MVV algemeen

17 aug 2019 02:44 17 aug 2019 02:58 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #4111
Vanavond met een vriendin de wedstrijd bezocht.
We stonden netjes in de rij om binnen te geraken. Ik presenteerde mijn seizoenskaart en mocht van de BEWAKER doorlopen.
Echter mijn vriendin liet haar ID zien omdat ze een los kaartje had gekocht van 20€ en mocht van de BEWAKER niet doorlopen.
Dit omdat ze niet in Maastricht is geboren, maar Breda op haar geboorteplaats had staan.

Alle alarmbellen gingen rinkelen en mijn vriendin mocht niet de grens over.
Zij moest van de BEWAKER(S) haar ID laten scannen bij de INFO(VREEMDELINGEN)BALIE.
Ondanks mijn mondelinge protest was er geen bemiddeling mogelijk.

Omdat ze een representatief voorkomen heeft, ondertussen 3 jaar in Maastricht woonachtig en werkzaam is in het onderwijs. een VOG heeft en nul affectie heeft met Doetinchem of de Graafschap moest ze toch worden gescand op last van deze beveiligers.

Al met al heeft dit geresulteerd dat ze in de 19e minuut haar rentree mocht maken op de Boschpoorttribune. Het klinkt als een verrassing maar ze is naar het wachten in de rij voor de info balie uiteindelijk toch goedgekeurd om naar MVV te mogen komen kijken.

Al met al is dit een kansloze situatie..... Ik heb even gedacht om mezelf van alle kledij te ontdoen en als protest het veld op te rennen met
haar id geplakt aan mijn voorhoofd. Dan was het uiteindelijk toch een mooie risico inventarisatie geweest en hebben ze weer een crimineel uit Breda in de boeien geslagen. Ofja een Maastrichtenaar met een voorgrond van Breda. Het stadionverbod pak ik er graag bij van 5 jaar aangezien ik de komende tijd toch niet meer aanwezig wil zijn bij dit soort praktijken.

De politiemacht die aanwezig was bij het station zal ook een gevolg zijn geweest van haar aanwezigheid. Desalniettemin slaapt ze gewoon in Nazareth, dat is namelijk waar ze al 3 jaar woonachtig is.

Chapeau MVV, dit is geen supportertje meer pesten. Dit is mensen uit het stadion jagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 03:16
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV algemeen #4112
ik ben geboren en getogen in maastricht maar woon in delfzijl en op mijn ID staat dus delfzijl en daar maken ze zich al druk om. soms voel je je zelf een emigrant die het stadion in wilt :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 07:40 17 aug 2019 07:49 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #4113
Bizar verhaal tuutsje, snap dat de zin je over gaat van dit soort voorvallen. Zag zelf toevallig gister dat nota bene een kind geweigerd werd door zo'n kleerkast omdat die geen id bij had. Uiteindelijk mocht hij gelukkig toch naar binnen. Zit er zelf al jaren op te wachten dat ik een keer wordt tegengehouden, gezien ik boven de rivieren woon en geboren ben in het ziekenhuis van Geleen. Het nut van deze controles is me totaal onduidelijk en het geeft altijd meteen bij aankomst al een ongastvrij gevoel. Ik vraag me af wie deze flauwekul oplegt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 08:10 17 aug 2019 08:23 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #4114
Als ik dit toch weer lees...
Gewoon uitgaan van het slechte...er zijn gewoon veel supporters of bezoekers van buiten de stadsgrenzen of net in een andere stad geboren zijn en daarna al jaren in Maastricht wonen. Die bestaan gewoon hoor, mvv bestuur!! Dan zouden ze bij ajax, psv, feyenoord met duizenden bij een infobalie staan, hoe langer je erover nadenkt, des te meer moet je erom lachen. Maar eigenlijk om te huilen.

MVV, doe iets aan deze klantonvriendelijkheid. Al betwijfel ik dat dit nog gelezen wordt. Vorig seizoen wel, maar ook op kantoor zijn op korte termijn de dragende krachten weggegaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4115
Ik weet de details deze keer niet, maar zoals bekend wordt een 100% id controle ingesteld op bevel van de lokale driehoek. Waarschijnlijk hebben ze info ontvangen dat supporters van De Graafschap zonder combi naar Maastricht wilden afreizen. Misschien was het eerder ook zo, maar ik kan me niet herinneren dat mensen van buiten de regio alsnog naar binnen konden na een bezoek aan de info balie. Volgens mij werden die voorheen de toegang geweigerd zonder pardon.

Maar goed het blijft belachelijk en ik kan me de frustratie goed voorstellen van Tuutsje. Toch kun je MVV hier niet (alleen) op aankijken, zonder verplichte id controle wordt zo'n wedstrijd gewoon verboden door de driehoek. Wellicht dat MVV wel wat anders kan verzinnen dan de mensen naar de info balie te sturen, waar sowieso altijd al een lange rij staat vlak voor de wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 11:26
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4116
Wat begint het seizoen op deze manier toch weer lekker. Eeuwig zonde dit soort dingen, ben bang dat de club er vrij weinig aan kan doen. Al had ik dat natuurlijk graag anders gezien. Lijkt weer op een hetze van de lokale driehoek en vermoedelijk onze lieftallige burgemeester in het bijzonder. Liever n potloed...

Ben ook benieuwd wat dit betekent voor de rest van het seizoen. Over twee weken inderdaad weer de wedstrijd der wedstrijden, wat gaan hier dan voor maatregelen getroffen worden? En straks als NAC op bezoek komt? Mijn ID kaart is uitgegeven toen ik nog in Breda woonde, gaan ze mij bij eventuele 100% id controle (wat heel aannemelijk is) dan ook weigeren, ondanks het feit dat ik sk houder ben? De strijd tegen de voetbalsupporter wordt in Maastricht gestreden op het scherpst van de snede, we zijn immers allemaal (potentiële) criminelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 11:41
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV algemeen #4117
Misschien handig om langzaam contact op te nemen met MVV i.v.m. ID issue? Tevens belachelijk dat het allemaal zo moet ..

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 11:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #4118
Tot M.V.V. noe ouch al de opstèllingsbleedsjes geit wegbezuinege is toch ech vaan 't deepste ammetäöristische niveau getuigend.

Aander kansloze zaak is de volgende; Die zoegenaomde ID controle. Ein vaan die controläörs gaof aon tot dit waor umtot de Graafschapsupporters neet bij us op de trebuun mochte. En wat gebäört achter miech? Iemand heet zien ID-kaart neet bij ziech (dom, en eige sjöld, dat daan weer wel) en kump neet binne. De mins leet zien sezoenskaart zien, mojlde plat Mestreechs tege de controläör, en toch bleef dee kut kneus volhawwe tot heer toch meugelekj oet Doetinchem en umstreke kós koume... Jao leef lui, ouch in 2019 heet de NSB nog lede....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 12:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #4119
.
Ik kom naar MVV om me te amuseren maar helaas zat de ergernis er vlot de eerste wedstrijd van het seizoen met nieuwe namen van spelers zowel bij MVV en De Graafschap maar helaas maar raden wie er spelen ? dus als deze service wegvalt kom ik niet meer . Ook neem ik wel eens gasten mee naar MVV en die willen toch echt wel weten wie er spelen .

Ik heb ook Veer Zien Mvv er op aangesproken waar ik lid van ben al jaren . blijft dit zo overweeg ik m,n lid maatschap bijdrage te stoppen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 12:39 17 aug 2019 12:43 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #4120

jeoff schreef : Ik weet de details deze keer niet, maar zoals bekend wordt een 100% id controle ingesteld op bevel van de lokale driehoek. Waarschijnlijk hebben ze info ontvangen dat supporters van De Graafschap zonder combi naar Maastricht wilden afreizen. Misschien was het eerder ook zo, maar ik kan me niet herinneren dat mensen van buiten de regio alsnog naar binnen konden na een bezoek aan de info balie. Volgens mij werden die voorheen de toegang geweigerd zonder pardon.

Maar goed het blijft belachelijk en ik kan me de frustratie goed voorstellen van Tuutsje. Toch kun je MVV hier niet (alleen) op aankijken, zonder verplichte id controle wordt zo'n wedstrijd gewoon verboden door de driehoek. Wellicht dat MVV wel wat anders kan verzinnen dan de mensen naar de info balie te sturen, waar sowieso altijd al een lange rij staat vlak voor de wedstrijd.


Dat men 100% ID controle hanteert begrijp ik. Echter de manier waarop dit wordt uitgevoerd is in mijn opinie buiten proportioneel.
Of hanteert men dezelfde hiërarchie als bij het leger? Bevel is Bevel?
Dus als je niet uit de regio Limburg komt ben je dus eigenlijk altijd verplicht om je te melden bij de info balie om gescand te worden?

Buiten dat, mag ik toch hopen dat een beveiliger nog met enigszins gezond verstand opereert. Als men dat namelijk gebruikt had was dit niet voorgevallen.
Topografisch ben ik geen expert, echter ik wist wel dat Breda niet in de buurt van Doetinchem ligt. Uiteindelijk blijkt dit plus minus 150 KM of 2 uur reizen van elkaar vandaan te liggen. Kijk ik verwacht niet dat men van deze details op de hoogte is, maar ik weet wel dat vrouwen niet in de risicocatogorie van raddraaiers/herrieschoppers/hooligans zitten. Hiervan verwacht ik wel dat een beveiliger van op de hoogte is. Buiten dat heb je ook nog zoiets als een uiterlijk voorkomen, om maar een idee te geven en het verhaal nog lachwekkender te maken. Ze is per ongeluk de businesslounge binnen gelopen omdat ze dacht dat daar de infobalie lag. Het is dat ze zelf ging vragen waar ze moest zijn anders had ze de wedstrijd ook vanuit daar kunnen bekijken.....

Een representatief voorkomen, een geldig ID en kaartje en van het vrouwelijke geslacht was althans niet genoeg om door de eerste verdediginslinie te breken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 14:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #4121

bokkesprongen schreef : .
Ik kom naar MVV om me te amuseren maar helaas zat de ergernis er vlot de eerste wedstrijd van het seizoen met nieuwe namen van spelers zowel bij MVV en De Graafschap maar helaas maar raden wie er spelen ? dus als deze service wegvalt kom ik niet meer . Ook neem ik wel eens gasten mee naar MVV en die willen toch echt wel weten wie er spelen .

Ik heb ook Veer Zien Mvv er op aangesproken waar ik lid van ben al jaren . blijft dit zo overweeg ik m,n lid maatschap bijdrage te stoppen .


U neemt geen HALVE maatregelen Awwe bok!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 16:28
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV algemeen #4122
De ID controle kwam op mij erg ongastvrij over, temeer daar dit gedaan wordt door een in het zwart gestoken kleerkast die nog het meest weg had van een nachtclub uitsmijter, qua houding dan.. Ik ben al tientallen jaren trouwe supporter maar er zijn grenzen en dan heb ik het nog niet eens over de prestaties op het veld.

Ik ben als Heuvellander eens benieuwd waar op 1 september a.s. de grens getrokken wordt tussen Maastricht en de Parkstad...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 16:29
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #4123
Nee Mr Boe is het Feeske ,ik hou inderdaad niet van Halve ook niet in Feeske,s Neem ik een seizoenskaart neem een Ganse niet een het komt wel goed naar 1 september ... dus ook ik heb geen seizoens kaart gekocht .Dus koop ik een Ganse losse kaart met een programma boekje met de opstelling en de rugnummers ,zo niet kom ik niet geen Halve entreekaart zonder boekje ...Dus neem ik ook geen kennissen mee naar MVV die wil ik geen entre kaartje geven zonder progrramma boekje ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 19:55
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #4124
Wat mij het meeste verontrust is.. dat ons wedstrijdshirt blanco is! Hoe is dit toch in hemelsnaam mogelijk? Zet er dan de best betaalde sponsor op, dit kan toch gewoon niet. Ga alsjeblieft op de knieën voor een sponsor. Dit heeft toch geen aanzien, geen uitstraling helemaal niets. Dan maar weer deej kutgamain drop!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 20:13
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #4125
Tja, wat waren de targets van de commerciële afdeling. En wat zijn de resultaten tot nu toe en worden die 4-5 krachten hier ook op afgerekend zoals in elk normaal bedrijf. Of is het jammer, volgende keer beter, we vragen die achterlijken op de tribune wel meer geld. Er zijn nauwelijks nieuwe sponsoren voorbij gekomen, enkel verlengingen. Geen hoofdsponsor, gebeurt nergens. Maar hier verschuilt men zich weer eens achter het feit dat de economie in de stad en de regio slecht is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.237 seconden