MVV algemeen

19 mrt 2018 21:49 19 mrt 2018 21:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #3541
30 jaar later of zo. Hoe anders is het nu....wat gaat de tijd snel. En hoe futuristisch was zijn idee. Wat hij toen al wou, staat nu in het groot in Amsterdam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2018 22:59
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3542
Wij gaan allemaal stemmen op een partij die MVV wil ondersteunen. Maar, welke partij is dat eigenlijk ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2018 23:28
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #3543

krampioen schreef : Wij gaan allemaal stemmen op een partij die MVV wil ondersteunen. Maar, welke partij is dat eigenlijk ?

Tja, er springt er niet echt eentje uit die zich openlijk uitspreekt voor steun aan MVV. Er is 1 kandidaat die zich nadrukkelijk wel uitspreekt voor steun en dat is Armand Vliegen van PvM. Het is in ieder geval een fanatieke fan die ook op de Angelside zit. Misschien toch maar op hem stemmen bij gebrek aan een ander, want voor de overige onderwerpen is het volgens mij om het even waarop je stemt. Ze hebben allemaal vage beloftes waarvan 99 van de 100 keer in de praktijk toch niks terecht komt. Hij profileert zich ook als fan van MVV en rugby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2018 23:32 19 mrt 2018 23:36 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV algemeen #3544

Karakter schreef : Is er een leesbare versie op internet te vinden? Lijkt me interessant om te lezen!


ZAKENMAN MELCHIOR: „JE MOET DE MOED HEBBEN OM lETS NIEUWS TE BEDENKEN” MVV op kunstgras en overdekt de eredivisie in?". "De Volkskrant". Onbekend, 30-06-1984. Geraadpleegd op Delpher op 19-03-2018, resolver.kb.nl/resolve?urn=ABCDDD:010879481:mpeg21:a0501

MVV-STADION MOET EUROPESE PRIMEUR WORDEN Voetbalwal 'HAL' la met kunstgras". "Limburgsch dagblad". Heerlen, 30-05-1984. Geraadpleegd op Delpher op 19-03-2018, resolver.kb.nl/resolve?urn=ddd:010593389:mpeg21:a0355

"Problematiek". "De Telegraaf". Amsterdam, 22-09-1984. Geraadpleegd op Delpher op 19-03-2018, resolver.kb.nl/resolve?urn=ddd:011205873:mpeg21:a0755

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2018 08:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3545
Ik denk zet het even hier neer.

Nadat we naar Fortuna als vee vervoerd zijn en er totaal geen reactie of excuses van de Supportersclub gekomen is heb ik hun een mail hier over geschreven.
Dit is ruim een week geleden en tot heden toe heb ik geen reactie ontvangen.
Ik zal nog geen conclusies trekken en nog een week wachten zodat er 14 dagen gepasseerd zijn.........
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2018 09:56
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV algemeen #3546

krampioen schreef : Wij gaan allemaal stemmen op een partij die MVV wil ondersteunen. Maar, welke partij is dat eigenlijk ?


Didier Jacobs, PvdA lijst 5 plaats 4

Gaat voor een verbeterd sportklimaat in Maastricht, met MVV als aanjager op sportief en maatschappelijk vlak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2018 10:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3547
Ik zet het hier maar neer... Afgelopen nacht speelde Curaçao weer een interland. In de basis Shermar Martina, die viel na 27 minuten uit. Ik kan zo snel niet ontdekken wat er aan de hand was. Iemand een idee of het een ernstige blessure is?

Shermaine Martina viel tien minuten voor tijd in en na deze interlandbreak hebben we dus twee internationals er bij. Naast de gebroeders Martina hebben Pereira, Mustafa en Ogunjimi (!) interlands voor het 'volwassen' team van hun land gespeeld. Had je me een paar jaar geleden verteld dat we in 2018 vijf spelers met A-interlands op hun naam in de selectie zouden hebben, dan zou ik je voor gek verklaard hebben...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 21:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #3548
Net gekeken naar de livestream van de presentatie van de toekomstplannen van MVV (kleine 200 kijkers op FB onder wie Thomas Verheydt).
Het was in grote lijnen wat er besproken was op de bijeenkomst. Daardoor bleef het voor mij een beetje abstract (niets ten nadele van het livestream-initiatief trouwens). Zoals ik het begreep wordt de organisatie klaargestoomd voor promotie over 3 à 4 jaar. En er moet structureel drie ton bij. Het was me niet helemaal duidelijk waar die vandaan moeten komen. Meer sponsoren lokken?
Verder subsidieert de provincie een ton aan de vier profclubs die gezamenlijk een plan hadden ingediend voor talentontwikkeling. Voor mij ook onduidelijk: gaat het om een ton per club of is dat voor de vier clubs samen? Het geld is ook bedoeld voor het verder ontwikkelen van de maatschappelijke tak.
Daarnaast worden via het voetbalplatform (Van Marwijk en co.) contacten aangeboord bij Manchester United om daar eventueel talentvolle jeugdspelers van naar Maastricht te halen. Ron Elsen gaat daar kijken.
Tot slot: wat een negatieve reacties op FB. Alleen maar kritiek leveren zonder onderbouwing. Blij dat de reacties hier op het forum genuanceerder en breder onderbouwd zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 22:05 04 apr 2018 22:07 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3549
Facebook is bij uitstek een zeikmedium geworden, dat is toch bekend. Wij willen zo graag die supporters zijn die dag en nacht achter de club staan. Maar we dragen op facebook de club zeer negatief uit naar nieuwkomers. Het jammere is, een eventuele sponsor of nieuwe supporter die via een livestream meekijkt, welk idee moet die krijgen van die reacties?

Ik had graag de vraag beantwoord gezien hoe men denkt die extra tonnen binnen te gaan krijgen, er werd gesproken over 3 ton extra voor de selectie en je zit qua budget op top5 niveau. En daarmee word de kans op promotie flink groter.
Daarover werd gezegd dat daarvoor (voor die extra tonnen) de plannen in de komende maanden tot een jaar uitgewerkt gaan worden... Tja had gehoopt/gedacht dat dat gebeurd zou zijn door die werkgroep onder leiding van Erens die begin vorig seizoen aan de slag gegaan is. Maar goed we moeten voorzichtig zijn met conclusies, we zien natuurlijk alleen maar een samenvatting van wat er gezegd is. Het is vervolgens Thal die er een termijn aan vast knoopt (3-4 jaren tot promotie), iets dat Penders en de nieuwe voorzitter juist niet doen.

Voor velen natuurlijk toch weer een teleurstelling, dingen kunnen nog jaren duren, de plannen moeten eerst nog maar eens gehaald worden, het geduld bij velen is op. Ook bij mij. Maar wat willen we? Wie gedacht had dat vandaag een zak met geld op tafel gelegd zou worden had beter moeten weten.

Van de andere kant werd nog maar eens benadrukt dat wij wat dit betreft een 'saaie' club zijn, van de lange adem. Die zich niet gek laat maken door de gebeurtenissen 40km verderop..

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 22:19
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #3550
De meeste reacties op facebook zijn om te huilen. De negatieve ondertoon , zonder enige onderbouwing is werkelijk tenenkrommend.

Ik snap wel waarom Penders en de nieuwe voorzitter geen termijn uitspreken, en bijvoorbeeld Thal wel. Thal kan niet “gepakt” worden op die uitspraak... het bestuur wel.

Het plan is duidelijk; Meer geld zorgt voor een bredere selectie, wat uiteindelijk zorgt voor betere prestaties, betere prestaties zorgen voor meer publiek, sponsoren, en dus meer geld. Meer geld zorgt ook ervoor dat we structureel op organisatorisch gebied groeien. Zodra het in de organisatie steeds beter wordt, en de selectie wordt beter, zo ga je voor die Eredivisie.

Dat MVV ook bij United gaat kijken is een goeie zaak! Een vaste kern spelers met 2 huurlingen van het niveau Nkwali.. en je komt al ver.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 22:41
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #3551
Ik heb het live verslag helaas niet helemaal kunnen kijken, maar ik heb wel verschillende reacties gelezen hier en op Facebook. Wat ik mij afvraag: hoe/waarom wil MVV contacten leggen met Manchester United? Ik begrijp dat dat via Bert van Marwijk dient te gebeuren, maar wat is de connectie daartussen? Bij Arsenal had je eerst contacten met Andries Jonker. Dan zou je kunnen zeggen dat zich via Jonker misschien een klein netwerkje heeft opgebouwd tussen MVV en Arsenal. Bij Manchester United staat echter geen enkele oud-MVV'er onder contract. Is deze club willekeurig gekozen of heeft deze interesse getoond in een samenwerking gezien de ontwikkeling van Nwakali? En misschien een aansluitende vraag: waarom de contacten met Arsenal niet intensiveren?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 22:42
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #3552
Sorry maar wat hadden jullie dan gedacht dat iedereen op Facebook de polonaise zou lopen in de huiskamer van deze fantastische livestream?

Vragen bij mij waarom:

Geen livestream van hele avond waarom?

We hebben 3 ton meer nodig dat weten we al hoelang?

Een directeur die met een verhaal komt waarvan alle deuren al een keer ingetrapt zijn?

Waarom niet een verhaal hoe we die 3 ton gaan ophalen?

Want dit komt op mij over als we roepen alle sponsoren bij elkaar en eens kijken of we wat meer kunnen ophalen en we zien wel hoe ver we komen.

Sorry maar ik zie hier geen visie in geen daadkracht gewoon ordinaire bedelen daar is niks mis mee maar maak er dan niet zo’n show van als of er God weet wat gaat gebeuren bij Mvv.

Laten we eerlijk zijn en eens kijken:

Een stadion wat niet meer van deze tijd is!

Een stad waar totaal geen industrie is die goed zou kunnen sponseren!

Een technische staf wat al jaren bij de club zit en nog niet 1 fatsoenlijke spits kan halen laat staan 3.

Na de play-off wedstrijd tegen die klote club leefde MVV als nooit te voren in plaats hier gebruik van te maken braken ze het af door er compleet niks mee te doen?

Daar hadden ze op in moeten spelen dat moment maar in plaats van dat vuur brandend te houden deed MVV helemaal niks in die euforie wat toen heerste had je een echt plan moeten hebben klaar liggen.

Ach ja ik blijf dromen van een Mvv wat weer op het hoogste niveau gaat meedoen en weer echte parels op het veld heeft staan waar iedereen voor naar de “Willy brokamp arena”komt.

Pluspunten blijft toch een welbespraakte reginald thal die als hij lult me meteen heeft.
Die zou zoveel kunnen betekenen op commercieel gebied.

We gaan kijken of manchester united voetballers heeft wat bij Mvv mee kunnen.

Ze proberen het in ieder geval ik hoop dat de presentatie zelf vele malen beter was en dat ik morgen lees dat er 4 ton extra binnen is gehaald dan bied ik meteen mijn excuses aan.............
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 23:41
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #3553
Ik hoop niet dat het verslag op Facebook de inhoud weergeeft van het gepresenteerde ''plan''. Want dat 300.000 erbij moet was geen nieuws. Het nieuws zou moeten zijn op welke manier we die 300.000 gaan genereren. Als dat plan er niet is, is dit weer gewoon een verkapte sponsorbijeenkomst geweest om, zoals Hartmans1973 zegt, weer bedelen om geld bij de bestaande sponsoren.

Geen woord over het binnenhalen van externe financiering ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2018 23:59 05 apr 2018 00:09 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3554
[LET OP !: Dit bericht kan als zeer negatief worden ervaren. Lees dit aub niet als je hier gevoelig voor bent.]

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2018 00:02 05 apr 2018 00:03 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #3555
Ik vind het wel goed dat MVV steeds meer gebruik gaat maken van zijn rijke historie en daaraan gekoppelde bekende namen als Van Marwijk, Meijer en anderen. Dat is toch waar MVV zich onderscheid van een hoop andere grijze muizen in de JL

Ook bewonderenswaardig dat deze BM-ers dat voor MVV willen doen door te adviseren, zich in te zetten voor MVV en bijvoorbeeld contact met United te zoeken.

Ja en jammer dat er geen grote sponsor bekend is gemaakt. Maar alles beter dan zo'n zwartgeld Turk of een rare Rus die plannen maakt vanuit de bajes. Doe me dan maar een livestream.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden