MVV algemeen

24 aug 2019 12:20 24 aug 2019 12:21 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #4156
Dat komt puur door de mentaliteit. De achterhoekers en Friezen etc. zorgen dat ze met grote getalen naar het stadion komen, om zo hun club naar de eredivisie te loodsen. In Maastricht gaat het andersom. Hier wil men eerst prestatie zien, en dan komt men pas kijken. De omgedraaide wereld. Dat is altijd al zo geweest. Zie de Graafschap, Twente en Cambuur maar ook NAC Breda.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 15:15
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4157
Hèhè eindelijk de website bijgewerkt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 20:22
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV algemeen #4158
Voor de geïnteresseerden: in zijn blog bespreekt Paul Penders recente thema’s die hier op het forum voorbij zijn gekomen. Van vieze stoeltjes (incl. excuses) tot een verhoogd bod op twee spelers die MVV wil hebben. En van het ontbreken van een hoofdsponsor tot de verkoop van de kaartjes voor Roda.

www.mvv.nl/nieuws/blog-6-wat-speelt-er-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 11:09
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
MVV algemeen #4159

M.V.V. 1902 schreef : Voor de geïnteresseerden: in zijn blog bespreekt Paul Penders recente thema’s die hier op het forum voorbij zijn gekomen. Van vieze stoeltjes (incl. excuses) tot een verhoogd bod op twee spelers die MVV wil hebben. En van het ontbreken van een hoofdsponsor tot de verkoop van de kaartjes voor Roda.

www.mvv.nl/nieuws/blog-6-wat-speelt-er-1


Goed en realistisch verhaal van Penders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 11:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #4160
Ik heb de blog van Penders gelezen en vind het jammer dat hij niet meer zegt over de problemen die hier aangekaart worden. Een excuus is altijd prettig en word zeker ook aanvaard. Echter is dit niet het eerste jaar dat dit fout gaat. Al 4 -5 jaar achter elkaar. Een excuus ieder jaar gaat niet de oplossing zijn.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een afspraak te maken met een poetsbedrijf om jaarlijks te komen poetsen. plan dit vooruit. maak afspraken dat er 2 weken voor de eerste thuis wedstrijd gestart word en dergelijke. Dit kan nooit een moeilijk probleem zijn om op te lossen.

Dan de Website, Net zoals het Stadion is dit je visite kaartje, zorg aub dat dit bijgewerkt word. Ook dit kan in mijn ogen niet moeilijk zijn om op te lossen.
Iedereen kan een stuk tekst kopiëren en plakken. Ik heb liever dat er iets staat in plaats van niets.

Ik moet wel aangeven dat ik blij ben met de post van Penders, beter iets dan niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 14:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #4161

mvv supporter schreef : Ik heb de blog van Penders gelezen en vind het jammer dat hij niet meer zegt over de problemen die hier aangekaart worden. Een excuus is altijd prettig en word zeker ook aanvaard. Echter is dit niet het eerste jaar dat dit fout gaat. Al 4 -5 jaar achter elkaar. Een excuus ieder jaar gaat niet de oplossing zijn.

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een afspraak te maken met een poetsbedrijf om jaarlijks te komen poetsen. plan dit vooruit. maak afspraken dat er 2 weken voor de eerste thuis wedstrijd gestart word en dergelijke. Dit kan nooit een moeilijk probleem zijn om op te lossen.

Dan de Website, Net zoals het Stadion is dit je visite kaartje, zorg aub dat dit bijgewerkt word. Ook dit kan in mijn ogen niet moeilijk zijn om op te lossen.
Iedereen kan een stuk tekst kopiëren en plakken. Ik heb liever dat er iets staat in plaats van niets.

Ik moet wel aangeven dat ik blij ben met de post van Penders, beter iets dan niets.



Ga bij MVV werken aub. Want aan je verhaal te horen kun jij wel alles perfect regelen.
MVV heeft gewoon beperkte middelen en dan moet je keuzes maken tussen bepaalde dingen.
Kun je niet alles zo doen wat supporters willen.
Ik heb liever een leuke selectie wat leuk voetbal laat zien.
Dan dat ik me zorgen maak om een fucking site wat niet bijgewerkt is. Of om stoeltjes wat ze pas te laat regelen omdat andere dingen belangrijker zijn.
Wat moet hij dan nog meer uitleggen van de stoeltjes trouwens? Moet hij in zijn hele blog daarover praten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 10:13
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #4162
jij werkt zeker in de frituur? Ja daar is reclame en uitstraling niet zo belangrijk.
Je vaste klanten komen ongeacht de staat van je zaak. net zoals de 2500 vaste MVV supporters.
Maar de andere 5000 die je straks in de ere hard nodig hebt zijn een stuk moeilijker te overtuigen.
Maar zo kunnen we hier nog jaren doorgaan.......................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 10:14
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #4163
Even over het volgende, dit stuk van ron elsen stond in de mvv gazet, is dit al niet meer van toepassing?? Of speelt dit nog??

Ron elsen in de mvv gazet;

'Er lopen georiënteerde gesprekken met een grote club. "een buitenlandse of een nederlandse club, daar kan ik nog geen mededelingen over doen", zegt elsen. "en nee, voor de goede orde, we gaan MVV niet verkopen. De authenticiteit van de club blijft gewaarborgd". Hoe de samenwerking met een dergelijke topbclub word geconstrueerd is nog niet bekend.

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 10:32 26 aug 2019 10:33 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
MVV algemeen #4164

mvv supporter schreef : jij werkt zeker in de frituur? Ja daar is reclame en uitstraling niet zo belangrijk.
Je vaste klanten komen ongeacht de staat van je zaak. net zoals de 2500 vaste MVV supporters.
Maar de andere 5000 die je straks in de ere hard nodig hebt zijn een stuk moeilijker te overtuigen.
Maar zo kunnen we hier nog jaren doorgaan.......................


Je hebt gelijk in je punten, maar je moet ook realistisch blijven, Jaqcues probeert dat ook een aantal keren uit te leggen.
MVV zit gewoon met een heel klein kantoor team, denk zelf dat een greenkeeper ploeg bij een andere club al groter is. Die mensen doen hun best, maar kunnen net de operationele taken aan, MVV geeft aan verder er niet in te investeren ( is een keuze, voetbal op 1 ) dus dan is het logisch dat er steken vallen. Of dat de juiste keuze is valt natuurlijk over te discuseren. Maar om daar steeds maar op te blijven drammen zet alleen onze club in een slecht daglicht. Sommige realiseren niet hoe MVV bezuinigd heeft om te overleven, er was/is praktisch niks meer over van een professionele voetbalclub en langzaam word dat weer opgebouwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Tuor, Lassie80, jovkle, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 11:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4165

Ster_Drager schreef : Even over het volgende, dit stuk van ron elsen stond in de mvv gazet, is dit al niet meer van toepassing?? Of speelt dit nog??

Ron elsen in de mvv gazet;

'Er lopen georiënteerde gesprekken met een grote club. "een buitenlandse of een nederlandse club, daar kan ik nog geen mededelingen over doen", zegt elsen. "en nee, voor de goede orde, we gaan MVV niet verkopen. De authenticiteit van de club blijft gewaarborgd". Hoe de samenwerking met een dergelijke topbclub word geconstrueerd is nog niet bekend.

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk


Er is een zoektocht gaande naar samenwerkingspartners, nu een specifieke taak van onze fulltime TD. De concrete onderhandelingen met een specifieke club zijn afgeketst zei Ron tijdens het Supporterscafe. Of dat die club is van in de MVV Gazet, geen idee eigenlijk.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 11:58
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4166
Lijkt me wel ja, ook al zorgt dit stuk in de mvv gazet nu wel voor verwarring.
Ik ga er dan vanuit dat rc genk definitief einde samenwerking is?

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 12:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV algemeen #4167
Ik denk dat je dat soort dingen nooit al te zwart-wit moet zien. Samenwerking met Genk zal voorlopig op een laag pitje staan, zeker het wat officiëlere deel waar men in de winter nog dacht allerhande zaken samen op te pakken. Maar het is de voetballerij, opportunisme is de leidraad, als er morgen toevallig iemand anders bij Genk over de portefeuille samenwerkingsverbanden gaat, kan het zo weer in leven geblazen zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 20:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #4168

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2019 12:36
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #4169
Er wordt op dit forum veel geklaagd over de slechte communicatie bij MVV. Terecht maar ik neem aan dat dit de drukste periode van het jaar is (alle informatieverwerking mbt seizoenskaarten, nieuwe spelers, vakanties) dus ik heb er tijdelijk wel begrip voor. Ik snap dat de prioriteiten voor MVV even elders liggen en neem aan dat de communicatie-manager meeleest en professioneel genoeg is om deze klachten snel aan te kaarten. Over die manager gesproken: is er iemand in de plaats van de vertrokken Stijn Vullings is gekomen of is het intern opgelost?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2019 22:47
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden