MVV algemeen

25 okt 2017 10:33
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV algemeen #3421

Jacques schreef : webmastersfm, je hebt geen ongelijk wat mij betreft, nu ja, ik vind het jammer dat je je boodschap vervuilt met een persoonlijke sneer naar Jeoff (dat haalt de kracht uit je boodschap), en ik denk niet dat we op alle punten op weg naar beneden zijn. Maar ik snap heel goed wat je zegt. Van de laatste pakweg tien kampioenen deed pakweg de helft dat met een tekort op de begroting/vanuit Categorie 1 (geen zin om de details uit te zoeken). NEC zal wel kampioen worden dit seizoen. Die zaten eerder dit jaar nog in Categorie 1 en het zou me niets verbazen als ze daar tijdens het seizoen weer naar terug gaan, al hebben die geloof ik wel veel geld gekregen voor Grot in de zomer. Op basis van de kampioenen kun je inderdaad zeggen dat risico nemen beloond wordt.

Maar net zo goed kan ik je RBC en Veendam aanreiken, waar ook gedacht werd dat wat meer risico nemen zich uit zou betalen in sportief succes en het geld daarna wel zou volgen. Of RKC, wat meermaals gegokt en verloren heeft en waar Mandemakers op een gegeven moment echt niet meer bijlapte en ze op een haar na weg waren. Dordrecht ongeveer zelfde verhaal. Emmen heeft dit jaar flink geïnvesteerd maar de resultaten houden voorlopig niet over, ben benieuwd of dat daar goed blijft gaan. Almere smijt al jaren met geld, maar is geloof ik één keer boven ons geëindigd.


Hoe ik mijn boodschap breng doe ik voor mezelf, niet om anderen te plezieren. De boodschap is toch duidelijk ? Volgens mij doet jeoff toch vaak al voorzetjes geven dat we wel weer het bestuur, trainer of de materiaalman de schuld geven. Niet miepen als die voorzet ook word ingekopt.

De club heeft gewoon een nieuwe frisse wind nodig. Ik hoor wel meer dingen die gewoon niet goed gaan. Deels door gebrek aan mankracht en deels door een ongezonde zuinigheid die in de voetbalwereld geheid naar anonimiteit en 12 in een dozijn leiden.

Als je ziet dat er nog geen knaken kunnen worden vrijgemaakt om bepalende spelers een kleine opwaardering te geven en zich daardoor prettiger en gewaardeerd te laten voelen dan ben je gewoon niet goed bezig.
Als je voor het seizoen via social media roept dat je voor promotie gaat, 50 goede spelers op de stoep staan, budget met 2 ton verhoogt voor spelers en vervolgens weliswaar een redelijk tot goede 11 hebt maar het daarna huilen met de pet op is. Promotie dwing je af met een goede bank. Niet een goede 11. Dan is dat gewoon geen goed beleid. Er zijn 3 jongens gedwongen moeten vertrekken die niet duur waren maar zeer zeker toegevoegde waarden waren. Iedereen roept dat mvv geen risico’s moet nemen. Maar risico’s op spelersgebied mag wel?!?!

Verder blijf ik erbij dat we met ron elsen een goede kundige trainer hebben, die in mijn ogen de meest welbespraakte en realistische coach is in de Jupiler. MAAR, Ron is ook de verkapte technisch directeur die zichzelf een technisch beleid moet opleggen en zichzelf moet controleren. Onwenselijk binnen een BVO. Iig onwenselijk binnen een BVO die vooruit wil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 10:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV algemeen #3422
Met die post ben ik het gewoon eens hoor. En bijna iedereen denk/hoop ik. De basis is prima, maar de bank is veel te smal, en dat voelen we nu. En dat na de mooie woorden in de business club afgelopen zomer. Dat is gewoon kut.

Nog één klein stukje perspectief om aan te geven hoe erg het nu is: vorig jaar pakten we tegen precies deze tegenstanders in dezelfde wedstrijden (VVV en NAC vervangen door Go Ahead en NEC) 15 punten. Nu 12 punten. Vorig jaar sloegen we de eerste ronde van de play-offs over. Volgens deze statistiek zitten we daar nu slechts 3 punten vanaf. En ja, dit is een ontzettend scheve vergelijking, het voelt helemaal niet zo aan en met alle blessures zie ik de komende wedstrijden niet echt met vertrouwen tegenmoet. Maar toch, zo dramatisch is het ook weer niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 10:56
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV algemeen #3423
We hebben de afgelopen jaren (eigenlijk al vanaf 2010) ver boven het budget gepresteerd. Vrijwel ieder seizoen play-offs gehaald.
Ook ik zie MVV het liefste zo snel mogelijk in de Eredivisie en het zal ons ook financieel een stap vooruit brengen. We kunnen wel roepen het is een voetbalwereld, dus moet je soms ook risico's durven nemen, maar uiteindelijk draait het allemaal om geld. Niet alleen hoeveel miljoenen je hebt, maar in het geval van MVV, hoeveel duizenden euro's hou ik over aan het einde van het seizoen.
Kleinere clubs worden gewoonweg genegeerd door o.a. de KNVB en de grote clubs. Als je de tv-rechten netjes verdeeld over alle clubs in Nederland, dan krijg je ook weer een goede basis bij alle clubs dat het ook indirect gevolgen heeft op een betere jeugdopleiding. Groeien ook weer talenten uit. Grote clubs en de KNVB zal hier zeker ook de vruchten van plukken.
o.a. Ajax krijgt al een flinke hap van het tv-geld in de Eredivisie, ik vraag me ook wel af hoeveel ze wegnemen uit de pot Jupiler League.

MVV neemt met ieder dubbeltje dat men uitgeeft een risico. Zal het iets opbrengen? Verheijdt was o.a. een grote gok, wat uiteindelijk wel positief uitloopt. MVV gokt met kleinere bedragen en kiest op dit moment meer voor zekerheid. Steeds meer eigen budget opbouwen en vanuit daar verder bouwen. Qua prestatie op het veld heeft dit bijna tot een promotie geleid. Was MVV gepromoveerd, dan was dit beleid de hemel ingeprezen. Wat MVV erna verkeerd heeft gedaan, is naar buitenkomen met een boodschap dat er meer besteed kan worden in de selectie, dus dit ook op het veld zichtbaar zou moeten worden. De selectie is talentvoller, maar vindt dat we in de breedte toch een flinke slag terug hebben gemaakt. Dit voelt vind ik wel een beetje als een teleurstelling als supporter.
MVV wordt gerund door zakenmensen en om eerlijk te zijn doen ze het niet slecht. Er moet nog veel veranderd worden, maar er wordt winst geschreven en de prestaties op het veld zijn goed.

Liever dat de club het eigen budget gaat opbouwen, zodat je straks zelf een grotere gok kunt nemen en mocht het dan fout gaan, dat het financieel opgevangen kan worden. Liever nog (langzaam) doorgroeien dan nu grotere risico's nemen. Want als het fout gaat (die kans is groter dan dat het goed gaat) dan zit je tegen faillissement aan en heb je die poppenkast weer. Dan is maar de vraag of je ooit er nog bovenop komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 13:53 25 okt 2017 14:03 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3424
Vergeet ook niet dat MVV winst maakt en dat het spelersfonds is afbetaald, maar dat ze wel nog steeds een negatief eigen vermogen hebben. Hoe veel dat is op dit moment zal volgens mij op redelijk korte termijn naar buiten komen in de jaarrekening.
Vorig jaar was dat 390.000 Euro maar ik weet niet of dat inclusief het openstaande bedrag van het spelersfonds was.

Dit allemaal speelt mee in de keuzes die MVV maakt om al dan niet wat meer risico's te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 18:01
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3425
Bedankt voor de discussie tot zover.
Er zijn veel argumenten genoemd. Veel mensen zeggen dat wij schuldenvrij moeten worden. En dat wij van daaruit verder moeten bouwen. Maar hoe doen wij dat dan ? De begroting blijft heel beperkt, ook als wij geen schuld meer hebben. Zo zullen wij echt niet kunnen groeien. Zo blijven wij met een leuk elftal in de 1e divisie meespelen. Een 1e divisie die meer en meer bestaat uit 2e elftallen van vermogende eredivisieclubs.
Ik zie echt geen andere oplossing dan een externe financier binnen te halen. Wij moeten zo snel mogelijk naar de eredivisie. En ik realiseer mij ook dat veel externe financiers foute bedoelingen hebben. Maar er zijn er ook (een consortium van vermogende maastrichtenaren bijv.) die ons verder zouden kunnen helpen.
Ik pleit echt voor een beleidswijziging.
Ik stel alle reacties op prijs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 20:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #3426

krampioen schreef : Bedankt voor de discussie tot zover.
Er zijn veel argumenten genoemd. Veel mensen zeggen dat wij schuldenvrij moeten worden. En dat wij van daaruit verder moeten bouwen. Maar hoe doen wij dat dan ? De begroting blijft heel beperkt, ook als wij geen schuld meer hebben. Zo zullen wij echt niet kunnen groeien. Zo blijven wij met een leuk elftal in de 1e divisie meespelen. Een 1e divisie die meer en meer bestaat uit 2e elftallen van vermogende eredivisieclubs.
Ik zie echt geen andere oplossing dan een externe financier binnen te halen. Wij moeten zo snel mogelijk naar de eredivisie. En ik realiseer mij ook dat veel externe financiers foute bedoelingen hebben. Maar er zijn er ook (een consortium van vermogende maastrichtenaren bijv.) die ons verder zouden kunnen helpen.
Ik pleit echt voor een beleidswijziging.
Ik stel alle reacties op prijs.

Veel mensen zien het naar mijn inziens een beetje zwart-wit. Een investeerder is bij voorbaat negatief en/of betekend het einde van onze club, en wordt gezien als een grote gok. De andere optie is het geleidelijk aan opbouwen van de begroting en wordt gezien als de manier om terug te komen waar we horen. (Top eerste-divisie met af en toe promotie naar de eredivisie en rechter-rijtje.) De laatste optie hanteren we al een x aantal jaren, terwijl we nooit echt een groei zien in de begroting. Dit jaar hebben we ongeveer dezelfde begroting als vorig jaar. Met het verschil dat er 200.000 euro meer naar spelers kon gaan. De ambitie van het bestuur is om binnen een, twee of drie jaar op het hoogste niveau actief te zijn. Maar met dit tempo gaat het nog 10 jaar duren. Tenzij je gokt op een keer geluk hebben in de play-offs ,maar dat noem ik geen realistisch beleid voeren.

Natuurlijk, nooit meer geld uitgeven dan dat er binnenkomt, dat lijkt mij duidelijk. Echter moeten we wel nadenken over het toekomstbeleid. Blijven we geloven in het groeien op eigen kracht en houden we investeerders ten alle tijden buiten de deur. Of zetten we de deur op een kier, en gaan we er in ieder geval eens naar kijken. Met uiteraard de voorwaarden dat niemand alleenrecht krijgt in de club.

Een voorbeeld: De Graafschap heeft in 2013, een plan opgezet om particuliere aandeelhouders te werven. Voor de club was er geen verplichting om kapitaal terug te storten, en voor de aandeelhouders was het een middel om te kunnen toetsen of het geld een goede bestemming kreeg. Daartoe kregen deze aandeelhouders, die ook niet meer dan 50% van de aandelen konden bezitten, specifieke rechten. Zo kregen de aandeelhouders dividend, mochten ze meepraten over afwijkingen in de begroting en het benoemen van eindverantwoordelijken. De zeggenschap over naam, logo, speelstad en clubkleuren waren via bijzondere en prioriteitaandelen ondergebracht bij onafhankelijke stichtingen. Dit heeft 3 miljoen euro opgeleverd.

Met een dergelijke investering zou je voor 4 jaar het spelersbudget kunnen verdubbelen om die stap te maken naar de eredivisie.

Het gevolg, meer toeschouwers,meer tv-gelden, meer aanzien, meer sponsoren, meer groei, meer financiële buffer,meer transferinkomsten bij verkoop van spelers, etc.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 21:02
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #3427
Ik ga eens eerlijk zeggen dat ik voetballen in de juup league helemaal niet eens zo erg vind. Je weet waar je aan toe bent. We doen het altijd leuk en winnen regelmatig ons partijtje en je weet biina altijd dat je op vrijdagavond voetbalt.en vaak is er een leuke sfeer en ik denk dat de meeste sfeermakers de glorie jaren van mvv nog nooit hebben meegemaakt

Stel je promoveert, resultaten gaan achteruit en je verliest week in, week uit. Denken jullie dan dat de geusselt vol zal zitten bij laten we zeggen groningen, willem ii of exelsior... ik ben bang van niet. Ook de aannames van de extra inkomsten. Wie garandeerd dat er meer sponsors komen of dat due meer willen betalen? Naast eventueel extra inkomsten, krijg je ook direct hogere kosten door andere beveiliging, duurdere spelers etc. Ook ben je overgeleverd aan de willekeur van de commercie wanneer je speelt, wat je dus ook zeker toeschouwers zal kosten omdat mensen ook in het weekend andere verplichtingen hebben

Ik ben er niet rauwig om, om in de juup league te spelen waarin we ons toch goed kunnen meten met de top en waar we met regelmaat leuk meedoen voor de extras op het einde van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2017 21:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV algemeen #3428
Een voetbalclub drijft op vele pijlers , een groot voordeel tov bedrijven die een zelfde begroting/omzet hebben
Neem nu MVV met een begroting van circa 2,4 miljoen heeft de club toch een mega exposure iets waar een bedrijf van die omzet alleen maar zijn vingers bij zou aflikken als je iedere week zoveel gratis media aandacht krijgt en je kunt profileren.

Het is dan ook heel mooi dat een club zoals MVV zoveel verschillende gebieden kan samen brengen op uit eindelijk een wedstrijdje op t veld , immers ligt daar wat ons allen verbindt. Maar toch ook al heb je niks met MVV en niks met voetbal zou het heel interessant kunnen zijn voor een bedrijf of een instelling om je in die wereld te begeven waar dagelijks de kranten van vol worden geschreven
Het is aan MVV om dat echt goed voor elkaar te hebben en juist die kansen te laten zien zodat andere ze kunnen benutten.
Feitelijk is het aan ons allemaal , want in principe zijn we allemaal MVV . De sleutel tot succes is volgens mij beleving en aandacht . Als je niks met MVV hebt of met voetbal maar je ontdekt hier een bepaalde beleving en je krijgt aandacht die je ergens anders niet krijgt dan bouw je een band en dan ga je ook ontdekken dat er meerwaarde zou kunnen zijn.

Beleving en aandacht zijn 2 hele eenvoudige woorden maar ze zijn mijn inziens cruciaal in de groei van MVV . Als de organisatie MVV zich verplaatst in die 2 begrippen dan komen vanzelf de vragen en de antwoorden die nodig zijn om dit in te vullen en om de vlek rondom Maastricht te vergroten , want laten we eerlijk zijn als ik de namen Sittard, Venlo of Kerkrade noem komt er bij jullie dan een gevoel naar boven van dit zijn steden die moet ik bezoeken ? Nee denk van niet . Wij bij MVV hebben zowiezo Maastricht daar hoeven we niets voor te doen die hebben we gratis erbij gekregen een van de mooiste steden van Nederland , in beleving en in gevoel en in aandacht kunnen we daar veel meer mee doen.

We moeten producten en diensten bij MVV aanbieden die een verlengde zijn van wat de stad te bieden heeft . MVV moet op vrijdag avond de plek zijn waar je als sponsor zeker bij wilt zijn omdat je nieuwe contacten kunt ontmoeten . MVV moet de club zijn voor eigenaren die niet zo goed in het "netwerken"zijn dat ze onder de arm worden genomen en hun wegwijs maakt in al de contacten die rond de club zijn zodat er ook iets ontstaat uit contacten
Ik denk dat op supporters niveau we daar veel verder zijn , veel supporters kennen elkaar door de jaren heen , dat is ook super leuik. Kijk alleen al naar mezelf hoeveel mensen ik wel niet bij MVV heb ontmoet , super tof . Die zelfde chemie moet je ook op andere vlakken krijgen daar waar de relaties elkaar ontmoeten.

ben er van overtuigd dat met beleving en aandacht de club kan groeien , financieel maar ook in kennis en vooral in lange relaties en daardoor stabiliteit
Als we Maastricht als stip op de horizon nemen en alle goede zaken die de stad in zicht heeft meenemen in onze voetbalclub en dit vertalen en beleving en aandacht dan kan het niet anders zijn dat we volgend jaar en de jaren daarna alleen maar groeien in ons netwerk op de tribunes op het veld in de business club etc en dat zal zich dat uiteindelijk vertalen in minder van het zelfde maar meer van het bijzondere en dan gaan we vooruit !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Roei baank, Tuor, Zoewiezoe, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2017 13:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV algemeen #3429

Napoleon schreef : MVV moet op vrijdag avond de plek zijn waar je als sponsor zeker bij wilt zijn omdat je nieuwe contacten kunt ontmoeten . MVV moet de club zijn voor eigenaren die niet zo goed in het "netwerken"zijn dat ze onder de arm worden genomen en hun wegwijs maakt in al de contacten die rond de club zijn zodat er ook iets ontstaat uit contacten

Klopt helemaal. Maar zolang bepaalde mensen binnen de club nauwelijks verder kijken dan het bekende struyskomitee/Tempeleers kringetje zullen we op commercieel gebied geen potten kunnen breken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2017 18:43 26 okt 2017 18:51 door krampioen. Reden: correctie
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3430

Napoleon schreef : Een voetbalclub drijft op vele pijlers , een groot voordeel tov bedrijven die een zelfde begroting/omzet hebben
Neem nu MVV met een begroting van circa 2,4 miljoen heeft de club toch een mega exposure iets waar een bedrijf van die omzet alleen maar zijn vingers bij zou aflikken als je iedere week zoveel gratis media aandacht krijgt en je kunt profileren.

Het is dan ook heel mooi dat een club zoals MVV zoveel verschillende gebieden kan samen brengen op uit eindelijk een wedstrijdje op t veld , immers ligt daar wat ons allen verbindt. Maar toch ook al heb je niks met MVV en niks met voetbal zou het heel interessant kunnen zijn voor een bedrijf of een instelling om je in die wereld te begeven waar dagelijks de kranten van vol worden geschreven
Het is aan MVV om dat echt goed voor elkaar te hebben en juist die kansen te laten zien zodat andere ze kunnen benutten.
Feitelijk is het aan ons allemaal , want in principe zijn we allemaal MVV . De sleutel tot succes is volgens mij beleving en aandacht . Als je niks met MVV hebt of met voetbal maar je ontdekt hier een bepaalde beleving en je krijgt aandacht die je ergens anders niet krijgt dan bouw je een band en dan ga je ook ontdekken dat er meerwaarde zou kunnen zijn.

Beleving en aandacht zijn 2 hele eenvoudige woorden maar ze zijn mijn inziens cruciaal in de groei van MVV . Als de organisatie MVV zich verplaatst in die 2 begrippen dan komen vanzelf de vragen en de antwoorden die nodig zijn om dit in te vullen en om de vlek rondom Maastricht te vergroten , want laten we eerlijk zijn als ik de namen Sittard, Venlo of Kerkrade noem komt er bij jullie dan een gevoel naar boven van dit zijn steden die moet ik bezoeken ? Nee denk van niet . Wij bij MVV hebben zowiezo Maastricht daar hoeven we niets voor te doen die hebben we gratis erbij gekregen een van de mooiste steden van Nederland , in beleving en in gevoel en in aandacht kunnen we daar veel meer mee doen.

We moeten producten en diensten bij MVV aanbieden die een verlengde zijn van wat de stad te bieden heeft . MVV moet op vrijdag avond de plek zijn waar je als sponsor zeker bij wilt zijn omdat je nieuwe contacten kunt ontmoeten . MVV moet de club zijn voor eigenaren die niet zo goed in het "netwerken"zijn dat ze onder de arm worden genomen en hun wegwijs maakt in al de contacten die rond de club zijn zodat er ook iets ontstaat uit contacten
Ik denk dat op supporters niveau we daar veel verder zijn , veel supporters kennen elkaar door de jaren heen , dat is ook super leuik. Kijk alleen al naar mezelf hoeveel mensen ik wel niet bij MVV heb ontmoet , super tof . Die zelfde chemie moet je ook op andere vlakken krijgen daar waar de relaties elkaar ontmoeten.

ben er van overtuigd dat met beleving en aandacht de club kan groeien , financieel maar ook in kennis en vooral in lange relaties en daardoor stabiliteit
Als we Maastricht als stip op de horizon nemen en alle goede zaken die de stad in zicht heeft meenemen in onze voetbalclub en dit vertalen en beleving en aandacht dan kan het niet anders zijn dat we volgend jaar en de jaren daarna alleen maar groeien in ons netwerk op de tribunes op het veld in de business club etc en dat zal zich dat uiteindelijk vertalen in minder van het zelfde maar meer van het bijzondere en dan gaan we vooruit !


Je slaat de spijker op zijn kop. Ik ben het helemaal met je eens. Ik pleit er voor dat er eerst extra geld komt. Daarna sta ik helemaal achter je plan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2017 19:02
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3431

jeoff schreef : Vergeet ook niet dat MVV winst maakt en dat het spelersfonds is afbetaald, maar dat ze wel nog steeds een negatief eigen vermogen hebben. Hoe veel dat is op dit moment zal volgens mij op redelijk korte termijn naar buiten komen in de jaarrekening.
Vorig jaar was dat 390.000 Euro maar ik weet niet of dat inclusief het openstaande bedrag van het spelersfonds was.

Dit allemaal speelt mee in de keuzes die MVV maakt om al dan niet wat meer risico's te nemen.

Beste Jeoff, als wij in de eredivisie spelen, en wij hebben bijv. een speler als Limbombe, die ook naar MVV was gekomen als wij daar gespeeld hadden. Dan hadden wij daar 1.5 miljoen voor gekregen. Hoezo schuld ? Daar lach je dan toch om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2017 19:16 26 okt 2017 20:32 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3432

krampioen schreef : Beste Jeoff, als wij in de eredivisie spelen, en wij hebben bijv. een speler als Limbombe, die ook naar MVV was gekomen als wij daar gespeeld hadden. Dan hadden wij daar 1.5 miljoen voor gekregen. Hoezo schuld ? Daar lach je dan toch om.


Beste Krampioen.. dat is nogal een grote "als"...

Ik ken er nog zo een.. "Als" MVV een goal had gescoord in het PLS zouden we met het huidige voorzichtige beleid ook eredivisie gespeeld hebben.. zonder investeerder, en zonder onnodig risico en wellicht met een speler als Limbombe.

En ter info: Dit scenario speelde zich nog geen 5 maanden geleden af. Maar goed, het opportunisme viert zoals altijd hoogtij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2017 22:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #3433

jeoff schreef :

krampioen schreef : Beste Jeoff, als wij in de eredivisie spelen, en wij hebben bijv. een speler als Limbombe, die ook naar MVV was gekomen als wij daar gespeeld hadden. Dan hadden wij daar 1.5 miljoen voor gekregen. Hoezo schuld ? Daar lach je dan toch om.


Beste Krampioen.. dat is nogal een grote "als"...

Ik ken er nog zo een.. "Als" MVV een goal had gescoord in het PLS zouden we met het huidige voorzichtige beleid ook eredivisie gespeeld hebben.. zonder investeerder, en zonder onnodig risico en wellicht met een speler als Limbombe.

En ter info: Dit scenario speelde zich nog geen 5 maanden geleden af. Maar goed, het opportunisme viert zoals altijd hoogtij.

Opportunisme is ook zeggen dat we op de goede weg zijn als we 5 maanden geleden voor het eerst in 17 jaar eens hebben meegedaan om promotie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2017 23:18
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #3434

Sjotelsplak schreef : Opportunisme is ook zeggen dat we op de goede weg zijn als we 5 maanden geleden voor het eerst in 17 jaar eens hebben meegedaan om promotie.


Volgens mij is er toch een stijgende lijn te zien in de prestaties in de playoffs in de laatste jaren... snap niet wat daar opportunisme aan is.. het is toch echt meer opportunisme als je stelt dat MVV niet op de goede weg is omdat we even in een mindere periode zitten :rolleye:

Maar goed, we zien uiteindelijk wel wie er gelijk heeft.. Ik ben het overigens wel met Napoleon eens dat MVV een flinke inhaalslag moet maken wat betreft de sponsoring en alles eromheen. Als je niet met een investeerder in zee wil moet daar wel wat meer de nadruk op liggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2017 13:11
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3435
Juist dit opportunisme (6 wedstrijden klote, dus we moeten andere koers!) is waar vele bestuurders gevoelig voor zijn en daarom viert het opportunisme binnen het voetbal zo'n hoogtij.

Als ik dit zo lees ben ik wederom blij dat MVV een zeer goede verankering heeft van het beleid dat uitgestippeld is. Dit is gewoon nu ons club DNA. Onze bestuurders worden gecontroleerd door een ledenraad, en statutair zijn een aantal zaken verankerd zoals dat de club nooit verkocht kan worden. Dit brengt rust en duidelijkheid voor alle partijen binnen de club.

Het bestuur is een uitvoerder van het nieuwe MVV DNA (na 2010), niet andersom!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden