MVV algemeen

17 aug 2019 20:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4126

Roed en Wit 70 schreef : Tja, wat waren de targets van de commerciële afdeling. En wat zijn de resultaten tot nu toe en worden die 4-5 krachten hier ook op afgerekend zoals in elk normaal bedrijf.


Was een goede vraag geweest voor het supporterscafe

Geen hoofdsponsor, gebeurt nergens.


Gebeurt ook hier 30 KM vanaf in Sittard, en die spelen eredivisie. Die rouleren die de shirtsponsors dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2019 12:40
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #4127

HIER!! schreef : Wat mij het meeste verontrust is.. dat ons wedstrijdshirt blanco is! Hoe is dit toch in hemelsnaam mogelijk? Zet er dan de best betaalde sponsor op, dit kan toch gewoon niet. Ga alsjeblieft op de knieën voor een sponsor. Dit heeft toch geen aanzien, geen uitstraling helemaal niets. Dan maar weer deej kutgamain drop!


Meen je dat? Het is uiteraard balen voor de gemiste inkomsten, maar ik vind het heerlijk om weer eens een blanco shirt te zien. De Eerste divisie shirts beginnen steeds meer te lijken op de Belgische shirts; elk hoekje is gevuld met een sponsortje. Hartstikke logisch uiteraard, want het is moeilijker dan ooit om geld binnen te halen, maar een shirt zonder sponsor is toch veel mooier. In Engeland is overigens door Paddypower dit seizoen een actie op touw gezet om zoveel mogelijk shirts zonder shirtsponsor te krijgen. Zij worden de shirtsponsor in feite, maar laten hun naam er niet op drukken. Deze actie begon echter met het meest afzichtelijke shirt ooit te presenteren als het nieuwe thuisshirt van Huddersfield. Dat heeft ze al behoorlijk wat publiciteit opgeleverd. Misschien is dat een idee voor MVV mét een sponsor ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 02:39
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4128
Het dak van stadion De Geusselt wordt vanaf maandag verstevigd om zonnepanelen te kunnen dragen. De gemeente Maastricht heeft een vergunning verleend om de staalconstructie aan te passen.
De gemeente, eigenaar van het stadion, heeft eind januari na controle een vergunning verleend om de stalen constructie aan te passen zodat het dak het gewicht van ongeveer tweeduizend zonnepanelen kan dragen. „Ook de sneeuwbelasting van het dak is nog eens beoordeeld.” De gemeentelijke constructeur heeft een verklaring van geen bezwaar afgegeven voor uitvoering van het werk, aldus de gemeente.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 05:09
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
MVV algemeen #4129
Ik vind het shirt dat nu gebruikt wordt, zonder sponsor fantastisch! Gewoen zoe es vreuger! Financieel voor Mvv natuurlijk geen goede zaak!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 10:39
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #4130
Rabobank stopt samenwerking met BVO's. Welke gevolgen heeft dit voor MVV? Ik lees op hun contact pagina dat ook zij rekeningen bij de Rabobank hebben lopen: www.mvv.nl/mvv-maastricht/contact Ik meen dat de Rabobank ook de naamgever is van onze business lounge, dus die gaan ook stoppen met sponsoring als ik kranten moet geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 11:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4131

MVV86 schreef : Rabobank stopt samenwerking met BVO's. Welke gevolgen heeft dit voor MVV? Ik lees op hun contact pagina dat ook zij rekeningen bij de Rabobank hebben lopen: www.mvv.nl/mvv-maastricht/contact Ik meen dat de Rabobank ook de naamgever is van onze business lounge, dus die gaan ook stoppen met sponsoring als ik kranten moet geloven.


Bron? Want ik lees alleen dat ze geen nieuwe BVO klanten meer aannemen. www.nu.nl/economie/5980755/rabobank-wil-...m-frauderisicos.html

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 13:30
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #4132

Boe is dat feeske? schreef :

MVV86 schreef : Rabobank stopt samenwerking met BVO's. Welke gevolgen heeft dit voor MVV? Ik lees op hun contact pagina dat ook zij rekeningen bij de Rabobank hebben lopen: www.mvv.nl/mvv-maastricht/contact Ik meen dat de Rabobank ook de naamgever is van onze business lounge, dus die gaan ook stoppen met sponsoring als ik kranten moet geloven.


Bron? Want ik lees alleen dat ze geen nieuwe BVO klanten meer aannemen. www.nu.nl/economie/5980755/rabobank-wil-...m-frauderisicos.html


Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Bestaande contracten blijven lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 14:50 20 aug 2019 14:59 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #4133
Heel professioneel van MVV om weer nergens op te reageren.

Ik heb het dan voornamelijk over de staat van het stadion, Gewoonweg goor te noemen.
Stoeltjes die zo smerig zijn dat zitten gewoon geen optie is.
Ongeacht wat de reden is kun je gewoon je excuses aanbieden.
Maar dat gaat te veel gevraagd zijn van MVV.

1 ding weet ik zeker, mocht er ooit iemand van MVV bij mij thuis komen, dan zal hij moeten betalen om binnen te komen en dan schijt ik eerst op de stoel waar hij moet gaan zitten. Kijken hoe het voelt om als betalende klant op de stront te moeten zitten.

Ooh ja werk die websites eens bij, de persoon die dat bij MVV doet werkt volgens mij 1 dag in de maand. Of ze hebben het goedkoopste support package gekocht wat er bestaat en die staat maar 1 website update per maand toe staat. Vorige week stond er nog de eindstand van vorig seizoen op. die hebben ze nu wel weg gehaald maar de recente resultaten zijn niet te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 15:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4134
Als ik het goed begrepen heb, heeft het schoonmaakbedrijf afgelopen week de Noordtribune de de Hoofdtribune schoongemaakt. De stoeltjes op de Boschpoort en Angel-Side worden voor de wedstrijd tegen de moffen schoongemaakt.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 15:29
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4135
zeker allen het uitvak

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 15:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4136

peeke schreef : zeker allen het uitvak


@Peeke ik kan uit je antwoord opmaken dat jij de stoeltjes op Noord niet schoon vond?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 15:57
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV algemeen #4137

Boe is dat feeske? schreef :

peeke schreef : zeker allen het uitvak


@Peeke ik kan uit je antwoord opmaken dat jij de stoeltjes op Noord niet schoon vond?


Collega van mij zat toevallig op Noord en hij gaf aan dat het stoeltje verre van schoon was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 16:33
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #4138
Stoeltjes op de Angel-side vak A waren allemaal schoon, valt op dat steeds dezelfde mensen hier overal over zeiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 16:47
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4139
ik wil er mee zeggen tot allen de de stoelen van het uitvak schoon worden gemaakt , en de stoelen van het thuis publiek niet

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2019 17:09
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4140
Ik zag op de Facebook pagina vh schoonmaakbedrijf dat ze er veel werk aan hadden en pas 30% schoongemaakt was

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden