Please Log in or Create an account to join the conversation.
middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
Zakelijk wrote:middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
Dit gaat ook gebeuren, maar dan niet op de oliesjeik manier.
middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
OOFUS! wrote:middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
Ik zag het op Linkedin vandaag"Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen
Kloeteklaos wrote:OOFUS! wrote:middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
Ik zag het op Linkedin vandaag"Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen
Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:
webmastersfm wrote:Kloeteklaos wrote:OOFUS! wrote:middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:
Ja hilarisch he, dat een bedrijf uit Roermond (!) zijn bedrijf wil laten groeien en zijn netwerk wil vergroten in zijn eigen regio . Zo heb ik ook eens gelachen vandaag. Maar toch echt om dit soort beperkte reacties.
webmastersfm wrote:Kloeteklaos wrote:OOFUS! wrote:middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
Ja hilarisch he, dat een bedrijf uit Roermond (!) zijn bedrijf wil laten groeien en zijn netwerk wil vergroten in zijn eigen regio . Zo heb ik ook eens gelachen vandaag. Maar toch echt om dit soort beperkte reacties.
OOFUS! wrote:webmastersfm wrote:Kloeteklaos wrote:OOFUS! wrote:middenstip wrote: VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?
De zakelijke argumenten snap ik best, zo beperkt ben ik nu ook weer niet
Ik vind hier niks hilarisch aan. Napoleon heeft waarschijnlijk er belangen bij om zijn netwerk/zakelijke belangen uit te breiden. Met expansie is niks mee.
De timing vind ik dan wel best bijzonder. Net nu hij zich hier als een zelfverklaarde MVV-messias profileert, gaat hij ineens een provinciegenoot sponsoren. Ik vind zoiets dan best hilarisch ja.
Maar goed, hij is niemand uitleg schuldig en wat hij doet moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Net zoals ik helemaal zelf moet weten wat ik wel en niet grappig vind. En voor de rest zal het mijn reet roesten wat een ander van mijn mening vindt.