MVV algemeen

14 aug 2018 21:44
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV algemeen #3721
Kijk, hiervoor kom ik (bijna) iedere dag naar het forum! Kompleminte aan de 'Boarders' voor hun kleurrijke bijdragen vandaag :applaus:

Zelf kom ik als gamin van 5 jaar ook al in de Geusselt. Met mijn pa ging ik dan mee en stond ik bij het hek te kijken terwijl mijn pa kaarten verkocht voor Hoofd- en Maastribune. Later was ik te vinden in het Babyvak (t/m 12 jaar) op de staantribune en met de beëindiging van de staantribune ben ik verkast naar de Angel-Side. Zoals Nietzsche mooi verwoord, De Geusselt voelt als een tweede thuis. Zelfs nu ik alweer wat jaartjes woonachtig ben in het Brabantse land. Mijn seizoenkaart lijkt de laatste jaren meer op een donateurschap, omdat ik lang niet alle thuiswedstrijden bezoek, laat staan uitwedstrijden (FC Eindhoven-uit is wel vaste prik!)

Nagenoeg elke dag speur ik wel even naar MVV nieuws, 'ut zit gewoen in ut blood!' En zoals gezegd check ik mvvfans.nl ook dagelijks. Waarbij ik als voordeel heb dat mede-forumlid Jacques heel vaak exact mijn mening/gedachten weergeeft. Vaak heeft hij dit dan ook al gepost met als resultaat dat ik alleen nog maar een bedankje uitdeel zonder in de digitale pen te hoeven klimmen. Bedaank Jacques! Ik trakteer je op een pilske van mijn nieuwe VZM zoepkaart; staan toch al 2 consumpties op :lachen:

Leuk om de meningen van zowel, laat ik het houden op, de positivo's en negativo's te lezen. Zelf ben ik meer een positivo. Ik zie MVV, weliswaar met babystapjes, een steeds steviger financieel en organisatorisch fundament krijgen. O.a. VZM, Ledenraad, het commerciële team, UsMVV-bus (mooi professioneel visitekaartje!), communicatie naar stakeholders zijn allemaal zaken waar ik progressie in zie. En natuurlijk valt er nog ontzettend veel te verbeteren en te winnen. Ik vind, van buitenaf beoordelend, dat MVV verstandig beleid voert maar wel met gepaste ambitie. Want als dat laatste er niet is, ambitie (niet zozeer gepaste), dan houdt het voor mij op. Zoals Jacques memoreert, die Eredivisie jaren waren potverdomme hartstikke sjiek! Begin jaren 90 gingen we bijna Europa in! Er was al een nep-wedstrijdkaartje gedrukt : MVV-Inter Milaan!

Ook ik word niet goed als ik vanochtend lees dat Gunst waarschijnlijk niet kan spelen vrijdag want onderhandelingen lopen nog, terwijl hij al de hele voorbereiding erbij is! Doa goon veer weer... Tja, als MVV supporter weet ik inmiddels dat alles mogelijk is. (Kurt vd Paar was ooit al eens gepresenteerd als aanwinst, maar dat was ook meteen zijn enige optreden bij MVV)

Vrijdag begint de nieuwe missie op weg naar de Eredivisie. En de positivo's en negativo's staan weer schouder aan schouder om ze daar naar toe te schreeuwen. Noa Veure!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Ben Salemans, Roei baank, Jacques, Anna D., johan, Tuor, jovkle, M.V.V. 1902 en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 11:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #3722
Al enige tijd volg ik met plezier en verbazing de discussie over de kwaliteit van de selectie en het technisch beleid van MVV. Er zijn positivo’s en negativo’s die elkaar verwijten te ver te gaan in hun kritiek c.q. te mild te zijn. Ik herken wel iets in beide kampen, al reken ik mezelf meer tot de positivo’s. Of wellicht nog beter (een nieuwe categorie): de realo’s.

Ik denk dat MVV met zijn beperkt budget niet zo heel veel te verwijten valt. Want verplaats je nu eens in de leiding van de club. Wat zou jij doen als jij je selectie wilt versterken en de wellicht beste speler van vorig seizoen dreigt te vertrekken? Een speler waar je misschien wel een tonnetje of drie of vier voor kunt opstrijken? Ga jij je alvast rijk rekenen en dat beoogde geld op voorhand besteden aan meer gevestigde namen op de transfermarkt? Of toch maar even afwachten dat betreffende speler verkocht is? Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo’n moeilijke keuze. Stel je trekt twee gerenommeerde spelers aan en Okita blijft toch, dan juichen de supporters, maar zal de penningmeester kreunen. En komen we dan in de buurt van de begrotingen van Sparta en de reeds genoemde clubs? Het is op zijn minst een ingewikkeld dilemma. Besturen c.q. leidinggeven is ingewikkelder dan de meesten, die van een afstand kijken, denken. Er komt veel meer bij kijken dan wij van een afstand weten.

Bovendien dient wellicht een pijnlijke vraag gesteld te worden: is op het niveau KK-divisie in wezen niet elke speler inwisselbaar? Heeft MVV (of welke club dan ook) spelers die echt onvervangbaar zijn? Natuurlijk zijn er spelers die er bovenuit steken (schitterend interview met Ippel in De Limburger van vandaag!), maar die heeft elke club. Dat MVV zijn selectie nu nog niet rond heeft, baart mij eerlijk gezegd niet zo erg veel zorgen. Als Okita vertrekt is er geld achter de hand om nieuwe spelers aan te trekken. En blijft Okita (ik acht de kans klein), dan zal dat ook wel loslopen. Ik verwacht dat de technische staf van MVV de selectie snel kan uitbreiden als Okita verkocht is. En dan moet ik nog zien of we er zo sterk in kwaliteit op achteruit zijn gegaan. Die conclusie wordt naar mijn smaak door sommigen dus te vroeg getrokken. De huidige selectie is misschien wel zwakker op papier, maar met drie spelers erbij kan dat zo maar anders worden.

Ik sta vanaf 1963 bijna onafgebroken langs de lijn (haha, bij thuiswedstrijden, dat dan weer wel). Ik heb nooit getwijfeld aan een seizoenskaart. Ook nu niet. Nooit niet. Ik steun mijn club daarin onvoorwaardelijk, maar niet kritiekloos. Kritiek houdt onszelf en MVV op dit onvolprezen forum alert. De meeste kritiek ervaar ik toch als betrokkenheid en bezorgdheid en ook dat is mooi. Maar onderschat niet hoe moeilijk het is om een BVO leiding te geven. Ik heb vooral zorgen over het aantrekken van nieuwe geldbronnen, maar ben ervan overtuigd dat Reginald en Tom daar zeer actief mee zijn.

Ik heb veel zin om morgen langs de lijn te staan. Ook als ze verliezen (dat zie ik nog niet gebeuren). Als een eind komt aan de onzekerheid van Okita is de selectie zo aangevuld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ben Salemans, Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle, Kay, Gianni Bruno, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902 en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 11:55
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #3723
Hulde Frank! Je haalt me de woorden uit de mond. Gek genoeg bedacht ik me dat vanmorgen ook al: er wordt hier veel gerept over positivo’s en negativo’s. Ik schaar mezelf tot de - zoals jij het noemt - realo’s. Op basis van feite discussiëren en dat garneren met een vleugje gevoel. Voetbal is en blijft passie en het steunen van MVV is voor mij vooral een gevoelskwestie. Simpel gezegd: ik kijk naar de feiten, maar dat neemt niet weg dat ik soms gevoelsmatig iets anders zou willen. Voorbeeld: ik weet dat MVV niet zomaar met de geldbuidel kan zwaaien, maar het liefst zag ik nu al een ervaren centrumspits.
Wat me positief stemt is dat wel allemaal hetzelfde willen. Positivo’s, negativo’s en nu dus ook de realo’s: MVV stappen laten maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 12:09
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV algemeen #3724
Beste Frank, jij hoeft de Eigen Wijs van morgen niet meer te lezen. Exact dezelfde strekking!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 12:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3725
Dank Frank, mooi stuk. Wel één kanttekening van - waarschijnlijk (?) - een positivo. Ik denk dat iedereen zichzelf realistisch vindt. De meest verstokte negativo, de meest verstokte positivo. Ik lees in jouw tekst, en die van M.V.V. 1902, ook niets wat ik zelf niet vind. Ik vrees dat jullie gewoon positivo's zijn de ogen van de negativo's. Anders mogen jullie me op de verschillen wijzen, op berichten van "echte" positivo's. Want wat elders ook al terugkwam/door Tuor verwoord werd

"Volgens mij is er letterlijk niemand die denkt dat het met de huidige selectie een successeizoen gaat worden. Ik heb dat niemand zien beweren in elk geval. Begrijp niet waar dit steeds vandaan komt. Letterlijk iedereen vindt dat er nog versterking moet komen."

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 12:55 16 aug 2018 13:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3726
De terminologie: (Vul aan waar nodig)

De Volgeling: "Een supporter die zijn liefde voor een voetbalclub als een religie ziet. De club wordt een sekte met al dan niet een leider, als een geloof belijdt. Alles rondom die club moet beschermd worden, kritiek op die club wordt gezien als een aanval op het collectief. In extreme gevallen is er geen contact meer met de realiteit door externe factoren zoals drugsgebruik, structurele werkloosheid en/of maatschappelijke disconnectie.

De Positivo: "Houdt van de club, en probeert altijd een positieve draai te geven aan kritiek om zijn liefde te bewaken"

De Borderliner: "Is op maandag een Positivo, op woensdag een Negativo en op de wedstrijddag zelf een Volgeling"

De Negativo: "Houdt van de club, levert kritiek en wilt oplossingen. Twijfelt of hij zijn liefde moet bewaken boven zijn eigen gevoelens."

De Afbreker: "Houdt niet van zijn club. Levert kritiek, wilt geen oplossingen. Wilt alleen de club zien branden (uit teleurstelling/baldadigheid)."

(Het is lastig om hier de "Realist" in te plaatsen vind ik. )
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 13:38
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV algemeen #3727
Vrij vertaald.

De volgeling. De gans ganse.
De positivo. De ganse.
De borderliner. De dreikwaartse ganse.
De negativo. De haave ganse.
De afbreker. De kwaartse ganse.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 14:50 16 aug 2018 14:57 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #3728

houtengerard schreef : De terminologie: (Vul aan waar nodig)

(Het is lastig om hier de "Realist" in te plaatsen vind ik. )

De Realist: "De fan die weet dat MVV Maastricht veel beter kan met deze stad en achterban maar ook beseft dat MVV afhankelijk is van onvoorwaardelijke steun van niet alleen fans maar zeer zeker ook investeerders en sponsoren om de stap te maken die de Realist wil."

En niet te vergeten;

De SadoMasochist: "De supporter die willens en wetens steeds naar MVV gaat wetende dat hij/zij vantevoren elke zomer geklaagd heeft dat 'het niks is en niks wordt, nooit wat wordt en we steeds gepijnigd gaan worden dit seizoen' en vervolgens toch tevreden met een hoogtepunt naar huis gaat"

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 02:43 17 aug 2018 04:30 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
MVV algemeen #3729

houtengerard schreef : De terminologie: (Vul aan waar nodig)

De Volgeling: "Een supporter die zijn liefde voor een voetbalclub als een religie ziet. De club wordt een sekte met al dan niet een leider, als een geloof belijdt. Alles rondom die club moet beschermd worden, kritiek op die club wordt gezien als een aanval op het collectief. In extreme gevallen is er geen contact meer met de realiteit door externe factoren zoals drugsgebruik, structurele werkloosheid en/of maatschappelijke disconnectie.

De Positivo: "Houdt van de club, en probeert altijd een positieve draai te geven aan kritiek om zijn liefde te bewaken"

De Borderliner: "Is op maandag een Positivo, op woensdag een Negativo en op de wedstrijddag zelf een Volgeling"

De Negativo: "Houdt van de club, levert kritiek en wilt oplossingen. Twijfelt of hij zijn liefde moet bewaken boven zijn eigen gevoelens."

De Afbreker: "Houdt niet van zijn club. Levert kritiek, wilt geen oplossingen. Wilt alleen de club zien branden (uit teleurstelling/baldadigheid)."

(Het is lastig om hier de "Realist" in te plaatsen vind ik. )


Janepie, dank je voor je mooie bijdrage! Ha, een definitie van "Realist" of "Realo" is wel gewenst. Hoe zie jij jezelf, houtengerard? Ik vind jou de laatste tijd(en) wel erg somber en negatief. Je levert in een vloeiende stijl - complimenten! - vooral afbrekend, somber commentaar in je bijdragen op dit forum van mvvfans.nl. Je richt je aandacht op zaken die niet goed gaan bij MVV. Eh... MVV afkraken is zo gemakkelijk... Ben jij, houtengerard, met al je gesomber nu volgens je eigen definities een Borderliner, Negativo of Afbreker? Want een Positivo ben je toch niet: je komt de afgelopen maanden of paar jaren nooit met opbouwende (positieve, creatieve) opmerkingen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 07:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #3730
Ik weet dat een aantal mensen de blogs van Penders niks vindt. Ik ben er zelf wel blij mee. Ik begrijp dat je als club niet alles aan de grote klok wil/kan hangen, maar het geeft ons net iets meer inzicht in hoe het er aan toegaat. Natuurlijk staan er geen grote openbaringen in. Maar Penders laat merken dit forum (of flarden van wat hier geschreven wordt) te lezen.

Dit schreef Driver een paar dagen terug:

Paul Penders was de stoeltjes op de Noord tribune aan het controleren, waarschijnlijk op schoonheid, jammer genoeg had ik geen tijd ( i.v.m. een afspraak) om een gesprek met Paul aan te gaan.

En dan lees ik blog 9 en schrijft Penders:

Een oplettende training bezoeker had me deze week al over de Noordtribune zien struinen. Controle van de stoeltjes. Ook dat hoort bij het werk van een directeur van MVV. Het stadion is immers elk jaar, nee iedere week, weer een groot punt van zorg.

En met name het schoonhouden van Stadion de Geusselt. Begrijp me niet verkeerd. We werken samen met partijen die hun allerbeste beentje voor zetten. De MTB, Uit de Steigers, de Koraal Groep. Allemaal doen ze bijna dagelijks hun stinkende best om stoeltje voor stoeltje, wc voor wc en gracht voor gracht alles netjes schoon te maken. En dat lukt! Voor even… Want zodra ze even niet omkijken, ligt twee rijen terug alweer de duivenstront en de stof op de stoelen. Het is bijna ondoenlijk om tijdens thuiswedstrijden alle tribunes brandschoon en perfect op te leveren, waar eenieder die onze wedstrijden bezoekt natuurlijk wél recht op heeft. Daarom een beroep aan de creatieve geesten onder jullie: hoe krijgen we dit geregeld? Alle creatieve, ludieke en werkbare ideeën zijn welkom! Want we streven naar perfectie. Op én naast het veld.


Dus voor Paul (en ja, tis maar een idee): zet voor ieder vak een emmer met een sopje en een spons klaar en leg er een paar vaatdoeken bij. Dan kan iedereen die zijn/haar stoeltje niet schoon (genoeg) vindt er even met de spons over heen. En haal de emmers een paar minuten voor aanvang weg. Dan kan er ook niemand ‘lollig’ mee gaan doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 11:39 17 aug 2018 11:50 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3731

Ben Salemans schreef : Hoe zie jij jezelf, houtengerard? Ik vind jou de laatste tijd(en) wel erg somber en negatief. Je levert in een vloeiende stijl - complimenten! - vooral afbrekend, somber commentaar in je bijdragen op dit forum van mvvfans.nl. Je richt je aandacht op zaken die niet goed gaan bij MVV. Eh... MVV afkraken is zo gemakkelijk... Ben jij, houtengerard, met al je gesomber nu volgens je eigen definities een Borderliner, Negativo of Afbreker? Want een Positivo ben je toch niet: je komt de afgelopen maanden of paar jaren nooit met opbouwende (positieve, creatieve) opmerkingen.


Een Negativo natuurlijk Ben. Wanneer mij iets beloofd wordt dan herinner ik je eraan, wanneer dit meermalig gebeurd dan ga ik het ook van je eisen. Of dat nu "Doorselecteren" is, "Schone stoeltjes" of een onaangekondigde "Negatieve Sportieve Koerswijziging" en "Meer doelpunten inkopen" of de term "Schuldenvrij" of "De club als opleider", dat zijn beloftes die niet volledig of totaal niet worden ingelost, maar ieder seizoen wel meerdere malen worden herhaald. Ik weet niet of je weleens het spannende televisieprogramma "De Groeten van Max" hebt gezien, maar als daar iets niet overeenkomt met de reisbrochure, dan zitten daar twee oudjes aan tafel te grijnen van teleurstelling. Dat zijn ook Negatievo's Ben. Alleen onze reisbrochure duurt jaren, niet weken, en er wordt behoorlijk wat afgeweken vind ik de laatste drie jaar. Dat is een behoorlijke investering van je privé tijd in verhouding met een simpele reis, en de consequenties zijn alleen maar groter. Ik ben gewoon een klant in dit verhaal, ik ben niet de reisleider, nog de reserve chauffeur, de stewardess, de strandwacht noch de mecanicien die de bus repareert, ik ga naar een voetbalclub om voetbal te kijken voor de ontspanning als vermaak, ik ga niet naar een voetbalclub om die (al dan niet via een brainstorm) te runnen. En die voetbalclub moet gewoon met klachten kunnen omgaan, net zoals ieder andere bedrijf dat kan. En als die kritiek niet onderbouwd is dan zal daar ook niets mee gebeuren.

Maar ik ben zeker geen afbreker. De afgelopen maanden heb ik meermaals de kleine commerciële overwinningen van MVV geroemd die het nieuwe team maken. Het nieuwe pasjes systeem is een goede zet van VZM. Het stukje openheid van Paul Penders in zijn nieuwe Blog. Het niet in zee gaan met een investeerder. Maar het is moeilijk om positief te zijn over wat er op het veld gebeurd de afgelopen drie jaar , met uitzondering van één goede play-offs deelname.(de rest is eigenlijk bijzaak dat me eigenlijk niet hoeft te interesseren) Het spel oogt onverzorgd, passief en met weinig strijdlust. Maar ook dat punt staat dit seizoen niet op de agenda, getuige het aantrekken van de reservebank en het handhaven van een in mijn ogen niet optimaal functionerend trainersduo. Maar dat is een mening, en ik begrijp de oorzaak, en ik kan me voorstellen dat een positivo als jij Ben daar moeite mee heeft als ik dit aankaart. Een Positivo draait op hoop, een Negativo draait op concrete mijlpalen, de één veranderd mee, de andere eist. Twee zienswijzen die in elkaars uiterste liggen maar we hebben wel één ding gemeen, als het met MVV goed gaat gaat het met ons allebei ook goed. Maar zoals je leest zit mijn MVV gevoel momenteel op een dieptepunt. (Ook dat is een beleving, en die heb ik al meermaals onderbouwd als een mening in de hoop op verandering) En hopelijk wordt dat de komende twee jaar beter.

Maar ik zou niet durven te zeggen dat een Positivo zijn mening meer gerechtvaardigd is te ventileren dan die van een Negativo, want dat proef ik een beetje. Wat Janepie beschrijft zijn varianten van een negativo en een positivo vind ik. Maar zoals het geldt voor een positivo kan ook een negativo gewoon dicht bij het gelijk zitten met zijn mening. Het maatschappelijk geprezen woord 'positief' veranderd die lading niet. Seropositief is juist iets heel negatiefs, maar er komt wel het woord positief in voor. En zo is niet alles zwart/wit te bezien. Energie vloeit voort uit een positieve en negatieve pool, niet alleen bij batterijen. We zullen gaan zien waar MVV over twee jaar staat, de tijd zal het gaan uitwijzen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2018 11:53 25 aug 2018 11:55 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3732
Ik zat vanmorgen de telegraat te te lezen ,en leest dan dat het Preuvenemint weer op het Vrijthof is dit weekend, en zie wat er daar voor kopstukken van het bedrijfsleven op de voorpagina staan en zo trot s zijn op wat er allemaal gebeurd in Maastricht.ik noem een paar namen Ward Vleugels schoonzoon van Ruiters vastgoed in Limburg en nog een paar grote jongens in Maastricht ,als deze mensen nou eens de handen in mekaar konden slaan,zou er dan in onze mooie stad geen waardige eredivisie club kunnen ontstaan mij lijkt van wel.Reginal Thal moet eens met deze mensen in conclaaf gaan en proberen er iets moois voor mvv en Maastricht uit te slepen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2018 12:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #3733

"dreekemvvke71209 schreef : Ik zat vanmorgen de telegraat te te lezen ,en leest dan dat het Preuvenemint weer op het Vrijthof is dit weekend, en zie wat er daar voor kopstukken van het bedrijfsleven op de voorpagina staan en zo trot s zijn op wat er allemaal gebeurd in Maastricht.ik noem een paar namen Ward Vleugels schoonzoon van Ruiters vastgoed in Limburg en nog een paar grote jongens in Maastricht ,als deze mensen nou eens de handen in mekaar konden slaan,zou er dan in onze mooie stad geen waardige eredivisie club kunnen ontstaan mij lijkt van wel.Reginal Thal moet eens met deze mensen in conclaaf gaan en proberen er iets moois voor mvv en Maastricht uit te slepen .


Die mensen doen al iets bij MVV...maar idd niet genoeg na mijn inziens. Daarbij denk ik ook dat types zoals Ward Vleugels ook heel graag aan de touwtjes trekken
Laat ik voorop zetten dat ze natuurlijk heel goed zijn voor MVV echter heb ik ook ergens mijn bedenkingen daarbij.
Als we dan er van uit mogen gaan dat Okita ergens tussen de 2-3 ton oplevert aan transfers en dat onze hoofdsponsor "slechts spelers kan verkopen dat levert veel meer op .

Daarbij geloof ik dat op moment dat MVV pormoveert de sponsoren wel zullen komen , echter missen we de faciliteiten in en rond het stadion. Dat blijft nu ook een manko , wat kun je sponsoren beiden die meer dan 10K inleggen per jaar ?! Laat staan sponsoren die 25K en meer doen
Die 100K van openline is geweldig maar dat vind ik gezien alle uitingen echt een koopje ...dat bedrag moet gewoon minstens richting de 200K.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2018 12:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3734
Napoleon ik zie daar ook een taak weggelegd voor de gemeente Maastricht zij kunnen met goede investeerders in dit een grote rol spelen te aanzien van het stadion en omgeving denk ik zo .bij Ajax heeft de gemeente Amsterdam ook een grote rol gespeeld bij het stadion van Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2018 16:32
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #3735
Brand Bier nieuwe versterking van Us MVV
Woensdag 29 augustus 2018

Vlak voor het verstrijken van de transferperiode hebben we nog een nieuwe versterking weten vast te leggen. Brand Bier en MVV Maastricht gaan een overeenkomst aan voor de komende vijf seizoenen. Vrijdag 31 augustus as. bij de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles kun je al genieten van onze nieuwe aanwinst in de cateringpunten en de Rabobank Maastricht Businesslounge.

Reginald Thal, Commercieel Directeur MVV Maastricht over de nieuwe overeenkomst: "We zijn trots dat we naast MVV Maastricht opnieuw een heel sterk merk als partner kunnen binnenhalen. Goed getapt bier is belangrijk voor zowel partners als supporters."

Ron Huntjens namens Brand Bier: "Wij zijn er apetrots op dat het bier waar Limburg trots op is ook in de stad waar Limburg trots op is, wordt geschonken. Brand Bier in de hoofdstad van Limburg bij MVV. Perfecte keuze!

Jasper Jongen, voorzitter Veer Zien MVV: "Voor ons houdt het in dat wij in onze cateringpunten in het stadion Brand Bier gaan schenken en alle producten die in de Brandfamilie thuis horen. Dat is voor ons wel een hele mooie samenwerking tussen een heel mooi merk aan de ene kant en Veer Zien MVV aan de andere kant.

Freek Laeven namens Hansen Dranken: "De relatie tussen Hansen Dranken is al een jarenlange en een goede. We zijn er hartstikke trots op dat we nu ook Brand Bier bij MVV hebben binnen kunnen brengen. MVV de voetbalclub van Maastricht, Maastricht de hoofdstad van Brand Bier, dus mooie combinatie.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden