Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

26 dec 2019 11:25
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7366
VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2019 12:08
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7367

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Dit gaat ook gebeuren, maar dan niet op de oliesjeik manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2019 12:14
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7368

Zakelijk schreef :

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Dit gaat ook gebeuren, maar dan niet op de oliesjeik manier.


Wishfull thinking of heb je hier concrete aanwijzingen voor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2019 22:45
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7369

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Ik zag het op Linkedin vandaag ;) "Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 06:03
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7370
Pieter Nieuwenhuis, die Roda JC tot en met oktober zakelijk adviseerde, eist betaling van € 94.200 euro aan openstaande facturen. Nieuwenhuis, die ook een tijdje als woordvoerder namens de toenmalige leiding optrad, eist dat bedrag voor gedane werkzaamheden.

Omdat Roda JC die nu weigert te betalen, heeft Nieuwenhuis een advocaat in de arm genomen. Dat bevestigt hij desgevraagd tegenover ZO-NWS.

De advocaat van Nieuwenhuis heeft Roda JC dinsdag per brief gesommeerd de openstaande facturen voor 6 januari te betalen. "Ik heb op 25 november een gesprek gehad met Stijn Koster, Herman Huirne en Roland Hogenelst. Zij hebben me toen gevraagd om heel even geduld te hebben en met minder genoegen te nemen omdat de club het moeilijk heeft. Daarna ben ik met Huirne in gesprek gegaan over een kortings- en betalingsregeling", legt Nieuwenhuis uit.

"Toen kreeg ik tussendoor plots een WhatsApp bericht van Roland Hogenelst waarin hij mij zei dat hij een claim van miljoenen euro's bij mij neer zou gaan leggen als ik mijn facturen niet zou laten vallen", vervolgt Nieuwenhuis in gesprek met ZO-NWS. "Dat vind ik raar gedrag en ik heb Herman Huirne daarna om uitleg gevraagd, maar daar is hij niet verder op ingegaan. Het is een bont gezelschap daar."

"Omdat ik niks meer van Roda hoorde over die betalingsregeling, ben ik maandag naar een advocaat gestapt. In de brief die hij namens mij aan Roda JC en statutair directeur Herman Huirne heeft gestuurd, staat aangegeven dat de betalingsregeling van de baan is en dat Roda voor 6 januari het bedrag van bijna een ton betaald moet hebben. Zo niet, dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te gaan ondernemen, want ik heb heel veel werk daar verricht."

Roda JC was niet bereikbaar voor een reactie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 09:48 31 dec 2019 09:49 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7371

OOFUS! schreef :

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Ik zag het op Linkedin vandaag ;) "Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen :D


Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 10:49
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7372
Het zal zakelijk wel goed zijn als Napoleon bij VVV gaat sponsoren. Het één hoeft het ander niet in de weg te staan toch? Weet eigenlijk niet welk bedrijf van Napoleon is?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 10:54
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7373

Kloeteklaos schreef :

OOFUS! schreef :

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Ik zag het op Linkedin vandaag ;) "Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen :D


Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:


Ja hilarisch he, dat een bedrijf uit Roermond (!) zijn bedrijf wil laten groeien en zijn netwerk wil vergroten in zijn eigen regio . Zo heb ik ook eens gelachen vandaag. Maar toch echt om dit soort beperkte reacties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 11:37
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7374

webmastersfm schreef :

Kloeteklaos schreef :

OOFUS! schreef :

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Ik zag het op Linkedin vandaag ;) "Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen :D


Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:


Ja hilarisch he, dat een bedrijf uit Roermond (!) zijn bedrijf wil laten groeien en zijn netwerk wil vergroten in zijn eigen regio . Zo heb ik ook eens gelachen vandaag. Maar toch echt om dit soort beperkte reacties.


Meneer zit al zo'n 16 jaar (!) in deze regio, dan heeft ie er nog lang over gedaan. Sympathiek dat je het voor hem opneemt, maar de realiteit ligt anders, over beperkte reacties gesproken. Meneer heeft gemerkt dat hij bij MVV niet verder komt dan sponsor spelen en wil graag de grote veldheer uithangen. Dat gaat hij nu bij VVV proberen.

Oh ik moet natuurlijk zeggen dat dit slechts mijn mening is en dat ik er compleet naast kan zitten. Dat kan, maar mijn ervaringen met meneer zeggen mij helaas iets compleet anders. Ik wil niks met deze schertsfiguur te maken hebben. Het sprookjesbos ligt in Kaatsheuvel en niet in Venlo of Maastricht. Hiermee weten de insiders op dit forum precies wat ik bedoel.

Gelukkig nieuwjaar, sterkte aan iedereen en de groeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 11:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7375
Het is natuurlijk van de zotte dat een sponsor zich op het forum zou moeten verantwoorden waarom hij niet eerder bij VVV is gaan sponsoren. Waar maak je je druk om. Laat gaan joh.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 12:14
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7376

webmastersfm schreef :

Kloeteklaos schreef :

OOFUS! schreef :

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Ik zag het op Linkedin vandaag ;) "Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen :D


Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:


Ja hilarisch he, dat een bedrijf uit Roermond (!) zijn bedrijf wil laten groeien en zijn netwerk wil vergroten in zijn eigen regio . Zo heb ik ook eens gelachen vandaag. Maar toch echt om dit soort beperkte reacties.


De zakelijke argumenten snap ik best, zo beperkt ben ik nu ook weer niet ;)

De timing vind ik dan wel best bijzonder. Net nu hij zich hier als een zelfverklaarde MVV-messias profileert, gaat hij ineens een provinciegenoot sponsoren. Ik vind zoiets dan best hilarisch ja.

Maar goed, hij is niemand uitleg schuldig en wat hij doet moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Net zoals ik helemaal zelf moet weten wat ik wel en niet grappig vind. En voor de rest zal het mijn reet roesten wat een ander van mijn mening vindt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 12:24
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7377

OOFUS! schreef :

webmastersfm schreef :

Kloeteklaos schreef :

OOFUS! schreef :

middenstip schreef : VVV Venlo, Heeft in gezien dat het zo niet niet verder kan en gaat proberen meerdere investeerders aan te trekken. Waarom zouden wij dit ook niet proberen?


Ik zag het op Linkedin vandaag ;) "Onze" Napoleon gaat er sponsoren. Dan zullen de andere investeerders wel snel volgen :D


Zo maakt deze grote kleine veldheer me vlak voor het einde van het decennium tóch eens aan het lachen :lachen:


Ja hilarisch he, dat een bedrijf uit Roermond (!) zijn bedrijf wil laten groeien en zijn netwerk wil vergroten in zijn eigen regio . Zo heb ik ook eens gelachen vandaag. Maar toch echt om dit soort beperkte reacties.


De zakelijke argumenten snap ik best, zo beperkt ben ik nu ook weer niet ;)

Ik vind hier niks hilarisch aan. Napoleon heeft waarschijnlijk er belangen bij om zijn netwerk/zakelijke belangen uit te breiden. Met expansie is niks mee.

De timing vind ik dan wel best bijzonder. Net nu hij zich hier als een zelfverklaarde MVV-messias profileert, gaat hij ineens een provinciegenoot sponsoren. Ik vind zoiets dan best hilarisch ja.

Maar goed, hij is niemand uitleg schuldig en wat hij doet moet hij natuurlijk helemaal zelf weten. Net zoals ik helemaal zelf moet weten wat ik wel en niet grappig vind. En voor de rest zal het mijn reet roesten wat een ander van mijn mening vindt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 12:24
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7378
Ik vind hier niks hilarisch aan. Napoleon heeft waarschijnlijk er belangen bij om zijn netwerk/zakelijke belangen uit te breiden. Met expansie is niks mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 12:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7379
Ik ben dit jaar meer wedstrijden over de grens gaan kijken als bij MVV. Maar zit dagelijks op het forum hier. Dat maakt me nog geen overloper. Ik ben voetbal liefhebber en dat is nu niet zo veel te zien bij MVV.
En eerlijk gezegd kijk eens wat MVV te bieden heeft voor het prijskaartje wat ze er aan hangen.
Ja, ik heb een rood/wit hart. Maar voor hetzelfde geld kun je over de grens beter voetbal zien. Zowel in Duitsland als België.
En je ziet aan het gemiddelde toeschouwers aantal hoe de meeste er over denken.
Heel Veel mensen denken er net zo over.
Waarom naar MVV? Oud stadion en slechte voorzieningen, slecht voetbal. Het is niks en het wordt niks. Dat zijn zo maar wat redenen van maastrichtenaren die ik vaker hoor.
Een paar jaar trug kon ik nog pareren met ik ga vd sfeer en MVV is financieel gezond. Maar ik weet nu ook geen antwoord te geven.
Wat moet en kan MVV hier aan doen? Zeg 't maar?

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2019 12:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7380
Heel simpel, een ander beleid!!! Weg met de vriendjes politiek, waar de ene hand de andere wast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden