ik vervolgens ga zeiken over stront en modder bij MVV?

Mijn post / reactie is nutteloos / respectloos.
Echter jou reactie voegt al helemaal niks toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 17:59
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #4149
Mooi gelikt filmpje van Tommie Daemen. Wel vaak dezelfde gezichten:). Hopelijk zijn de sponsors in de "watten" gelegd. En zo hoort het ook.
Hopelijk heeft dit rendement. Wan hier draait het natuurlijk wel om... in betaald voetbal gaat het om de money. En wil usmvvke kwaliteit op het veld, willen we hier resultaten zal het budget omhoog moeten. En hopelijk krijgt de commerciële afdeling van usmvvke dit voor elkaar. Dragen de sponsors usmvvke een warm hart toe en wordt dit niet alleen vertaald met mooie woorden.
Ben bang dat het voor dit seizoen wel alweer te laat is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 18:24
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #4150
Ik ben blij weer dat het seizoen is begonnen... maar heb geen hoge verwachtingen.
De organisatie MVV kan geen stappen zetten... dit is duidelijk merkbaar op verschillende gebieden:
- Website wordt niet goed bijgehouden,
- Communicatie is zeer zwak,
- Klantvriendelijkheid ontbreekt, ieder jaar problematiek met schone stoeltjes,ieder seizoen dezelfde klachten inzake beveiligers, klantonvriendelijke entree, verplichte buscombi's, geen voortuitgang met binding van supporters
- Op sponsorgebied zie ik en merk ik geen vooruitgang, onder meer geen shirtsponsor
- Geen vooruitgang met rendement jeugdopleiding
- Geen vooruitgang in professionele begeleiding... hoe zit dat met bv. een voedingdeskundige, of mentale begeleiding van de spelers

Volgens mij heeft Paul Penders nogal wat verbeterpuntjes :) … en wat ik dan schandalig vind is dan roepen... binnen twee jaar willen we promoveren...
Graag wat realiteitszin. Dit is geen ambitie uitspreken, maar mensen misleiden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 20:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV algemeen #4151

Ekstertjj schreef : Het lijkt me dat het door een of andere buitenlander geschreven is, want om nou te zeggen dat het er in normaal/goed/duidelijk Nederlands opgeschreven staat; nee, absoluut niet. Het lijkt alsof er staat: Fovza Roola JC.


Lijkt me duidelijk: onze grote vriend, de Zwitserse Rus uit Qatar, Corrupt-taev is begonnen aan zijn taakstraf! 49284 jaar de stoeltjes poetsen in ons stadion en de grassprietjes van ons kunstgras met een nagelschaartje bijknippen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, 007

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 09:24 24 aug 2019 09:25 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #4152
Dan huur je commerciële medewerkers in en dan heb je na 2 wedstrijden nog niet eens een shirtsponsor...
En dan ook nog een hoop onzin die Penders uitkraamt: ‘de toeristenbranche heeft geen affiniteit met voetbal’. En ‘in Maastricht is het lastig zoeken naar shirtsponsors’ Terwijl Vancansoleil gewoon shirtsponsor is geweest en die geweldige commerciële mensen ook buiten Maastricht zouden kunnen rondkijken.

En waarom wordt er zwz niet beter gebruik gemaakt van het massatoerisme in Maastricht. Studenten zijn te porren voor een avondje MVV, dat hebben we al gezien. Waarom niet proberen om toeristen die in Maastricht komen naar de Geusselt te krijgen..toeristen bezoeken de domste attracties..dan moet MVV toch ook wel lukken. Liggen er bv folders bij de VVV, of bij het naastgelegen hotel, staat MVV bij de toeristeninfo op het net?
Ik zeg niet dat het per definitie werkt, maar niet geschoten is altijd mis.

De resultaten, het ontbreken van een shirtsponsor en de woorden van penders geven me echt geen enkel vertrouwen in het huidige old boys network dat bij MVV aan het roer is. Misschien wordt het wel tijd voor volledig schoon schip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 10:48 24 aug 2019 10:55 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV algemeen #4153
Je haalt 'n paar goede dingen aan die Penders gezegd heeft.

Ons kent ons omgeving, niet out of the box denken, te weinig creativiteit. Een aantal kreten die naar voren komen uit alle zaken die wel of juist niet gebeuren op kantoor en op technisch/commercieel, marketing gebied. Ze zijn goedwillend, dat zeker. Zouden ze voor hun werkzaamheden ruim beloond worden, mogen ze daar echter ook op afgerekend worden. Op dit moment een vaste kracht worden in top kkd of eredivisie is lichtjaren weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hugo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 11:30 24 aug 2019 11:51 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #4154

Hill28 schreef : Dan huur je commerciële medewerkers in en dan heb je na 2 wedstrijden nog niet eens een shirtsponsor...
En dan ook nog een hoop onzin die Penders uitkraamt: ‘de toeristenbranche heeft geen affiniteit met voetbal’. En ‘in Maastricht is het lastig zoeken naar shirtsponsors’ Terwijl Vancansoleil gewoon shirtsponsor is geweest en die geweldige commerciële mensen ook buiten Maastricht zouden kunnen rondkijken.

En waarom wordt er zwz niet beter gebruik gemaakt van het massatoerisme in Maastricht. Studenten zijn te porren voor een avondje MVV, dat hebben we al gezien. Waarom niet proberen om toeristen die in Maastricht komen naar de Geusselt te krijgen..toeristen bezoeken de domste attracties..dan moet MVV toch ook wel lukken. Liggen er bv folders bij de VVV, of bij het naastgelegen hotel, staat MVV bij de toeristeninfo op het net?
Ik zeg niet dat het per definitie werkt, maar niet geschoten is altijd mis.

De resultaten, het ontbreken van een shirtsponsor en de woorden van penders geven me echt geen enkel vertrouwen in het huidige old boys network dat bij MVV aan het roer is. Misschien wordt het wel tijd voor volledig schoon schip.


Ik blijf het sowieso raar vinden dat een stad als Maastricht met ruim 120.000 inwoners geen stadion heeft, en geen toeschouwersaantallen kan bereiken van pakweg 20.000 ofzo.
In Enschede wonen er rond de 155.000 mensen en die hebben ook een stadion waar er elke 2 weken bijna 30.000 in zitten, en bijv. in Almelo (wat daar om de hoek ligt) hebben ze ook het stadion super mooi gerenoveerd en vernieuwd en zitten er ook meer dan bij MVV terwijl er in Almelo maar 70.000 mensen wonen.
Ze kunnen niet zeggen dat het 'te druk' is in zuid-limburg en dat ze bovenop elkaar zitten etc. etc. Almelo En Enschede zitten ook bijna op elkaar en Nijmegen en Arnhem ook. Ik vind het echt treurig dat zo'n mooie grote stad als Maastricht met genoeg inwoners maar zo weinig toeschouwers naar MVV kan krijgen (ook in de eredivisie lukte dat niet) MVV hoort imo gewoon een stadion te hebben waar er minstens 15.000/20.000 in kunnen.
Ik heb dit gevoel al jaren trouwens en nu ik Hill zo hoor over het proberen te lokken van toeristen en studenten en waarom ze dat niet doen etc. vond ik het wel eens tijd om mijn gevoel ook uit te spreken wat betreft de capaciteiten van het stadion en de toeschouwersaantallen.
Ik heb altijd gevonden, maar misschien komt dat ook omdat, sinds ik voor het eerst in Maastricht kwam eind 2001, Maastricht mijn favoriete/lievelingsstad is geworden, dat zo'n prachtstad als Maastricht eigenlijk ook een prachtclub verdiend. Een club alá Liverpool of Dortmund. MVV is een leuke club maar eigenlijk te klein (vind ik) een stad als Maastricht hoort een club te hebben die eens in de zoveel tijd europees voetbal speelt (zoals 20 km verderop Racing Genk dat ook geregeld doet) maar het zal wel met financiele middelen en andere beperkingen te maken hebben. Ik zal het wel te groots/onrealistisch zien allemaal (heb ik wel vaker last van ;) ) het is gewoon dat ik clubs waar ik van hou, zoals MVV dat ook is, die gun ik zoveel meer dan wat ze nu hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 11:43
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #4155

Ekstertjj schreef :

Hill28 schreef : Dan huur je commerciële medewerkers in en dan heb je na 2 wedstrijden nog niet eens een shirtsponsor...
En dan ook nog een hoop onzin die Penders uitkraamt: ‘de toeristenbranche heeft geen affiniteit met voetbal’. En ‘in Maastricht is het lastig zoeken naar shirtsponsors’ Terwijl Vancansoleil gewoon shirtsponsor is geweest en die geweldige commerciële mensen ook buiten Maastricht zouden kunnen rondkijken.

En waarom wordt er zwz niet beter gebruik gemaakt van het massatoerisme in Maastricht. Studenten zijn te porren voor een avondje MVV, dat hebben we al gezien. Waarom niet proberen om toeristen die in Maastricht komen naar de Geusselt te krijgen..toeristen bezoeken de domste attracties..dan moet MVV toch ook wel lukken. Liggen er bv folders bij de VVV, of bij het naastgelegen hotel, staat MVV bij de toeristeninfo op het net?
Ik zeg niet dat het per definitie werkt, maar niet geschoten is altijd mis.

De resultaten, het ontbreken van een shirtsponsor en de woorden van penders geven me echt geen enkel vertrouwen in het huidige old boys network dat bij MVV aan het roer is. Misschien wordt het wel tijd voor volledig schoon schip.


Ik blijf het sowieso raar vinden dat een stad als Maastricht met ruim 120.000 inwoners geen stadion heeft, en geen toeschouwersaantallen kan bereiken van pakweg 20.000 ofzo.
In Enschede wonen er rond de 155.000 mensen en die hebben ook een stadion waar er elke 2 weken bijna 30.000 in zitten, en bijv. in Almelo (wat daar om de hoek ligt) hebben ze ook het stadion super mooi gerenoveerd en vernieuwd en zitten er ook meer dan bij MVV terwijl er in Almelo maar 70.000 mensen wonen.
Ze kunnen niet zeggen dat het 'te druk' is in zuid-limburg en dat ze bovenop elkaar zitten etc. etc. Almelo En Enschede zitten ook bijna op elkaar en Nijmegen en Arnhem ook. Ik vind het echt treurig dat zo'n mooie grote stad als Maastricht met genoeg inwoners maar zo weinig toeschouwers naar MVV kan krijgen (ook in de eredivisie lukte dat niet) MVV hoort imo gewoon een stadion te hebben waar er minstens 15.000/20.000 in kunnen.


Mvv speelt al 20 jaar geen eredivisie en die clubs die jij noemt trokken die aantallen 20 jaar geleden ook niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden