MVV algemeen

29 aug 2018 16:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3736

peeke schreef : Brand Bier nieuwe versterking van Us MVV
Woensdag 29 augustus 2018


Was dat de andere verrassing vandaag? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2018 16:35
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #3737

peeke schreef : Brand Bier nieuwe versterking van Us MVV
Woensdag 29 augustus 2018

Vlak voor het verstrijken van de transferperiode hebben we nog een nieuwe versterking weten vast te leggen. Brand Bier en MVV Maastricht gaan een overeenkomst aan voor de komende vijf seizoenen. Vrijdag 31 augustus as. bij de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles kun je al genieten van onze nieuwe aanwinst in de cateringpunten en de Rabobank Maastricht Businesslounge.

Reginald Thal, Commercieel Directeur MVV Maastricht over de nieuwe overeenkomst: "We zijn trots dat we naast MVV Maastricht opnieuw een heel sterk merk als partner kunnen binnenhalen. Goed getapt bier is belangrijk voor zowel partners als supporters."

Ron Huntjens namens Brand Bier: "Wij zijn er apetrots op dat het bier waar Limburg trots op is ook in de stad waar Limburg trots op is, wordt geschonken. Brand Bier in de hoofdstad van Limburg bij MVV. Perfecte keuze!

Jasper Jongen, voorzitter Veer Zien MVV: "Voor ons houdt het in dat wij in onze cateringpunten in het stadion Brand Bier gaan schenken en alle producten die in de Brandfamilie thuis horen. Dat is voor ons wel een hele mooie samenwerking tussen een heel mooi merk aan de ene kant en Veer Zien MVV aan de andere kant.

Freek Laeven namens Hansen Dranken: "De relatie tussen Hansen Dranken is al een jarenlange en een goede. We zijn er hartstikke trots op dat we nu ook Brand Bier bij MVV hebben binnen kunnen brengen. MVV de voetbalclub van Maastricht, Maastricht de hoofdstad van Brand Bier, dus mooie combinatie.


Al jaren volg ik Brand Bier op de voet. In al die tijd heb ik hem vrijwel wekelijks op proef gehad en elke keer weer heeft hij me kunnen overtuigen.
Een uitstekende transfer waar we nog veel plezier aan gaan beleven!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M.V.V. 1902, Pentakel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2018 16:49
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3738
Kijk zo langzaam maar zeker krijgt mvv toch mooie bedrijven naar de geusselt en ik zeg maar altijd zo van kleine beetjes wordt je ook dronken ,nou hoopt ik dat er nog meerdere zullen volgen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2018 16:53
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #3739
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit vind ik geen goede ruil, Alfa smaakt (mijn smaak !) toch een stuk beter dan Brand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, middenstip, De Zwarte Vogel, Boys_in_Red, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2018 17:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #3740

Mr Sjaan schreef : Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit vind ik geen goede ruil, Alfa smaakt (mijn smaak !) toch een stuk beter dan Brand.

Volstrekt mee eens! Het Brand Bier van nu is geen schim van het bier zoals dat voor de overname door Freddie smaakte. De smaak is geheel vervlakt en aangepast aan dat van de Hollandse pilsdrinker. Met name het water waarmee wordt gebrouwen, is onvergelijkbaar met het bronwater waarmee tot de 70er jaren gebrouwen werd. Het is te hopen dat deze deal voor MVV veel meer opbrengt dan de deal met Alfa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2018 17:23
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #3741

De Zwarte Vogel schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit vind ik geen goede ruil, Alfa smaakt (mijn smaak !) toch een stuk beter dan Brand.

Volstrekt mee eens! Het Brand Bier van nu is geen schim van het bier zoals dat voor de overname door Freddie smaakte. De smaak is geheel vervlakt en aangepast aan dat van de Hollandse pilsdrinker. Met name het water waarmee wordt gebrouwen, is onvergelijkbaar met het bronwater waarmee tot de 70er jaren gebrouwen werd. Het is te hopen dat deze deal voor MVV veel meer opbrengt dan de deal met Alfa.

Ieder zijn smaak natuurlijk. Persoonlijk ben ik er wel erg blij mee, want mij beviel Alfa niet zo goed qua smaak. Ik heb dan ook wel een aantal jaren bijna naast de Brand brouwerij gewoond, dus misschien ben ik wel bevooroordeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 08:57 30 aug 2018 08:58 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3742
Eens een brand,s drinker altijd een brand,s drinker heb het 17jaar verkocht in mijn horecaleven ,en kan je zeggen er is maar een bier en dat is brands .hoopt dat er velen gedronken zullen worden is goed voor de club .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 10:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV algemeen #3743
Het is maar een kleinigheid en zeiken om het zeiken, maar opvallend dat die directeur van Brand in twee zinnen drie keer "Limburg" weet te spuien, maar al dan niet bewust de naam "Maastricht" niet in de mond neemt.

In het algemeen is Brand fors duurder dan Alfa qua inkoop, ik neem aan dat door deze sponsoring dat niet het geval is voor Veer zien MVV? Zou zonde zijn als de sponsoring van Brand aan de ene kant, aan de andere kant het raam uitvliegt doordat de marge van Veer zien MVV minder wordt.

Verder geen bezwaren;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 11:54
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #3744
mvv ken alle euro goed gebruiken dus die van brands ook

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 12:17 30 aug 2018 12:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3745

Jacques schreef : Het is maar een kleinigheid en zeiken om het zeiken, maar opvallend dat die directeur van Brand in twee zinnen drie keer "Limburg" weet te spuien, maar al dan niet bewust de naam "Maastricht" niet in de mond neemt.

In het algemeen is Brand fors duurder dan Alfa qua inkoop, ik neem aan dat door deze sponsoring dat niet het geval is voor Veer zien MVV? Zou zonde zijn als de sponsoring van Brand aan de ene kant, aan de andere kant het raam uitvliegt doordat de marge van Veer zien MVV minder wordt.

Verder geen bezwaren;)


Ik ken de ins en outs niet van de contracten. En misschien bekijk ik het niet zakelijk genoeg. Maar Brand Bier zag ons twee decennia niet staan, Alfa deed dat wel. Meer geld biedt natuurlijk op de korte termijn meer vooruitgang, maar wat als *oda weer promoveert? Hoe ziet de situatie er over vijf jaar uit? Misschien is het hebben van 'kleine vrienden' beter dan wispelturige 'grote vrienden' in ons verhaal. En die stap je nu lelijk op de teentjes. Maar dat is natuurlijk puur relationeel gedacht. Op de korte termijn heb je nu meer inkomsten, maar op de lange termijn verlies je wellicht inkomsten door dit besluit. Maar nogmaals ik ken niet het verhaal rondom de relatie tussen Alfa en MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 13:01
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV algemeen #3746
Alfa heeft zich op het begin van dit seizoen bij MVV gemeld dat het de aflopende verbintenis (per 1 januari 2019) niet wil verlengen en dat MVV op zoek moest naar een nieuw biermerk. Hierop is MVV bij Brand uitgekomen. Brand had de wens om per direct de rol van ALFA over te nemen en blijkbaar zijn de partijen er onderling uit gekomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Lassie80, jovkle, Gianni Bruno, Pentakel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 13:11
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3747
@Saint Pierre

Dan is het gewoon netjes afgewikkeld. Merci voor de info.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 15:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #3748
Brand behoort toch maar mooi tot een holding die Maastricht beroofd heeft van haar eigen Ridder Bier en die nu maar heel krampachtig wil meewerken aan de mensen die de brouwerij aan de Oeverwal nieuw leven willen inblazen. Gezien de voorkeur van veel supporters had natuurlijk ook even in Luik gekeken kunnen worden nu dat merk niet meer verbonden is aan de Eerste Divisie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 15:33
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #3749
wat raar ik ben 77 jaar, maar ik heb nooit een reclamebord van brand in de boschpoort of de geusselt gezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 15:45
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #3750

middenstip schreef : wat raar ik ben 77 jaar, maar ik heb nooit een reclamebord van brand in de boschpoort of de geusselt gezien.


Dat is waar, maar...eens moet de eerste keer zijn. :)
In algemene zin: een club sponsoren is een keuze en ik ben blij dat Brand nu MVV wil steunen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden