Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

20 mei 2020 14:31
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7441
Overname Roda: komende jaren miljoenen aan investeringen - www.1limburg.nl/l/99026 #1Limburg

Waarom is dat bij de Moffen wel mogelijk en in Us Mestreech niet??

Gewoon hele organisatie op de schop en opnieuw beginnen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7442

Jo70 schreef : Overname Roda: komende jaren miljoenen aan investeringen - www.1limburg.nl/l/99026 #1Limburg

Waarom is dat bij de Moffen wel mogelijk en in Us Mestreech niet??

Gewoon hele organisatie op de schop en opnieuw beginnen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER



Hier hoef je helemaal niet rouwig om te zijn , en wel om de volgend redenen.
Als 4 partijen die samen goed zijn voor 1 miljard vermogen ( en wellicht wel meer) voor 1.5 miljoen gaan "investeren" dan is dat nog geen 4 ton per "kop" en ze willen er allemaal iets van vinden uiteindelijk... let maar op die gaan straks weer rollebollend over straat
Dan moet de Gemeente ook nog eens 200.000 minder aan huur vragen zodat ze eigenlijk maar 1.3 miljoen investeren of 1.7 hoe je t bekijkt... de belasting betaler dokt lekker mee !

Top eerste divisie spelers budget is ergens tussen de 1.5 miljoen- 2 miljoen . Los van trainer en TD die zitten ook ergens 2-3 ton

Maar goed hartstikke leuk ...het zijn serieuze partijen die instappen dat zeker maar die gaan het nooit langer als 6 maanden met elkaar volhouden ...dan komen de eerste haantjes al weer uit de hoge hoed
Kwalijk vind ik wel dat de gemeenschap moet mee betalen , als je zo rijk bent samen dan doe je dat niet. Maar de lobby heeft wellicht al vooraf plaats gevonden bij gemeente dat partijen wilde instappen op voorwaarde dat Roda huur vermindering krijgt ...
we gaan t weer zien ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7443
Waarom bij Roda wel en MVV niet. Dat is heel simpel. Op de eerste plaats het stadion, en op de tweede plaats de afgelopen 20 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:14
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7444
@Napoleon, je hebt volledig gelijk. Hoop dat ze binnen 6 maanden slaande ruzie hebben!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7445
En de huur - ik heb al vaak genoeg gezegd, die Roda nog nooit, letterlijk nog nooit volledig betaald heeft - moet inmiddels naar 250.000 euro. Dat is een eis van een groep met een gezamenlijk vermogen van meer dan een miljard. Dit is te schandalig voor woorden, maar goed we kennen de gemeente Kerkrade, die bukt gewoon weer voorover en zegt nog dankjewel ook.

Verder eens met Napoleon. Schrouff stopte er meer geld in dan deze mannen en ze degradeerden alsnog. Nu krijg je wat haantjes die vanalles willen vinden, maar blijkbaar niet écht willen investeren, want die paar ton is voor hun natuurlijk een schijntje. Wachten tot het weer ruzie wordt daar.

Wel jammer dat Korotaev nu definitief uit beeld lijkt te raken. Dat is echt zonde, want die man was 100% garantie op rampspoed. Al vindt de gemiddelde Roda-fan nog altijd dat deze Russische Zwitser uit Dubai met bankvergunning in Djibouti, rijk geworden door geld witwassen, een echte koempel is!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Lassie80, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 15:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7446
Heb net een die presentatie gezien...door die Peels ...maar die is nog minder dan onze Frans... jezus zeg wat is dat toch allemaal matig
Maar dit gaat leuk worden, ze doen weer wat ze al jaren doen en dat is het zelfde , geld uitgeven wat ze niet hebben. Ze denken 1.5 miljoen maar geloof maar dan wordt zo 2- 2,5 miljoen wat ze te kort komen
Ze gaan op geen enkele manier de club verduurzamen en gaan hoe dan ook snel tegen een heleboel gezeik oplopen... 4 van die Dragon's die kunnen helemaal niet samen werken, hun ego zit hun al snel in de weg....
Als je toch die Roger Hogenest neemt , volgens Quote 335 miljoen rijk...man doe het toch alleen . Wat een kruimeldiefjes zijn het toch ...zo godverlaten rijk en gaan 1.5 miljoen samen afdekken... en natuurlijk is 350.000 veel geld...maar niet als je er 335 miljoen hebt...

Maar ja , laat ze maar gaan... wij moeten MVV verduurzamen , kennis toevoegen en dan komt geld vanzelf...uit de oplossing. Niks investeren of iets maar waarde toevoegen aan het netwerk... en in mijn plan ...gaan we ook nog eens gebruik maken van die ondernemers die nu Roda, VVV en Fortuna sponsoren...let maar op ;-)... laat ze daar maar betalen en wij plukken daar de vruchten van !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 16:01
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7447
Die huurverlaging is natuurlijk helemaal van de gekke. Om het een beetje in perspectief te zetten, hoeveel betaalt MVV (ongeveer) aan huur?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 16:10
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7448

Napoleon schreef : Heb net een die presentatie gezien...door die Peels ...maar die is nog minder dan onze Frans... jezus zeg wat is dat toch allemaal matig
Maar dit gaat leuk worden, ze doen weer wat ze al jaren doen en dat is het zelfde , geld uitgeven wat ze niet hebben. Ze denken 1.5 miljoen maar geloof maar dan wordt zo 2- 2,5 miljoen wat ze te kort komen
Ze gaan op geen enkele manier de club verduurzamen en gaan hoe dan ook snel tegen een heleboel gezeik oplopen... 4 van die Dragon's die kunnen helemaal niet samen werken, hun ego zit hun al snel in de weg....
Als je toch die Roger Hogenest neemt , volgens Quote 335 miljoen rijk...man doe het toch alleen . Wat een kruimeldiefjes zijn het toch ...zo godverlaten rijk en gaan 1.5 miljoen samen afdekken... en natuurlijk is 350.000 veel geld...maar niet als je er 335 miljoen hebt...

Maar ja , laat ze maar gaan... wij moeten MVV verduurzamen , kennis toevoegen en dan komt geld vanzelf...uit de oplossing. Niks investeren of iets maar waarde toevoegen aan het netwerk... en in mijn plan ...gaan we ook nog eens gebruik maken van die ondernemers die nu Roda, VVV en Fortuna sponsoren...let maar op ;-)... laat ze daar maar betalen en wij plukken daar de vruchten van !


Ik geloof wel in je plan, maar ondertussen ook weer niet. Het duurt allemaal weer veel te lang. Van iedere club hoor je weer dingen (zowel positief als negatief), maar bij MVV blijft het akelig stil. Er is weer geen visie. Sorry Napoleon, maar zie jouw plannen helemaal niet in uitvoering gebracht worden. Waaron zouden ze dat ook. Ze zitten allemaal netjes in de zetel. Ze zingen wel eens, het is stil aan de overkant. Nou, ik vind het op dit moment veel te stil aan onze kant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 16:22 20 mei 2020 16:39 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7449

Napoleon schreef : Heb net een die presentatie gezien...door die Peels ...maar die is nog minder dan onze Frans... jezus zeg wat is dat toch allemaal matig
Maar dit gaat leuk worden, ze doen weer wat ze al jaren doen en dat is het zelfde , geld uitgeven wat ze niet hebben. Ze denken 1.5 miljoen maar geloof maar dan wordt zo 2- 2,5 miljoen wat ze te kort komen
Ze gaan op geen enkele manier de club verduurzamen en gaan hoe dan ook snel tegen een heleboel gezeik oplopen... 4 van die Dragon's die kunnen helemaal niet samen werken, hun ego zit hun al snel in de weg....
Als je toch die Roger Hogenest neemt , volgens Quote 335 miljoen rijk...man doe het toch alleen . Wat een kruimeldiefjes zijn het toch ...zo godverlaten rijk en gaan 1.5 miljoen samen afdekken... en natuurlijk is 350.000 veel geld...maar niet als je er 335 miljoen hebt...

Maar ja , laat ze maar gaan... wij moeten MVV verduurzamen , kennis toevoegen en dan komt geld vanzelf...uit de oplossing. Niks investeren of iets maar waarde toevoegen aan het netwerk... en in mijn plan ...gaan we ook nog eens gebruik maken van die ondernemers die nu Roda, VVV en Fortuna sponsoren...let maar op ;-)... laat ze daar maar betalen en wij plukken daar de vruchten van !


Maar de MVV supporters moeten maar weer door de zure appel bijten als RJC weer met geld gaat gooien en bv Goppel haalt. Het zoethoudertje ooit gaat dit hun tegenwerken en dat gaan ze niet meer redden heb ik ook te vaak gehoord. Je kan beter afvragen waarom deze club het wel lukt om nieuw kapitaal te vinden en ons het al jarenlang niet lukt. Zelfs een nietig Lommel, met een garage stal als stadion haalt de city group binnen..... Het word tijd dat we uit de comfort zone stappen en kijken wat er in de voetbalwereld loos is, met dit beleid belanden we inderdaad straks bij een malafide investeerder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 16:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7450

Charmeur schreef :

Napoleon schreef : Heb net een die presentatie gezien...door die Peels ...maar die is nog minder dan onze Frans... jezus zeg wat is dat toch allemaal matig
Maar dit gaat leuk worden, ze doen weer wat ze al jaren doen en dat is het zelfde , geld uitgeven wat ze niet hebben. Ze denken 1.5 miljoen maar geloof maar dan wordt zo 2- 2,5 miljoen wat ze te kort komen
Ze gaan op geen enkele manier de club verduurzamen en gaan hoe dan ook snel tegen een heleboel gezeik oplopen... 4 van die Dragon's die kunnen helemaal niet samen werken, hun ego zit hun al snel in de weg....
Als je toch die Roger Hogenest neemt , volgens Quote 335 miljoen rijk...man doe het toch alleen . Wat een kruimeldiefjes zijn het toch ...zo godverlaten rijk en gaan 1.5 miljoen samen afdekken... en natuurlijk is 350.000 veel geld...maar niet als je er 335 miljoen hebt...

Maar ja , laat ze maar gaan... wij moeten MVV verduurzamen , kennis toevoegen en dan komt geld vanzelf...uit de oplossing. Niks investeren of iets maar waarde toevoegen aan het netwerk... en in mijn plan ...gaan we ook nog eens gebruik maken van die ondernemers die nu Roda, VVV en Fortuna sponsoren...let maar op ;-)... laat ze daar maar betalen en wij plukken daar de vruchten van !


Ik geloof wel in je plan, maar ondertussen ook weer niet. Het duurt allemaal weer veel te lang. Van iedere club hoor je weer dingen (zowel positief als negatief), maar bij MVV blijft het akelig stil. Er is weer geen visie. Sorry Napoleon, maar zie jouw plannen helemaal niet in uitvoering gebracht worden. Waaron zouden ze dat ook. Ze zitten allemaal netjes in de zetel. Ze zingen wel eens, het is stil aan de overkant. Nou, ik vind het op dit moment veel te stil aan onze kant.



we gaan langzaam naar een nieuw begin Strucht ..nog even geduld zou ik zeggen ... immers we wachten al 20 jaar ;-)
Maar laat je nu niet gek maar door Roda praktijken... de praktijk toont gewoon aan dat 4 bestuurders op 1 schip gewoon niet gaat werken... Maar als je zoveel geld bij elkaar heb als Roda nu in die 4 dan wil je toch gelijk voor t kampioenschap spelen... 1.5 miljoen en dan ook nog eens huurverlaging ...wat een kruimeldiefjes zijn t daar...
Wij moeten het gewoon slim gaan doen, ik blijf het zeggen ...kennis is de sleutel tot geld , maar met kennis kunnen we iets duurzaam opbouwen . We moeten een gezonde duurzame club worden .... die goed geworteld is in het voetbal landschap ..een club die aanzien heeft om haar ideeen en haar manier van werken, dit een bron is van inspiratie en een bolwerk is waar je bij wilt horen omdat je bij MVV de oplossingen vind in je vraagstukken ... MVV moet die club worden die recht doet aan het woordje verbinden , wat iedereen in zijn mond neemt maar niemand eigenlijk de betekenis van waar maakt .... Wij in Maastricht hebben 17.000 studenten en wij zijn een kweekvijver van talent, bestuurders, ondernemers, ontwikkelaars , creativiteit en ga zo maar door... de sport gaat ons samen brengen !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 16:48
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7451
Ik was ook niet onder de indruk van die persconferentie. Daar hadden ze wel wat meer van kunnen maken.
Maar voor het eerst in jaren heb ik toch het gevoel dat er wel een aantal serieuze lieden bij elkaar zijn daar. En of ze allemaal op langere termijn samen door een deur kunnen staat in de sterren. Er zal er best een kunnen afvallen in de komende jaren maar met de afgegeven garanties voor die bedragen zal dat geen hooglopende ruzie tot gevolg hebben. 1,5 mio p/j met zijn 4-en is voor deze partijen inderdaad wisselgeld. Maar een partij als bijvoorbeeld Mercurius schat ik toch hoog in. Dat zijn geen koekenbakkers. Schandalen kunnen ze zich in hun business überhaupt niet permitteren.
En natuurlijk klinkt de ambitie met deze aandeelhouders niet heel hoog. Top KKD. Volgens mij doen ze dat helaas slim. Als ze er samen direct pak-m-beet 6 mio per jaar induwen en binnen 2 jaar terug in de eredivisie willen zijn, kunnen ze de medewerking van de gemeente, Schrouff, Korotaev en weet ik wie nog meer op hun buik schrijven. En natuurlijk is het schandalig om de gemeente zo voor het blok te zetten. Die kunnen niet anders dan meegaan. Die huur van 250 K is ongeveer dat wat MVV ook betaalt als ik het nog goed voor de bril heb. Ik meen toch dat de huur in Kerkrade in aanvang ruim boven het miljoen zat...
Heel bepalend voor het succes en de interne rust zal de nieuw aan te stellen algemeen directeur zijn. Als die het goed doet kunnen de aandeelhouders relatief rustig achterover leunen en hoeven ze niet elk jaar nog meer bij te passen. En als de prestaties dan kloppen is iedereen happy en ALS ze dan ook nog promoveren worden de aandelen voor een mooie prijs doorverkocht aan Korotaev-2. Dat is het wensscenario.
Mocht de nieuwe sterke man er een potje van maken komt het scenario wat Napoleon schetst boven drijven. ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7452
Kijk Zowiezoe heeft gelijk het zijn ook allemaal geen koekenbakkers , allemaal heel succesvol in hun tak van sport waar ze zelf de scepter zwaaien en bepalen. Nu worden ze in een 4 mans huwelijk gebracht waar ze samen moeten werken. Daarnaast zijn ze afhankelijk van hun AD, trainer en hun TD.. Ik denk dat Jef van As binnen 2 jaar bij Roda weg is ... die loopt daar uiteindelijk tegen de zelfde problemen aan als bij zijn andere clubs. Van As is geen verkeerde vent maar heeft een heel vervelend randje als je hem leert kennen... en ik denk dat voor veel weerstand brengen in een macho club als Roda ..waar de ego's over de bar rollen straks...

Maar alle 4 de aandeelhouders hebben nimmer wat gepresteerd in de sport dan wel in het voetbal. Integere mensen vinden in het voetbal is heel lastig....maar goed zoals gezegd zolang je er blind geld in stopt zal de uitkomst het zelfde zijn... en natuurlijk denken ze bij Roda dat ze nu wel het juiste spoor te pakken hebben... de grootste fout die ze nu weer maken is terug denken aan t verleden ... hun gouden jaren en al gelijk beginnen met "schulden" opbouwen....kansloos let maar op.
Het gaat pas echt fout mochten ze gaan promoveren... dan is de sky the limit en zien we mensen als die misselijke Timmermans weer op het veld verschijnen ,die ons burgers voor wilt schrijven hoe we moeten eten en wat we moeten eten... pedant kereltje en van die mensen zit Roda vol....
Na de bovengenoemde 2 grote fouten hebben ze nog een hele grote tekortkoming en dat is ze kunnen niet delen... Schrouff was een uitzondering ...maar zo'n man kom je niet meer tegen .
Het wordt genieten de komende jaren... ik hoop dat we de derby met publiek gaan spelen en mijn beoogde toptrainer bij ons op de bank ....want dan staat Kerkrade al met 1-0 achter als ze naar Maastricht rijden al hebben ze meer dan 1 miljoen aan spelers budget dan wij...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 17:13 20 mei 2020 17:22 door Kerkradenaar.
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7453
Lange tijd niks meer geschreven hier. Wel nog af en toe gelezen uit interesse. Na alle fiasco's ook niet de behoefte om iets te schrijven. Zoals al ooit eens aangegeven al zeker niet op het i.m.o. af en toe lachwekkende prikbord. Maar nu wil ik toch even mijn ei kwijt. Ook nu weer: mocht mijn bijdrage niet gewaardeerd worden, respecteer ik dat.

On topic:
Allereerst kan ik het met jullie niet meer dan eens betreffende die huurverlaging. Dat is gewoon schandalig. Ik vraag me ook af of het zomaar kan. Maar las net weer dat ze ook bezig zijn met een eventuele vervanging van het kunstgras door natuurgras. Daar moet, naar het schijnt, de gemeente nog een ei over leggen aangezien zij eigenaar zijn van het stadion dus ook het veld. Mijn inziens lijkt het dan niet meer dan logisch dat Roda de kosten van die vervanging en eventueel onderhoud op zich gaat nemen. Maar goed, dat is gissen.

Dan de overname zelf. Hoewel de persco amateuristisch was, was het al bemoedigend dat er een nieuwe structuur komt. Van wat ik begrepen heb komt er een nieuwe stichting die de aandelen beheert met 5 bestuurders (niet aandeelhouders) en er komt een nieuwe RvC. Beide worden door een externe partij geworven. Dat betekent dus niet dat de 4 investeerders gaan besturen zoals Napoleon aangeeft. De 4 gaan in een andere stichting zitten en sponsoren middels die stichting de 1,5 miljoen per jaar de komende 3 jaar. Opvallend: de aandelen komen dus niet in handen van de investeerders! Daarnaast komt ook een zogenoemde compliance officer die de integriteit van de club waarborgt en (hopelijk) zorgt dat er geen uitgaves worden gedaan die de club schaden.

Wat mij toch wel geruststelt, is dat we nu investeerders hebben zonder louche achtergrond en die afkomstig zijn uit de regio. Daarnaast vind ik de structuur die aan wordt gebracht erg belangrijk! Die 1,5 miljoen per jaar is naar mijn optiek voldoende. Het is logisch dat ze niet in een keer 20 miljoen erin steken, want je ziet wat er met Schrouff zijn geld is gebeurd. 1,5 miljoen en fatsoenlijk beleid is veel belangrijker.
Tot slot is het uiteraard erg welkom dat in deze onzekere tijd van corona de continuïteit van Roda weer gewaarborgd is.

Wat mij zorgen baart:
Zoals gezegd dat met die huur. Het wordt uitgesteld, dat komt dus bovenop de miljoenen (?) grote schuldenberg aan uitgestelde huur bij de gemeente.
Daarnaast hebben de investeerders zich geconformeerd aan 3 jaar. Wat gebeurt erna?
Saneren kan in ieder geval niet meer, dat is de afgelopen jaren genoeg gedaan en we zitten nu (buiten de huur) op de bodem. Dus gokt men binnen die 3 jaar op promotie naar de eredivisie waardoor de inkomsten aanzienlijk stijgen en het jaarlijkse tekort ook weg wordt gewerkt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 17:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7454
@kerkradenaar ....dat is nu het voordeel van een forum dat ik dat vreemde accent van jullie niet aan hoef te horen ;-)
dank je wel voor je bijdragen, goede aanvulling . Tuurlijk gaan die mannen niet zelf besturen maar sponsoren , maar je weet toch hoe dat gaat. De pa van die Koster zit ergens in een stichting die bekende zit weer daar etc en uiteindelijk zullen die mannen precies weten hoe en wat er gebeurd met hun centen.
En dat gaat gewoon niet werken in de praktijk , temeer omdat van As een TD is waar je in de loop van de tijd een conflict mee krijgt en vrij lineair denkt en nog in oude patronen... over de AD kunnen we nog niks zeggen en de trainer ook niet omdat die niet bekend zijn

Roda zijn beste tijd was een combinatie van passie ( Hendriks) en die voorzitter ben zijn naam even kwijt, die vulde elkaar aan. Hendriks ging stad en land af , had de centen en het oog ... de controle was dus 100% op dat proces.
Nu wil heel Roda ( en begrijpelijk) weer terug naar die tijd... maar de mensen die nu komen , betalen en schuiven af ... en laten anderen die niks met Roda hebben ( Van As , heeft helemaal niks met Roda) beslissen ... als je een paar miljoen wilt verliezen dan moet je het zo doen... en vraag het anders aan Frits hoe snel kom je van 20 miljoen af

Note: ik waardeer je bijdragen en hoop dat je die blijft geven hier in dit dossier !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kerkradenaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2020 17:50
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7455
Het zogenaamde gouden aandeel is ook in die stichting opgenomen, zeer apart, als de club dus word doorverkocht aan een andere investeerder, kan die met de club doen wat hij wil. Die uitgestelde huur word zoals al die afgelopen jaren gewoon weg geboekt, onder het tapijt geveegd, zoals dat al jaren gebeurt. Roda moet komend seizoen weer 800.000 gaan betalen plus de achter gestelde huur afbetalen, maar daar hoor je niemand meer over. Verder heb ik de indruk, dat deze zogenaamde investeerders hier eigenlijk geen zin in hebben, eigenlijk min of meer in deze positie zijn gemanoeuvreerd, dit doen uit good will, anders zouden ze wel meer investeren ipv het begroting tekort afdekken voor 3 jaar . Wat gaan deze heren doen als het tekort , zoals ieder seizoen , naar de 2 milj gaat, als er nog lijken uit de kast gaan komen zoals ieder seizoen, gaan ze dan bijlappen...…?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden