MVV algemeen

27 okt 2017 14:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
MVV algemeen #3436

Boe is dat feeske? schreef : Onze bestuurders worden gecontroleerd door een ledenraad, en statutair zijn een aantal zaken verankerd zoals dat de club nooit verkocht kan worden. Dit brengt rust en duidelijkheid voor alle partijen binnen de club.

Daar zal niemand het mee oneens zijn. Zelfs met een clubje investeerders hoeft dat niks te veranderen.
Maar laten we vooral niet proberen te denken over de toekomst of vernieuwingen. Zonder een gelukje in de play-offs en met de huidige groei in financiën zitten we over 10 jaar bij de top 5 van de Eerste Divisie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2017 12:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3437
Ik las in de MVV Gazet een artikel van Paul Penders over dingen die je als club niet in de hand hebt. Daar stonden de blessures in, het vertrek van Kersten maar ook het onverwacht afhaken van een sponsor.

Toen dacht ik, zou dat de reden zijn dat Elsen half september nog zei 2 extra spelers te willen aantrekken en dat aan t eind vd maand die back en aanvaller niet meer gehaald konden worden. Ik vond dat merkwaardig...het leek opeens een stop van bovenaf te zijn, ingegeven door bijvoorbeeld een financiële tegenvaller.

Toen ik dat artikel las dacht ik hmm...Mist er iemand een grote sponsor of weet iemand hier meer van? Is er een tegenvaller geweest?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2017 11:50
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV algemeen #3438
Is Sjef Ubaghs instalatietechnieken als sponsor bij MVV vertrokken?
Afgelopen vrijdag stond zijn naam ook niet meer op het shirt aan de achterkant onder het rugnummer.
Hij zat ook altijd met voorzitter Bert Kersten op de hoofdtribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2017 12:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3439
Zou goed kunnen dan. Zou dit hele seizoen weer t shirt sponsoren: www.mvv.nl/nieuws/nieuwe-thuis-en-uitten...-toonbeeld-van-trouw

Nu ook niet meer bij de sponsoren op de site van MVV.

Hoe kan dit mensen, Sjef is gek van MVV...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2017 22:45
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #3440
Een onopvallende, slinkse melding op de mvv-website, maar oh zo belangrijk en veelzeggend!
De parkeerplaatsen bij Kasteel Geusselt worden/zijn opgeheven i.v.m. de aanleg van de groene loper. De parkeerproblemen worden dus, zo mogelijk, nóg groter dan ze al waren. Aan de voorzijde van het stadion is al vrijwel geen parkeermogelijkheid meer en (reeds vele jaren geleden) kon men nog áchter het stadion op de randweg parkeren. Kortom: het autogebruik neemt steeds maar toe en de parkeermogelijkheden zijn steeds minder geworden.
Laten we hopen dat MVV nooit promoveert, want dan zou ik niet weten hoe de stroom van bezoekers geserviced zou moeten worden. Ook hier ligt een groot deel van de oorzaak bij de steun van een topsportklimaat bij de gemeente Maastricht. Gemeente wordt eens wakker en zorg eindelijk eens voor (minimale) randvoorwaarden voor een voetbalclub en probeer dit ook eens als cultuur te zien, want dan is er meteen wél budget vrij te maken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2017 16:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3441

Boe is dat feeske? schreef : Zou goed kunnen dan. Zou dit hele seizoen weer t shirt sponsoren: www.mvv.nl/nieuws/nieuwe-thuis-en-uitten...-toonbeeld-van-trouw

Nu ook niet meer bij de sponsoren op de site van MVV.

Hoe kan dit mensen, Sjef is gek van MVV...


waarschijnlijk was die net als alle andere 1902 kaarthouders aan het wachten op een gouden stikker.
En aangezien die er nog steeds niet is, dacht hij van SOP het maar op

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2017 19:03
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3442

Boe is dat feeske? schreef : Zou goed kunnen dan. Zou dit hele seizoen weer t shirt sponsoren: www.mvv.nl/nieuws/nieuwe-thuis-en-uitten...-toonbeeld-van-trouw

Nu ook niet meer bij de sponsoren op de site van MVV.

Hoe kan dit mensen, Sjef is gek van MVV...


Vanavond eens kijken dan. Hij staat iig wel nog op de site: www.mvv.nl/business/partners/page=4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2017 22:18
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3443
Stond ook nog op de shirts, led boardimg en vaste boarding. Storm in een glas water
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, ouwe rot, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2017 23:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV algemeen #3444
Gelukkig.l

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2017 09:36
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3445
Beter een storm in een glas water, dan pijn in de portemonnee!

Fijn!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2017 10:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3446
zouden er gouden stikkers geplakt zijn in de winterstop of was het weer een verkooppraatje van MVV?
Ik snap niet waarom, maar ik kan me zo irriteren aan loze beloftes en het nonchalante van MVV.
Als je ze dan informeert door middel van een mail krijg je ook nog geen reactie.
Top MVV zo ga je met klanten om !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2017 13:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3447

mvv supporter schreef : zouden er gouden stikkers geplakt zijn in de winterstop of was het weer een verkooppraatje van MVV?
Ik snap niet waarom, maar ik kan me zo irriteren aan loze beloftes en het nonchalante van MVV.
Als je ze dan informeert door middel van een mail krijg je ook nog geen reactie.
Top MVV zo ga je met klanten om !!!


Hier ben ik t eigenlijk wel mee eens. De 1902 kaarthouders zouden een gouden sticker krijgen. Tot op heden nog niks gezien, het seizoen is half voorbij. Ik hecht er niet veel waarde aan maar kan begrijpen dat anderen dat wel doen en beloofd is beloofd!

Logisch dat je daar dan vragen over krijgt als club waar die stickers blijven.

MVV weet welke supporters een 1902 kaart hebben, stuur die mensen dan even een mail met uitleg waarom die stickers er (nog) niet zijn. Communicatie mensen, zo iets simpels als een mailtje kan al begrip geven en onvrede wegnemen. Ik zou nu ook wel eens willen weten hoe het zit met die gouden stickers. Iemand?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, M.V.V. 1902, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2018 19:55
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #3448
Fredje Rompelberg Fietsvakanties!! HS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2018 20:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3449
Graag een uitgebreid verslag van de afgelopen middag. Iedereen zit op t puntje van de stoel om de details te horen van de woorden van Bert kersten over het nieuwe stadion, de gouden stickers en de nieuwe mededelingen van Ron de Promotion.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2018 16:45
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV algemeen #3450
ook ik heb via mail gevraagd naar de sticker (al in oktober) maar krijg niet eens een antwoord.
MVV gaat zeer onbeschoft om met zijn klanten, niet gek dat het er steeds minder worden! Ik wilde lid worden van Veer zien MVV maar dat laat ik ondertussen ook maar achterwegen, loten koop ik niet meer......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden