MVV algemeen

03 sept 2018 11:15
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3781
Het hoort nergens gespeeld te worden of het nou bij Roda mvv of Heerenveen is nergens niet ik vind het gewoon te gek voor woorden dat er een discussie voor nodig is we hebben een volkslied en dat is voor iedereen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 11:35
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #3782

dreekemvvke schreef : Het hoort nergens gespeeld te worden of het nou bij Roda mvv of Heerenveen is nergens niet ik vind het gewoon te gek voor woorden dat er een discussie voor nodig is we hebben een volkslied en dat is voor iedereen .


Dreeke, bliekbaar leefs diech oonder 'nen hiele groete stein. Loer in Mestreech -of pak eigelek mer gans (zuid)limburg- 'ns good um d'ch heen. Daan zuuste tot de mieste Limburgers niks höbbe mèt Nederland, Holland, en dat ganse Wilhelmus vaan ze. Mestreechtenere al gaar neet.

Noe zalste gegarrendeerd wel weer goon rope tot de Mestreechteneer bekrompe is, mer iech raoj d'ch aon um d'ch 'ns te verdepe in de historie vaan Mestreech, daan wètste ouch veurwat tot Mestreech Mestreech is, en gein Holland.

Tip gratuit: De hoofstökke euver Dibbets höbste 't mieste aon...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 11:36
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV algemeen #3783

dreekemvvke schreef : Het hoort nergens gespeeld te worden of het nou bij Roda mvv of Heerenveen is nergens niet ik vind het gewoon te gek voor woorden dat er een discussie voor nodig is we hebben een volkslied en dat is voor iedereen .


Beste dreekemvvke,

Wie bepaalt wat wel of niet hoort? Volgens mij doen we dat met z’n allen. Daarom vind ik het juist goed dat er over gediscussieerd wordt. Dan krijg je een beter beeld over hoe de achterban er over denkt. Je stelt dat we één volkslied hebben en dat dat er voor iedereen is. Je bedoelt het Wilhelmus neem ik aan. Ik denk dat er heel wat Maastrichtenaren (en misschien wel een paar mensen buiten Maastricht) zijn die meer hebben met het Mestreechs volksleed. Immers, het appeleert aan het stads/streekgevoel. Voor veel mensen is dat belangrijk. Het staat dichter bij een aantal mensen. Je zou kunnen zeggen dat het voor mensen een deel van hun identiteit weergeeft. Een gevoel.
Je vindt het ‘te gek voor woorden’ dat er een discussie over gevoerd wordt. Ik vind dat juist prachtig. Het geeft de betrokkenheid van de supporters weer. Overigens neem je door het ventileren van je mening over het volsklied en de discussie daarover zelf ook deel aan de discussie ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sandro, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 12:05
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3784
Als ik onder een grote steen leeft dan leef jij onder een dikke betonplaat ,maar dat chauvinisme van vele Maastrichtenaren gaat mij toch wel een beetje te ver .ik ben er geboren en getogen en heb er altijd met plezier gewoond en kom er ook nog heel graag . Maar ik kan nog wel heel goed relitaveren als het om bepaalde dingen gaat,zoals ik al zei ik ga naar het voetballen en dan hoeft er voor mij geen maastrictsvolkslied te worden gezongen en ook waar in brons groen eikenhout hoeft voor mij niet er moet gewoon gevoetbald worden en meer niet en ik hoop dat nu duidelijk is wat ik bedoelde te zeggen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 12:27 03 sept 2018 12:28 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #3785
Dreeke, wat doe je eigenlijk bij MVV als je alles van MVV niks vind? De chauvinistische Maastrichtenaar, het volkslied, en wat nog meer?

Vertel, waarom kom je eigenlijk naar MVV als de identiteit je niet aanstaat?

Het Maastrichtse volkslied hoort bij Maastricht en ook MVV!

Ik kom oorspronkelijk niet uit Maastricht maar kom al 25 jaar naar MVV en zing iedere wedstrijd uit volle borst mee!


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, middenstip, Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 12:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV algemeen #3786
dreekemvvke
Kun je ook ooit iets positiefs zeggen?
Ik lees altijd alleen maar negatieve dingen van je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 13:40
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3787

dreekemvvke schreef : Als ik onder een grote steen leeft dan leef jij onder een dikke betonplaat ,maar dat chauvinisme van vele Maastrichtenaren gaat mij toch wel een beetje te ver .ik ben er geboren en getogen en heb er altijd met plezier gewoond en kom er ook nog heel graag . Maar ik kan nog wel heel goed relitaveren als het om bepaalde dingen gaat,zoals ik al zei ik ga naar het voetballen en dan hoeft er voor mij geen maastrictsvolkslied te worden gezongen en ook waar in brons groen eikenhout hoeft voor mij niet er moet gewoon gevoetbald worden en meer niet en ik hoop dat nu duidelijk is wat ik bedoelde te zeggen

Een taalcursus zou je niet misstaan in ieder geval.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 14:21
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3788
Ik vind alles aan mvv prima zal mijn club ook nooit in diskridiet brengen zoals heel veel van jullie wel doen ,alleen maar staan te springen als het goed gaat ,maar ojee als het niet gaat zoals jullie willen dan is niets meer goed .en is iedereen het schuld behalve jullie en dit noemt zich mvv supporters triest triest triest .En verder maak ik er geen woord meer aan vuil zoek het maar lekker uit .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 15:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV algemeen #3789

De_Lange schreef : Is het iemand van de seizoenskaarthouders van de boschpoort al opgevallen, dat deze niet meer qpark tribune heet? Tot en met vorig seizoen stond er elk jaar qpark tribund maar lijkt erop dat deze sponsoring niet meer is voortgezet want op de huidige seizoenskaart staat weer ouderwets boschpoort tribune.

Daar kan toch niemand bezwaar tegen hebben! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 15:49
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3790
Haha dat klopt maar vond het wel opvallend, dat na jaren weer gewoon boschpoort op mijn SK staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 17:12
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
MVV algemeen #3791

dreekemvvke schreef : Ik vind alles aan mvv prima zal mijn club ook nooit in diskridiet brengen zoals heel veel van jullie wel doen ,alleen maar staan te springen als het goed gaat ,maar ojee als het niet gaat zoals jullie willen dan is niets meer goed .en is iedereen het schuld behalve jullie en dit noemt zich mvv supporters triest triest triest .En verder maak ik er geen woord meer aan vuil zoek het maar lekker uit .


Haal die zand eens uit je pruim. Zeikbeer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 18:03
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV algemeen #3792

dreekemvvke schreef : Als ik onder een grote steen leeft dan leef jij onder een dikke betonplaat ,maar dat chauvinisme van vele Maastrichtenaren gaat mij toch wel een beetje te ver .ik ben er geboren en getogen en heb er altijd met plezier gewoond en kom er ook nog heel graag . Maar ik kan nog wel heel goed relitaveren als het om bepaalde dingen gaat,zoals ik al zei ik ga naar het voetballen en dan hoeft er voor mij geen maastrictsvolkslied te worden gezongen en ook waar in brons groen eikenhout hoeft voor mij niet er moet gewoon gevoetbald worden en meer niet en ik hoop dat nu duidelijk is wat ik bedoelde te zeggen


Zoals ik al eerder schreef. Deze persoon heeft te lang die lucht ingeademd bij de steenkolenratten.
Geen aandacht meer aan besteden.
Denkt alles beter te weten, en is de enige echte MVV supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 11:45
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV algemeen #3793
Ik moet het toch ook even kwijt; het lijkt er sterk op dat mvv zijn supporters vergeet.....geen (compleet) vollekslied meer, geen stickers, geen antwoord op vragen via de mail, onvriendelijke bejegening bij binnenkomst stadion...... Nu wil ik vandaag naar de training gaan kijken maar is er niemand om 10.30 uur; toch heb ik van te voren op de site gekeken of er geen trainen is (er is toch een oefenwedstrijd vanavond) maar daar staat niks vermeld.
Wij supporters( en met name de Angel Side) geven alles, maar volgens mij wordt dat door MVV vergeten.....ondanks mooie praatjes in het blog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 11:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #3794

Aon de geng! schreef : Wij supporters( en met name de Angel Side) geven alles, maar volgens mij wordt dat door MVV vergeten.....ondanks mooie praatjes in het blog.


Iedereen support zijn team op een andere manier. De een zingt, de andere gaat iedere wedstrijd en betaalt een los ticket en onze groep zuipt zich iedere wedstrijd op verschillende plekken in het stadion een stuk in de kraag. Ook wij steunen onze club, wellicht anders zoals jij of de Angel Side dit doet, en geven alles. Wellicht druk je je verkeerd uit, maar ik vind het een beetje een lompe opmerking alsof mensen op de Angel Side (waar ik overigens ook sta, maar amper zing) meer geven voor de club dan andere mensen op ander gebied.

Ik blijf erbij dat het inkorten van het volkslied niet iets is wat opeens bij iemand van MVV erbinnen is geschoten van : Goh, daar kunnen we nog wat secondes sprokkelen! Ik denk echt dat dit vanuit de KNVB komt. Ik heb zelf niet erop gelet hoelang het Fries volkslied voorheen duurde en tegenwoordig duurt, maar wellicht dat iemand dit heeft nagekeken? Als hier ook opeens een wijziging is, dan is het echt iets van de KNVB. Binnen onze club werken (bijna) allemaal mensen van onze regio.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2018 12:21 04 sept 2018 12:31 door Aon de geng!. Reden: Tekst aanpassen
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV algemeen #3795
Ik bedoel inderdaad niet dat de Angel Side meer geeft om MVV dan anderen ( we komen per slot van rekening allemaal voor onze club en steunen op onze eigen manier, ook ik) maar de huidige steun van de Angel Side geeft Sjevraoje, misschien net dat beetje extra dat nodig is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden